Jump to content


Piaggio NRG 70



219 replies to this topic

#1 5RR

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 146 posts
  • MestoPožega, Hrvatska
  • VozimPiaggio NRG70

Posted 12 September 2016 - 19:57

Pozdrav. Evo nakon sto se rijesih runnera koji je bio pain in the ass, stigao je NRG iz 2006. Posto je skuter u katastrofalnom stanju, planiram ga malo osvjezit jer je rama ishrđala i nanovo lakirat plastike odnosni idu na hidrografiju (brat eksperimentira) i malo porijesavat sitnica jer nema crijevo od kilera kiler je iskrivljen fali vodena pumpa i tak ima sitnica za popravit.
Posted ImagePosted ImagePosted ImagePosted ImagePosted ImagePosted ImagePosted ImagePosted ImagePosted ImagePosted ImagePosted ImagePosted ImagePosted ImagePosted ImagePosted ImagePosted ImagePosted ImagePosted ImagePosted ImagePosted ImagePosted ImagePosted ImagePosted Image

Poslano sa mog LG-H440n koristeći Tapatalk

#2 5RR

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 146 posts
  • MestoPožega, Hrvatska
  • VozimPiaggio NRG70

Posted 12 September 2016 - 20:30

Jel ima netki ideju kak spojit eksternal vodenu pumpu na motor? Imam bosch 12V jer je na motoru kit top performance auspuh yasuni(ak netko zna model) malossi multivar i malossi struja (ak netko zna ykoja je prednost malossi struje iznad serijske) i bojim se da nece dovoljno hladit masinu. Posted Image

Posted ImagePosted ImagePosted Image

Poslano sa mog LG-H440n koristeći Tapatalk



#3 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 12 September 2016 - 20:45

Fin je setup, a NRG posteno razvaljen. Samo strpljenja i uz dosta informacija sa foruma moci ces napraviti ozbiljan setup.
Moras slikati tu "struju" jer nije isto ako imas samo malossi cdi ili ako je komplet Selettra (namotaji, cdi, bobina) malossi.
Elektricna vodena pumpa je mnogo bolje resenje za hladjenje od std mehanicke pumpe, svi koji prelaze na jaci setup, prelaze i na el vodenu pumpu.
Povezujes je na akumulator i nekog prekidaca, recimo na tabli, ili direkt preko kontakt bravice, takod da kad das kontakt odma vrti i nemas brige da ces je zaboraviti upaliti pa pregrejati motor.
Creva povezujes tako sto je lula na na malom bloku ulaz za tecnost a lula na glavi izlaz, tecnost u hladnjak ide odozgo a pumpu stavi tako da gura ka bloku. Strelice na plasticnom delu kucista pumpe ti odredjuju smer i naravno polaritet na pumpi. Dakle, 12v jednosmerne struje uzimas sa akumulatora, ne mozes drugaciije posto namoraji (ako su stok) daju naizmenicnu struju.

#4 Damjan66

    Passion

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,406 posts
  • MestoSkopje
  • VozimBaotian Falcon 50R

Posted 12 September 2016 - 20:52

Imas ovde sredjivaanja ,bas je razvaljen.

P.s Napisao sam ti za mutlimetar proveri poruke.

#5 5RR

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 146 posts
  • MestoPožega, Hrvatska
  • VozimPiaggio NRG70

Posted 12 September 2016 - 20:53

Nadam se da cu dobivat pomoc od strane clanova. Koliko bi me izasla ta el pumpa i jel bi zmigavci i svijetla normalno radila ak je ona12V?

Poslano sa mog LG-H440n koristeći Tapatalk



#6 5RR

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 146 posts
  • MestoPožega, Hrvatska
  • VozimPiaggio NRG70

Posted 12 September 2016 - 20:55

Top performance TPR ,malossi sve u prijenosu, malossi k15 cdi, malossi bobina ,malossi komplet usis, malossi rhq radilica

Poslano sa mog LG-H440n koristeći Tapatalk



#7 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 12 September 2016 - 21:05

Kako mislis koliko bi te izasla pumpa? Ti na slikama drzis pumpu u ruci, samo treba da je postavis na motor...

Ako je stok struja (namotaji) radice ti komplet instalacija normalno preko reglera kao i do sada. Cdi k15 je malo bolji od stok ducati energija cdi-a, ali to nema veze sa ostatkom instlacije.
Pumpa je jednosmerne struje i moras je povezati na akumulator a oststak instalacije radi preko namotaja i reglera naizmenicne struje, to su 2 odvojene sheme i nemaju nista zajdnicko.

Slikaj magnet da vidimo koja je "struja"

#8 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 12 September 2016 - 21:11

Nova takva pumpa je oko 100e, i po nekim merenjima postoje dve vrste : 9 i 13 l/min protoka...

Vezuješ je na rashlađenu vodu dakle na vod koji ide prema bloku i to u smeru kako je Aca rekao.da gura vodu prema motoru..
I
Na kontakt bravici imaš na jednoj klemni +12v kada uključiš kontakt, pa tu žicu svuci za + , a masu možeš sa rama ili - klemne sve jedno...

Što se tiče ove malossi-zacije nema neke posebne veze, ono što se planski stavlja je ok, ostalo mogu biti i nalepnice, TPR je prgav midrace cilindar, treba dosta truda dati za podešavanja, relativno kratko traje, vazdan vrišti... i da ne zaboravim donosi maksimalno zadovoljstvo... proveri u kakvom je stanju, karika se obavezno menja ako dobije +0,4mm zazor na sastavu...

Srećno sa projektom, i obrati pažnju kroz temu se ne trguje, zabranjeno je nuditi i kupovati, imamo oglase koji će ti se vremenom otvoriti...

#9 zilke17

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,567 posts
  • MestoOdzaci
  • VozimYamaha Aerox Rossi Replica

Posted 12 September 2016 - 21:13

Jel ovo neka pukotina na glavi ili je tako ispalo od prljavstine?!

Posted Image

Sent from my HUAWEI MT7-L09 using Tapatalk



#10 5RR

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 146 posts
  • MestoPožega, Hrvatska
  • VozimPiaggio NRG70

Posted 13 September 2016 - 09:05

Nisam to ni skuzio jebote. Izgleda da je pukotina ne vjerujem da je prljavstina. Jel bi mogo bit kakav problem

#11 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 13 September 2016 - 09:34

Naravno, može da se proširi i počne curiti antifriz, za početak...

#12 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 13 September 2016 - 09:36

Ilija oko sokolovo :)
Naravno da ce biti problem, vibracije su konstatno prisutne i pitanje je vremena kada ce se odlomiti. Mozes isprobati kad naspes tecnosti da li curi, moze se to zavariti...

#13 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 13 September 2016 - 10:03

Yaser C16, dobar izbor

#14 5RR

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 146 posts
  • MestoPožega, Hrvatska
  • VozimPiaggio NRG70

Posted 13 September 2016 - 10:12

View PostAcaPostar, on 13 September 2016 - 09:36, said:

Ilija oko sokolovo :)
Naravno da ce biti problem, vibracije su konstatno prisutne i pitanje je vremena kada ce se odlomiti. Mozes isprobati kad naspes tecnosti da li curi, moze se to zavariti...
Ma necu varit ne znam oce se isplatit. Ne znam stvarno koji je to spuh vidim da na ovom sto nie na motoru pise na plocici da je yasuni ne pise ni model ni nista i pise da je ilegalan za ulicnu upotrebu.

#15 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 13 September 2016 - 10:15

pa C16, napisao sam ti .. sad ako te zanima više na kojim obrtajima radi, koji powerband ima onda odeš u poglavlje gde su analizirani auspusi pa pogledaš

http://forum.pyrothe...puha-grafikoni/

crvena "kurva"

http://www.pyrotherm...als/001_cyl.jpg

EDIT: da ne zaboravim, nije za uličnu upotrebu jer nema homologaciju, a nju nije dobio jer nema mogučnost da se montira centralni stender... inače što se tiče blokade da ide 50, to umeju da naprave budi bez brige..

tako da su svi ti prgavi sa kratkim granama bez homologacije... tako reći for competition... ako ti to znači uopšte nešto u životu :)

#16 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 13 September 2016 - 10:38

Ovo treba prvo sve rastaviti i provjeriti, inace za koji dan sve ode u djubre.

#17 5RR

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 146 posts
  • MestoPožega, Hrvatska
  • VozimPiaggio NRG70

Posted 13 September 2016 - 10:42

Ima on elektricnu blokadu na prekidac.

#18 5RR

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 146 posts
  • MestoPožega, Hrvatska
  • VozimPiaggio NRG70

Posted 13 September 2016 - 11:30

Jel pasu dijelovi od runnera 2006 na nrg power?

#19 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 13 September 2016 - 11:34

Koji delovi, sts te konkretno interesuje?
Blok motora, cilindar, radilica, variomat, reduktor su isti na svim piaggio 50 liquid cooled od 1999god na ovamo (nrg mc2 lc, mc3, runner mc2, mc3, aprilia sr mc3)

#20 5RR

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 146 posts
  • MestoPožega, Hrvatska
  • VozimPiaggio NRG70

Posted 13 September 2016 - 12:28

Kiler i crijeva moram narucit, kocnice itd itd.





1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users