Jump to content


Aprilia sr factory ditech 2008


69 replies to this topic

#1 malialitehnicar

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 138 posts

Posted 27 July 2016 - 09:57

Pozdrav ljudi,prvo sam kupio jednog ditecha 2003 god,pa sad jos jednog 2008...
Motor nece da upali,svecica baca varnicu,pumpa odradi,ima goriva,ne izbacuje greske na tabli,odakle poceti?
Attached File  uploadfromtaptalk1469609838544.jpg   71.87K   39 downloadsAttached File  uploadfromtaptalk1469609854155.jpg   100.17K   41 downloads

Послато са HTC One_M8 уз помоћ Тапатока



#2 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 27 July 2016 - 10:06

Ne vidim skoro nista osim Twista, ali ne cini se losa ovako koliko se moze vidjeti.
Starija SRka je jako dobro poslozena s bojama :)

Kakva je svijecica nakon neuspjesnog pokusaja paljenja?
Da li je svijecica 100% ispravna, ali bas 100% ako me razumijes, znaci nesmije probijati iskru sa strane niti u jednom momentu, samo mora varniciti po elektrodama.

#3 malialitehnicar

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 138 posts

Posted 27 July 2016 - 10:12

Svecica nova samo po elektrodama,stari sr je super i odradjen ceo,ali novi zeza.Svecica nakon paljenja bude malo vlaznija,i nakon susenja tj.ogorevanja i dalje bude isto.

Послато са HTC One_M8 уз помоћ Тапатока



#4 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 27 July 2016 - 10:32

Svijecica nikad ne smije biti vlazna niti mokra.
A jel ti pumpa radi onako glasno kako treba raditi?

Za pocetak skini lonce gdje se nakuplja emulzija u kucistu injektora, tu ne smije biti benzina. Ulja i vode da. Pocisti je i dobro posusi, namontiraj i pokusavaj upaliti motor u prekidima (da ne pregrijes anlaser) kroz minutu/dvije. I onda ponovno skini lonce da vidis jel ima benzina unutra.

#5 malialitehnicar

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 138 posts

Posted 27 July 2016 - 10:39

Uradicu to pa javljam sta je i kako.

Послато са HTC One_M8 уз помоћ Тапатока



#6 malialitehnicar

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 138 posts

Posted 27 July 2016 - 19:00

Moze li mi neko reci dimenzije lezajeva radilice i semeringa za ditech 2003 god?

Послато са HTC One_M8 уз помоћ Тапатока



#7 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 27 July 2016 - 19:25

To godiste ima i morini i piaggio agregat. Ditech je popularan naziv, neko koristi i umesto pure jet...

Za koji agregat pitas? Morini ima kao i minareli vodenu pumpu sa sastrane, piaggio u blokovima, to je osnovna razlika spolja.

Sent from my GT-I9192



#8 malialitehnicar

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 138 posts

Posted 27 July 2016 - 19:36

Morini je kod mene.

Послато са HTC One_M8 уз помоћ Тапатока



#9 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 27 July 2016 - 19:43

U 2003. godini je radjen iskljucivo ditech morini agregat, ako je morini, a pretpostaviti cu da jest onda ti je lista za nabavku sljedeca:

Lezaji radilice:
- 20x47x14
- 25x52x13

Iglicasti je 12x16x16

Semerinzi:
- 17x27x6, uzmi vitonski
- 25x37x6, uzmi vitonski
- 24x43x6, to je treci i njega uzmi obicnog




#10 steeef

    2t bb & 4t i.e.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 2,198 posts
  • Mestokc

Posted 27 July 2016 - 19:49

treči je za morini karb mašine,zaštita za uljnu pumpu,pošto ju ditech nema izvedenu ko karb morini mašina onda ni netrba taj semering.

#11 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 27 July 2016 - 19:54

Ja video bar 2 sr2ke sa pia agregatom a iz 2003. Ne bi trebalo da su swapovane...

Sent from my GT-I9192



#12 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 27 July 2016 - 20:01

Jest u pravu si to je zapravo samo brisac koji predstavlja 3. semering.

Nisam se nikad susreo sa sr2 piaggio posto su bas gurali taj morini 2002 i 2003 godine, a poslje toga su ih uvaljivali u zapadno europske zemlje, jedino ona 2004 od gogija je hibridna, ima i jednokomorni far naprijed. Isto tako i karb verzija sr2, jako su rijetke posto su se izbacivale samo 2004 i 2005 godine.

#13 malialitehnicar

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 138 posts

Posted 27 July 2016 - 21:42

Prvi put je bilo ulja rekao bih ili tako nesto,a i posle.Jel tu dodje regulator pritiska?
Kako treba da se ponasa kompresor vazduha koliki pritisak da pumpa?

Послато са HTC One_M8 уз помоћ Тапатока



#14 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 27 July 2016 - 22:03

5 bara

#15 malialitehnicar

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 138 posts

Posted 27 July 2016 - 22:04

Ja dok verglam ne pumpa uopste kada drzim prst na crevu..

#16 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 27 July 2016 - 22:15

Ubaci manometar mehanički između air kompresora i kućišta dizni pa meri pritisak dok verglaš. Mora biti barem 3 bara da bi upalio.

#17 malialitehnicar

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 138 posts

Posted 28 July 2016 - 16:23

Uspeo sam ga upaliti,izgleda ds je bio problem u tps,ali i kada sam ga zamenio ostale su mi 3 greske 3,4,5 i povremeno se pali 7.
Kada linearno dodjem gas on radi,kada naglo dododam ucestalo prekida.
Takodje mi na tabli ispisuje SERVICE.

Послато са HTC One_M8 уз помоћ Тапатока



#18 malialitehnicar

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 138 posts

Posted 28 July 2016 - 16:50


Evo ga i snimak

#19 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 28 July 2016 - 19:11

Greške 3,4,5 i 7 su greška TPS senzora. Pokušaj ponovo setovati TPS tako što ćeš prvo odštekati TPS sa instalacije, daš kontakt, ispisaće grešku i "SERVICE", zatim skineš kontakt, uštekaš TPS, daš kontakt, sačekaš da tabla odradi svoje i pokaže podatke, polako zavrneš pun gas, sačekaš u položaju punog gasa 2 sekunde pa polako pustiš gas na ler, skineš kontakt. Pri sledećem ulasku u dijagnostiku, pobriši greške. Ako se i nakon sledećeg startovanja pojavi greška, TPS je definitivno za zamenu.
Pokušaj sa onim TPSom sa druge SRke ako setovanje ne pomogne.

- 14
SR 50
ERROR DESCRIPTION ECU ERROR CODE

Engine overheat ECU 01
Pick-up sensor failure ECU 02
Wrong signal from throttle position sensors ECU 03
Wrong signal from throttle position sensor 1 ECU 04
Wrong signal from throttle position sensor 2 ECU 05
Throttle position sensor 1 malfunction ECU 06
Throttle position sensor 2 malfunction ECU 07
Throttle position sensors malfunction ECU 08
Incorrect charging voltage ECU 09
Oil pump malfunction ECU 10
Air injector malfunction ECU 11
Fuel injector malfunction ECU 12
Ignition circuit malfunction ECU 13
Fuel pump malfunction ECU 14
Engine rpm limiter tripped ECU 15
Error in ECU power supply ECU 16
Rpm limiter tripped while starting ECU 17
Engine temperature sensor malfunction ECU 18
Error on ECU – throttle sensor connection ECU 22
Atmospheric pressure sensor malfunction ECU 23

Evo tabele grešaka.

#20 malialitehnicar

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 138 posts

Posted 29 July 2016 - 10:36

Izbacivao mi je greske od 3 do 8 sa prvim tps-om,kada sam stavio tps sa drugog ditech a prikazije samo 3,4,5 i nema sanse da ih ugasi,prekida kako sam rekao.
Takodje dok se sinoc provozao pojavio se novi problem,vozim se 30-40 km/h i odjednom se cuje neki zvuk puf i skuter se gasi,temperatura okej,odmah nakon toga pipnem prekidac da vidim da li je zalepio i on odmah okrece,dakle nije.Probao sam upaliti i opet se isto desilo.Ja sumnjam da je nesto u prenosu ali ne znaam sta bi moglo biti.

Послато са HTC One_M8 уз помоћ Тапатока







1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users