#681
Posted 11 August 2016 - 16:44
#682
Posted 12 August 2016 - 22:06
Danas trinaest puta meri, doteži, proveravaj, pa opet struži itd... Spasio me Pitin stari blok, ruke su mi otpale... Sreća uletio Krsta - pomoć prijatelja da sve povari Inox elektrodama... pah kao da je reaktor za Černobil popravljao...
Moglo je i bolje al hbg,,sutra fiskultura sa montiranjem, ako ne bude gotov, dolazim na trke sa biciklom...
#683
Posted 12 August 2016 - 22:46
Ajde nek je sa srecom pri montiranju bloka na ram pa da se Srka pojavi u Nedelju u NSu..
#684
Posted 13 August 2016 - 08:07
#685
Posted 13 August 2016 - 12:49
I kada sam izvukao da bude sve u meri naravno sileni više nisu bili na mestu za ulazak u ram
Ponovo sam presekao centralnu navojnu šipku i sve centrirao i podesio sa novom, međutim rešio sam da ipak ubacim pljosnati orohrom 5mm jer mi je poklopac mikunija udarao kada je motor pod opterećenjem
Spasio me Pitin blok 100 puta, neverovatno koja zajebancija je, otkinuo sam leđa i ovako...
#686
Posted 13 August 2016 - 13:32
#687
Posted 13 August 2016 - 13:33
#689
Posted 13 August 2016 - 15:45
Zezaju te stvarcice o kojima nisi ni sanjao...
Znaci ipak je Srka sutra uzivo u NSu
#691
Posted 13 August 2016 - 18:46
Sent from my HUAWEI MT7-L09 using Tapatalk
#692
Posted 13 August 2016 - 18:59
#693
Posted 13 August 2016 - 19:47
Vozio sam sa 275 i to je prva u nizu koja drži obrtaje, na starom cilindru sam imao 235, snage ima na pretek čak sumnjivo mnogo.. izvozio sam 109 GPS-a bez problema i to na 12600, još mi obrtaji nisu bili uciljani kako valja, pomislih dobro je to, sutra će svakako biti samo gas na kratko... i ajd probam start dobar i on, doduše ne na obrtajima gde je najjači... temp je bila oko 60-65, što mi deluje nijansu više nego obično, kada je već pogubio snagu bila je 75 jasno je.. i posle ubrzanja se samo izmenio zvuk i karakteristično za motor koji nema kompresije odziv na gas nikakav...
Po klipu bi zaključili da je moguće i od loše svećice, međutim nova br10hix iz Londona, i da je preveliko paljenje, ostavio sam ga na 2,25 mada trebao sam proveriti, i da je prevelik stepen kompresije, kod kalibracije zaptivača namestio sam 0,55 i to sam mogao proveriti ..
Od starog cilindra nove su polini lamelice od Gogi-ja, moguće je da i one nekim delom menjaju postavku...
sve u svemu, za ovakav posao potrebno je više vremena, bez gimnastike sa ostalim delovima motora, i naravno full koncentracija... pokazao sam za primer kako ne treba, što bi moj matori rekao "ne goji se prase pred uskrs"
Živeli, vidimo se sutra
#694
Posted 13 August 2016 - 20:11
Sent from my iPhone using Tapatalk
#695
Posted 13 August 2016 - 20:45
Jasno je sve, nadam se da ce mladje kolege izvuci pouke. Jos jednom si pokazao nesebicnost i nizak stepen sujete i ja ti prvenstveno cestitam na tome!
Klip ko klip, da nije sad menjao bi ga na kraju sezone... dobro je da cilindar nije zacepljen. Jasno je da se HE ne vozi svaki dan i da su ovakve stvari kao dobar dan...
Neko bi sada odustao od tuninga i kupio "nesto na brzine", a mi tuneri idemo dalje!
#696
Posted 13 August 2016 - 20:49
bojan681, on 13 August 2016 - 20:11, said:
Sent from my iPhone using Tapatalk
#697
Posted 13 August 2016 - 21:01
Druga stvar je da je gorivo 98 i ulje 3,5%, tako da tu isto nema filozofije.. Pre paljenja sam pumpicom proverio, ok je pritisak, tako da ukoliko su postavke -kompresija -paljenje ok, treba razmišljati u drugom pravcu...
#698
Posted 13 August 2016 - 21:02
#699
Posted 13 August 2016 - 21:16
#700
Posted 13 August 2016 - 21:50
Jbg desi se svakom, ja kad sklopim novi setap ko da sam opet upisao prvi razred, sve opet ucim al takav je ovaj hobi.
Dobro si i prosao, meni na pocetku sezone otisla i radilica i klip, pa sam morao da menjam i vario, pa puklo kvacilo, tako da me ovo nista nije iznenadilo.
Sent from my iPhone using Tapatalk
6 user(s) are reading this topic
0 members, 6 guests, 0 anonymous users