

Aprilia sr factory ditech 2008
#21
Posted 29 July 2016 - 19:48
#22
Posted 29 July 2016 - 22:40
Evo ti rastavljen TPS i pinovi.

#23
Posted 29 July 2016 - 22:41
Sa Tps-om sa neispravne nije htela da upali ni ova ispravna,sto znaci da je sigurno crkao.
Послато са HTC One_M8 уз помоћ Тапатока
Edited by malialitehnicar, 29 July 2016 - 22:43.
#24
Posted 29 July 2016 - 23:00
Throttle unit
Diameter 20 mm
Check between terminals:
1 and 2 R= 1000 ±40% Ω
1 and 3 R= 2000 ±40% Ω
1 and 4 R= 1000 ±40% Ω
Connection:
pin 1: to ECU pin 15, potentiometer power return
pin 2: to ECU pin 7, N° 1 potentiometer information
pin 3: to ECU pin 10, N° 2 potentiometer information
pin 4: to ECU pin 18, ECU power supply to throttle unit
Ako si siguran da je krivac TPS, potraži negde na KP ili slično polovan, naravno ako je moguća provera ispravnosti.
Ima njih dole u Srbiji (Leskovac, Ćuprija..) koji se bave prodajom polovnih delova za PJet/Ditech..
#25
Posted 29 July 2016 - 23:03
Послато са HTC One_M8 уз помоћ Тапатока
#26
Posted 30 July 2016 - 08:17
Nalovio sam 2 neispravna tpsa do sada i sa jednim ne pali nikako i odmah blinka check lampica, sa sa drugim upali, ali sa prvim dodavanjem gasa se upali lampica i izgubi trajno gas koji pada na ler.
#27
Posted 30 July 2016 - 09:35
Послато са HTC One_M8 уз помоћ Тапатока
#28
Posted 30 July 2016 - 18:22
Послато са HTC One_M8 уз помоћ Тапатока
#29
Posted 30 July 2016 - 19:27
Moras se uvjeriti da imas ispravne ostale dijelove.
#30
Posted 31 July 2016 - 00:21

#31
Posted 01 August 2016 - 18:38
Послато са HTC One_M8 уз помоћ Тапатока
#32
Posted 01 August 2016 - 19:52
Znaci imao si problem sa TPS-om, rekao si da je drugi SR odradjen kako treba.
Uzeo si drugi tps i opet si imao djelomicno resen problem.
E tu sam zablokirao jer mi nista nije vise bilo jasno.
Sad si opet uzeo tps, kojo ispada da je 100% ispravan, da li je to neki treci tps?
E sad pitanje, kako moze da zablokira radilica, ali ne i klip? Kako je to moguce?
Na koji nacin si skidao kompresor? Jesi li ga rastavljao?
#33
Posted 01 August 2016 - 23:12
Takodje uvideo sam da pumpa za ulje ne radi,ali ja sam od samog starta u rezervoar sipao 2.5% mesavine.
Na pumpi dobijam napon 12 v,proverio sam je na starom diteku i skljoca kada dam kontakt i zavrnem gas.
Послато са HTC One_M8 уз помоћ Тапатока
#34
Posted 02 August 2016 - 10:06
Ali nadam se da ti je uljna pumpa citavo vrijeme bila spojena i da si imao pogresnu pretpostavku

Nema mi nikakve logike da ISPRAVAN tps sa starog diteka postane neispravan na novome, a samo si ga prebacio.
Da li je sad taj tps neispravan i na starom ditechu?
Meni kao pjurdzetisi je to nepojmljivo i tu se gubim jer se gubi slijed u dijagnostici.
Sto se tice gresaka, on ce ih poizbacivati i kad je neka treca stvar,tako da treba biti mudar.
Kad ti skuter zabode, onda ostane bez goriva, ili zalije svijecicu. A posto se tebi gasi, izgledno je da ostajes bez goriva, i tu bi mogla biti pumpa problem.
Da li pumpa ima glasan i ujednacen bez oscilacija zvuk?
Imas situacije kada pumpa posustaje sa radom, i ne isporucuje dovoljnu kolicinu goriva.
Ako radilica stvarno koci onda to moras kao primarnu stvar resiti, nadam se da ne mislis na kocenje u onom momentu kada se aktivira kompresor, ili pak kada zapocinje faza kompresije.
Injection kad lepi, onda mu skoro redovito gornja strana klipa prema usisu dobije riseve, a ako te mrzi skidati mozes baciti oko kroz usis.
Kad si gledao situaciji kroz ispuh, nadam se da si obratio pozornost na karike, koje moraju imati malo slobodnog hoda na klipu, jer ako su kao zavarene, zalepile su. Radi se o jako malim pomacima, a ja dodatno ispitujem na malo dodirujem kariku ako nisam siguran u prvi metod.
Jesi li se uvjerio da uljna pumpa sigurno ne radi?
To je zapravo tesko napraviti, jer motor ostaje bez podmazivanja, iako mu sipas mjesavinu.
Jer ti kada naspes mjesavinu, to ulje dolazi samo u kompresioni prostor iz injektora i uprskava celo klipa, sve ostalo, ukljucujuci cilindar, karike, klip sa strana, lezaje, eadilica, kompresor, RADI NA SUVO!!!
Provjera uljne pumpe se izvrsava tako da izlazno crijevo bude napola puno (od izlaza pumpe, do polovine), obavezno prozirno, i odspoji se da se mogu vidjeti pomaci kada motor radi. A prilikom testa je pozeljno okreniti na maksimum uljnu da se primjeti brzi tok.
Dok se sve to radi, na postojeci prikljucak ulja na bloku se spoji sprica sa uljem i pomalo se dozira iz vana da motor ne zalepi.
ALI sanse da ti ne radi uljna pumpa su jako jako male. ALI zato postoji mogucnost da je crijevo presavijeno, zapuseno s necim, da izlaz iz rezervara nije protocan (tu sam imao slucaj kad je zalepio, ni kap nije izlazila zbog neke smole).
Sad si ga zabiberio, a injectione najcesce jos vise obatale ljudi, a najvise sam se nagledao kvarova zbog nestrucnosti, jer nije problem u njima koliko u nepoznavanju, zato ih i vozim ko niko i iz ovog horora pravim uzivanciju

#35
Posted 02 August 2016 - 10:21
#36
Posted 03 August 2016 - 18:06
E sada prica o uljnoj pumpi:
-Cantrica ulja puna,na crevu kod uljne ulje izlaci,na dzeku ima 12 v,pumpa probana na starom diteku i radi(zavrnem pun gas i cekam par sec),direktno spojio kontakte na pumpu i idalje ne sljaka,mehuric stoji na jednom mestu u crevu.
Dakle imam napon,imam dovod ulja,ispravnu pumpu,a ipak ne radi.Ko koga tu keca?
poz
#37
Posted 03 August 2016 - 18:44
Pa ti imas novog SR-a sa APRILIA MORINI AGREGATOM, da mi je samo znati odakle si tog IZBUNARIO, odnosno odakle je dosao majketiga. Vidjao sam ih iskljucivo u SAD-u, nisam upamtio zapadnoeuropskog...
Jos mi je nesto bio cudan zvuk agregata na snimku, "meksi" od piaggio agregata, a mogao si da okines i jos koju sliku agregata, ima nas koji se interesiramo

Sa tim Aprilijama SR nikada ne mozes biti siguran sta imaju jer se ugradjivalo po 7, SEDAM AGREGATA NA ISTI SKUTER, recimo aprilia SR2.
E ovo za TPS mi je smijurija, ne znam sta da kazem.
Ti onda imas elektronsku uljnu pumpu kao na starom ditechu SR2 kao sto i sada kazes.
A vidi tu ti je jednostavna situacija, treba da uzmes 12V i minus, i to spoji na uljnu pumpu, ali moras da na prekide spajas kao zmigavac i onda bi se pumpa morala oglasiti sa onim zvukom kuckanja i kapljice ulja bi morale da izlaze.
Ako pumpa radi, preostaje ti da islitas uticnicu u kojoj su 2 zice, i u jednoj mora stalno biti 12V pod kontaktom, a druga ti okida masu u momentu kada drzis gas 10sec. i vise u impulsima.
Ako hoces pojednostavniti situaciju, onda prebaci ecu sa stare SRke, posto imaju iste agregate. A da je piaggio agregat ne bi mogao to napraviti posto on ima mehanicku uljnu pumpu.
#38
Posted 03 August 2016 - 23:52

Tako je elektronska pumpa potpuno ista sa ovom sa starog.
Napisah vec,pumpu sam isprobao na starom diteku i radi,vratio sam je na novi i direktno spojio i nece.
Znaci dobijam napon,pumpa radi,ali opet nista.
Kompovi su skroz isti bez obzira i na digitalnu tablu na novom?
Послато са HTC One_M8 уз помоћ Тапатока
#39
Posted 04 August 2016 - 00:08
Послато са HTC One_M8 уз помоћ Тапатока
#40
Posted 04 August 2016 - 08:22
Nakapaj mu malo ulja kroz usis.
10 user(s) are reading this topic
0 members, 10 guests, 0 anonymous users