Edited by yoco_mci, 21 August 2016 - 20:38.
#721
Posted 21 August 2016 - 20:38
#722
Posted 22 August 2016 - 00:42
Mario, on 26 October 2013 - 11:31, said:
Ovde sam vozio sa 235 glavnom diznom, 22,5 pilot i 90 power diznom, na igli koja se nalazi na predposlednjem podignutom zarezu, i tu sam imao lagano trokiranje u početku gasa, kao i kada je mašina redovno ugrejana, što je kod mene na oko 60C. Nisam nikako zadovoljan ovom postavkom, od kako sam podesio lim na plovku u obliku slova S, nemam više nestajanja goriva, ali situacija tog laganog trokiranja mi nije dala mira..
Prvo sam rešio da ubacim još i Malossi primar te da u prenosu imam dovoljno rezerve tako da sam sada na +33% u odnosu na LC fabrički, i vozim još uvek stari overrange remen, koji se potrošio 0,3mm od fabričke postavke. Nadalje sledi opet nekoliko dana, uglavnom kada sam dovoljno raspoložen, setovanja karburatora..
Probao sam da spuštam pilotke, sa 20 radi bolje, a učinilo mi se da je sa 17,5 najbolji i ovde je osetna reakcija šrafa za ekstra vazduh koji mi je sada na 2,5 kruga otvorenosti od skroz zavrnutog stadijuma, u ranijim setupim-a sam imao i 3,5 kruga, delovanje kod ovog mikuni-ja je do 4-4,5 kruga.. Dalje sam odlučio spustiti iglu na srednji položaj i uvrnuti veću glavnu diznu,
počeo sam
sa 255 sam osetio da je na početku igle malo življi , dok na drugoj polovini malo tromiji, da bi na punom gasu bio ok,
sa 265 je na početku igle već ok, dok na drugoj polovini zaguši i štucne, ona popularna knedla pred pun otklon, i na punom gasu je malo tromiji
rešio sam napraviti dizne 240 i 245, naravno uništavam male od 140 i od 145 koje mi neće trebati, i vodim se natpisom +100
i na igli podignuti ponovo poziciju na predposlednju od skroz podignute.. i
sa 245 imam lepe rezultate, mašina se lepo javlja na svim otklonima igle, na punom gasu deluje odličan, malo bogatiji...
sa mojom težinom dođe do 120 i nabira 121 i 121,5Kmh obrtaji stoje zakovani na 13000,
dok sa lakšim vozačem već ide do 128Kmh, naravno Danijel test vozač od šoka ne zna na kojim je to obrtajima
pa ok, idemo 5 brojeva diznu dole i po potrebi još malo setovanja po rolnicama, trebalo bi mi oko 13500 - 13800 obrtaja, tu je špic isporuke snage, i mislim još malo da popustim kvačilo...
#723
Posted 22 August 2016 - 00:45
Mario, on 16 November 2015 - 22:22, said:
Kada je igla skroz podignuta, mašina je ok, sa 230 diznom imam puno primanje gasa međutim početak trokira. Taj prvi otklon je veoma bitan za dobar start i ovo mi ne odgovara.. Pilotka je 17,5 sraf mi se javlja na nekih 3 kruga i da bi radio kako valja, mada kako krenem sa gasom ulazim u nalivanje...
ovako je radio na Motovillu i ovde ima u gornjem spektru najvise tečne snage kada se ubode i power-ka.. Mislim da sam zbog ove situacije i zatvarao plovak da bi na sreednjim otklonima umanjio gorivo i putem nivoa goriva, ali uzalud, došao sam do stadijuma da ponestane goriva na punom gasu...
Sa iglom pogidnutom za samo jedan zub, imam odlično javljanje na početku, mašina je oštra do 2/3 gasa i sa 235 diznom i 90 power-kom imam baš fino ispucavanje snage i rupetinu pred pun gas, dakle nedostaje mi goriva na 3/4 i jednostavno mašina štucne i zastenje... Ovde bi sad trebala drugačija igla ili atomizer, a njih nemam.. Kupio sam jednu drugačiju iglu ali je na moju žalost za TMX 27 i kraća je.. Sa njom još nisam pokušavao da se bavim, mada sumnjam da bi uspeo... U NS-u je bio sa 240 diznom kao i u mitrovici, međutim rupa na 3/4 je ostala, dok je na punom gasu bio malo prebogat.. pogotovo na onim vrućinama, šanse za dobrom snagom nije bilo, plus je ponestajalo goriva...
Sada sam probao da na 235, postavci podignem gorivo na pilotki, međutim nije dobro, isto tako naliva kao i kada podignem iglu, rupa je na 3/4 i nju bi po pravilu trebao da peglam jedino sa glavnom diznom,...
evo jedna slika, ovde nemam šta da komentarišem
Na kraju sam se spustio na najmanju pilotku koju imam 15, i ona je dovela šraf u spregu na 2,5 kruga dole je sasvim sve jedno šta se radi, međutim uvrnuo sam ponovo 240, ali sam spustio na najmanju power-jet-ku koju imam 75 i testiranje je počelo.. Dobio sam skoro dobru situaciju, rupa se minimalizovala, gledao sam da ugrejem mašinu na 60C pre nego što počnem da radim... Sa nižim temperaturama mašine je situacija nešto gora, dakle možda bi leti ovo bilo OK, u ovim hladnijim temperaturama vazduha je baš na granici...
snimio sam i jedan snimak ove postavke, apsolutno se može uraditi procena i sa podignutim zadnjim točkom, vrlo slično je kao i kada ima punog opterećenja
rešio sam da vidim koliko će se situacija menjati na sa 245 diznom, i tu sam uspeo da zalijem mašinu... mislim kada 30-ka nalije to je pun minareli benzina, može slobodono da se odvrne svećica i skine auspuh i ostavi da isparava preko noći... otkinuo sam se od kurblanja..
dakle mislim da će biti ovde negde dobro, pitanje je koliko će se ova situacija ispeglati sa toplijim vazduhom, i naravno nastavljam da kopam po ponudama igala za ovaj TMX 30...
edit: da se dopišem šrafovi koje sam pravio definitivno rade posao, juče i danas sam otvorio lonče jedno 15-ak puta, zaista su me spasili...
#724
Posted 22 August 2016 - 07:24
Veoma sam besan na sebe što sam postao zaboravan, što sam opušten jer mislim da ja to sve držim u malom prstu, a ustvari desilo se mnogo toga za godinu dana, što u žurbi i nekom grču podešavam motor u par sati posle radnog vremena, što se još x problema druge prirode nadoveže koji odvuku pažnju...
Zalepio sam jer sam seljak, vozio sam na mršavoj smeši...
Živeli
#725
Posted 22 August 2016 - 07:29
#726
Posted 22 August 2016 - 08:30
#727
Posted 22 August 2016 - 08:44
To je za nauk za sve nas, samo hladne glave i rasterećenih misli se treba raditi kod ovako delikatnih situacija kao što je setovanje karba.
Idemo dalje, glavu gore.
#728
Posted 22 August 2016 - 09:00
Pa dal je moguće da zbog razlike od 15 brojeva powerke cilindar zalepi? Koliki su to promeri, jel to 0,75mm tj 0,90mm?
#729
Posted 22 August 2016 - 20:22
Kako god proveriću te vrednosti, mada mislim da je i power-ka mikuni tip dizne cc/min
#730
Posted 23 August 2016 - 09:31
Mali primer : prosle godine kad sam na onom CPI-ju menjao karb , radi na leru i na najmanje dodavanje gasa se ugasi , ne znam sta je pola sata, ubio se ...na kraju - nema glavne dizne , trebala mi za negde i izvadio je ...a, bila je dovoljna samo nalepnica na karbu ` nema dizne ` ...i kad sam pre neku godinu bio u fazonu produzenja prenosa , sve sam znao o tome , a sada ne znam nista kao da nikad nisam radio , sad bi mi trebalo dugo da se podsetim...e, tu sam vec bio pametniji , pa sam u svojoj arhivi zapisao prenosne odnose i koji primar i sekundar dolaze u obzir kod mene ...posto sam prepun delova, ima tu i za squta i za Matica sve je slozeno i popisano sta je sta i za cega , da ovima posle mene olaksam situaciju , mora covek na sve da misli ...
Dakle , nije losa stvar ponesto zapisati , olaksas sebi neke stvari , zaboravlja se , ide to sa godinama , al` dobro svakom se od nas desi situacija , pa posle uh , sto nisam ili sto sam , trebao sam ...zivot ide dalje , tuning je skup sport , pun je uspona i padova , svi smo to osetili na svojoj kozi , pa idemo dalje ...Mario , pratimo te !
#731
Posted 11 September 2016 - 23:03
I danas pošto sam sve najurio iz radionice rešim prvo malo da se podesim i testiram. Karb je prebogat, zatečena 110 glavna dizna u njemu je u stvari 115 po špijunima, ubacio sam 108 za početak i iglu spustio za dva podeoka, imam još jedan za kasnije doterivanje..
Odlično se javlja, međutim nemam merenja jer mora svećka sa rezistorom, koso se rebootuje na odvrtanje gasa, na polici imam 8 i 10 ngk duge sa rezistorom pa prvo 8 dok ne stabilizujem rad i smešu..
Mašina ulazi u 12k obrtaja, kvačilo je truba meko, spakovao sam žute opruge prvo na 1 pa na 2mm dotegnutosti, i shvatim da je problem u centralnoj.. Ove kymco opruge su ustvari za nelinearne remenice, početak ništa posebno a kasnije postaju tvrde.. meni ovde ne odgovara da ne vrati remen po obodu remenica odmah, tako da sam ubacio malossi belu sa više zavoja, koja donosi kontinualnu silu u celom predelu...
Spakovao sam blokadu na variomatu i ostavio najteže rolnice i odoh jedan krug kroz ulicu da vidim gde se nalazim sa powerbandom... Moram priznati i ako je ovaj s6 pro spuh za 10k, meni ga dule izvrti do 13, kreće od 9, na 10 je već dobar, reklo bi se da je najbolji na oko 11 i za nepoverovati vrisne usis na 12 i odvuče mašinu jos gore...
Nisam pametan, svakako ugao izduva od 197 stepeni pomera sve nerealno visoko, ostavio sam neku kombinaciju rolnica za koju mislim da će biti na oko 11, pa videćemo u nekoj vožnji, u međuvremenu sam malo otpustio kvačilo i proverio gde sam sa šajbicama najbolji, da mi remen bude u prvoj a da ne klizi...
Posle podne sam rešio da se posvetim prigušivaču, ludnica je kako se dere, .... Pah problem je za celo popodne, razvaljeni dosedi topa, izgorela vuna, morao sam top iseći u delovima koji nasedaju na početak i kraj gde se steže i stinger sam skratio da bi mogao kraći top dotegnuti. Iskoristio priliku da izbušim još toliko rupica, znamo da s6 škrtari, i ponovo povario cevčicu stinger. Napakovao sam čeličnu žicu i novu keramičku vunu i teflon foliju na konusnom spoju topa i krivine stingera. Ove stare modele još nisu projektovali sa oprugom za konusno pritezanje topa... Pošmirglao 3 sloja stare farbe sa spoljne strane sklopio i tu je kraj dana...
Fino radi, u dvorištu se vrti na 11500, spuh je odlično tih, dere se samo na karbos i taj sunđer... Pilotku sam skroz umirio, ništa ekstra goriva ne dam na šrafu, početak naliva kao na takmičenju, ovog puta ne zbog ugla i nivoa goriva, već predpostavljam zbog takmičarske pilotke... Nema ovaj karb šta da traži na klasičnim setupima sa ovom postavkom...
Neki naredni dan će pokazati rezultate.. , nisam ga žalio, ako se ne izvuče kako valja onda ide dole, nema matematike baš, ovo je poker kombinacija termogrupe...
Izvinjavam se za pornić bez fotografija, nisam planirao ništa da pišem, inače sve se ovo radilo već, a ipak prođe ceo dan u poslu..
#732
Posted 01 November 2016 - 19:51
u prvom naletu sam ubacio 125 i spustio iglu za jedan podeok, očekivajući da će biti nalivanja, kojeg je i ovako bilo, recimo malo više nego sa malim diznama i iglom na sredini...
u tim nekim danima sam ustanovio da se pun gas popravio i stabilizovao na nekih 11k u punom gasu... međutim nisam stekao utisak da je to sad nešto super dobro, pa nisam ni vozio do sledećeg štelovanja.. kako god prestao je da gubi snagu na punom gasu i obrtaji su mi se držali konstantno do nekih 75-80 koliko sam u ulicama mogao da razvučem...
U subotu popodne sam rešio sajlu gasa koje me je nervirala jer je duža zbog mikuni tmx30 pa sam bužir morao da nadomestim, cevčica mi se ovde nije pokazala najbolje pa sam odradio sa nekim prstenovima i gumenom obujmicom.. spustio sam iglu za još jedan podeok, i dobio baš fin odziv na igli, isto tako i na punom gasu, ali ga nisam vozio na otvorenom.. Neka moja ideja je da su mi previsoki obrtaji te da se vrti u prazno, ne znam baš da se procenim bez dovoljno vožnje i neke realne opterećenosti-odnosno krajnje brzine
i tako danas sam se testirao i ustanovio da bi mi glavna dizna mogla biti i nešto veća, fali mi snage
Moji zadovoljno laju, počeo tuning - ponovo radi bioskop
uvrnuo sam 135, koja je prevelika, nakon toga sam našao da je prva dobra i upotrebiva 127...u ovoj vožnji mi se učinio još uvek slabašan i ako je gorivo sada ok...
definitivno centralna opruga nije dovoljno tvrda za ovaj prenos i snagu motora i obrtaji u drugoj polovini izlaznosti variraju... deluje mi još uvek slabašan...
testirao sam i sa 0,3g lakšom postavkom
međutim imam utisak da će se vrtiti malo bolje nešto višlje... brzo je sunce nestalo, i ovo malo lepog dana se za čas prohladilo,,.. nije više za vožnju.. u nekim startovima sam procenio da su dobri obrtaji 11800, ne bi bilo loše da to ispitam, i naoružam se sa bar malossi žutom ili crvenom, onda pak slede ponovo rolnice i to u grsamaži kojih nemam... dosta novih parametara se pojavilo, treba biti oprezan...
#733
Posted 01 November 2016 - 20:32
Na prvom snimku cini mi se da fali snage i po zvuku se cuje da obrtaji opadaju linearno sa porastom brzine. Moja pretpostavka je da si prebogat na pilotki ili tipu atomizera koji dovodi iglu u bogato stanje. Rekao bih da trazi vecu glavnu...
Drugi snimak mi mnogo zdravije deluje ali nemam osecaj ubrznaja i okoline, zdravije deluje rad motora za 2 klase, i pitanje je da li su razlog samo rolinice, odnosno 500 obrtaja visi spektar ili zahladjenje u vazduhu jer je sunce vec bilo na zalasku, pa je nadomesteno i gorivo...
Deluje mi da se prenos prerano zavrsava, u pravu si za tvrdocu opruge.
Na prvom snimku mi deluje i kvacilo, odnosno start drugaciji, taj spajk ili poskok isto deluje kao nedostatak snage u nekom momentu.
Eto to su neki moji zaključci iz vidjenog, ne iz onoga sto si pisao, a jedno i drugo se protivurece, pa sad dal je visak ili manjak gorva...
Jedno je sigurno, kamera se mora imati, to je primarna stvar za stelovanje i mnogo je lakse kada se snimi makar jedan snimak dnevno pa se natenane pregleda i analizira kasnije!
Drago mi je da si se bar malo provozao i uprljao prste, ove godine smo se malo druzili sa SRkom.
#734
Posted 01 November 2016 - 21:25
#735
Posted 02 November 2016 - 11:09
Inače po meni trebalo bi ga držati tu oko 11.000 i ne očekivati trkača na ivici žileta...ostavi ga takvog da bude dovoljno prgav ali siguran....Ovaj setup ti treba za gradsku i međugradsku vožnju, nemoj da ideš u extreme jer ti fali vožnje pre svega!! Koliko se ja sećam Srka je stajala čitavu prošlu sezonu pa je napravi takvu da trči sledeće sezone jer je ova na izmaku....
Dobar je Dule i izdržaće ako ne preteruješ!
#736
Posted 20 November 2016 - 17:47
uploadfromtaptalk1479660313682.jpg 83.09K 46 downloads uploadfromtaptalk1479660325468.jpg 75.87K 50 downloads
I najzad crvena centralna i rolnice za 11k.. premija je vožnja ovako, Krle je prekrstio Dule-ta do 101Kmh dakle preživeo je... kraj otklona mi je lagano debeo nema odziva, dizna ostaje ovakva za zimu...
živeli
#737
Posted 20 November 2016 - 23:42
#738
Posted 20 November 2016 - 23:46
#739
Posted 21 November 2016 - 09:09
Prenos je dobar, obrtaji zakucani, međuubrzanja su uvek na istim obrtajima...Ako kažeš da je za nijansu bogatiji nego što treba onda će sa tananom smešom još više vrisnuti i dati još adrenalina...
po meni za jurcanje po gradu sasvim dovoljno!!
#740
Posted 21 November 2016 - 09:31
ono što sam hteo reći da je novi subframe odličan, čvrst i daje jasnu definiciju zadnjici u vožnji
http://forum.pyrothe...044#entry121044
ponavljam se nije ovo neka kombinacija top klipa i cilindra da kopam zadnji atom snage, srećan sam što ga do sada nisam pokidao, ali svakako ovako ide nešto malo slabije od T6 Airsal-a sa 16mm karburatorom i roost-om
http://forum.pyrothe...5121#entry15121
30 user(s) are reading this topic
0 members, 30 guests, 0 anonymous users