#1
Posted 12 September 2016 - 19:57
Poslano sa mog LG-H440n koristeći Tapatalk
#2
Posted 12 September 2016 - 20:30
Poslano sa mog LG-H440n koristeći Tapatalk
#3
Posted 12 September 2016 - 20:45
Moras slikati tu "struju" jer nije isto ako imas samo malossi cdi ili ako je komplet Selettra (namotaji, cdi, bobina) malossi.
Elektricna vodena pumpa je mnogo bolje resenje za hladjenje od std mehanicke pumpe, svi koji prelaze na jaci setup, prelaze i na el vodenu pumpu.
Povezujes je na akumulator i nekog prekidaca, recimo na tabli, ili direkt preko kontakt bravice, takod da kad das kontakt odma vrti i nemas brige da ces je zaboraviti upaliti pa pregrejati motor.
Creva povezujes tako sto je lula na na malom bloku ulaz za tecnost a lula na glavi izlaz, tecnost u hladnjak ide odozgo a pumpu stavi tako da gura ka bloku. Strelice na plasticnom delu kucista pumpe ti odredjuju smer i naravno polaritet na pumpi. Dakle, 12v jednosmerne struje uzimas sa akumulatora, ne mozes drugaciije posto namoraji (ako su stok) daju naizmenicnu struju.
#4
Posted 12 September 2016 - 20:52
P.s Napisao sam ti za mutlimetar proveri poruke.
#5
Posted 12 September 2016 - 20:53
Poslano sa mog LG-H440n koristeći Tapatalk
#6
Posted 12 September 2016 - 20:55
Poslano sa mog LG-H440n koristeći Tapatalk
#7
Posted 12 September 2016 - 21:05
Ako je stok struja (namotaji) radice ti komplet instalacija normalno preko reglera kao i do sada. Cdi k15 je malo bolji od stok ducati energija cdi-a, ali to nema veze sa ostatkom instlacije.
Pumpa je jednosmerne struje i moras je povezati na akumulator a oststak instalacije radi preko namotaja i reglera naizmenicne struje, to su 2 odvojene sheme i nemaju nista zajdnicko.
Slikaj magnet da vidimo koja je "struja"
#8
Posted 12 September 2016 - 21:11
Vezuješ je na rashlađenu vodu dakle na vod koji ide prema bloku i to u smeru kako je Aca rekao.da gura vodu prema motoru..
I
Na kontakt bravici imaš na jednoj klemni +12v kada uključiš kontakt, pa tu žicu svuci za + , a masu možeš sa rama ili - klemne sve jedno...
Što se tiče ove malossi-zacije nema neke posebne veze, ono što se planski stavlja je ok, ostalo mogu biti i nalepnice, TPR je prgav midrace cilindar, treba dosta truda dati za podešavanja, relativno kratko traje, vazdan vrišti... i da ne zaboravim donosi maksimalno zadovoljstvo... proveri u kakvom je stanju, karika se obavezno menja ako dobije +0,4mm zazor na sastavu...
Srećno sa projektom, i obrati pažnju kroz temu se ne trguje, zabranjeno je nuditi i kupovati, imamo oglase koji će ti se vremenom otvoriti...
#9
Posted 12 September 2016 - 21:13
Sent from my HUAWEI MT7-L09 using Tapatalk
#10
Posted 13 September 2016 - 09:05
#11
Posted 13 September 2016 - 09:34
#12
Posted 13 September 2016 - 09:36
Naravno da ce biti problem, vibracije su konstatno prisutne i pitanje je vremena kada ce se odlomiti. Mozes isprobati kad naspes tecnosti da li curi, moze se to zavariti...
#13
Posted 13 September 2016 - 10:03
#14
Posted 13 September 2016 - 10:12
AcaPostar, on 13 September 2016 - 09:36, said:
Naravno da ce biti problem, vibracije su konstatno prisutne i pitanje je vremena kada ce se odlomiti. Mozes isprobati kad naspes tecnosti da li curi, moze se to zavariti...
#15
Posted 13 September 2016 - 10:15
http://forum.pyrothe...puha-grafikoni/
crvena "kurva"
http://www.pyrotherm...als/001_cyl.jpg
EDIT: da ne zaboravim, nije za uličnu upotrebu jer nema homologaciju, a nju nije dobio jer nema mogučnost da se montira centralni stender... inače što se tiče blokade da ide 50, to umeju da naprave budi bez brige..
tako da su svi ti prgavi sa kratkim granama bez homologacije... tako reći for competition... ako ti to znači uopšte nešto u životu
#16
Posted 13 September 2016 - 10:38
#17
Posted 13 September 2016 - 10:42
#18
Posted 13 September 2016 - 11:30
#19
Posted 13 September 2016 - 11:34
Blok motora, cilindar, radilica, variomat, reduktor su isti na svim piaggio 50 liquid cooled od 1999god na ovamo (nrg mc2 lc, mc3, runner mc2, mc3, aprilia sr mc3)
#20
Posted 13 September 2016 - 12:28
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users