#21
Posted 06 October 2016 - 06:32
Nasao sam linearne polutke,kuplung i zvono za pristojne novce,pa mozda kupim.Moj je kuplung na donjoj granici potrosenosti i nije bas u bajnom stanju,pa bi ga svejedno bilo dobro zamjeniti.
#22
Posted 09 October 2016 - 11:03
Attached Files
#23
Posted 12 October 2016 - 09:29
Stavljene su linearne polutke i s njima su okretaji na punom gasu oko 8500.sa starim polutkama su bili 7500okretaja,rolice su trenutno 6.1 unutra.
Ovo je boja svjecice na svim spektrima,jedino je do 1/4 gasa bogatija.
Attached Files
#24
Posted 12 October 2016 - 17:17
#25
Posted 12 October 2016 - 18:33
Razbusit cu orginal diznu sa 0.7mm borerom jer ce mu bez lulice vjerovatno trebat nijansu bogatije...
#26
Posted 12 October 2016 - 18:39
Iskreno, ja ne bih povecavao otvor vazduha, gotovo da se ne oseti dobitak snage a dosta se poremeti ceo radni spektar karburatora i dok se ne nasteluje, samo je potrosnja osetna.
#27
Posted 12 October 2016 - 21:59
Da mogu nabaviti set dizni od 55 do 75 isao bi se igrat sa montiranjem lulice i smanjivanjem dizne sve do stupnja gdje bi bio primjetan pad performansi.Probao sam s lulicom 14mm i nije bilo nekog velikog pada performansi,je ali to pripisujem toma da je trebala jedno 5-6 brojeva manja dizna...zato me to zivo interesira.
#28
Posted 12 October 2016 - 22:14
#29
Posted 13 October 2016 - 10:27
Sa starim postavkama je smjesa bila skoro idealna na punom gasu,pogotovo ako je igla isla za utor vislje,na 19mm rupi orginal.
#30
Posted 13 October 2016 - 11:32
Ne poznajem trokut box, na free-ju imam stari veliki tip, polu trokut, ima u sebi (imao) je redukciju, lavirint sa 3 rupe 10mm, to sam povadio.. na zip-u imam mali box, novi tip kao nrg mc4, runner3 itd. On u sebi ima 2 komore, zid izmedju filtera i prve komore ima (imao ) rupu 14mm. Ja sam je razbucao na 22, pa mi sada jedinu preperku predstavlja ulazna lulica koju po potrebi menjam.
Ono sto sam shvatio u praksi je da svi ti airboxi imaju ogromnu zapreminu, te dosta vazduha a za napajanje usisa u svakom trenutku. Precnik usisne lulice utice u manjoj meri na rad kada govorimo o nekim vrednostima pribliznim precniku difuzora, ali ako od te vrednosti extremno odstupamo onda je situacija suprotna. Sa 17,5karbom i 12 lulicom nema snage. Sa 20mm i preko ogromna je potrosnja, nista specijlano se ne dobija na ubrzanju (mereno u sekundama) niti dobro ustelovan karb donosi nesto sitno vise obrtaja. Razlika u dizni je preko 12brojeva.
Najidelaniji odnos snage i potrosnje, a da je lako podesiv karb (pilotka igla sraf smese) dobijam sa precnikom 17-18mm za 17,5mm karb. Naravno, nisu isti airboxi, ali posto se sastoji od jedne velike komore bez pregrade, verujem da ce se dosta slicno ponasati kao ovaj moj.
#31
Posted 13 October 2016 - 13:00
Prednost mu je sto proizvodi i manje buke.
#32
Posted 13 October 2016 - 13:11
#33
Posted 13 October 2016 - 13:12
Razredni-mislis da bi smanjio potrosnju a ostale mi iste performanse ako bi se sa lulicom spustio na nekih 14mm a stel frgazera prilagodio tome?
Attached Files
#34
Posted 13 October 2016 - 16:33
Ponavljam se, najidelnije u smislu odlicninih performansi a normalne potrosnje je kada lulica i karb imaju isti/slicni precnik.
Ovaj airbox nema veliki volumen, dosta je kraci put vazduha od pocetne lulice do karba u odnosu na onaj "mali" novijeg tipa pa ne znam kako ce se ponasati, treba probati ako imas volje i vremena. Ali svakako moras imati opremu, komplet dizni, igle, pilotke. To su drasticne promene u protoku vazduha pa je neophodno dobro se posvetiti ozbiljnoj steli karba. I jos jedan savet, spremi A4 u kvadratice i pisi sve podatke za odredjeni setup karba, tako ces moci da se vratis na najbolju kombinaciju posle mnogobrojnih pokusaja. Evo, ja se 3 godine igram sa raznim precnicima na razlicitim setupima na svom skuteru, uvek se nauci i uvidi nesto novo, a da nisam belezio ko bi to sve popamtio
#35
Posted 13 October 2016 - 17:32
Koje okretaje gađati sa ovim auspuhom,mislim da je isti kao dugi leovince tt,s teskim rolicama mi je bio momentalniji kad se vrtio 8200,sad sam na 5.1 gram i vrti od starta do 100km/h po satu 9200 i imam osjecaj kao da malo prevrtava,na krajnjoj dode do 9500-9700,svi tupe o 4.8 rolicama sa tim setupom ali to je deranje u prazno...?
#36
Posted 13 October 2016 - 17:49
#37
Posted 13 October 2016 - 18:06
Salim se malo, nema kobsta da tupi, svaki motor, agregat, auspuh, vozac (tezina), remen, opruga i milion drugih stvari su drugaciji, pa cak i da se nadju 2 identicna agregata sklopljna u dlaku i sa identicnim komponetama u prenosu i identicno pijedenim remenovima i istim pritiscima u gumama, nece biti potrebne iste rolnice, jer recimo neciji setup u Zagrebu dobro radi na 30`c i 990mb a u Beogradu sve to isto prevrtava na 20`c i 1013mb... a o vetru i uzbrdicama da ne govorimo...
Vidi, moras sam, to ti niko ne moze reci napamet, to sto ti drugi savetuju nekubodredjenu pocetnu referencu, vec si sam pronasao. Nisi daleko od rezultata, obzirom da medjjubrzanje vrti sitno nize od krajnjih obrtaja ( na krajnjoj brzini), sto je naravno dobro.
Obrtomer imas, treba ti pravac, ravan deo puta od bar 500m - 1km. Prvo i osnovno, kada podesis karb, oprugice kvacila vrati na standard, nema veze sto ce da bude losiji start, bitno ti je da kvacilo dobro uhvati i ne klizi. Obelezis ravan deo puta vidljivim markerima ili recimo, imas neke postejece markere, bandera, kuca, drvo.
Possravis neke rolnice, pa stopericu u ruke i pun gas, meris u sekundama za taj predjeni put do nekih recimo 70-80km/h po cajgeru, tu se obicno prenos zavrsava i sve ostslo do krajnje brzine se nakupi porastom broja obrtaja motora na snagu. Zato kazem, trebace duze od 500m. Onda se vratis i probas druge rolnice, i tako sve dok ne dobijes najbolji rezultat, odnsno najmanje sekundi.
Strasno je nerelano po osecaju raditi, milion puta sam doziveo da ljudi dodju na servis sa pricom "e ide ubija" a u stvari se samo "dernja", ali opet to je sve subjektivni osecaj, dok ne probas nesto bolje, uvek imas osecaj da ovo sad ide odlicno, a u stvari i ne znas jer nisi probao. Isto tako i sa stelom karba, ista je fora, sekunde ne lazu!
Ne znam u kom kraju zivis i koliko i kako koristis skuter. Kada se pronadjes sa tezinom rolnica, ide stela oprugica kvacila, ali sve jedno, i kada dovedes sve na neki zadovoljavajuci nivo, trebalo bi da proveris kako ide u brdo, jer situacija ce biti kao da imas saputnika ili kao da ti je neko dodao 50kg. Ako ti je mesto takvo da ima puno uzbrdica gde ces ti stalno prolaziti, onda mozes od tog idelanog setupa prenosa (za koje si izmerio sekundama na ravnom najbolji rezultat i zapamtio obrtaje u medjjubrzanju) da odstupis malo i postavis jos malo lakse rolnice, tako da ti obrtaji u ubrzanju na uzbrdici budu priblizni onima koje si imao na ravnom. Naravno, na ravnom ce se osetiti blago prevrtavanje ali to je sve stvar kompromisa.
Pre pocetka stelovanja, bilo bi dobro da imas novu, svezu centralnu oprugu, kao i oprigice kvacila kasnije. Materijal se brzo zamori od grejanja pa rezultati nece biti isti posle 2-3 uzastopna startovanja, pa samim tim i unosis x nepoznatu prilikom stelovanja.
#38
Posted 13 October 2016 - 18:09
#39
Posted 13 October 2016 - 18:14
eSPe, on 13 October 2016 - 17:49, said:
Pokusajte da se klonite informacija tipa ove rolnice i ove oprugice sigurno. Ustedecete sebi zivaca i novaca i oper cete doci na pocetni polozaj gde sami morate da zasucete rukave i jednostavno isprobate vise varijanti dok ne dodjete do rezultata
#40
Posted 13 October 2016 - 18:25
Postoji li sansa da se od duge verzije leovincija napravi kratka,navodno treba skratiti granu za 5 cm,da dobijem vise snage na visljim okretajima i vecu krajnju te da se cijeli prijenos prestela za vislje okretaje?
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users