Jump to content


Piaggio free


80 replies to this topic

#41 Nemus

    Mlađi član

  • Normal Members
  • PipPip
  • 71 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimFree

Posted 30 April 2017 - 08:53

@Mario nije na serijskom cilindru vozim "dr evo 70cc"

#42 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 30 April 2017 - 08:54

Da ok je onda, ima šanse replika da se pokaže u pravom svetlu

#43 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,757 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 01 May 2017 - 18:06

Ima da se posteno oznojis da ubodes replicu da pokaze maksimum. Takodje ne vidim potrebu da se jedan base gusani cilindar sa 2 karike vrti preko 10000 obrtaja. Tecnigas TEK bas odgovara za takav base cilindar i daje fin moment na nizim obrtajima.
Kako god, pratimo radove.

#44 Nemus

    Mlađi član

  • Normal Members
  • PipPip
  • 71 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimFree

Posted 21 May 2017 - 18:58

Lauda u pravu si, a evo imam nekih novosti sto se tice frija tj dr evo-a nije za njega replika i 11000 rpm zalepio mi je i to momacki imao sam srece da me auto od pozadi nije udario malo je falilo sva sreca dobro sam prosao. Cilindar sam skinuo slike cu okaciti sutra, stavio sam stage6 medium centralnu oprugu i stage6 bando kais replika je mrtva ispod 8500 tek preko toga pocne da hvata vide sam nema smisla to stelovati sa fabrickim kvacilom zvonom i nekim variomatom sa odgovarajucim ventilvarom tako da replika ce ostati po strani neko vreme.. E sad imam jedno pitanje sto se tice prebacivanja sa AC na LC mislim da to jos niko nije pokusao da odradi na friju pa me interesuje prepravka na bloku tj rupa sa desne strane koju ja nemam kako bih se to moglo resiti i jel tu ide neka 0-ring gumica ili kako hladanjak i creva i vilindar sam nabavio, a sto se tice pumpe tu bih odmah stavio elektricnu ne bih se zezao sa mehanickom sta vi kazete na ovo? Cilindar bi isao fabricki od lc za pocetak, a posle bih vido sta dalje naravno i auspuh bih bio sc 08 koji sam nabavio. Eto malo novina inace dobio sam 90kmh po gpsu na 11000rpm sa 17.5karbom dr evom i replikom. Sleke cu ubaciti☺

#45 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 21 May 2017 - 20:05

Moze, ja sam busio rupu za uvod vode u blok, zanimljivo da uslovno receno satariji blokovi nemaju rupu a noviji recimo 2003godiste AC imaju fabrički malo blok kao i LC. Na lulici dodje O ring ali svakako moras prvo nabaviti lulicu i prema njoj busiti rupu.
Sve ostalo je manje vise plug&play stos e tiče cilindra.

Veoma mi je zao što je otišao dr evo ali da znas da nije to do auspuha vec do nepodešenog karburatora za taj auspuh. Polako, svi smo prosli tu skolu :)

#46 Nemus

    Mlađi član

  • Normal Members
  • PipPip
  • 71 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimFree

Posted 21 May 2017 - 21:02

Aha moracu nabaviti onda tu cev pa cu po njoj izbusiti, a cekaj nije mi jasno gde dolazi 0 ring ako probusim rupu normalno burgijom po meri od te cevcice gde tu dodje gumica? Moguce da si u pravu aco ali boja svecice na svim otklonima gasa je bila idealna od kako je stavljena replika i motor proradio preko 10500 eto lepljenja mada tu je i meteorov klip nije original asso werke tako da moguce da je i do klipa sta je tu je ostavicu ga pa ako nekad budem nabavio klip za 2specijalu bice opet u funkciji.

#47 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 21 May 2017 - 21:16

Plastična lulica (novi tip) na sebi ima utor u koji seda O ring gumica i ona se tako pasent ubaci u otvor na bloku. Lulica na sebi pored cevke ima nosač koji se šrafi na jedan od šrafova pickupa i to je drzi na mestu.

#48 Nemus

    Mlađi član

  • Normal Members
  • PipPip
  • 71 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimFree

Posted 21 May 2017 - 21:20

Hvala sad je jasno sve kao dan

#49 Depe

    Find Sexy Womans from your town for night

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,239 posts
  • MestoNew York
  • VozimAprilia sr 50 2006.

Posted 21 May 2017 - 21:26

Slaba vajda ako se samo probusi burgijom nece gumica dihtovati jer nije bas pravilan krug i zidovi su hrapavi.
Moze sa malo manjom burgijom od potrebne mere i onda rajberom da se prosiri na potrebnu meru bice okruglo i glatki zidovi rupe.

Послато са SM-J500F уз помоћ Тапатока



#50 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 21 May 2017 - 21:30

Posted Image

Posted Image

#51 Nemus

    Mlađi član

  • Normal Members
  • PipPip
  • 71 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimFree

Posted 21 May 2017 - 21:43

@Depe tako sam i razmisljao.

@Aco da da hvala za slike



#52 Nemus

    Mlađi član

  • Normal Members
  • PipPip
  • 71 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimFree

Posted 25 May 2017 - 21:10

Evo danas stiglo nesto polovno, ali nadam se da ce barem neko vreme posluziti Posted Image
I jedne za kraj sa dr evomo sit sam se navozao proslu sezonu sa njime do daljnjeg ide na policu :) Posted Image
Nabavljen je i hladnjak od nrg-a sad jako ce biti tesno sve sloziti fri je sto se tice mesta bas tesan hladnjak ce ici svakoko ispred nogu prednja maska ce se iseci kolko bude trebalo a i donja kadica ce pazariti sigurno. imam sad pitanje jel pumpa mora na primer biti ispod nivoa hladnjaka i boce ili moze iznad? i jel hladnjak moze stojati uspravno ili mora vodoravno ? :)

#53 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 25 May 2017 - 21:26

Najviša tačka će biti bez vode, sistem zatvorenih sudova radi tako da ništa ne sme biti više od boce.

#54 Nemus

    Mlađi član

  • Normal Members
  • PipPip
  • 71 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimFree

Posted 25 May 2017 - 21:41

Okej znaci pumpa mora biti ispod boce, a hladnjak?

#55 vlayco

    Stari član

  • Moderators
  • 2,650 posts

Posted 25 May 2017 - 21:43

Boca-pumpa-hladnjak,ili boca-hladnjak-pumpa,ali onda imas usporavanje kruzenja tecnosti,a povecanje pritiska u sistemu

Sent from my HUAWEI VNS-L21 using Tapatalk



#56 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 25 May 2017 - 21:51

View PostNemus, on 25 May 2017 - 21:41, said:

Okej znaci pumpa mora biti ispod boce, a hladnjak?
Sta hladnjak? Ispod boce? Naravno! Nista ne moze fizički da bude iznad boce inače sva tečnost ide napolje kroz bocu. Zato boca i postoji, kao odusak, a odusak mora da stoji kao najvisa tačka...

Ne komplikuj previse sebi, free uzak i malo je mesta ispod plastika. Pumpu u podnicu, hladnjak umesto kasete a bocu umesto kocionog cilindra i boce za kočionno ulje. Trebace ti ručka sa pumpicom od nekog drugog piaggia, ja sam sebi uzeo od Nrg-a. Sad ti je idalna prilika i da predjes na drag ili downheel korman.

#57 Nemus

    Mlađi član

  • Normal Members
  • PipPip
  • 71 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimFree

Posted 25 May 2017 - 21:52

Cek cek boca, hladnjak pumpa = imam usporenje tecnosti i povecan pritisak u sistemu, a boca pumpa hladnjak ? nije mi sad jasno ?

#58 Nemus

    Mlađi član

  • Normal Members
  • PipPip
  • 71 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimFree

Posted 25 May 2017 - 22:02

@Aco nisam se dobro izrazio mislio sam da pumpa ide ispod nivoa boce nisam mislio bukvalno ispod boce, ukrojice se sve bice slikano i prikazano. bocica za kocioni ce ostati gde je, a u kaseti ce biti boca za antifriz i ispod nje hladnjak planirao sam i kocioni komplet sa ruckom od libertija al to ce ostati za neki drugi put drag korman ne bih stavljao ne svidja mi se to pogotovo ne na friju.

#59 vlayco

    Stari član

  • Moderators
  • 2,650 posts

Posted 25 May 2017 - 22:07

Hladnjak zbog svoje konstrukcije ima neznatno usporenje tecnosti,sve u svrsi hladjenja iste,izvini ako sam te zbunio ovime.
Ides: boca,hladnjak,pumpa,kao sto je aca napisao u podnicu

Sent from my HUAWEI VNS-L21 using Tapatalk



#60 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 25 May 2017 - 22:44

View PostNemus, on 25 May 2017 - 22:02, said:

@Aco nisam se dobro izrazio mislio sam da pumpa ide ispod nivoa boce nisam mislio bukvalno ispod boce, ukrojice se sve bice slikano i prikazano. bocica za kocioni ce ostati gde je, a u kaseti ce biti boca za antifriz i ispod nje hladnjak planirao sam i kocioni komplet sa ruckom od libertija al to ce ostati za neki drugi put drag korman ne bih stavljao ne svidja mi se to pogotovo ne na friju.
Svaki hidro sistem (kocioni ili rashladni) radi na istom principu, boca ili prelivna posuda mora da bude iznad nivoa svoje pumpe. Kod kocionog sistema freeja, cocioni cilindar-pumpa je ispod nivoa boce. Liberty, kao i vecina novijih skutera ima na ručki pumpicu i boca je u obliku metalnog kućišta iznad same pumpice na ručki, dakle ne mozeš koristiti bocu za ulje od freeja koje je niže.

Što se tiče rashladnog sistema moraju se ispoštovati odredjene stavke. Prvo nivo tečnosti, razlike u visini spojenih sudova. Hladnjak mora biti u visini ili višlje od najviše tačke na agragatu to je glava cilindra. Boca - prelivna posuda mora biti iznad, dakle vislje od hladnjaka. Drugo, radni pritisak je od 0.9 do 1bar i iz tog razloga se pumpa postavlja tako da gura rashladnu tečnost u blok agragata a ne u hladnjak i bocu.

Dakle, crevo sa glave ide na hladnjak, hladnjak na sebi ima dva izvoda u vis, oba idu na bocu zbog kruzenja vrele tecnosti, sa hladnjaka crevo ide na pumpu, pumpa gura u smeru bloka.

Ako ces koristiti termostat obavezno je crevce dvokruznog sistema sa cevi-lulice na glavu.

Prednost pumpe u podnici je vise mesta, pumpi je potreban rele (mozes koristit identičan kao za alanser) i debljina žica + i mase kao debljina koju koristi i alanser zbog jačine struje koju pumpa povuče.

Idelano bi bilo ako imas neki instrumet za merenje tepmerature koji u sebi ima alaram, recimo neki obrtomer ili sat sa koga mozes uzeti signal "overheeat" koji ce u tom trenutku upaliti pumpu. Druga jeftinija varijanta je da se pumpa pali ručno na prekidač, tada moraš imati merač temperature da bi znao kada da upalis pumpu, treća varijata koja je najlošija za stok cilindre da povežeš pobudu za rele pumpe dirktno za 12v + sa kontakt bravice, pa će pumpa vrteti čim se da kontakt. Kazem najlosije jer stok cilindri nisu toliko termički zahtevni kao jači, naturpijani pa ce u ovoj postavci sa pumpom koja non stop vrti biti stalno pothladjen, ispod radne temperature, pogotovo u hladnijim danima, a to dovodi do nemogućnosti pravilnog setovanja karba, velike potrosnje i povecanog i ubrzanog habanja karika i klipa.





5 user(s) are reading this topic

0 members, 5 guests, 0 anonymous users