Jump to content


Piaggio free


80 replies to this topic

#1 Nemus

    Mlađi član

  • Normal Members
  • PipPip
  • 71 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimFree

Posted 04 October 2016 - 14:20

Ee da i ja predstavim frikana, dobio sam ga u trampi za neki posao brat i ja odradili nisu imali pare da plate i ja reko uzecemo ti mi skuter i ne moras platiti i covek pristane odmah. skuter je sto se masine tice bio skroz fabricki plastike su u jako losem stanju kao i dan danas nisu kocnice bile u funkciji akomulator nije imao km sajla i tako dalje stanje skutera sve u svemu lose, sto se masine tice super je radila imala kompresiju palila na zub tako sam se vozio sto bi se reklo do prodavnice i nazad nikad nigde nije stao a poprilicno sam se navozao.. jedno vece se vracam iz grada i samo zzzzgrrr i stade pomerim se sa puta ostavim ga jedno 5 minuta da ohladi probam da zakurblam kompresije kao da ima ali nikako da upali probam jos par puta nista zovem drugara ubacimo ga u dobla i kuci. Sutradan skinem cilindar kad imam sta da vidim ispao
seger i poprilicno rasparao cilindar i klip nista sta ces premerim cilindar je u fabrickoj meri bio pravac u motobike kupim pix klip 40,5mm odnesem kod strugara da se odradi cilindar sve to sredim sklopim super. Nisam ga ni razradio skoro naleti mi da pazarim technigas tek auspuh posle toga isto naleti povoljno cuveni dr evo 70cc i to pazarim posle nekog vremena kupim i 17.5 dellorta rd i tu sam vec kao mogao da sklopim to.Dr evo je bio polovan ali u dobrom stanju presao sam ga malo vodenom 1000 pa 1500 i sklapanje, nazalost slikao sam dosta ali telefon izgubio i sve slike su ostale tamo baksuz.. :/ montirao i auspuh i karb za karb cu morati da nabavim set dizni za stelovanje imao sam 2 dizne tj jedna u njemu sto je bila i jos jednu sam imao sva sreca pa drugar ima onaj set da ih razbusimo i premerimo nasli smo ga na 85dizni igla je A22 na sredini. tako je ostalo prenos je fabricki rolnice su 5,3g oprugice iz motoforce pakovanja srednje hvataju na 4000 centralna je ostala fabricka i to je to u planu je multivar ali otom potom sve u svemu nije lose ali moze i bolje izgura oko 70kmh po gpsu i to je nisam se nesto preterano trudio ali planiram da ga sredim za sledecu sezonu da bude pod konac u skorije vreme cu plastike poskidati pa kod plasticara da se povare i srede i da ga ofarbam jer je ovako bas u losem stanju vidi se. Preko zime ce masina da se rastavi da se vidi kakva je situacija i da se menja sta treba :)

#2 Nemus

    Mlađi član

  • Normal Members
  • PipPip
  • 71 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimFree

Posted 04 October 2016 - 14:27

[img][url=https://postimg.org/image/qix76rbf3/][img]https://s11.postimg.org/qix76rbf3/20161004_122753.jpg[/img][/url][/img][img][url=https://postimg.org/image/qvgu0sncz/][img]https://s13.postimg.org/qvgu0sncz/20161004_122733.jpg[/img][/url][/img] ne znam dali su dobro okacene slike ako nisu kazi te :)

#3 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,757 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 05 October 2016 - 07:13

Molim te okaciti ponovo slike prateci ovo upustvo: http://forum.pyrothe...slika-na-forum/

#4 Nemus

    Mlađi član

  • Normal Members
  • PipPip
  • 71 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimFree

Posted 05 October 2016 - 08:17

<a href=<a href=<a href=

#5 Nemus

    Mlađi član

  • Normal Members
  • PipPip
  • 71 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimFree

Posted 18 January 2017 - 19:22

Evo mene posle duzeg vremena ne znam sta je sa slikama dali je do mene ili do kompa stvarno ne znam..Posted Image

#6 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 18 January 2017 - 19:32

Uuu, mezimce, i moj je bio beli, nostalgija :)

Zapazio sam tecnigas auspuh, lici na q-tre ili je tek u pitanju? Jel bilo kakvih radova na freeju?

#7 Nemus

    Mlađi član

  • Normal Members
  • PipPip
  • 71 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimFree

Posted 18 January 2017 - 19:53

Posted ImagePosted ImagePosted Image

#8 Nemus

    Mlađi član

  • Normal Members
  • PipPip
  • 71 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimFree

Posted 18 January 2017 - 21:22

Aco auspuh je technigas tec, a sto se tice frikana on je ofarban plastike su bile pokrpljene i sredjene za farbanje nazalost imao sam slika ali nekim slucajem sam slucajno obrisao folder i eto nemam slika radova bedak.. Sto se masine tice nisam je rasklapao jer nije bilo potrebe cilindar sam odradio na prvu specijalu 48.2 nov meteor klip i top racing iglicasti sve je sklopljeno i ceka malo lepse vreme za prvo paljenje bice i snimak i slike.

#9 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 18 January 2017 - 21:33

E pa ovo je mislim prvi tek kod nas. Jesi li vozio taj auspuh i pre ugradnje ili pre osvezenja termogrupe? Kakvi su ti utisci, sta si radio sa prenosom (variomat-rolnice-oprugice), da li je bilo poteskoca oko stelovanja ovog auspuha?

#10 Nemus

    Mlađi član

  • Normal Members
  • PipPip
  • 71 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimFree

Posted 18 January 2017 - 22:12

Auspuh sam vozio prvo na stoc cilindru i fabrickom veberu i odlicno mi se pokazao prenos je fabricki tj variator i kvacilo sa rolnicama koliko se secam 5,5g ili 5,8 i oprugicama srednjim iz mf seta sa fabrickom centralnom o obrtajima ne znam jer nisam imao obrtomer tada sve u svemu mislim da je auspuh odlican sto se tice stelovanja.. A evo slika Dr eva kad sam ga rasklopio ni sam ne znam kako je motor isao i palio za zivo cudo sa ovakvim klipom Posted ImagePosted ImagePosted Image



#11 Nemus

    Mlađi član

  • Normal Members
  • PipPip
  • 71 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimFree

Posted 26 January 2017 - 14:28

Evo malo da napisem nesto posto mi je bio km sat u kvaru tj nije radio resih da vidim sta je u pitanju doduse sajlu sam ima ali je bila pukla pa sam sad nabavio drugu pa reko da vidim sta je.. Posted Image Skinem puz i pogledam bolje izmerim taj limic debljine je 1mm reko to bih se i moglo zavariti nesto, nadjem isto lim debljine 1mm i obradim ga kolko tolko peznem ga malo sa obe strane ispravim i zavarm skroz posle toga malo na glodalu izbrusim i super. Posted Image Posted ImagePosted Image Namontiram tocak nazad usrafim km sajlu i radi. Sto se tice farbanja, plastike su ofarbane i motor je sastavljen ostala mi je samo gornja plastika da se vrati felne cu naj verovatnije odneti da se ispeskare i ofarbati ih u srebrnu boju to ce biti na prolece. Inace frii je ofarban u belu boju kao fabricki samo su sive plastike prefarbane u crnu bice i slike..

#12 Nemus

    Mlađi član

  • Normal Members
  • PipPip
  • 71 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimFree

Posted 26 January 2017 - 14:41

Nabavio sam i drugi karb Posted ImagePosted ImagePosted ImagePosted ImagePosted ImagePosted Image Sto se tice karburatora kupio sam ga polovnog kao sto se moze i videti ali po meni jako ocuvan i nije puno vozen postavka mu je : Glavna dizna 80 pilotka 50 saug 60 atomizer je 262AU klipic 40 igla je w9 dobio sam set dizni od 80 do 98 w9 i w16 igle sajlu i polugicu sauga, a trebacu da nabavim jos manje pilot dizne i na prolece stelovanje. :)

#13 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,757 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 27 January 2017 - 00:05

Izgleda dobro, cestitam na kupovini.
Da, ta pilotka će verovatno biti oštra za tvoje potrebe. Takođe si našao primerak sa AU262 atomizerom, što je dobro. Imao bi muke sa AN tipom atomizera.

Koji cilindar planiraš sada? Koliko se sećam imao si već dell 17.5?

Sent from my Nexus 5X



#14 Nemus

    Mlađi član

  • Normal Members
  • PipPip
  • 71 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimFree

Posted 27 January 2017 - 03:05

Izgleda bas bas ocuvano, i ja mislim da ce biti ostra pilotka. Sto se tice cilindra ostaje dr evo sa novim klipom i odradjenom specijalom 48.2 jeste imam 17.5 dell sa njim ce se razraditi termogrupa pa ce se posle nabaciti dell 19mm mislim da mi je tako sigurnije.

#15 Nemus

    Mlađi član

  • Normal Members
  • PipPip
  • 71 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimFree

Posted 20 March 2017 - 22:03

Drustvo evo i ja da dopisen nesto o frikanu ofarban je i sklopljen ali jako lose nisam zadovoljan farba se posle mesec dana susenja nije osusila i pri sklapanju sve se zaprljalo ne znam kako ali eto nesto nije bilo dobro no nije ni bitno sledi opet farbanje iznova sve. Sto se tice masine termo grupe razradjena je odradila je 3x po 25min i lagana voznja oko 150km po meni mislim da je to razradjeno motor ima dosta vise snage u odnosu na proslu sezonu. Sto se prenosa tica nesto ne stima motor mi vrti 10600rpm sto nije dobro rolnice su 6.2g i fabricka centralna. Evo i neki snimak nije nesto al cisto da se vidi

#16 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 20 March 2017 - 22:38

Logično je da ako agregat ima više snage, zbog npr novog cilindra i klipa ili dobro podešenog karburatora, da će iste postavke auspuha i prenosa vrtiti previsoko.. To nazivamo prevrtavanje i sada se oslobođena snaga nije pravilno prenela na točak jer vrti u obrtaje koji nisu najbolji.. u ovakvim situacijsmama ti sleduje ponovno podešavanje, optereti ga sa nešto težim rolnicama i imaćeš bolju akceleraciju na nešto nižim obrtajima..

#17 Nemus

    Mlađi član

  • Normal Members
  • PipPip
  • 71 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimFree

Posted 20 March 2017 - 22:54

Hvala mario, sto se tice rolnica to su mi naj teze sto imam moracu da nabavim onda jos teze. Razmisljao sam o kupovini malossi multivara i jos nekih sitnica sto se tice prenosa.. I da imam pitanje vezano za prenosa primar sekundar imam onako zvizdanje ono kao mlazni avion kako bih se to moglo resiti ili jel bi bilo pametno kupiti ceo komplet reduktor sa deklicom od nrg-a lc jel bi dobio nesto sa time sto se tice produzenja, a ujedno ako bi resio to zvizdanje bilo bi dobro. ☺

#18 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 22 March 2017 - 10:24

Dr evo je dosta prgav cilindar i radi na visim (zavisno od auspuha) obrtajima u odnosu na stok 50ccm. Sposoban je on da izvrti te obrtaje medjutim pitanje je gde je najjači, odnosno na kojim obrtajima će dati najbolje rezultate ubrzanja kao i vozivosti. To moras sam da probas sa vise težinski razaličitih setova rolnica. Nemoj da te buni gramaža, jači cilindar za slični broj obrtaja traži teže rolnice.

#19 Nemus

    Mlađi član

  • Normal Members
  • PipPip
  • 71 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimFree

Posted 22 March 2017 - 21:09

Okej aco cim nabavim teze rolnice ja javljam sta i kako, a sto se tice prenosa niko ne zna jel pase?

#20 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 22 March 2017 - 21:38

Izvinjavam se, ja uopste nisam pročtao tvoje pitanje.

Postoje 2 stvari zbog kojih mozeš da imaš pištanje, recimo kada vozis brzinom preko 40km/h.

Aftermarket produznja prenosa u reduktoru, bilo primarne ili sekundarne osovine se prave sa ravnim zubima, ukoliko je to neko stavljao pre tebe, zbog tih ravnih zuba imaćes zviždanje kao kad voziš automobil u rikverc.

Druga stavka je malo komplikovanija ali je moguće da se desi, ja sam vidjao takve slučajeve.
Reduktor se sastoji od 2 osovine (primar i sekundar) i pomocne osovine ili medjuzupčanika. Na primarnu osovinu ide kvačilo, na sekundarnu točak. Medjusosvuna ima upresovana na sebi 2 zupčanika, jedan je parnjak primaru, drugi je parnjak sekundaru. Pošto AC masine imaju kraći prenosni odnos (kraći prenos sekundarne osovine) moda je da se sekundar postavi od LC prenosa i na taj način dobijamo produženje prenosa od nekih 20%. Medjutim, matematički gledano to dodje ovako.

AC primar 13/46 sekundar 12/50

LC primar 13/46
sekundar 13/48

Znači da je zupčanik na oba primara sa 13 zuba, stim da je sekundarna osovina na AC 50zuba a na LC 48 zuba.

Medjuosovina (sa 2 zupčanika) je kod AC 46/12 a kod LC 46/13

Ljudi često greše pa zamene kompletno zupčanik sekundara (postave produženje od LC) sa sve medjuzupčanikom od LC, pa posto je već razradjen korak i malo zapinje, dolazi do povećanogū trenja jer sada LC medjuzupčanik od 46 zuba naslanja na 13 zuba od AC primara, koji su inače isti ali su različito bili upareni i razljičito radili, tu nastaje takozvano pištanje.
Moguće da sam malo bio preopširan i da nije nejjasnije, poenta je ili zameniti kompletan reduktor sa zupčanicima od LC agragata ili ako se menja samo sekundar, onda treba raspresovati medjuzupčanik i zameniti zupčanike tako da se upare oni koji su već bili u zahvatu i napravili svoja mesta na zupcima prilikom rada.

Dakle, primar 13od AC, medjuzupčanik na presu, raspresovati, na osovinu medjuzupčanika ostaje mali zupčanik od LC sa 13 zuba, upresovati stari zupčanik od 46 zuba sa AC (parnjak primaru) i postaviti osovinu točka od LC sa zupčanikom 48zuba (parnjak nedjuosovini skeudaru od LC).
Eto tu ljudi pogrese pa zupčanici pište dok se ne razrade na nove mere...

Dakle, jednostavnije je kupiti kompletan reduktor od LC-a sa sve deklicom i usrafiti. Dobija se 20% produzenja, sto je puna kapa za tvoj cilindar i prava mera u odnosu ubrzanja i krajnje brzine.





2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users