

Piaggio free
#41
Posted 30 April 2017 - 08:53
#42
Posted 30 April 2017 - 08:54
#43
Posted 01 May 2017 - 18:06
Kako god, pratimo radove.
#44
Posted 21 May 2017 - 18:58
#45
Posted 21 May 2017 - 20:05
Sve ostalo je manje vise plug&play stos e tiče cilindra.
Veoma mi je zao što je otišao dr evo ali da znas da nije to do auspuha vec do nepodešenog karburatora za taj auspuh. Polako, svi smo prosli tu skolu

#46
Posted 21 May 2017 - 21:02
#47
Posted 21 May 2017 - 21:16
#48
Posted 21 May 2017 - 21:20
#49
Posted 21 May 2017 - 21:26
Moze sa malo manjom burgijom od potrebne mere i onda rajberom da se prosiri na potrebnu meru bice okruglo i glatki zidovi rupe.
Послато са SM-J500F уз помоћ Тапатока
#50
Posted 21 May 2017 - 21:30


#51
Posted 21 May 2017 - 21:43
@Aco da da hvala za slike
#52
Posted 25 May 2017 - 21:10

I jedne za kraj sa dr evomo sit sam se navozao proslu sezonu sa njime do daljnjeg ide na policu


Nabavljen je i hladnjak od nrg-a sad jako ce biti tesno sve sloziti fri je sto se tice mesta bas tesan hladnjak ce ici svakoko ispred nogu prednja maska ce se iseci kolko bude trebalo a i donja kadica ce pazariti sigurno. imam sad pitanje jel pumpa mora na primer biti ispod nivoa hladnjaka i boce ili moze iznad? i jel hladnjak moze stojati uspravno ili mora vodoravno ?

#53
Posted 25 May 2017 - 21:26
#54
Posted 25 May 2017 - 21:41
#55
Posted 25 May 2017 - 21:43
Sent from my HUAWEI VNS-L21 using Tapatalk
#56
Posted 25 May 2017 - 21:51
Nemus, on 25 May 2017 - 21:41, said:
Ne komplikuj previse sebi, free uzak i malo je mesta ispod plastika. Pumpu u podnicu, hladnjak umesto kasete a bocu umesto kocionog cilindra i boce za kočionno ulje. Trebace ti ručka sa pumpicom od nekog drugog piaggia, ja sam sebi uzeo od Nrg-a. Sad ti je idalna prilika i da predjes na drag ili downheel korman.
#57
Posted 25 May 2017 - 21:52
#58
Posted 25 May 2017 - 22:02
#59
Posted 25 May 2017 - 22:07
Ides: boca,hladnjak,pumpa,kao sto je aca napisao u podnicu
Sent from my HUAWEI VNS-L21 using Tapatalk
#60
Posted 25 May 2017 - 22:44
Nemus, on 25 May 2017 - 22:02, said:
Što se tiče rashladnog sistema moraju se ispoštovati odredjene stavke. Prvo nivo tečnosti, razlike u visini spojenih sudova. Hladnjak mora biti u visini ili višlje od najviše tačke na agragatu to je glava cilindra. Boca - prelivna posuda mora biti iznad, dakle vislje od hladnjaka. Drugo, radni pritisak je od 0.9 do 1bar i iz tog razloga se pumpa postavlja tako da gura rashladnu tečnost u blok agragata a ne u hladnjak i bocu.
Dakle, crevo sa glave ide na hladnjak, hladnjak na sebi ima dva izvoda u vis, oba idu na bocu zbog kruzenja vrele tecnosti, sa hladnjaka crevo ide na pumpu, pumpa gura u smeru bloka.
Ako ces koristiti termostat obavezno je crevce dvokruznog sistema sa cevi-lulice na glavu.
Prednost pumpe u podnici je vise mesta, pumpi je potreban rele (mozes koristit identičan kao za alanser) i debljina žica + i mase kao debljina koju koristi i alanser zbog jačine struje koju pumpa povuče.
Idelano bi bilo ako imas neki instrumet za merenje tepmerature koji u sebi ima alaram, recimo neki obrtomer ili sat sa koga mozes uzeti signal "overheeat" koji ce u tom trenutku upaliti pumpu. Druga jeftinija varijanta je da se pumpa pali ručno na prekidač, tada moraš imati merač temperature da bi znao kada da upalis pumpu, treća varijata koja je najlošija za stok cilindre da povežeš pobudu za rele pumpe dirktno za 12v + sa kontakt bravice, pa će pumpa vrteti čim se da kontakt. Kazem najlosije jer stok cilindri nisu toliko termički zahtevni kao jači, naturpijani pa ce u ovoj postavci sa pumpom koja non stop vrti biti stalno pothladjen, ispod radne temperature, pogotovo u hladnijim danima, a to dovodi do nemogućnosti pravilnog setovanja karba, velike potrosnje i povecanog i ubrzanog habanja karika i klipa.
6 user(s) are reading this topic
0 members, 6 guests, 0 anonymous users