Jump to content


Vespa GranTurismo 200

Piaggio Vespa GT 200

250 replies to this topic

#201 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 13 February 2018 - 17:53

uuu dobro izgleda kad je novoofarbano :)

bas sam pre neki dan listao temu...

jel stigao blatobran, kakav je?
jesi kompletnu kasetu pazario, jesu ti stale skrge od hladnjaka sa stare?

#202 Yooalexandar

    Član

  • VIP
  • PipPipPip
  • 1,393 posts
  • MestoZemun
  • VozimVespa Et4

Posted 13 February 2018 - 18:57

Super izgleda i drago mi je sto resavas te nedostatke u vidu estetike! Cekam I da vidim blatobran Kako ce da ispadne :)

Sent from my Lenovo K33a48 using Tapatalk



#203 francuz69

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 443 posts
  • MestoBeograd
  • VozimKymco Downtown 300

Posted 13 February 2018 - 20:15

Za blatobran cemo jos malo da sacekamo, RP order jos nije stigao.
Kad budem njega radio, radicu i patosnicu posto je izguljena boze sacuvaj.
Ovom prilikom da pitam da li neko ima ili zna gde ima da se nabave podne lajsne za gt-gts? Gde god sam pitao nema. Stavise, trebaju mi samo spoljne, najduze.
A sto se kasete tice stigla je kompletna sa skrgama ali bez mat crnih poklopaca, sto nije ni bitno jer su ovi moji super.

#204 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 13 February 2018 - 20:25

Nisam skapirao koje su lajsne u pitanju? one srebrne oko kasete?

#205 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 13 February 2018 - 20:47

Na RP-u gledao?

#206 francuz69

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 443 posts
  • MestoBeograd
  • VozimKymco Downtown 300

Posted 13 February 2018 - 21:07

Mat crne lajsne na patosnici. Ima ih po 3 sa leve i isto tako sa desne strane. Imaju ulogu da sprece grebanje patosnice djonovima.
Ja imam po dve sa obe strane ali krajnje levu i desnu nemam.
Gledao na RP, pitao sve zive koji valjaju polovne delove, nema nidje. Jedino PGS moze da poruci ceo komplet za 60 i nesto evara. Malo mi to mnogo za dve plasticne lajsne

#207 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 13 February 2018 - 21:13

Sem kod zastupnika ne verujem da to negde ima novo da se kupi, jedino neki skuter otpad. Na Rp-u od skora imaju veliki asortiman piaggio ili oem delova ali nisam nasao te podne. Ima doduse plasticna prekrivka-tepih za 50 i nesto..

#208 francuz69

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 443 posts
  • MestoBeograd
  • VozimKymco Downtown 300

Posted 13 February 2018 - 21:46

Imam ja gumenu patosnicu tako da se ni ne vidi da te lajsne fale, al meni licno bode oci

#209 francuz69

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 443 posts
  • MestoBeograd
  • VozimKymco Downtown 300

Posted 03 March 2018 - 20:47

Radi se pomalo:

Attached Files



#210 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 04 March 2018 - 00:06

Opaaaa palo je farbanje...to znači da imaš grejanje u radionici.. :)

#211 francuz69

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 443 posts
  • MestoBeograd
  • VozimKymco Downtown 300

Posted 04 March 2018 - 07:21

Ma da, ovo je kod komsije preko puta. Da je ovo moja prostorija, gde bi mi bio kraj...

#212 francuz69

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 443 posts
  • MestoBeograd
  • VozimKymco Downtown 300

Posted 06 March 2018 - 18:34

Danas me Aca kritikovao da budem aktivniji na forumu, pa aj da napisem koju sta sam danas na brzaka zdelao.
Uvek mi je bila ruzna stopaljka na GTu
zbog onog srebrnog,
a kupovina GTS fara je for pussies.
Najlogicnija opcija je farbanje fara ili u mom slucaju lepljenje transparentne crvene folije.
50x120cm u Difolu je oko 350 kinti. Buduci da mi je trebalo malo, ima jos koliko hocete pa ako nekom treba parce nek se javi.
Elem, stop svetlo prvo skinuti i detaljno ocistiti, ja sam koristio sredstvo za staklo
Nakon toga iseci parce folije da prelazi dimenzije fara po 2-3 cm sa svake strane jer je tako lakse za rad.
Potom odlepiti papir sa folije i zalepiti. Najbolje je imati jos jedan par ruku pored. Ako se ne zalepi idealno iz prve, uvek se taj deo moze odlepiti pa zalepiti ponovo. U procesu obavezno koristiti fen, moze i obican za kosu, zato sto u nekom trenutku pri razvlacenju folije desi se da ona pocne da se guzva, a grejanje fenom ju ispravi u sekundi i ucini ju ‘poslusnijom’ za ponovno razvlacenje.
Kada se lice fara zavrsi, ostaviti oko 6-8 mm od ivice i onda ponovo uz grejanje fenom zalepiti na poledjinu.
Nije jednostavno oad se radi prvi put ali ne traje dugo. Jos jednom napominjem, obavezno jos jedan par ruku.
Evo na kraju kako cuci na gospodji.

Attached Files


Edited by francuz69, 06 March 2018 - 18:38.


#213 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 06 March 2018 - 18:54

eee jeee,verujem da ce se Acika oduseviti, kao i ti, meni je ipak bila draza ona originalna okrugla kombinacija.

nego, posto si ispoljio neke majstorske osobine i to je zaista dobro ispalo, a ja sam se namucio sa onim Acikinim farom na ET-u, dobices ekskluzivitet da presvuces jos par farova i stopaljki uskoro :)

#214 francuz69

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 443 posts
  • MestoBeograd
  • VozimKymco Downtown 300

Posted 06 March 2018 - 19:50

Moze, istovaruj. Ako su stopaljke, crvene folije imam za jos bar 5 komada.
E a ona ‘lexus’ kombinacija stopaljke mi mnogo vise ide na metalik sivom GTu, na crnom ipak ovako

Edited by francuz69, 06 March 2018 - 19:54.


#215 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 06 March 2018 - 21:46

I meni je ružna fabrička štopaljka, ovo što si uradio je za svaku pohvalu!!! Po meni podmladio si mu rep bar za 3 godine...

#216 Yooalexandar

    Član

  • VIP
  • PipPipPip
  • 1,393 posts
  • MestoZemun
  • VozimVespa Et4

Posted 06 March 2018 - 23:07

Acika, je za crnu :D po meni se generalno ne svidja sto je gabaritan stop, vise mi se svidjaju manji stopovi kao sto ima et, ali ovo crveno je mnogo mnogo lepse nego fabricki. Slazem se sa Francuzom ne svidja mi se to belo okolo kao kad vidim golfa 2-3 sa takvim stopovima jednostavno mu ne stoji (moje misljenje).. Treba pisati u temi, najvise zbog sebe, sta god da menjas vise puta pa se vratis i uporedjujes kao neka vrsta dnevnika, tek sad to vidim, imamproblem oko dizni u karbovima, ne znam koja je u kom skutu vise :D

#217 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 07 March 2018 - 06:34

Stvar ukusa, meni je ok izgledala i stock, nekako su sa tim srebrnim okvirom naglasili vozaču da se tu u centru nalazi stop svetlo na koje treba obratiti pažnju, a obzirom da su i migavci u srebru neposredno pored, ide mi ta linija..

#218 francuz69

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 443 posts
  • MestoBeograd
  • VozimKymco Downtown 300

Posted 07 March 2018 - 18:40

Lepota resenja sa folijom je sto kad dosadi, skida se za 15 sekundi.

#219 francuz69

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 443 posts
  • MestoBeograd
  • VozimKymco Downtown 300

Posted 12 March 2018 - 12:50

U subotu se radilo ceo dan.
Plan je bio da se konacno sredi problem sa brzinomerom, zameni prednji blatobran, kaseta i stavi ofarbana podnica, kao i da se rad migavaca dovede u red. Na kraju i par estetskih sitnica. U pomoc je pritekao i @Mladja29 , jer je covek od akcije, a inace je elektronicar sto je bilo od velike pomoci.
Dobar deo Vespe je rascerupan pa krenimo redom...
Attached File  IMG_6496.JPG   2.54MB   10 downloads
Cela zurka je zapoceta procesom sredjivanja zupcanika brzinomera.
Prvo se skida tocak odvratnjem 5 imbusa pa se dobija pristup glavcini:
Attached File  IMG_6497.JPG   2.14MB   10 downloads
Izvuce se rascepka i skine metalni osigurac:
Attached File  IMG_6498.JPG   2.03MB   10 downloads
Onda se skine kociona celjust odvrtanjem dva imbusa koja ih drze za viljusku. Kada se to uradi, poklopac glavcine silazi bez ikakvog ubedjivanja.
Attached File  IMG_6499.JPG   3.26MB   10 downloads

Ne verujem kakva zapecena go*na sam zatekao unutar same glavcine. Ocigledno od podmazivanja u fabrici pre 14 godina do danas ju niko nije otvarao. Na sta lici specena mast to nije normalno. Bukvalno sam veci deo toga morao da struzem srafcigerom.
Attached File  IMG_6500.JPG   1.53MB   10 downloadsAttached File  IMG_6501.JPG   2.06MB   10 downloads
Nakon nekog vremena guljenja, ribanja, cetkanja i.t.d. dobili smo lepu cistu povrsinu zupcanika i unutrasnjosti glavcine koju smo potom nacopkali litijumovom mascu:
Attached File  IMG_6505.JPG   2.01MB   10 downloadsAttached File  IMG_6510.JPG   1.45MB   10 downloadsAttached File  IMG_6511.JPG   1.54MB   10 downloads

#220 francuz69

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 443 posts
  • MestoBeograd
  • VozimKymco Downtown 300

Posted 12 March 2018 - 13:23

Na kraju nova rascepka.
Attached File  IMG_6512.JPG   2.12MB   10 downloads
Posle toga zupcanik sedne bez ikakvih problema. Preko zupcanika ide mesingani cep. Zamisljeno je da se taj zupcanik menja na mnogo laksi nacin. Izvadis cep, izvadis zupcanik i to je to, medjutim kod mene zbog zapecenosti svega nije bilo moguce uraditi na normalan nacin.
Attached File  IMG_6523.JPG   2.14MB   10 downloads
Kad vec pricamo o zupcaniku, evo ga novi vs stari. Zubi na starom su u iznenadjujuce dobrom stanju ali je dosed u koji ulazi sajla oblajznuo.
Attached File  IMG_6502.JPG   3.68MB   10 downloadsAttached File  IMG_6503.JPG   1.57MB   10 downloads
Iskoristili smo priliku da sipnemo i malo finog masinskog ulja niz sajlu:
Attached File  IMG_6504.JPG   2.24MB   10 downloads
To je to.

Sad smo presli i na skidanje kormana da bi skinuli viljusku. Kada se odvrnu retrovizori, skinu dva poklopca kocione tecnosti i odvrnu tri srafa, prednji deo se svuce i otkace dzekovi fara i pozicije. Zatim se odvrne veliki poprecni sraf koji drzi korman za viljusku i dobija se ovo:
Attached File  IMG_6513.JPG   1.62MB   9 downloads
Posto nismo imali odgovarajuci kljuc osiguravajucu maticu smo skinuli uz pomoc debelog srafcigera i cekica, pa laganim kuckanjem u krug. Pri skidanju vencastog lezaja inace obratiti paznju da se lageri ne raspadnu. U mom slucaju sam vec kupio nov lezaj posto nije nikac menjan pa da se iskoristi prilika.
Kada se sa gornje strane viljuske sve odsrafi, pored vec otkacene sajle brzinomera treba otkaciti i kociono crevo, nos vespe ide u vis a viljuska se izvlaci na dole. Blatobran se za viljusku drzi na tri srafa, a takodje sa starog blatobrana treba prebaciti limenu vodjicu za sajlu i crevo. To nazalost nisam slikao ali evo slike sa neta:
Attached File  100_1628_203.jpg   30.86K   9 downloads
Kada se blatobran prepakuje i stavi na viljusku, tri srafa se ne stezu odmah da bi bilo lakse manevrisati sajlom i crevom kasnije. Postavi se donji lezaj i viljuska ide nazad gore. Na kraju novi set gornjih lezajeva:
Attached File  IMG_6520.JPG   1.89MB   11 downloads

Posle toga provuci sajlu i kociono crevo, spojiti dole, odzraciti kocnicu i to je to.
U medjuvremenu doslo i drustvo:
Attached File  IMG_6522.JPG   3.22MB   11 downloads

Edited by francuz69, 12 March 2018 - 13:25.






1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users