

#201
Posted 30 August 2016 - 21:41
#202
Posted 30 August 2016 - 23:43
#203
Posted 31 August 2016 - 09:42

#204
Posted 31 August 2016 - 09:49
Kineski materijali kao od plastelina, jednostavno sa njima nema sale

#205
Posted 01 September 2016 - 20:09

Fabrički je 15/51 deljenjem dobijamo 0,294
Topracing je 17/49 deljenjem dobijamo 0,347
Pa je tako 0,347/0,294 = 1,18 odnosno 18% produženje
Pošto ja nemam presu, ovu metodu sam već prezentovao, bitno je imati čaure i podloške od nekog mekšeg materijala recimo mesing ili aluminijum, ostalo je grejanje, stezanje i kucanje po mengeli..




#206
Posted 01 September 2016 - 20:28
Što se tiče vibracija, oseti se malo na ler gasu više i to samo na leru, preko toga je već sve identično...
Prenos mi je doneo ono što sam i očekivao, motor se do 80-85 vozi na istim obrtajima, sav posao preuzima variomat, ugradio sam ga najviše zbog putovanja, ide on svakako tih 85 ili više ali obrtajima, a remen je u maksimalnoj izlaznosti dosta dugo, strada variomat, čaura, slideri... nadam se da sam ovo rešio, testiraću još na kojim obrtajima je najlepše raspoloživ... prizvuk turbine se jedva načuje i to preko 70..
Ono što mi se ne sviđa je previsoka zadnjica, ugradio sam 300mm amort umesto 280mm, kako sam sredio centralni nosač točak mi je ponovo iznad zemlje 6-7cm a zbog ovoga sam skraćivao centralnu.. žene teško podižu motor.. tako da sam to rešio sa 300-kom ali nije dobar, malo mi je previsoka zadnjica, a napred osećam premalo i premekano ulja-ulje..
Tako da te detalje imam još da uskladim... inače menjao sam i automat migavca i popravljao stop prekidač, jednostavno sa ovima nikad nije dosadno...
Evo jedna od večeras, tankovanje i test vožnja 20 km

#207
Posted 01 September 2016 - 20:45
Amort je ipak malo previsok, moguce da uzrokuje i napetost prema naprijed kada se sjedi.
#208
Posted 01 September 2016 - 21:41
#209
Posted 02 September 2016 - 05:34
@gogi isti je, ja ne osećam neku posebnu razliku, nikad nije ni bio nešto specijalno utegnut, ne oseća se ovde špic pa bi bilo potrebno sve meriti...
#210
Posted 04 September 2016 - 13:46
Evo kako sad stoji točak od zemlje


Međuti, 4t je dobio bočnu nožicu, doduše za runner-a, uz malu doradu štifta sa 12-10mm u delu koji prolazi kroz nosač na ramu, sve je ok, ako ne računamo da malo izlazi iz gabarita....
Menjao sam i malossi slidere, evo koliko su se stock potrošili


Sada dolaze malossi crni malo veći slideri, identičnog gabarita kao polini, čak malo i zapinju u skroz zatvorenom stadijumu...
Kupio sam malossi pakne za free-ja i uleti mi dimenxija 100x25 umesto 110 tako da sam ovde imao mošu




Vratio sam stock spuh da testiram razlike, trenutno sam setovan na 7,5g rolnicama... postavke karba se malo razlikuju između dva spuha, bullet traži nijansu više goriva, sve me sada ponovo zanima, izduvni ventil sam podigao na 0,15mm u hladnom stadijumu, usisni na 0,10mm..
I rešim da izmenjam ulje u prednjici, poslednji put sam sipao 5w i ništa nisam dobio jer su opruge pretvrde a mašina je težila zbog nosača uopšte prema nazad, tako da mi je prednjica bila tvrda užas...
I vidim da su stock semerinzi za menjanje...
Ja ovde imam 31/43 (našao sam u temi debljine 8,5mm)


I naravno niti redovno otpustiti niti stegnuti donji šraf bez kontra ključa, koji sam pripremio za rad odozgo

Sipao sa 9cl 10w ulja u svaki štap posebno i evo koliko radi prednjica sad kod naglog kočenja


Deluje mi ok, videćemo kroz vožnju kakav je odziv...
Evo kako mi zadnja guma gazi asfalt


Radio sam i neke testove, izmerio novu maksimalnu sa svojom težinom, sledi još serija podešavanja..

#211
Posted 04 September 2016 - 15:31

Sto se tice ulja, trebao si odma 20w, nebi pozalio nimalo.
#212
Posted 04 September 2016 - 15:41
A jbt neće 100-ku moram neki stejdž napakovati

#213
Posted 04 September 2016 - 15:47
#214
Posted 04 September 2016 - 15:48
#215
Posted 08 September 2016 - 16:53

#216
Posted 27 June 2017 - 06:46
Prošle godine nakon dužeg puta NS drag, mi se pojavio čudan prizvuk, nalik propalim ležajevima radilice.. Uglavnom se čuje kada je hladan, neposredno nakon paljenja i polako utihne. Sve je naravno bez obrtanja točka, sumnja je pala na variomat ili čak i radilicu, mada interesantna situacija je..
I evo, pojela se cementacija na primarnoj osovini


Ovde sam prošle godine ugradio novu remenicu, naravno čistokrvnu kinesku, na njoj deluje sve ispravno, staroj su se pojeli kanali na torque drive-u...
evo i neki osvrt na ranije godine, dakle ubio sam je u poslednjim malverzacijama remenica pug+nova kineska
2013 - desna

2016

#217
Posted 19 July 2017 - 00:19

Hteo ne hteo, sleduje mu farbanje, bikovi su se održali celih 10 godina
#218
Posted 19 July 2017 - 14:08
Ne znam zašto al Žuta Osa mi je nekako postala draga, valda zato što me je dopala onomad kad sam bio alergičan na 4T skutere, a na kraju me ipak lepo vozala sa sasvim prihvatljivim performansama pa smo se skompali.
#219
Posted 19 July 2017 - 20:22
#220
Posted 24 May 2018 - 07:17
Juče mi je zapao da idem na posao sa njime, kad gle, .. mala isterala paučinu.. Tabla maksimale je znak da je dobra smeša, kao i opadanje koje je po meni skok radne temp motora, te prebogata smeša za taj stadijum. Primetio sam to i ranije, jednostavno ili je premršav pa ga je teško voziti dok se ne ugreje, ili je bogat pa kada se ugreje malo opada snaga. Dobro bi mu došao hladnjak za ulje koji bi stabilizovao temp agregata, ili nešto veći ventilator..
23 user(s) are reading this topic
0 members, 23 guests, 0 anonymous users