Luna Speedjet R50 by Beta Minarelli
rade007 28 Nov 2016
Sutra ce proba pa ce Danijel napisati sta se dobilo ili izgubilo.
Za sad je u rukama sve savrseno,tako je prenio...
Za sad je u rukama sve savrseno,tako je prenio...
dacerovs 28 Nov 2016
Evo i mene da malo smanjim prepirke.
Bio sam kod tokara ili strugara svejedno, bitno da se razumijemo hehe.
Evo malo slika kako to sada izgleda.
Skinuo je 2.2mm sa polutke, to je sada odlicno.
Zatim se bacio na sljedeci problem, napravio sajbicu 1.4mm pod kuplung te skinuo 0.5mm sa matice koja drzi kuplung jer je zapinjala za zvono, zato i je sajbica 1.4mm, makar je mogla bit i manja pa nebi bilo problema, ali su sada lamele dublje u zvonu.
Zatim mi je jos napravio sajbice 1.6mm i 2mm, za neke druge kuplunge ako ce trebati
I na kraju razmak izmedu remenice i zvona
Poslano sa mog Lenovo P70-A koristeći Tapatalk
Edited by dacerovs, 28 November 2016 - 22:06.
Bio sam kod tokara ili strugara svejedno, bitno da se razumijemo hehe.
Evo malo slika kako to sada izgleda.
Skinuo je 2.2mm sa polutke, to je sada odlicno.
Zatim se bacio na sljedeci problem, napravio sajbicu 1.4mm pod kuplung te skinuo 0.5mm sa matice koja drzi kuplung jer je zapinjala za zvono, zato i je sajbica 1.4mm, makar je mogla bit i manja pa nebi bilo problema, ali su sada lamele dublje u zvonu.
Zatim mi je jos napravio sajbice 1.6mm i 2mm, za neke druge kuplunge ako ce trebati
I na kraju razmak izmedu remenice i zvona
Poslano sa mog Lenovo P70-A koristeći Tapatalk
Edited by dacerovs, 28 November 2016 - 22:06.
dacerovs 29 Nov 2016
Mario 29 Nov 2016
Od čelika da ok, ja sam za kymco radio od bakra jer sam takvu podlošku gotovu pronašao, ali nije najsretnije rešenje...
Treba misliti na oscilacije koje se javljaju zbog velike brzine obrtanja primarne osovine....
Treba misliti na oscilacije koje se javljaju zbog velike brzine obrtanja primarne osovine....
dacerovs 29 Nov 2016
Mario, on 29 November 2016 - 06:56, said:
Od čelika da ok, ja sam za kymco radio od bakra jer sam takvu podlošku gotovu pronašao, ali nije najsretnije rešenje...
Treba misliti na oscilacije koje se javljaju zbog velike brzine obrtanja primarne osovine....
Treba misliti na oscilacije koje se javljaju zbog velike brzine obrtanja primarne osovine....
super-bronca sa otpornoscu na trosenje je dobra, rade007 ima od superbronce sajbice za podlagat kod variomata
Poslano sa mog Lenovo P70-A koristeći Tapatalk
rade007 29 Nov 2016
To slucajno jer je deda imao takvog materijala pa je od toga i napravio.Dosta su krhke pa treba paziti s njima...
Dajteh 29 Nov 2016
To je to, ma sve se moze kad se hoce
Nemojte mi nista zamjeriti, malo sam okinuo na teorije pa se pokidao objasnjavajuci, za sve je kriv peugeot elystar koji ne ide 100kmh.
Nemojte mi nista zamjeriti, malo sam okinuo na teorije pa se pokidao objasnjavajuci, za sve je kriv peugeot elystar koji ne ide 100kmh.
dacerovs 29 Nov 2016
Doso s probe, smrznuo sam se krvavo, dosta mi motora za ovu godinu.
93gps, na 9980-10030 variraju okretaji na krajnjoj.
Video uploudam kasnije.
Motor sada ubija kroz ubrzanje.
Zasada vidim da remen neide nazad vislje, sve mi smrdi da sam kupio prekratak.
Poslano sa mog Lenovo P70-A koristeći Tapatalk
Edited by dacerovs, 29 November 2016 - 15:19.
93gps, na 9980-10030 variraju okretaji na krajnjoj.
Video uploudam kasnije.
Motor sada ubija kroz ubrzanje.
Zasada vidim da remen neide nazad vislje, sve mi smrdi da sam kupio prekratak.
Poslano sa mog Lenovo P70-A koristeći Tapatalk
Edited by dacerovs, 29 November 2016 - 15:19.
dacerovs 29 Nov 2016
Evo video krajnje brzine.
Do ovog mjesta di sam poceo snimat sam se vozio sa pola gasa dok se motor jos pravo nije ugrijao 84gps,nisam mogao vjerovat kad sam mob izvadio iz djepa i tu sam krenuo snimat.
Evo video, svaki puta snimano na istoj dionici.
Poslano sa mog Lenovo P70-A koristeći Tapatalk
Edited by dacerovs, 29 November 2016 - 17:32.
Do ovog mjesta di sam poceo snimat sam se vozio sa pola gasa dok se motor jos pravo nije ugrijao 84gps,nisam mogao vjerovat kad sam mob izvadio iz djepa i tu sam krenuo snimat.
Evo video, svaki puta snimano na istoj dionici.
Poslano sa mog Lenovo P70-A koristeći Tapatalk
Edited by dacerovs, 29 November 2016 - 17:32.
dacerovs 29 Nov 2016
I evo video ubrzanja, do 25 po cuki mi djeluje ko da kuplung proklizava, ali mozda jos nije sjeo do kraja, jer sada je dublje u zvonu.
Nezz vidjet cu, ali mislim da ce piaggio kuplung gore.
Po meni je ovo odlicno ubrzanje, evo presudite.
Poslano sa mog Lenovo P70-A koristeći Tapatalk
Nezz vidjet cu, ali mislim da ce piaggio kuplung gore.
Po meni je ovo odlicno ubrzanje, evo presudite.
Poslano sa mog Lenovo P70-A koristeći Tapatalk
Mario 29 Nov 2016
jako lepo radi, odlični rezultati...
ubrzanje ste pogodili, meni se čini da ne klizi posebno....
ubrzanje ste pogodili, meni se čini da ne klizi posebno....
dacerovs 29 Nov 2016
Hvala Mario!!
Sve ovo sada je uradeno sa Malossi 6gr rolama i Torsion.
Evo slika kako stoji remen u remenici.
Remen je Bando 738-16.5-28, mislim da cu na proljece uzet 758-16.5.28 ili cak i veci.
Sada je malo vislje.
Poslano sa mog Lenovo P70-A koristeći Tapatalk
Edited by dacerovs, 29 November 2016 - 18:17.
Sve ovo sada je uradeno sa Malossi 6gr rolama i Torsion.
Evo slika kako stoji remen u remenici.
Remen je Bando 738-16.5-28, mislim da cu na proljece uzet 758-16.5.28 ili cak i veci.
Sada je malo vislje.
Poslano sa mog Lenovo P70-A koristeći Tapatalk
Edited by dacerovs, 29 November 2016 - 18:17.
Depe 29 Nov 2016
93 gps po ovoj hladnoci i sve to sa jednom rukom hrabro nema sta.
Dobro si ga zategao, sto bi Dajteh rekao "pod konac". Sad samo cekamo lepo vreme i voznjaaaaaa.
Dobro si ga zategao, sto bi Dajteh rekao "pod konac". Sad samo cekamo lepo vreme i voznjaaaaaa.
dacerovs 29 Nov 2016
Depe, on 29 November 2016 - 18:23, said:
93 gps po ovoj hladnoci i sve to sa jednom rukom hrabro nema sta.
Dobro si ga zategao, sto bi Dajteh rekao "pod konac". Sad samo cekamo lepo vreme i voznjaaaaaa.
Dobro si ga zategao, sto bi Dajteh rekao "pod konac". Sad samo cekamo lepo vreme i voznjaaaaaa.
A i nije problem vozit jednom rukom po ravnom hehehhe da je zavoja onda je vec malo veci problem, najgora je hladnoca, samo mi je za ruke hladno sta je najgore, utrnu prsti da mobitel nemos drzat hahah, a i problem je sta se ne moze zaleci na tom motoru, non stop je volan ispod mene, ima visok polozaj sjedenja.
Jedva cekam proljece i vozikanje na motoru.
Poslano sa mog Lenovo P70-A koristeći Tapatalk
Edited by dacerovs, 29 November 2016 - 18:40.
rade007 29 Nov 2016
Vidis kaj je volja...
Krajnja nije porasla ali smo ubili 500 okretaja na krajnjoj sto je svakako rasterecenje za masinu.
Osjeti se da je masina sad puno momentalnija i bas se lijepo voziti.
Nezz kakva je stvar s minom i dizanjem remena do vrha ali nazivna mjera remena je kraca od orginala.
Vjerojatno bi se dale jos nekakve nijanse izvuc,malo je bogatiji na smjesi,ostavljeno namjerno radi razrade,fali zadnjih pol cm otklona rucice pa i tu ima nekih nijansi.
To ostavljamo za sezonu,bitno da je moj frend zadovoljan s ovime...
Krajnja nije porasla ali smo ubili 500 okretaja na krajnjoj sto je svakako rasterecenje za masinu.
Osjeti se da je masina sad puno momentalnija i bas se lijepo voziti.
Nezz kakva je stvar s minom i dizanjem remena do vrha ali nazivna mjera remena je kraca od orginala.
Vjerojatno bi se dale jos nekakve nijanse izvuc,malo je bogatiji na smjesi,ostavljeno namjerno radi razrade,fali zadnjih pol cm otklona rucice pa i tu ima nekih nijansi.
To ostavljamo za sezonu,bitno da je moj frend zadovoljan s ovime...
Razredni 29 Nov 2016
Svaka cast, impozantna brzina i rezultat. Sta vise, motor zdravo radi i fino vuce. Cini mi se da je malo lenj iz nizih obrtaja, mora se malo ostro igrati rucicom ali to je sve stvar finog podesavanja. Cini mi se da je ugladjen setup za svaki dan. Nemam osecaj da kvacilo klizi vec da veoma brzo nelinearna promeni ugao torqa, moguce da to ima veze sa kracim remenom, ali svakako deluje dobro ubrzanje a i krajnja brzina.
Tema je kompletna i ima sve elemente edukacije i ostvarenih rezultata, sazrela je za projekte. Molim te ostani na dobrom putu i neguj temu u smislu radova i fotografija. Cestitke!
Tema je kompletna i ima sve elemente edukacije i ostvarenih rezultata, sazrela je za projekte. Molim te ostani na dobrom putu i neguj temu u smislu radova i fotografija. Cestitke!
dacerovs 29 Nov 2016
Hvala Razredni!!
Nastavit ce se s radovima i sve ce bit objavljeno.
Krenut ce se sa farbanjem i tako.
Uglavnom, plan mi je komplet volan sa plastikama od yamahe aerox, jedino moram vidjet hoce li pasat na Luninu vilicu, zatim blatobran sredit da mi zadnji kotac ne maze masinu i frgic.
Imam ga sa chinarellija ali ne pase na rupe od minarellija.
Zatim stavit iza gumu 140/70-12.
I to bi bilo to, svi radovi ce bit zabiljezeni i postavljeni ovdje.
Poslano sa mog Lenovo P70-A koristeći Tapatalk
Nastavit ce se s radovima i sve ce bit objavljeno.
Krenut ce se sa farbanjem i tako.
Uglavnom, plan mi je komplet volan sa plastikama od yamahe aerox, jedino moram vidjet hoce li pasat na Luninu vilicu, zatim blatobran sredit da mi zadnji kotac ne maze masinu i frgic.
Imam ga sa chinarellija ali ne pase na rupe od minarellija.
Zatim stavit iza gumu 140/70-12.
I to bi bilo to, svi radovi ce bit zabiljezeni i postavljeni ovdje.
Poslano sa mog Lenovo P70-A koristeći Tapatalk
Dajteh 30 Nov 2016
Finesa po finesa, nakupi se
Ovaj me remen po polozaju podsjeca na malossi kevlar. On je jedan od "kracih" ovako po zadnjim remenicama, ali ustvari omogucava najveci prijenosni omjer uz najmanje okretaja.
I onda kad stavis neki duzi koji je vise izbacen pozadi, krajnja je manja sa vise okretaja.
Ista prica kao na piaggiu, ako stavis 820 umjesto 811, pada krajnja i jos imas vise rpm.
Sad, jesi li ubo maksimum ili nisi, treba provjeriti i dobro otvoriti oci jer je ovo vec na maxxx, ali sumnjam da moze bolje od ovog jer je to jako visoko, ja to ne bih cackao, treba i nekad stati, makar ja prvi ne stajem
Sretno dalje, a ova hladnoca je postala lagano extremna.
Ovaj me remen po polozaju podsjeca na malossi kevlar. On je jedan od "kracih" ovako po zadnjim remenicama, ali ustvari omogucava najveci prijenosni omjer uz najmanje okretaja.
I onda kad stavis neki duzi koji je vise izbacen pozadi, krajnja je manja sa vise okretaja.
Ista prica kao na piaggiu, ako stavis 820 umjesto 811, pada krajnja i jos imas vise rpm.
Sad, jesi li ubo maksimum ili nisi, treba provjeriti i dobro otvoriti oci jer je ovo vec na maxxx, ali sumnjam da moze bolje od ovog jer je to jako visoko, ja to ne bih cackao, treba i nekad stati, makar ja prvi ne stajem
Sretno dalje, a ova hladnoca je postala lagano extremna.