#121
Posted 28 November 2016 - 21:18
Za sad je u rukama sve savrseno,tako je prenio...
#122
Posted 28 November 2016 - 21:53
Bio sam kod tokara ili strugara svejedno, bitno da se razumijemo hehe.
Evo malo slika kako to sada izgleda.
Skinuo je 2.2mm sa polutke, to je sada odlicno.
Zatim se bacio na sljedeci problem, napravio sajbicu 1.4mm pod kuplung te skinuo 0.5mm sa matice koja drzi kuplung jer je zapinjala za zvono, zato i je sajbica 1.4mm, makar je mogla bit i manja pa nebi bilo problema, ali su sada lamele dublje u zvonu.
Zatim mi je jos napravio sajbice 1.6mm i 2mm, za neke druge kuplunge ako ce trebati
I na kraju razmak izmedu remenice i zvona
Poslano sa mog Lenovo P70-A koristeći Tapatalk
Edited by dacerovs, 28 November 2016 - 22:06.
#123
Posted 29 November 2016 - 06:46
#124
Posted 29 November 2016 - 06:52
Mario, on 29 November 2016 - 06:46, said:
Poslano sa mog Lenovo P70-A koristeći Tapatalk
#125
Posted 29 November 2016 - 06:56
Treba misliti na oscilacije koje se javljaju zbog velike brzine obrtanja primarne osovine....
#126
Posted 29 November 2016 - 07:59
Mario, on 29 November 2016 - 06:56, said:
Treba misliti na oscilacije koje se javljaju zbog velike brzine obrtanja primarne osovine....
super-bronca sa otpornoscu na trosenje je dobra, rade007 ima od superbronce sajbice za podlagat kod variomata
Poslano sa mog Lenovo P70-A koristeći Tapatalk
#127
Posted 29 November 2016 - 10:45
#128
Posted 29 November 2016 - 13:55
Nemojte mi nista zamjeriti, malo sam okinuo na teorije pa se pokidao objasnjavajuci, za sve je kriv peugeot elystar koji ne ide 100kmh.
#129
Posted 29 November 2016 - 15:15
93gps, na 9980-10030 variraju okretaji na krajnjoj.
Video uploudam kasnije.
Motor sada ubija kroz ubrzanje.
Zasada vidim da remen neide nazad vislje, sve mi smrdi da sam kupio prekratak.
Poslano sa mog Lenovo P70-A koristeći Tapatalk
Edited by dacerovs, 29 November 2016 - 15:19.
#130
Posted 29 November 2016 - 17:21
#131
Posted 29 November 2016 - 17:32
Do ovog mjesta di sam poceo snimat sam se vozio sa pola gasa dok se motor jos pravo nije ugrijao 84gps,nisam mogao vjerovat kad sam mob izvadio iz djepa i tu sam krenuo snimat.
Evo video, svaki puta snimano na istoj dionici.
Poslano sa mog Lenovo P70-A koristeći Tapatalk
Edited by dacerovs, 29 November 2016 - 17:32.
#132
Posted 29 November 2016 - 17:41
Nezz vidjet cu, ali mislim da ce piaggio kuplung gore.
Po meni je ovo odlicno ubrzanje, evo presudite.
Poslano sa mog Lenovo P70-A koristeći Tapatalk
#133
Posted 29 November 2016 - 18:02
ubrzanje ste pogodili, meni se čini da ne klizi posebno....
#134
Posted 29 November 2016 - 18:16
Sve ovo sada je uradeno sa Malossi 6gr rolama i Torsion.
Evo slika kako stoji remen u remenici.
Remen je Bando 738-16.5-28, mislim da cu na proljece uzet 758-16.5.28 ili cak i veci.
Sada je malo vislje.
Poslano sa mog Lenovo P70-A koristeći Tapatalk
Edited by dacerovs, 29 November 2016 - 18:17.
#135
Posted 29 November 2016 - 18:23
Dobro si ga zategao, sto bi Dajteh rekao "pod konac". Sad samo cekamo lepo vreme i voznjaaaaaa.
#136
Posted 29 November 2016 - 18:36
Depe, on 29 November 2016 - 18:23, said:
Dobro si ga zategao, sto bi Dajteh rekao "pod konac". Sad samo cekamo lepo vreme i voznjaaaaaa.
A i nije problem vozit jednom rukom po ravnom hehehhe da je zavoja onda je vec malo veci problem, najgora je hladnoca, samo mi je za ruke hladno sta je najgore, utrnu prsti da mobitel nemos drzat hahah, a i problem je sta se ne moze zaleci na tom motoru, non stop je volan ispod mene, ima visok polozaj sjedenja.
Jedva cekam proljece i vozikanje na motoru.
Poslano sa mog Lenovo P70-A koristeći Tapatalk
Edited by dacerovs, 29 November 2016 - 18:40.
#137
Posted 29 November 2016 - 18:41
Krajnja nije porasla ali smo ubili 500 okretaja na krajnjoj sto je svakako rasterecenje za masinu.
Osjeti se da je masina sad puno momentalnija i bas se lijepo voziti.
Nezz kakva je stvar s minom i dizanjem remena do vrha ali nazivna mjera remena je kraca od orginala.
Vjerojatno bi se dale jos nekakve nijanse izvuc,malo je bogatiji na smjesi,ostavljeno namjerno radi razrade,fali zadnjih pol cm otklona rucice pa i tu ima nekih nijansi.
To ostavljamo za sezonu,bitno da je moj frend zadovoljan s ovime...
#138
Posted 29 November 2016 - 18:56
Tema je kompletna i ima sve elemente edukacije i ostvarenih rezultata, sazrela je za projekte. Molim te ostani na dobrom putu i neguj temu u smislu radova i fotografija. Cestitke!
#139
Posted 29 November 2016 - 20:38
Nastavit ce se s radovima i sve ce bit objavljeno.
Krenut ce se sa farbanjem i tako.
Uglavnom, plan mi je komplet volan sa plastikama od yamahe aerox, jedino moram vidjet hoce li pasat na Luninu vilicu, zatim blatobran sredit da mi zadnji kotac ne maze masinu i frgic.
Imam ga sa chinarellija ali ne pase na rupe od minarellija.
Zatim stavit iza gumu 140/70-12.
I to bi bilo to, svi radovi ce bit zabiljezeni i postavljeni ovdje.
Poslano sa mog Lenovo P70-A koristeći Tapatalk
#140
Posted 30 November 2016 - 10:56
Ovaj me remen po polozaju podsjeca na malossi kevlar. On je jedan od "kracih" ovako po zadnjim remenicama, ali ustvari omogucava najveci prijenosni omjer uz najmanje okretaja.
I onda kad stavis neki duzi koji je vise izbacen pozadi, krajnja je manja sa vise okretaja.
Ista prica kao na piaggiu, ako stavis 820 umjesto 811, pada krajnja i jos imas vise rpm.
Sad, jesi li ubo maksimum ili nisi, treba provjeriti i dobro otvoriti oci jer je ovo vec na maxxx, ali sumnjam da moze bolje od ovog jer je to jako visoko, ja to ne bih cackao, treba i nekad stati, makar ja prvi ne stajem
Sretno dalje, a ova hladnoca je postala lagano extremna.
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users