#341
Posted 26 October 2013 - 11:31
Ovde sam vozio sa 235 glavnom diznom, 22,5 pilot i 90 power diznom, na igli koja se nalazi na predposlednjem podignutom zarezu, i tu sam imao lagano trokiranje u početku gasa, kao i kada je mašina redovno ugrejana, što je kod mene na oko 60C. Nisam nikako zadovoljan ovom postavkom, od kako sam podesio lim na plovku u obliku slova S, nemam više nestajanja goriva, ali situacija tog laganog trokiranja mi nije dala mira..
Prvo sam rešio da ubacim još i Malossi primar te da u prenosu imam dovoljno rezerve tako da sam sada na +33% u odnosu na LC fabrički, i vozim još uvek stari overrange remen, koji se potrošio 0,3mm od fabričke postavke. Nadalje sledi opet nekoliko dana, uglavnom kada sam dovoljno raspoložen, setovanja karburatora..
Probao sam da spuštam pilotke, sa 20 radi bolje, a učinilo mi se da je sa 17,5 najbolji i ovde je osetna reakcija šrafa za ekstra vazduh koji mi je sada na 2,5 kruga otvorenosti od skroz zavrnutog stadijuma, u ranijim setupim-a sam imao i 3,5 kruga, delovanje kod ovog mikuni-ja je do 4-4,5 kruga.. Dalje sam odlučio spustiti iglu na srednji položaj i uvrnuti veću glavnu diznu,
počeo sam
sa 255 sam osetio da je na početku igle malo življi , dok na drugoj polovini malo tromiji, da bi na punom gasu bio ok,
sa 265 je na početku igle već ok, dok na drugoj polovini zaguši i štucne, ona popularna knedla pred pun otklon, i na punom gasu je malo tromiji
rešio sam napraviti dizne 240 i 245, naravno uništavam male od 140 i od 145 koje mi neće trebati, i vodim se natpisom +100
i na igli podignuti ponovo poziciju na predposlednju od skroz podignute.. i
sa 245 imam lepe rezultate, mašina se lepo javlja na svim otklonima igle, na punom gasu deluje odličan, malo bogatiji...
sa mojom težinom dođe do 120 i nabira 121 i 121,5Kmh obrtaji stoje zakovani na 13000,
dok sa lakšim vozačem već ide do 128Kmh, naravno Danijel test vozač od šoka ne zna na kojim je to obrtajima
pa ok, idemo 5 brojeva diznu dole i po potrebi još malo setovanja po rolnicama, trebalo bi mi oko 13500 - 13800 obrtaja, tu je špic isporuke snage, i mislim još malo da popustim kvačilo...
#342
Posted 26 October 2013 - 11:44
S obzirom da nisi na ciljnim obrtajima, treba ti kažeš 13.500-13.800rpm, možda će ti tražiti i malko veću diznu od te 245 koja kažeš dobro radi...Što ga ne popneš odmah u ciljne obrtaje pa onda igranka sa karburatorom?
Na snimku od 2009 si verovatno sa mnogo većim obrtajima napeglao tih 128kmh, slobodno bih rekao i 15.000rpm...čuje se kako mašina vrišti...Nemoguće je da sada hvataš istu krajnju sa velikim karburatorom i dužim prenosom...
#343
Posted 26 October 2013 - 11:51
da se prisetimo to je neka od ovih situacija, karburator je bio stage6 TM24, pojačajte na 1.10s, moram negde odraditi analizu obrtaja na osnovu zvuka, čitao sam negde o tome... dakle preko 1.10 nema više prenosa,... evo snimak iz 2009-e
#344
Posted 26 October 2013 - 11:52
#345
Posted 26 October 2013 - 12:09
Edited by tuningfanatic, 26 October 2013 - 12:10.
#346
Posted 26 October 2013 - 14:33
#347
Posted 26 October 2013 - 21:26
#348
Posted 26 October 2013 - 23:53
#349
Posted 27 October 2013 - 12:55
Mario, on 26 October 2013 - 23:53, said:
edit- i na kojim je obrtajima okvirno bio max. ??? bas me zanima....
#350
Posted 28 October 2013 - 11:56
hah i ja sam ga to odmah pitao....
#351
Posted 28 October 2013 - 13:12
#352
Posted 13 November 2013 - 21:40
#353
Posted 19 December 2013 - 16:36
#354
Posted 19 December 2013 - 17:43
#355
Posted 16 January 2014 - 13:07
Tik pred novu godinu Pita odluči da kupuje RX1N, i u toj euforiji pričali smo već ranije, ponudim ja njemu svoj RX1N koji na SR-ki odlično radi, i zadovoljan koristim sve funkcije, sa tom namerom da kupim sebi neki koji ima u sebi Voltmetar.. Poučen iskusvom ovog novog Koso DB02R-a koji ima u sebi i akcelerometar i sve potrebne funkcije, kao i Voltmetar (da ne dužim mnogo voltmetar je bitna sprava kada vozite mašinu koja nema punjenje) odlučim se da zamenim svoj RX1N..
Padne pogodba, Pita se izpogađao za RX1N da ga dobije po 120, i tu krenem ja da kopam, kad na moje veliko iznenađenje uočim novogodišnju akciju za Koso RS Dyno, koji je odavno već na ceni od 247e, i kojeg sam snimio još iz vremena početka SR-ke, međutim od crtanja grafikona i uporedbe isporuke snage preko memorije, prethodni-novi grafikon, nije mi se svideo jer nema neki izlaz za računar.. Pisao sam ranije o tome
Quote
da ne dužim odlučih se za njega, jer je sada bio na ceni od oko 190 na Racing Planet-u i odgovara mi ta doplata.. Međutim Pita će Vam u svojoj temi već objasniti dalji tok dešavanja, Mikac je na kraju pazario RX1N i naravno morao sam da ga skinem i demontiram iako jesen još uvek traje, mašina sneg još nije dočekala i evo je u radinici ponovo...
prvo i minimalno što sam očekivao da je Koso uniformisao svoje konektore na ovim većim modelima, tada bi mogao iskoristiti već postojeći master kabel, međutim nema šanse
sledi izmena master kabela i priključka, kada već radim, onda u istom trenutku i montiram RS Dyno... kod mene se lemi i termobužirom izoluje, koristim postojeće konektore koje je fabrika planirala ukoliko se demontaža radi..
i nadolazi fini posao, kako ovaj multimetar pričvrstiti, onaj prihvat za volan što su dali meni ne odgovara za ovaj drag volan, sat je previsok i zaleganje skoro nemoguće... rešio sam da doradim već modifikovan nosač za RX1N, ali sam uspeo da se dogovorim da mi doteraju nosač za RX1N koji je montiran na Kymco devetki, a nije iskorišten tako da Mikac neće biti oštećen.. i evo
ovako već deluje ok, mogu i ugao da menjam, zglobni nosač za RX1N je super, deluje baš stabilno.. evo kako je još pričvršćen za samu kandžu volana
na moju sreću senzor je identičan kod svih Koso instrumenata pa njega nisam menjao kao i senzor za merenje temperature, i kabel za signal sa cdi-ja, to je uniformisano..
i evo radi ok,, videćemo kako se ponaša na putu... zadovoljan sam što imam i Voltmetar, za ovu funkciju grafikona ćemo se još pisati kako i šta radi, meni to još uvek deluje kao šarena laža, videćemo...
#356
Posted 16 January 2014 - 14:35
#357
Posted 16 January 2014 - 15:22
Na 13.500 rpm se teško da uočiti da li je motor spremniji za tih nekih 5-10%...ok ako je totalno promašen seting pa se ubode pravi to se oseti, ali sitnija poboljšanja čovek često previdi...s ovim satom bi to trebalo da bude jasnije...
Nosač je super, moram i ja napravitzi sličan jer treba i moj Dyno sat učvrstiti na kormanu
#358
Posted 16 January 2014 - 15:54
#360
Posted 16 January 2014 - 16:12
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users