#741
Posted 11 December 2016 - 16:15
Danas sam setovao karbos sa 125 diznom umesto 127 kako bih popravio pun otklon gasa... Poslednje setovanje je donelo savršene ortklone na igli koja je ako se ne varam skroz uronjena, i malo gušenja na punom gasu.. Sigurica dizna je pokazala da slabije ide na punom gasu nego na 2mm otklona manje.
Sad rezultat je ok, mogla bi glavna ići još dva broja dole i sigurno će sa prvim toplijim danima tako i biti, na igli je baš prgav i voziv, dok na pilotki blago zatrokira što mi u principu i ne smeta.. Pun gas sada iznese maksimalu, meni isto 99-100 kmh na 11300, ali ne toliko drastično bolje u odnosu na 2mm niže gde je sada isti ili malo slabiji...
Uradio sam top ponovo jer mi je sexy centralna sa svojim vibracijama odnela jednu maticu, i podmetnem komade kože i nešto gume ali bez uspeha.. U drugom krugu na punom gasu je uspešno izgurao top, tako da smo se dovukli penzionerski, do 75, ka pumpi i natrag kući...
#742
Posted 11 December 2016 - 21:32
Željan si vožnje a kako i ne bi kad se Srka ove sezone nije ni kotrljala!!
Drago mi je da si sa postavkom karba na sigurnoj strani, pogotovo u ovim hladnijim danima..
Centralna nek sidje dole, koji ce ti?! Ili je pokrivi da ne dodiruje auspuh
Sent from my iPhone using Tapatalk
#743
Posted 11 December 2016 - 21:40
#744
Posted 11 December 2016 - 21:42
Sent from my iPhone using Tapatalk
#745
Posted 12 December 2016 - 00:01
Dobro sad karb i nije za setovanje, osetne su razlike u hladnom vazduhu ujutru i u podne. Primetio sam da se i vlaznost vazduha nenormalno brzo menja zimi, al to mi je novina pa pratim...
Centralna je koja bese? Ne mogu da se pomirim da non stop postoje te vibracije, eto sad i sa 3 setupom (cilindar i auspuh). Izgleda da su projektanti auspuha odradili dobar posao sa nosacem topa, izdrzao je
#746
Posted 12 December 2016 - 00:18
Jel imas kakav silent blok izmedju auspuha i nosaca koji se veze na blok? Obicno su neki manji, tvrdji. Da je ubacit neki home made, veci, meksi, svakako bi dobro dosao na ovom setupu.
I posto imas strug, ubacit mu lezaj u deklo sa ovim adapterom:
http://www.pedparts....elli-5332-p.jpg
#747
Posted 12 December 2016 - 08:02
Remenice su polini nove, kvacilo je od puga 3g, jedinom mi je zvono ostalo da testiram neko drugo... dakle ovde sumnje padaju na centralnu., to je onaj fen u maksimalnoj brzini
@dajtech fakat su osmislili ovaj s6 pro vez opruga, tako da mi sledi neki opgrade na tu foru, replika već ima... silen blok ima u samom nosaču, nije nešto posebno..
Jer ovo 6203 ? Taj pakuju u deklu minareli-ja ?
#748
Posted 12 December 2016 - 11:29
Mario-Daj mi reci sto se ne vratis na mikuni 16tku ili nesto slabije iz steka,recimo neki phbg 19 ili 21 ako imas,kad ne ganjas max performanse,nekako bi rekao da ovaj frgazer zadaje previse muke i glavobolje a da ne spominjem rasipanje goriva?
Inace svaka ti cast na detaljnim opisima,slikama,snimkama i svemu sto radis...
Edited by rade007, 12 December 2016 - 11:31.
#749
Posted 12 December 2016 - 11:53
Drugo može da ide PHBG 21 u stock prema napred, i imam na devi sada njega, ali mi je to sve prerano i prekomplikovano za rotaciju...
Dobar je vhst, bas pravi takmičarski karb, bogat na početku, izmišljena postavka za varijabilno paljenje, poduvaću na devi ako ne izpoštujem detalje, malog zamajca i varijabilnog ugla...
Edit: mikuni 16 mi je kod male na sf2
#750
Posted 12 December 2016 - 13:03
Vidit cemo kako ce ti se taj 24 pokazati na ovom setupu.Ne djeluje velika razlika 30-24 dok se ne izracunaju povrsine.To je ugrubo oko 35% manje zraka pa vec to djeluje puno puno bolje za ovaj slabiji setup...
#751
Posted 12 December 2016 - 13:09
#752
Posted 12 December 2016 - 13:57
#753
Posted 12 December 2016 - 14:04
Ovaj vhst 24 je planiran za devu, samo da završim sa mašinom...
#754
Posted 12 December 2016 - 14:34
#755
Posted 12 December 2016 - 14:38
Opet ako cemo matematicki ovaj 30mm fergazer je daleko predimenzioniran ako se osvrnemo koliko je masina sposobna vise smjese usisati na 11t okretaja nego na 13t okretaja,tj koliko ce je donijeti preko prelivnih kanala u prostor iznad cela klipa...
Sta onda planiras ostati na 30-tki sa ovim midrace setupom?Ja sam shvatio da ces probati sa 24mm precnikom...
#756
Posted 12 December 2016 - 15:48
@dajtech i taj 6202 ukopaju u minareli deklu ?
#757
Posted 12 December 2016 - 16:09
#758
Posted 12 December 2016 - 19:55
#759
Posted 12 December 2016 - 22:23
#760
Posted 01 March 2017 - 21:52
Upoznao sam se ponovo sa predebelom glavnom diznom i vibracijama na punom gasu, tačno mi bolje ide na 3/4 nego na punom gasu...
Danas sam rešio da izradim 123 i 120 diznu koje inače ne posedujem, očekujem da će sa toplijim danima ići još malo dole... i 123 se u mestu pokazala respektabilno, vožnja i testiranje me čeka nekog narednog dana
Dakle 125 nailazi na 125 merni špijun 120 na 120, dok 123 dizna ne nailazi na 125 tek kreće vrhom veoma tesno... to su koraci na igli za razbušivanje na istom rastojanju od 3mm
Dalje rasklopio sam zadnju remenicu da se uverim u tu centralnu oprugu, na njemu je crvena za pia fi 50, debljine žice 4,4-4,5mm i ugledah kako se potpisuje u 3G kvačilo
Kasnije uviđam da se i malossi ljubičasta potpisivala ranije, ona je debljina žice oko 4,8mm i meni ovde pretvrda za ove postavke, radila je na HE aplikaciji sa 2G kvačilom koje vozim u prvoj postavci
I krećem da razmišljam zašto su u MHR overrange kompletu za minareli dali crvenu Malossi oprugu koja je 44mm prečnika za mina aplikacije.. što se torque drivera tiče nailaze obe to nije pitanje
Međitim da li pored ovoliko zazora centralna dobije toliki ekscentar na obrtajima da se jednostavno nažulja o unutrašnje zidove lamela
Onda je mina opruga prečnika 46mm tek mala i ona ima baš mesta za rad, ali njoj treba centrator ili torsion prsten za pia kvačila...
Ili je samo do loše opruge, sledi mi da to proverim...
24 user(s) are reading this topic
0 members, 24 guests, 0 anonymous users