#201
Posted 03 April 2017 - 22:00
17692328_10210851052850244_1804594029_o.jpg 88.9K 38 downloads 17761435_10210851051810218_634443009_o.jpg 85.89K 46 downloads 17776810_10210851051690215_1067971308_o.jpg 111.65K 47 downloads
#202
Posted 03 April 2017 - 22:12
#203
Posted 03 April 2017 - 22:17
#204
Posted 03 April 2017 - 22:20
#205
Posted 03 April 2017 - 22:28
A zasto za 10 stepeni? Jeste merili koliki je fabricki ugao paljenja? Da li si podesio karb nakon promene ugla, svakako si imao i ranije problem sa siromasnom smesom nakon gljive. Budi oprezan.
#206
Posted 03 April 2017 - 22:29
Edited by Damjan66, 03 April 2017 - 22:31.
#207
Posted 03 April 2017 - 22:32
#208
Posted 03 April 2017 - 22:40
VlatX, on 03 April 2017 - 22:17, said:
Fabrički paljenje bude oko 14 stepeni, vi ste okrenuli ploču u levo, znači može da bude samo 17-20*, ne moze 10*
#209
Posted 03 April 2017 - 22:42
Evo amer sta je radio,znaci najbolje dodze oko 20+/- 1 stepen.
Edited by VlatX, 03 April 2017 - 22:48.
#210
Posted 03 April 2017 - 22:49
Evo nas tutorijal...
To je sve grubo izmereno. I ja sam tako ranije uradio i mogu reci da nije bas ispravan, skolski, nacin.
Otprilike (grubo receno) 1mm = 1.1* po Cveletovom merenju, odnosno u vasem slucaju 4.4*. Svakako je pozeljno nekada izmeriti upotrebom alata pravu vrednost i biti siguran u to. Ovo kazem kao dobronameran savet, da ne bude da napadam kao sto Damjan misli...
Samo treba biti oprezan sa pomeranjem ugla inace vrlo lako nepaznjom moze da nastane rupa u klipu.
#211
Posted 03 April 2017 - 22:54
#212
Posted 03 April 2017 - 22:58
#213
Posted 03 April 2017 - 22:58
#214
Posted 04 April 2017 - 06:51
Advance= Ranije
Retard= Kasnije
Vi pomerate u Advance, dakle ranije jer će varnica RANIJE biti bačena nego fabrički.. Time dobijate više obrtnog momenta na nižim obrtajima i lakši ulazak u rezonancu i veću temperaturu na visokim obrtajima i manju snagu.. zbog toga su projektovana varijabilna paljenja..
Fabrički kinez ima 14 stepeni pre GMT i moja iskustva su pozitivna za uglove do 21 stepen za obrtaje do 10000-11000, preko toga već treba spuštati i paziti na temperaturu..
1mm u kružnici na žalost ne znači 1 stepen, to bi moglo da se izračuna ako nemate mikrometar za merenje pozicije klipa..
Najjednostavnije je da premerite prečnik anker ploče, i oduzmete 10mm jer je realno šlic za šraf 5mm niže od ivice pa x2 jer je meren prečnik a nas interesuje poluprečnik..
Dalje treba nam obim podeljen sa 360, obim 2rPI odnosno R*PI, tako da izmeren prečnik
R-10 pomnožite sa 3,1415 i podelite sa 360
edit: da se dopišem samo, sa pomeranjem predpaljenja neophodno je dodati goriva u istoj postavci karb-filter, dakle i glavna dizna i/ili igla u zavisnosti od setup-a
#215
Posted 06 April 2017 - 18:19
17837427_10210883592423713_694675150_o.jpg 98.04K 56 downloads
17836630_10210883930672169_1033645382_o.jpg 77.57K 60 downloads 17836671_10210883931712195_993358534_o.jpg 75.25K 65 downloads 17836938_10210883600903925_1919593956_o.jpg 94K 62 downloads 17836982_10210883929872149_1340046260_o.jpg 70.26K 58 downloads 17837482_10210883601023928_1883654694_o.jpg 99.83K 55 downloads
#216
Posted 09 April 2017 - 18:58
#217
Posted 10 April 2017 - 06:51
Drugo hod pomicne remenice je za 123 i za 115 jednak samo je duzi put prelaska remena, ako ubacis 750 remen koji ce u startu otvoriti 123 remenica na 115 umanji si za toliko hod otvaranja...
Takoreci bolje je voziti 750 remen u 115 nego u 123 remenicama, za njih ce ti ipak trebati duzi
#218
Posted 12 April 2017 - 17:33
#219
Posted 12 April 2017 - 17:34
#220
Posted 12 April 2017 - 17:37
17887556_10210941296106269_2111553250_o.jpg 123.54K 38 downloads 17901839_10210941295906264_490378144_o.jpg 107.64K 40 downloads 17902712_10210941296186271_787390720_o.jpg 152.96K 38 downloads
7 user(s) are reading this topic
0 members, 7 guests, 0 anonymous users