#821
Posted 17 October 2017 - 19:09
U ovoj situaciji meni preostaje da spakujem još manju pilot diznu, mislim da imam 15 najmanju kako bi mi šraf bio na bezbednijoj poziciji, i da probam da donesem više goriva na power dizni, jer mi njeno delovanje ne utiče na otklone igle kao kada je glavna dizna u pitanju..
Nema ovde puno filozofije, ovaj sistem koriste svi koji love najveću snagu na svim otklonima...
#822
Posted 30 October 2017 - 12:40
temperatura vazduha mi je došla do 22C, dok je vlažnost vazduha stabilizovana na 52%
definitivno sa pilot diznom 15 imam otvorenost šrafa u opsegu od 1 krug, 15 min - 1 krug 35 min, i sada se sećam da mi je nekada bila 17,5 pilot u funkciji, ali hrabro ostavljam ovu... power sam testirao od 90 na veće dakle 95 i 100 i dobijam mestimično gušenje na odvrtanje punog gasa, to je ovaj deo na snimku gde se na pitinoj SR-ki javlja propadanje u startu na drag-u.. dakle identično ponašanje
ovde se najbolje čuje kako se zaguši na trenutke
dalje sledi mnogo demontiranja i ponovnog montiranja, te logovanja
da bih do početka sumraka dobio ovu boju svećice i ovaj rezlutat
gde logujem postavke za tmx30 i filter
Main 280
power 90
pilot 15
šraf 1krug 20min
igla na srednjem podeoku
start 14200 , međuubrzanje 13300-13400
izlazna na 201m , 100kmh GPS, vreme 10,2s
#823
Posted 30 October 2017 - 14:27
testirao sam još nekolicinu situacija, kao što su 275 glavna u kombinaciji sa 95 power diznom, i igla za pola podeoka gore i dole prema ovim potrebama kao i 285 glavnu ponovo, i dobio situacije da ili blago zamuče ili blago zastenje od više goriva.. što mi kazuje da je situacija u prethodnom postu najbolja za 20-22C i ovu relativnu vlažnost vazduha.. drago mi je što je motor nijansu više opterećen rolnicama, te se greške drastično prikazuju i na obrtomeru, bukvalno međuubrtanje padne na 13000 pa i na 12900 kada je loša smeša..
Ovde sam poneo i dynomaster sa malim htc fonom, taj mi bolje meri, osetljiviji gps receiver i lakši za poneti... nisam ga motirao na volan, već sam poneo slušalice i na odbrojavanje uvek kretao... "start on movement" je dosta neprecizna funkcija, te dobijam mnogo grešaka. Na kraju sam ipak shvatio da je najbolje gledati u njega i pustiti start sa drag tree semaforom, i to možda neki drugi put...
evo nekih screen-a sa dyno merenja, stop funkcija je ili manuelna ili na 402m, od ponuđenih opcija ja sam ostavio na 402, tako da nisam u svakoj situaciji vozio svih 402m jer me to zapravo kasnije nije interesovalo
prvo merenje
drugo merenje
treće merenje
četvrto merenje
peto merenje
šesto merenje
sedmo merenje
osmo merenje
na moju žalost u drugoj polovini dana je počeo i lagani vetar, te sam već imao lošiju i bolju putanju, ali i uvideo da je mašina veoma jaka preko 13500... kontakt senzora za Koso kmh sat sam pogubio tako da mi merena bruzina ovde nedostaje... merenje vremena na htc-u je u nekoj banani, tako da to uopšte nije relevantno, moram proveriti šta se dešava...
ono što je bitno a to se i vidi, da sam imao i nekih boljitaka a i nekih lošiji rezultata, naravno zbog vetra su neke vrednosti irealno bolje odnosno lošije.. merena snaga mi je u nekoliko navrata 13/16 i 14/17kw što je inače merenje točak / radilica , gde je to kalkulacija sa 22% (točak/radilica) koju unosim, te to izlazi na oko 22KS kako sam i kalkulisao analizerom... dosta grešaka ima i na više i na manje, ok tu definitivno može da se još proveri zašto i kako je to tako...
#824
Posted 30 October 2017 - 15:05
vibracije koje mi proizilaze i MHR remenica i dalje imam u maksimalnom prenosnom odnosu, i one počinju na nekih 105-108kmh, što je na oko 250-300 pređenih metara puta, na 115-116 je to već značajno i imam neki osećaj da se tolika energija utroši na te vibracije da nema smisla ni forsirati preko..
sada kako imam zdrav i sigurno poštelovan agregat, mogu dalje da testiram i dolazim do zaključka da se sa istim rolnicama start pokvario i da je motor u totalno rasterećenom stadijumu 14600+, da bi se kasnije spustio na 13200-13400.. Ukoliko postavim teže rolnice da start bude dobar onda pak imam kasnije obaranje obrtaja za oko 1000 i naravno lošiju isporuku snage van powerband-a, što ne pije vodu pri većim brzinama..
premerio sam sada i uglove fiksne i pomične remenice i uporedio polini vs mhr, te ne vidim neku razliku
međutim ono što merenjem može da se uvidi je razlika upadanja remena u maksimalnom prenosnom odnosu te vidimo da se kod mhr-a to završava na 75-76mm merenog prečnika po spoljnom obodu, dok je kod polini-ja to na 71-72mm
te sam rešio da izradim dva prstena sa kojima mogu da limitiram otvaranje remenice na određenoj vrednosti... prsten debljine 1mm mi donosi maksimalni upust remena u polini slučaju na 75-76mm, (identično mhr-u) dok prsten debljine 1,5mm donosi maksimalni upust na 81-82mm, što je ako tako gledamo još kraće..
međutim ništa nisam dobio mudro osim kraja prenosnog odnosa, koji mi je i ovako dugačak, trenutno su u njemu iste rolnice od 3,8g i ako zanemarim taj početak u drugoj polovini prenosa imam blago opadanje obrtaja, i naravno nemam kraj prenosa, bar nisam do 111 Kmh to osetio, čak ni sa obe platne, ukupno 2,5mm koje mi zardže upadanje remena na čak 86mm
#825
Posted 30 October 2017 - 15:21
sećam se da sam prvih dana sa Team 77 cilindrom imao problem porasta obrtaja kroz ubrzanje sa ovim prenosnim odnosom, i da sam mučio muku kako da upregnem motor da u početku i kraju bude dobar, te sam po toj inerciji rešio da testiram polini remenice u ovoj kombinaciji
sve postavke su ostale iste, rolnice, opruga, čak i dve platne koje blokiraju otvaranje remenica do 86mm, i naravno nema pomaka... obrtaji su u startu visoki dok u drugoj polovini niski... ovde se vidi i gde je kraj prenosa, čak se na jednom videu i čuje blago oscilovanje remenica, tako da će najverovatnije vibracije biti i ovde...
tri videa sam snimio u jednom potezu, bez ikakvih izmena
i to je to... šta je konstruktor planirao sa ovim remenicama i kako ostaje još da se prokljuvi...
#826
Posted 13 November 2017 - 21:34
220mm - 60mm - 8,5mm
http://www.racing-pl...ml#.VSLlQfCYMl0
220mm - 58mm - 9mm
http://www.racing-pl...ml#.VSLkWPCYMl0
220mm - 58mm - 10,5mm
http://www.racing-pl...ml#.VSLk4fCYMl0
220mm - 62mm - 10,5mm
http://www.racing-pl...ml#.VSLjqPCYMl0
226mm - 60mm - 9mm
http://www.racing-pl...ml#.VSLlgfCYMl0
226mm - 60mm - 10,5mm
http://www.racing-pl...ml#.VSLiv_CYMl0
226mm - 58mm - 11,5mm
http://www.racing-pl...ml#.VIHua9LF8Yk
ovo su sve cene koje nisu morske, nasuprot tim stage6 oversize diskovima, gde sam 240mm platio oko 100e sa distancerom, i odlučio sam se za ovaj
220mm - 58mm - 9mm (spoljna-unutrašnja-rupe) za Beta Ark LC i KTM Ark LC, koji je 40e
https://www.racing-p...ml#.VSLkWPCYMl0
moji motivi su bili da ću se poslužiti starim distancerom kočionih čeljusti koji je inače bio pogrešno projektovan-pozicioniran, u mom slučaju je napadao disk nekih 5mm niže, što bi bio ekvivalent 230mm disku, međutim nema sreće,,,
komad Aluminijuma, CNC obrađen je preslab i od tih vibracija je krenuo da puca, dobro je što sam ga sada skinuo...
a ovaj disk je na nosećim stubovima potrošen za jedno 1-1,5mm dublje, što je razumljivo jer su se pločice ovde slabije trošile i kopale materijal diska više
tako da ovaj SSP komplet ide u smeće, zaista je mnogo para za malo kvaliteta iz njihove kuhinje...
ovde se vidi koliko je novi NG manji, dakle 10mm po obodu, došao je sa zenkovanim rupama za šrafove sa upuštenom glavom, koje nemam, meni su originali sa šeširićem i hvata ih ključ 10, plus sam već u njih ulepio magnete za Koso, te dok ne nabavim ovakve iste u odgovarajućem kvalitetu i dimenziji, ide montaža diska obrnuto, na drugoj slici se vidi, ocrtao sam tankim crvenim markerom kolika je nalegajuća površina
pošto sa unutrašnje strane nema šanse da odradim distancer, čak i kada bih krenuo iz dva dela , pa da povarim sastave, rupe u situaciji 220 su dosta blizu stock rupama, tako da mi ne preostaje ništa drugo nego da krenem u izradu nosača sa spoljne strane, te da osmislim neke distance za čeljusti..
stare bolcne 12mm su taman, unutrašnja mera 8mm , debljina zida 2mm.. poslužio sam se komadom prohrom-a debljine 5mm
na red je došlo centriranje do ludila,
ok premerio sam fabričke nosače koji su debljine 18,5mm tako da bolcne moram seći i obraditi na tu meru.. najlakše mi je bilo sa podvučem dve vezice i pritisnem čeljust da nalegne po ivici diska, dve vezice unose odstojanje od oko 4mm po obodu, zatim sam samo pritegao kočnicu i blokirao je da bi merenje i obeležavanje bilo što preciznije
na kraju sam pošmirglao ovaj nosač rotacionim brusnim za malu brusilicu do nekog sjaja i to je to...
ahh zaboravio sam da obradim stare MHR pločice, unutrašnja pruga je bila višlje koliko su stubovi starog diska manje trošili, turpija je radila, hvala Rade-tu za ideju, ja bih šmirglao do jutra...
tako da je naredni dan sve već krenulo kako valja, najzad zadovoljan.. počinje da grize sve bolje i bez oscilacija...
#827
Posted 13 November 2017 - 23:24
Bitno je da rešiš te vibracije na prednjoj kočnici jer ono što si imao do sad je bilo baš neprijatno...
NG je pristojnog kvaliteta...ja ga imam i napred i pozadi i mogu reći da kočim kako hoću...Jedino imam škripanje pločica kojih ne mogu nikako da se rešim...ne pomaže ni zarezivanje pločica ni mazanje bakarnom mašću s unutrašnje strane pločica...ništa...cviiii pa cviiiiii
Šta ti to toliko češe kad zavrtiš točak, pločice o disk?
#828
Posted 14 November 2017 - 07:39
#829
Posted 03 December 2017 - 19:59
#830
Posted 03 December 2017 - 20:53
#831
Posted 04 March 2018 - 20:36
Sto se tiče napajanja, završio sam adapter za banke, sleduje brža Pierbourg pumpa kao i maksimalizacija ulaska vazduha i protoka rashladne tečnosti.
U to ime rešio sam da iskasapim još prednju masku, na mestima gde hladnjak ne dobija vazduh, kao i da izbacim kompletno prednji far i ostavim samo led ćelije.
Dakle krenuo sam prvo sa linijama, da bi prelomio u korist vazduha a ne estetike
Poslužio sam se malim biax-om, ostaju još finese i korekcija nosača led farova i može na farbanje.
#832
Posted 04 March 2018 - 20:49
Moj primerak je za 10mm bolcnu, jer Top performance ne poznaje druge varijante u minareli slučaju osim stock-a, tako im je i magični klip za dule-ta sa 10mm..
Na slikama vidimo da je to sve isto, RMS, Naraku, CM.. ista kina je u pitanju
Imam i jednu staru RMS te sam ih poslikao da se vidi sličnost-identičnost..
#833
Posted 04 March 2018 - 20:49
Jesi li planirao sam da je farbas ili ćeš prepustiti nekom drugome da se igra sa plastikama?
Sent from my HUAWEI VNS-L21 using Tapatalk
#834
Posted 04 March 2018 - 21:10
#835
Posted 04 March 2018 - 21:26
Tako da sam lupao novu radilicu i nalupao je do 2/100
Blokove sam kupio na otpadu, tražio sam AC da mi kočnice i felna budu kompatibilne.. Zapatio sam i ovde đubreks, alu je počeo da oksidira na dosta mesta
U njima je još skf c4 poliamid bio
Tako da je usledio ceo današnji dan glacanja i pranja, te brušenja rebara za overrange..
Da bih na kraju dana uvideo da su raspar... tačnije mali blok je od LC-a i danas sam shvatio da oni imaju podmazivanje ležajeva sa gornje strane prema karb-u, dok AC ima prema cilindru..
Očigledne su i razlike
Ovde je i jedan F15 LC za primer
#836
Posted 04 March 2018 - 21:41
Naravno to neće tako ostati, nisam se sad mislio raskopavati, ali jednostavno neke metode se posle više godina usvajaju kao normalne, stoga bez obzira što je samo reč o sekundarnom setupu, optimizacija i kalibracija sledi.. Pre svega moram najuriti AC mali blok koji će biti u paru sa velikim..
Bili su mi i drugari danas na "kafi" , naraku je dobila krštenje...
Eto doneo mi Krsta i Nardo sa kojim je planirao pre više godina zlato da osvoji, pa imaću posla i sa njim
#837
Posted 04 March 2018 - 22:18
#838
Posted 04 March 2018 - 22:35
Nisam ja ranije imao toliko problema sa 77 cilindrom, od kako je mali mhr t6, temp je postala ponovo glavna tema
#839
Posted 04 March 2018 - 22:37
Što se tiče farbanja, naravno da ćeš farbati...pa nije to nauka majku mu....Za ono što ti treba uradićeš ti to i više nego dobro...na kraju krajeva dobio si na poklon pištolj koji nisi upotrebio...ne gine ti farbanje!!!
Depe: evo ti jedna slika mog prvog poluprofi farbanja u životu...sve se može kad se hoće
PC220006.JPG 431.52K 56 downloads IMAG1000.jpg 892.63K 55 downloads IMAG1001.jpg 931.17K 52 downloads
Od 2013.te do dan danas farba se nije mrdnula!!
#840
Posted 04 March 2018 - 22:47
19 user(s) are reading this topic
0 members, 19 guests, 0 anonymous users