#21
Posted 24 August 2016 - 20:16
#22
Posted 24 August 2016 - 20:27
Moras paziti da ravnomjerno otezes 3 serafa od casice kako ne bi ostetio navoje, ali cim cujes KSSSS da je ispustio zrak iz sistema, onda mozes brzo jedan po jedan odserafiti.
I ako serafi imaji Loctite na navoju, skini ga jer takodjer zbog njega hoce navoji otici, odnosno mesingane cahure, ako imas taj tip kucista injektora.
#23
Posted 24 August 2016 - 21:34
Kako ti uradiš, da ne curi benzin u tom postupku? Ja sa patent kleštama stisnem cjevi. Dovodnu i povratnu.
#24
Posted 24 August 2016 - 21:47
Tajna ti je u eliminaciji benzina, i nauljivanju O ringa.
Znaci ako ipak skidas regulator pritiska (a ne moras za potrebe podesavanja pritiska), onda pusti da izadje benzin iz kucista. Samo sto ti imas Apriliu i kod nje mora biti nesto zakomplicirano, pa moras zatvoriti povratni vod inace ce ti stalno curiti benzin. Tu si mozes staviti obicni vodovodni ventil, kuglicni
Isprobano, testirano.
I sad kad ti je iscurio benzin, moras pobrisati iznutra gdje su o ringovi, ili brake cleanerom isprati dok se ne posusi. I onda suhe gumice nauljis, i kad je sve cisto bez benzina, a gumice nauljene, lagano ce ti kliknuti regulator pritiska.
Jbg ima tu dosta caka koje treba pohvatati, jer cesto samo pogresan pristup unisti takav skuter.
#25
Posted 24 August 2016 - 23:07
To sa break cleanerom super ideja. Hvala.
#26
Posted 25 August 2016 - 09:37
Dobro si to rekao, moras biti kirurg za purejet, a kod Aprilije dodatni specijalista, i pilot i austronaut.
Gilera Runner je mnoogo prakticnija.
Cak ne moras brake cleaner koristiti, mozes i ispuhati kompresorom jer ce benzin ishlapiti.
#27
Posted 06 September 2016 - 20:39
Attached Files
#28
Posted 06 September 2016 - 21:06
A što je najbitjije, ne čuje se više buke izpod dekle. Preje mi se činilo, da ramen malo vibrira u udara ob deklu. Te se čulo samo u leru.
#29
Posted 07 September 2016 - 14:54
#30
Posted 25 September 2016 - 22:28
Test se pokazao sa jekim startom kao iz katapulta. Dok je hladan na pola gaza, tamo okolo 5000 rpm malo nemirnije prelazi u više okretaje a sa punim gazom ide sasvim gladko. Dobro da se SRka brzo zagrije, jer ti simptomi nestaju. Za sada sam jako sretam sa tim setupom i ljubičasta centralna sada pušta okretaje na ubrzavanju do 8800 i to SRki jako paše. Na mom testnom delu ceste, koja ide uz brdo sada ide 5 km/h brže.
#31
Posted 25 September 2016 - 22:34
Od dakle mi ta brzina. Za sada nisam imao više nego 89 i jedam put 91km/h. A stalno se vozim priličko istim putevima.
Attached Files
#32
Posted 25 September 2016 - 23:54
#33
Posted 26 September 2016 - 06:55
Da zaboravijo sam slikat, pa ču sledeči put.
#34
Posted 26 September 2016 - 07:45
#35
Posted 26 September 2016 - 08:33
#36
Posted 26 September 2016 - 09:21
steeef, on 26 September 2016 - 08:33, said:
To je moje iskustvo, kako god...
#37
Posted 26 September 2016 - 11:52
steeef, on 26 September 2016 - 08:33, said:
Cini mi se sa multivar kada digne remen do vrha, i imas 9000rpm, brzina je 90kmh gps.
A za 100kmh treba oko 10 000rpm.
Dakle provjereno, i ako se ispostuju ti uvjeti mora ici toliko jer je u pitanju proracun.
Ja mislim da je nemoguce natjerati purejeta na 100kmh gpsa sa stock getribom. Iz razloga sto ne moze zavrtiti 10000rpm na ravnom.
Realni maksimum (licno ostvario na desetine puta) je 95, 96kmh gpsa.
Kad se produzi getriba onda ide.
#38
Posted 26 September 2016 - 12:45
dajteh, on 26 September 2016 - 11:52, said:
Cini mi se sa multivar kada digne remen do vrha, i imas 9000rpm, brzina je 90kmh gps.
A za 100kmh treba oko 10 000rpm.
Dakle provjereno, i ako se ispostuju ti uvjeti mora ici toliko jer je u pitanju proracun.
Ja mislim da je nemoguce natjerati purejeta na 100kmh gpsa sa stock getribom. Iz razloga sto ne moze zavrtiti 10000rpm na ravnom.
Realni maksimum (licno ostvario na desetine puta) je 95, 96kmh gpsa.
Kad se produzi getriba onda ide.
#39
Posted 26 September 2016 - 12:47
factory koju sam servisiral imala je samo zx,serijala cilindar i na krajnjoj je vrtil 10 000 a brzina 96 po satu
#40
Posted 26 September 2016 - 12:50
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users