Desno je diodni most sa Šotki diodama 10A/100V.
Kad je montirano, odozgo se vidi samo hladnjak.
Gore desno je kondenzator 6800uF/35V - debeli valjak sa belom izolirkom.
Slikaću i to, postavljeno na sedište, da vidite kako to kod mene stoji...
Prepravljao sam LED sijalice kumu i meni, da bi raspored osvetljenja radio kako treba.
Podsetiću vas, da je Kinez napravio da na "kratkom" svetlu radi dugi snop, a na "dugačkom" samo pali bliže osvetljenje.
To sam rešio tako, što sam uradio "rokadu" na kontaktima LED čipova.
Sečenje PCB zubarskom glodalicom, rez 0,2mm. P_20190313_125253.jpg1.35MB14 downloads
Čišćenje belog "stop" laka gumicom za poliranje zuba. P_20190313_170744.jpg1.43MB15 downloads
Ovde se vidi i alat koji sam koristio. Desno je gumica.
Ona vrlo lagano skida lak, pa se neće desiti da "obrije" bakar debljine 40um. P_20190313_170715.jpg1.49MB16 downloads
Fiksiranje žičica epoksidnom smolom, da ih vibracije ne odvale. P_20190313_182745.jpg1.3MB17 downloads
I pogled od napred- žice su na rastojanju 0,5mm od PCB. P_20190313_182706.jpg773.18K17 downloads
Kao što onomad obećah slika montiranog reglera, ispravljačkog mosta i filtarskog kondenzatora za 12V (6800uF/35V).
Sve se nalazi sa prednje strane sedla, odozdo.
Svećica koju sam koristio, DENSO W22FS-U je prehladna, pa mi je davala lažnu inf. o smesi motora. Sve vreme je bila više ili manje-garava. A u MB shopu su mi tu preporučili za APN...
Nabavio sam Bosnu/Erker, pa ću sa njom ponovo uraditi štelovanje karburatora. Ima ih da se kupe na NIS-ovim pumpama.
Danas sam štelovao karburator i blago rečeno našao se u dubiozi...
Na Bosni F75 stavio sam glavnu diznu 70, igla je na 2 prstenu odozgo i evo rezultata posle 1 km punog gasa: FI 70_3.JPG614.44K21 downloads FI 70.JPG605.99K21 downloads FI 70 2_.JPG619.92K22 downloads
Motor se na leru guši, morao sam podići šraf na sajli do panja na gore. Dole je lenj ( baš kasni na gasu 1-1,5 s) a gore nije tako loše, mada max ne dovlači.
Čini mi se da na snimku čujem "4-taktiranje" (4-stroking) od viška goriva tj "predebele" smese.
A svećica..kao u onom vicu sa Lalom i crncem i ki*tom, (Lala da da lupa ciglom). "Boju sam dobio al' dužinu nisam.." .
Kod mene boja ni blizu kako treba. Počeo sam da sumnjam da mi negde vuče "falš" vazduh.
Otvorim karb, spustim iglu za 1 zarez - sve isto! Baš sam bio šizno..
Zatim zamenim na 64 pa opet pun gas 1 km, igla na 3. odozgo..
I pogledajte.. FI 64.JPG626.96K20 downloads FI 64_2.JPG620.17K21 downloads
Motor ima ler, mnogo bolje vuče i od 1/3 gasa pa nagore. A boja .. Vidim da na bočnoj elektrodi kreće belilo.
Šta da radim? Savetujte da nađem šta me ...
To nalivanje ili falš što imaš dole pre svega da nađeš uzrok
Može biti loš plovak u karb, loša igla ili atomizer (potrošeni), loša bobina, kondenzator, namotaj za nabijanje, kabal, kapica, svećica, zazor pa je slab napon i slabašna varnica ? Platinska dugmad ? Vreme, zazor, nagorelost.. Može biti i falš koji nije bitan na punom gasu sa više smeše već samo u početku, pa tu ide prirubnica filter, zaptivač ispod cilindra, semerinzi radilice.. Tu bi ti pumpica bila od koristi da pretreseš prvo agregat...
Počni od dizne koja je dobro radila, ako si imao dobar odziv onda od toga, pa juri kvar koji je nastao, ako ti je uvek ovako kretenisao onda prvo blok pumpa pa redom
Kupio sam manji komplet za reparaciju BING-a u MB za oko 600 din. U setu se dobije glvna dizna 70..
I promenim sve klipić za vazduh, iglu, plovak, dihtunge i gumice.
Kod mene je bio beli plovak kad sam ga stavio, ne sećam se. Ali sumnjam da je to original. U setu sam dobio crni.
Od silnih kesica nisam pronašao novu pilot diznu, pa sam ostavio staru. Posle je pronađoh, promeniću i to.
Ovo su stari delovi. P_20190527_212752.jpg1.36MB12 downloads
Probao sam da proverim spolja na "falš" vazduh - sve OK.
Po ovoj metodi: https://youtu.be/O0tDf3MXShw?t=119 Ideja za test mi se jako sviđa.
Malo sam se provozao i ima nekog pomaka, ali ništa značajno.
Nemam homologaciju na desnom guzu, pa ne smem da teram po glavnim džadama... (@ Mario)
Sad švercujemo k'o klinci, kad nismo imali dozvole.
E sad pitanje za znalce, može li da utiče nivo goriva u lončiću na smesu?
Ja sam na četrenaji imao isti Bing , primitiva od karba , ( serijski ) samo je bio 13 mm sa istom postavkom na dizni 70 ...a jedino što sam na njemu u njegovoj karijeri menjao je iglina dizna ( 217 koliko se sećam ) i to dva puta ...razloče se od igle i postane prebogato, težak i lenj na gasu - zameniš i motor opet leti ...
A , za kacige , ja ni u WC bez nje, oklizneš se na pločicama i ošlajpičiš , a kamoli u saobraćaju gde drugi ne paze na tebe ...
Hvala obojici na savetima.
Promenio sam skoro sve, ostala još ta donja dizna. I to ću uraditi. Pa onda test.
A sad mašina džedži u podrumu, ne mogu ni pošteno da testiram, kad Marsovci "češljaju"!
Sad sam u fazi vijanja mogućnosti da registrujem na žute table.
@Alien
Planiram i da zamenim taj karb, pa će mi trebati tvoj savet, komšija.
Vidim da si se ti namenjao i testirao, baš dosta tipova. Siguran sam da znaš šta bi mi pasovalo, jer imaš lepo iskustvo.
Nešto sa ručnim saugom, Mikuni kineski možda, ako ima takav. Da je solidan i da nije neka preterana cena.
Poručiš taj neki Chery berg sa Alija ili nešto slično stvarno , izbor je veliki, na ceni su oko tridesetak dolara, a vidim da i na KP moš naći nove jako jeftino za sutere jedino bi morao prepraviti saug na manuelni , ja sam to uradio na Mikuniju i sve radi ...ovi sa Alija već imaju manuelni ...prirubnicu ćeš već morati izraditi , izbaciš ga van kućice , najbolje mu daš gljivu i vozi Miškooooo......ja se samo ne sećam koliki karb može APN cilindar da primi, pitaj Maria