Jump to content


Aprilia sr 70 r factory



390 replies to this topic

#21 zigas

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 331 posts
  • MestoTrbovlje SLO
  • VozimAprilia SR 70 R

Posted 24 August 2016 - 20:16

Hmmm. Dajteh ja mislim, da je više placebo učinka. Možda je malo jače ubrzavanje izmedju 5000 i 7000 rpm i malo je odzivniji na gas. Sa otvorenim air boxom je išla slabije u okretaje. Trebam još se poigrati sa regulatorom pritiska. Ali imam samo jedan mali o ring za regulator, pa ako skidam to 10 puta, onda je velika mogučnost, da ga sjebem, kao prošli put.

#22 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 24 August 2016 - 20:27

Ako podesavas pritisak onda niti ne trebas skidati regulator pritiska. Pazljivo skines samo casicu, i ako treba malo pridrzis regulator da i njega ne iscupas.

Moras paziti da ravnomjerno otezes 3 serafa od casice kako ne bi ostetio navoje, ali cim cujes KSSSS da je ispustio zrak iz sistema, onda mozes brzo jedan po jedan odserafiti.
I ako serafi imaji Loctite na navoju, skini ga jer takodjer zbog njega hoce navoji otici, odnosno mesingane cahure, ako imas taj tip kucista injektora.

#23 zigas

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 331 posts
  • MestoTrbovlje SLO
  • VozimAprilia SR 70 R

Posted 24 August 2016 - 21:34

Dajteh, par puta mi to uspjelo, da mi ostaje ali kad ga montiram je teže pogoditi onu rupu izpod regulatora.

Kako ti uradiš, da ne curi benzin u tom postupku? Ja sa patent kleštama stisnem cjevi. Dovodnu i povratnu.



#24 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 24 August 2016 - 21:47

Regulator se ne smije tesko vracati, ako ide tesko onda sigurno unistavas gumice.


Tajna ti je u eliminaciji benzina, i nauljivanju O ringa.


Znaci ako ipak skidas regulator pritiska (a ne moras za potrebe podesavanja pritiska), onda pusti da izadje benzin iz kucista. Samo sto ti imas Apriliu i kod nje mora biti nesto zakomplicirano, pa moras zatvoriti povratni vod inace ce ti stalno curiti benzin. Tu si mozes staviti obicni vodovodni ventil, kuglicni :)

Isprobano, testirano.


I sad kad ti je iscurio benzin, moras pobrisati iznutra gdje su o ringovi, ili brake cleanerom isprati dok se ne posusi. I onda suhe gumice nauljis, i kad je sve cisto bez benzina, a gumice nauljene, lagano ce ti kliknuti regulator pritiska.


Jbg ima tu dosta caka koje treba pohvatati, jer cesto samo pogresan pristup unisti takav skuter.


#25 zigas

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 331 posts
  • MestoTrbovlje SLO
  • VozimAprilia SR 70 R

Posted 24 August 2016 - 23:07

Dajteh. To sa uljem koristim. A da sjebem o ring je problem u tom, jer ne skidam plastike i moraš da budeš kirurg, da to staviš skupa. Onaj najmanji o ring za zrak bez ulja, ni u snovu inače ne stoji na svom mjestu.
To sa break cleanerom super ideja. Hvala.

#26 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 25 August 2016 - 09:37

Meni taj mali od zraka uvijek ostane gore, jer bitno je prvo malo povuci casicu dole, pa onda je mozes zakretati po malo.

Dobro si to rekao, moras biti kirurg za purejet, a kod Aprilije dodatni specijalista, i pilot i austronaut.

Gilera Runner je mnoogo prakticnija.


Cak ne moras brake cleaner koristiti, mozes i ispuhati kompresorom jer ce benzin ishlapiti.

#27 zigas

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 331 posts
  • MestoTrbovlje SLO
  • VozimAprilia SR 70 R

Posted 06 September 2016 - 20:39

Opet se radilo...

Attached Files



#28 zigas

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 331 posts
  • MestoTrbovlje SLO
  • VozimAprilia SR 70 R

Posted 06 September 2016 - 21:06

Promjenio sam centralnu belu za ljubičastu. Bila je kiša pa sam svejedno napravio kratak test. Sada ubrzava 200 rpm više. Al to čem još bolje stestirati, kad budu bolji uvjeti.

A što je najbitjije, ne čuje se više buke izpod dekle. Preje mi se činilo, da ramen malo vibrira u udara ob deklu. Te se čulo samo u leru.

#29 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 07 September 2016 - 14:54

Ja sam to rebrasto crevo odavno izbacio, sada usisava direktno u airbox. To crevo treba voziti samo u hladnijim mesecima, leti samo smeta.

#30 zigas

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 331 posts
  • MestoTrbovlje SLO
  • VozimAprilia SR 70 R

Posted 25 September 2016 - 22:28

Opet se malo radilo. Povečala se rupa na ragulatoru pritiska na 5,5 mm, da onaj bat od polini čašice bez odpora radi svoj posao. Izpolirao sem TPS koji je bio dosada samo proširen na 20 mm i kada sam ga več imao vani, proširio sam i dio TPS-ja koji ide u gumu prema airboxu. Sada je bez zuba prehod iz gume na TPS. Na kraju sam napravijo i reset TPS.

Test se pokazao sa jekim startom kao iz katapulta. Dok je hladan na pola gaza, tamo okolo 5000 rpm malo nemirnije prelazi u više okretaje a sa punim gazom ide sasvim gladko. Dobro da se SRka brzo zagrije, jer ti simptomi nestaju. Za sada sam jako sretam sa tim setupom i ljubičasta centralna sada pušta okretaje na ubrzavanju do 8800 i to SRki jako paše. Na mom testnom delu ceste, koja ide uz brdo sada ide 5 km/h brže.

#31 zigas

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 331 posts
  • MestoTrbovlje SLO
  • VozimAprilia SR 70 R

Posted 25 September 2016 - 22:34

A na kraju testa. Šok....

Od dakle mi ta brzina. Za sada nisam imao više nego 89 i jedam put 91km/h. A stalno se vozim priličko istim putevima.

Attached Files



#32 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 25 September 2016 - 23:54

Daj neku sliku tog TPSa, da vidimo kako si uradio poliranje i ulaz do airboxa. Ono 98kmh mora da je bilo na nekoj nizbrdici a nisi obratio pažnju na displej u tom momentu.

#33 zigas

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 331 posts
  • MestoTrbovlje SLO
  • VozimAprilia SR 70 R

Posted 26 September 2016 - 06:55

Da 100% je nizbrdo, jer ravnog kod nas nema. Mislim da je realno tamo negde 85 po gps.
Da zaboravijo sam slikat, pa ču sledeči put.

#34 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 26 September 2016 - 07:45

Jel tvoj reduktor (getriba) još stock? Sa Malossi sportom je mrka kapa sa stock zupčanicima, treba produženje, ja sam ubacio 18% primar, ali sad vidim da je bolje produžiti sekundar, manje zviždi.

#35 steeef

    2t bb & 4t i.e.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 2,198 posts
  • Mestokc

Posted 26 September 2016 - 08:33

na piaggiu je getriba dosta duga za base setap,na ni jedan koi sam slagal nisam stavljal duzu getribu a svaki je lovil preko 100kmh po gps

#36 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 26 September 2016 - 09:21

View Poststeeef, on 26 September 2016 - 08:33, said:

na piaggiu je getriba dosta duga za base setap,na ni jedan koi sam slagal nisam stavljal duzu getribu a svaki je lovil preko 100kmh po gps
Onda je moja SRka vanzemaljac. Stock cilindar 50 je nagurao sa stock getribom 91 po satu, ali se vrtio do 10k a nakon montaže Malossi sporta, brdo sati potrošenih na štelu prenosa (rolnice, opruge, remen..) nisam nagurao više od 85kmh, snage ima ali ne i okretaja, pa stock getriba nije ostala kao izbor. Tek nakon stavljanja produženja 18% dobio sam krajnju od 104kmh po satu, znači 100 po GPS-u. Malossi sport se ne vrti visoko kao stock 50 pa tako nema ni krajnje bez produžetka prenosa.
To je moje iskustvo, kako god...

#37 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 26 September 2016 - 11:52

View Poststeeef, on 26 September 2016 - 08:33, said:

a svaki je lovil preko 100kmh po gps

Cini mi se sa multivar kada digne remen do vrha, i imas 9000rpm, brzina je 90kmh gps.
A za 100kmh treba oko 10 000rpm.

Dakle provjereno, i ako se ispostuju ti uvjeti mora ici toliko jer je u pitanju proracun.



Ja mislim da je nemoguce natjerati purejeta na 100kmh gpsa sa stock getribom. Iz razloga sto ne moze zavrtiti 10000rpm na ravnom.

Realni maksimum (licno ostvario na desetine puta) je 95, 96kmh gpsa.
Kad se produzi getriba onda ide.

#38 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 26 September 2016 - 12:45

View Postdajteh, on 26 September 2016 - 11:52, said:



Cini mi se sa multivar kada digne remen do vrha, i imas 9000rpm, brzina je 90kmh gps.
A za 100kmh treba oko 10 000rpm.

Dakle provjereno, i ako se ispostuju ti uvjeti mora ici toliko jer je u pitanju proracun.



Ja mislim da je nemoguce natjerati purejeta na 100kmh gpsa sa stock getribom. Iz razloga sto ne moze zavrtiti 10000rpm na ravnom.

Realni maksimum (licno ostvario na desetine puta) je 95, 96kmh gpsa.
Kad se produzi getriba onda ide.
Tako je.

#39 steeef

    2t bb & 4t i.e.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 2,198 posts
  • Mestokc

Posted 26 September 2016 - 12:47

ja govorim o base cilindru,konkretno dr.evo, o karbu pricam..al je getriba ista ko na pj.
factory koju sam servisiral imala je samo zx,serijala cilindar i na krajnjoj je vrtil 10 000 a brzina 96 po satu

#40 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 26 September 2016 - 12:50

To se slažemo steeef, ali kad je u pitanju Malossi sport, na čemu god bio, ne vrti se visoko al je jak dole, zato bez produženja getribe nema reči o nekoj krajnjoj (100kmh gps).





3 user(s) are reading this topic

0 members, 3 guests, 0 anonymous users