Jump to content


Rieju Toreo 50 -> 90 4T



245 replies to this topic

#201 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 30 August 2016 - 21:41

Auu jbt sad je sve jasno. Sad shvatam zašto svako malo vidim kineza kome točak stoji ukrivo. Izgleda da im je to opasna boljka. Loš materijal i proračun opterećenja za kineze do 50kg.

#202 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5761 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 30 August 2016 - 23:43

Au covjece, nevjerovatno!

#203 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3934 posts

Posted 31 August 2016 - 09:42

Cekam utiske iz voznje, ne sumnjam da ce biti direktan, samo me zanima koliko ce biti izrazene vibracije :)

#204 Baki

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 391 posts
  • MestoBeograd
  • VozimSprint Falcon

Posted 31 August 2016 - 09:49

Da ne verujes!

Kineski materijali kao od plastelina, jednostavno sa njima nema sale ;) mora sve da se proverava, dobro je da si primetio..

#205 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20770 posts

Posted 01 September 2016 - 20:09

Danas je ostalo da se dovrši, kupio sam Top racing sekundarni prenos, navodno 18% produženja..

Posted Image

Fabrički je 15/51 deljenjem dobijamo 0,294
Topracing je 17/49 deljenjem dobijamo 0,347

Pa je tako 0,347/0,294 = 1,18 odnosno 18% produženje

Pošto ja nemam presu, ovu metodu sam već prezentovao, bitno je imati čaure i podloške od nekog mekšeg materijala recimo mesing ili aluminijum, ostalo je grejanje, stezanje i kucanje po mengeli..

Posted Image Posted Image Posted Image Posted Image

#206 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20770 posts

Posted 01 September 2016 - 20:28

U vožnji sam ustanovio da je odličan, precizan, krivine su postale jednostavne i vozive...

Što se tiče vibracija, oseti se malo na ler gasu više i to samo na leru, preko toga je već sve identično...

Prenos mi je doneo ono što sam i očekivao, motor se do 80-85 vozi na istim obrtajima, sav posao preuzima variomat, ugradio sam ga najviše zbog putovanja, ide on svakako tih 85 ili više ali obrtajima, a remen je u maksimalnoj izlaznosti dosta dugo, strada variomat, čaura, slideri... nadam se da sam ovo rešio, testiraću još na kojim obrtajima je najlepše raspoloživ... prizvuk turbine se jedva načuje i to preko 70..

Ono što mi se ne sviđa je previsoka zadnjica, ugradio sam 300mm amort umesto 280mm, kako sam sredio centralni nosač točak mi je ponovo iznad zemlje 6-7cm a zbog ovoga sam skraćivao centralnu.. žene teško podižu motor.. tako da sam to rešio sa 300-kom ali nije dobar, malo mi je previsoka zadnjica, a napred osećam premalo i premekano ulja-ulje..

Tako da te detalje imam još da uskladim... inače menjao sam i automat migavca i popravljao stop prekidač, jednostavno sa ovima nikad nije dosadno...

Evo jedna od večeras, tankovanje i test vožnja 20 km

Posted Image

#207 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3934 posts

Posted 01 September 2016 - 20:45

Extra, hvala na povratnoj informaciji za selene.

Amort je ipak malo previsok, moguce da uzrokuje i napetost prema naprijed kada se sjedi.

#208 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 01 September 2016 - 21:41

Kakav je sad na startu i ubrzanju?

#209 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20770 posts

Posted 02 September 2016 - 05:34

@dajteh nema na čemu, previsok da da jasno

@gogi isti je, ja ne osećam neku posebnu razliku, nikad nije ni bio nešto specijalno utegnut, ne oseća se ovde špic pa bi bilo potrebno sve meriti...

#210 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20770 posts

Posted 04 September 2016 - 13:46

Spustio sam se natrag na 280mm amortizer i sad je sve ok, oseća se balans između prednjice i zadnjice, u vožnji je udoban...

Evo kako sad stoji točak od zemlje

Posted Image Posted Image


Međuti, 4t je dobio bočnu nožicu, doduše za runner-a, uz malu doradu štifta sa 12-10mm u delu koji prolazi kroz nosač na ramu, sve je ok, ako ne računamo da malo izlazi iz gabarita....

Menjao sam i malossi slidere, evo koliko su se stock potrošili

Posted Image Posted Image


Sada dolaze malossi crni malo veći slideri, identičnog gabarita kao polini, čak malo i zapinju u skroz zatvorenom stadijumu...

Kupio sam malossi pakne za free-ja i uleti mi dimenxija 100x25 umesto 110 tako da sam ovde imao mošu Posted Image

Posted Image Posted Image Posted Image


Vratio sam stock spuh da testiram razlike, trenutno sam setovan na 7,5g rolnicama... postavke karba se malo razlikuju između dva spuha, bullet traži nijansu više goriva, sve me sada ponovo zanima, izduvni ventil sam podigao na 0,15mm u hladnom stadijumu, usisni na 0,10mm..

I rešim da izmenjam ulje u prednjici, poslednji put sam sipao 5w i ništa nisam dobio jer su opruge pretvrde a mašina je težila zbog nosača uopšte prema nazad, tako da mi je prednjica bila tvrda užas...

I vidim da su stock semerinzi za menjanje...

Ja ovde imam 31/43 (našao sam u temi debljine 8,5mm)

Posted Image Posted Image


I naravno niti redovno otpustiti niti stegnuti donji šraf bez kontra ključa, koji sam pripremio za rad odozgo

Posted Image


Sipao sa 9cl 10w ulja u svaki štap posebno i evo koliko radi prednjica sad kod naglog kočenja

Posted Image Posted Image


Deluje mi ok, videćemo kroz vožnju kakav je odziv...

Evo kako mi zadnja guma gazi asfalt

Posted Image Posted Image


Radio sam i neke testove, izmerio novu maksimalnu sa svojom težinom, sledi još serija podešavanja..

Posted Image

#211 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3934 posts

Posted 04 September 2016 - 15:31

90kmh ide??? Ne mogu da vjerujem :)

Sto se tice ulja, trebao si odma 20w, nebi pozalio nimalo.

#212 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20770 posts

Posted 04 September 2016 - 15:41

Nemam 20, imam 15, ako bude premekan neće me mrziti, mada moram menjati semeringe, pa o jednom trošku...

A jbt neće 100-ku moram neki stejdž napakovati :)

#213 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3934 posts

Posted 04 September 2016 - 15:47

Kakav bi sada mogao biti prolaz na 201m?

#214 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20770 posts

Posted 04 September 2016 - 15:48

Verovatno lošiji, produžio sam sekundarni za 18%

#215 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20770 posts

Posted 08 September 2016 - 16:53

Ahh ipak je bila interferencija u prošlom merenju dakle zelena linija pokazuje 87,3 sa mojom tezinom

Posted Image

#216 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20770 posts

Posted 27 June 2017 - 06:46

Žuta osa je pre neki dan dobila detaljnu kontrolu, izmenjao sam ulja proverio kočnice...

Prošle godine nakon dužeg puta NS drag, mi se pojavio čudan prizvuk, nalik propalim ležajevima radilice.. Uglavnom se čuje kada je hladan, neposredno nakon paljenja i polako utihne. Sve je naravno bez obrtanja točka, sumnja je pala na variomat ili čak i radilicu, mada interesantna situacija je..

I evo, pojela se cementacija na primarnoj osovini

Attached File  uploadfromtaptalk1498542308484.jpg   48.44K   66 downloadsAttached File  uploadfromtaptalk1498542314938.jpg   46.75K   66 downloads

Ovde sam prošle godine ugradio novu remenicu, naravno čistokrvnu kinesku, na njoj deluje sve ispravno, staroj su se pojeli kanali na torque drive-u...

evo i neki osvrt na ranije godine, dakle ubio sam je u poslednjim malverzacijama remenica pug+nova kineska

2013 - desna
Posted Image

2016
Posted Image

#217 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20770 posts

Posted 19 July 2017 - 00:19

Prvo sunce koje je zgrabilo plastike ovog kineza, pokazalo je da im je i lak konačan, i to na mestima gde su lakirali stikere

Attached File  uploadfromtaptalk1500419888443.jpg   60.17K   63 downloads

Hteo ne hteo, sleduje mu farbanje, bikovi su se održali celih 10 godina

#218 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 19 July 2017 - 14:08

Jbg dobro je i izdržao kineski lak. Jel ostaje iste kombinacije boja il si smislio neki novi design?
Ne znam zašto al Žuta Osa mi je nekako postala draga, valda zato što me je dopala onomad kad sam bio alergičan na 4T skutere, a na kraju me ipak lepo vozala sa sasvim prihvatljivim performansama pa smo se skompali.

#219 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20770 posts

Posted 19 July 2017 - 20:22

Nisam ništa razmišljao, tako mi se ne troši na to farbanje, ali mora... nema druge

#220 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20770 posts

Posted 24 May 2018 - 07:17

Ove sezone ga Nina prži dok je njen u reparaciji. Stock auspuh je pukao na nosačima od vibracija, te mu je zapao ponovo Bulet za 4T, koji traži neku nijansu više goriva. Ništa podešavanja nisam dirao, karb je setovan još prošle god, dok su rolnice i variomat sa kvačilom urađeni za niže obrtaje, kako bi se sa malim otklonima dobro vozio. Evidentan je 24% produžetak prenosa ako se dobro još sećam, te sada maksimalu dobija na srednje radnim obrtajima, naravno u punom izlazu remena..

Juče mi je zapao da idem na posao sa njime, kad gle, .. mala isterala paučinu.. Tabla maksimale je znak da je dobra smeša, kao i opadanje koje je po meni skok radne temp motora, te prebogata smeša za taj stadijum. Primetio sam to i ranije, jednostavno ili je premršav pa ga je teško voziti dok se ne ugreje, ili je bogat pa kada se ugreje malo opada snaga. Dobro bi mu došao hladnjak za ulje koji bi stabilizovao temp agregata, ili nešto veći ventilator..









24 user(s) are reading this topic

0 members, 24 guests, 0 anonymous users