Jump to content


Piaggio NRG mc3 by rade007



869 replies to this topic

#61 rade007

    Član

  • Senior Members
  • PipPipPip
  • 1,456 posts

Posted 14 October 2016 - 20:06

Ulica ima blagu nizbrdicu ali eto tek toliko da vidite i prokomentirate dok ne snimim po ravnome.


#62 rade007

    Član

  • Senior Members
  • PipPipPip
  • 1,456 posts

Posted 16 October 2016 - 16:44

Danas sam isao raskopati orginal webera posto je na casici slinilo gorivo,prosirio sam nitima od sajle mrvicu glavnu diznu,sklopio sve nazad,maknuo lulicu iz airboxa.U voznji sam testirao,igla je trenutno skroz spustena,seraf je na krug i 3/4 i glavna diza je oko 72.
Zadrzao sam se na 5.3 rolicama jer u dizoj voznji ima mali pad okretaja.U startu do 30km/h vrti 8900-9000 a poslije od 8600-8800.Moze vas komentar jel okej ta mala oscilacija okretaja u startu se osjeti da malo prevrti dok je kasnije ideala.
Evo slike svjecice,ista je na svim polozajima gasa.

Attached Files



#63 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 16 October 2016 - 17:02

Meni snimak deluje ok.

E sad, ovaj pad okretaja je zapravo skok, tu u startu ili klizi remen ili klizi kvacilo, to mozes utvrditi kada se posle vise uzastopnih startova prenos ugreje na svakom startu kada skoci obrtomer na 9000 malo variraj rucicu gasa. Ako nesto klizi imaces osecaj lastisa, kada pustis i naglo dodas gas trebalo bi da zalepi i ne klizi vise.

Takodje, nekada moze da bude uzrok i pad snage, prvenstveno od manje glavne dizne, ono kad si na ivici dobre podesenosti karba ali nije 100% pogodjena glavna dizna, pa je start silovit a malo kasnije obrtaji opadnu, hoce da se pogubi snaga na krajnjim obrtajima i od viska goriva kao i od manjka. Ne vidim sliku svecice.

#64 rade007

    Član

  • Senior Members
  • PipPipPip
  • 1,456 posts

Posted 16 October 2016 - 18:42

Aca,evo slike svjecice...
Pa nezz ali gotovo uvijek i sa bilo kojim postavkama sam imao vise okretaja na startu i malo manje nakon 30km/h
Mislim da ne proklizava nista jer se bas osjeti da je start brutalan,samo su jednostavno okretaji vislji,i iz voznje na manjim brzinama okretaji znaju skocit sitno preko 9tisuca.Sa tvrdim i meksim malim federima je ista situacija...

Attached Files



#65 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 16 October 2016 - 19:23

Dobra je svecica. Probaj stok oprugice pa reci da li ima ponovo sok obrtaja.

Kada kvacilo dobro radi nema viska obrtaja i skoci na tocak odmah :)

#66 rade007

    Član

  • Senior Members
  • PipPipPip
  • 1,456 posts

Posted 16 October 2016 - 20:19

Nemam stock,imam jedne koje hvataju na 4500soma pa cu njih probat,ove love na 6200 ali osjeti se onaj kik u leđa i udarac kad ulove,tako da cisto sumljam da proklizava ali probat cu...
Daj mi reci jel moguce da radi sajbice ima vece okretaje u startu?

#67 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 16 October 2016 - 20:30

Naravno, zato sajbnica i sluzi, prvenstveno da promeni prenosni odnos remena izmedju variomata i remenica, odnosno da skrati prenos. Sa tim kracim prenosom, odlazes i trenutak kada kvacilo pocinje da radi, jer nije uvek isto.
Ti sto citas 5000rpm na obrtomeru, to je na radilici, ali zavisno od prenosnog odnosa izmedju veariomata i remenica, kvaclo se ne vrti istim obrtajima. Zato kazem, probaj sa meksim oprugicama. I naravno, kada postavis sajbnicu odredjene debljine, ona treba da bude poravnata ili neznatno tanja od unutrasnje strane remena, nikako da zbir bolcne i sajbnice bude deblji od unutrasnje strane remena, jer u tom slucaju remen klizi. Kada spakujes sve i stegnes, probaj rukom da vuces remen preko bolcne. Ne bi smeo da mozes rukom da ga provlacis kada sedi lepo i visoko u zadnjim remenicama. Ako ipak klizi, onda ti treba za dlaku tanja sajbna.

#68 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 16 October 2016 - 20:47

Evo ovako, nije piaggio blok ali princip je isti sa sajbnicama

Attached File  uploadfromtaptalk1476646640947.jpg   311.32K   38 downloads

A na dugom bloku ako je remen 811 duzine onda ce sa 1 sajbnicom od 0,9mm

Attached File  uploadfromtaptalk1476646776574.jpg   268.65K   41 downloads

Remen stajati ovako otprilike

Attached File  uploadfromtaptalk1476646853987.jpg   298.63K   40 downloads

Pisem sve to jer vidim da si u nedoumici. Stok variomat nije sposaban da zadrzi rolnice da ne guraju remen posle 5000 obrtja, pa zato sajbnicom izbacujemo remen vislje u remenice i time skracujemo prenos. Svestan si da sajbnicom krades 5-10 km/h krajnje brzine jer stok vario ima kratke staze za rolnice i nije sposban da gura rolnice duze od duzine bolcne + 0,5mm sajbnicu.

E sad, postoji sansa da sa malo duzim remenom (athena 814, malossi 815, malossi 818, malossi 820, stok piaggio od dugog bloka liberty-fly 823) probas da dobijes kraci prenos bez sajbnice, ali opet predugi remen ce stajati i napred vislje a i nece izlaziti do vrha variomata.

Zlatna stvar je multivar 2000 i neki nijansu duzi remen i narvano tanka sajbnica, odlican start i dobra krajnja brzina, jer sve je srvar kompromisa :)

#69 rade007

    Član

  • Senior Members
  • PipPipPip
  • 1,456 posts

Posted 16 October 2016 - 22:17

Hvala ti na pomoci,trenutno je gore sajbica 0.4mm koja je nijansu uza od remena.
Koliko vidim po slikama tu di je naraku variomat je bar dve sajbice viska,ako sam dobro shvatio sta mi zelis rec.Cilj je dobit remen na bolcni ili jako blizu nje a da je naspanat od strane variomata i ventilvara?
D

#70 rade007

    Član

  • Senior Members
  • PipPipPip
  • 1,456 posts

Posted 16 October 2016 - 22:24

Pardon za dupli post...

Nisam primjetio da variomat podigne remen prije nego starta,probat cu sa meksim oprugama kvacila i bez sajbice pa cemo vidjeti,inace skuter ima stvarno dobar start,samo previse okretaje dize u startu,tj nakon njega...
Takodjer na prethodnoj stranici je prikazan variomat kojem fali 5mm da digne remen do vrha,ima li neko logicno objasnjenje za to?

#71 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 16 October 2016 - 22:54

Tako je to je cilj. Kod naraku variomata su vise sajbnica po 0.2mm...
Variomat 100% pocinje da gura remen pre nego sto kvacilo zalepi, najlakse ces uociti upadanje remena u remenice kad probas bez dekle.

Ne, stok oprugice ( za probu) koristis sa sajbicom, bez sajbnice nema svrhe probati mekse.

Pokusaj ovako da shvatis. Ako bez sajbnice zelis da odgodis start na neke vislje obrtaje onda koristis tvrdje federice na kvacilu, medjutim, kada dodas sajbnicu i skratis prenos remena, srart se jos vise odgadja. Zato sam rekao da probas sa meksim oprugicama od ovih sada, cisto da utvrdis da li je taj visak obrtaja do kvacila ili neceg drugog.

Sa samo 0.4 sajbnicom rekao bih da ti je remen vec pojeden, a realno samo dok ima dobru sirinu (nov je 18.5mm) ima potencijal da se podigne do vrha variomata, sto se vise trosi sve su manje sanse. Mislim da je razmak izmedju ventivara i variomata u skupljenom stanju oko 17mm a unutrasnji deo remena je 14mm cini mi se, pa je matematika jasna.

#72 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,756 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 16 October 2016 - 22:57

Nemoj pun gas na hladnu masinu. Sacekaj dok ne dostigne radnu temperaturu pa onda cepaj, ako zelis da ti potraje termogrupa...
Isto tako i stelovanje karburatora se vrsi na zagrijanoj masini. Ja recimo i prenos stelujem dok je blok zagrijan.

#73 rade007

    Član

  • Senior Members
  • PipPipPip
  • 1,456 posts

Posted 16 October 2016 - 23:28

Probat cu sad koji dan pa javim.Stavim znaci ove najmekse oprugice koje imam i ostavim sajbicu,ako ni to nece biti dobro,probat cu i bez sajbice.Javim se sa infom...
Pisao sam vec,remen je 18.2mm a nutarnja je ja mislim 14.2mm

Lauda-masina je na radnoj temperaturi,izgleda da senzor temperature ne pokazuje dobro...najdalje gdje ide cajger je prva crtica i to pod opterecenjem u velikom brijegu,inace se vrti oko 3 ove male tockice.Frgazer je naravno stelan u voznji kroz koju sam prosao oko 30km...isto tako prije svake voznje skuter odradi par min u leru i ne przim ga pun gas bar prvih km-dva

Edited by rade007, 16 October 2016 - 23:30.


#74 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,756 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 16 October 2016 - 23:31

Ok onda, izvinjavam se.

Sent from my Xperia ZR using Tapatalk



#75 rade007

    Član

  • Senior Members
  • PipPipPip
  • 1,456 posts

Posted 17 October 2016 - 00:19

Nemas se sta izvinjavat,dobro si vidio i dao koristan savjet...ne daje mi se 150kn za senzor kad i ovako znam kad je ugrijan samo pokazuje na drugom mjestu,inace standardna boljka starih nrg-a

#76 rade007

    Član

  • Senior Members
  • PipPipPip
  • 1,456 posts

Posted 19 October 2016 - 12:56

Probao sam najmekse federe koje imam doma,otpustaju na 4800 ali se sad osjeti kad kvacilo ulovi kao da malo zastane odnosno nijansu mu padnu okretaji,opet u startu prevrti do 9100-200 a ako krenem niz brijeg onda i do 9500,probao sam i s otpustanjem i davanjem gasa ali opet okretaji odu kako su i bili,preostaje da maknem sajbicu pa da probam,remen ne klizi kad ga se rukom proba okrenuti i nije skroz na bolcni,tak da mi to djeluje okej.
Remen je oko 18,2-18,3mm

#77 rade007

    Član

  • Senior Members
  • PipPipPip
  • 1,456 posts

Posted 19 October 2016 - 13:36

Update,isprobano i bez sajbice i opet ista stvar,samo sad jos vise zastane prije nego uleti u rezonancu.
Prva dva starta je bilo dobro vrtio je 8800 cijelo vrijeme i onda opet po starom dok se malo zgrijao...

Evo i slike rezervnog kuplunga i kolekcija malih federa

Attached Files


Edited by rade007, 19 October 2016 - 13:39.


#78 rade007

    Član

  • Senior Members
  • PipPipPip
  • 1,456 posts

Posted 20 October 2016 - 19:57

Ljudi,pomagajte,sta dalje probati?

#79 Damjan66

    Passion

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,406 posts
  • MestoSkopje
  • VozimBaotian Falcon 50R

Posted 20 October 2016 - 20:24

Polini 3G for Race ? :)

#80 rade007

    Član

  • Senior Members
  • PipPipPip
  • 1,456 posts

Posted 20 October 2016 - 20:33

Taj polini na serijali je kao da kurvi kupim cvijece :D

Radi se o prevrtavanju na startu,kolega razredni je dao par savjeta i to sam isprobao,stvar se ponavlja i opet previse razvrti u startu,pa me zanima nesto od ovih sredstava sto imam da probam??





1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users