#141
Posted 30 November 2016 - 11:12
Imamo neki stari yamahin orginal remen i lunin orginalni.Kad dode lijepse vrijeme nista nas ne kosta za probu ubaciti remenje,ocrtati variomat i probati te isprobati krajnju,start ubrzanje i gdje se koji remen nalazi na krajnjoj.
Koji si ti remen na svojoj yamahi vozio,imas li sto za preporuku?
#142
Posted 30 November 2016 - 12:50
dajteh, on 30 November 2016 - 10:56, said:
Ovaj me remen po polozaju podsjeca na malossi kevlar. On je jedan od "kracih" ovako po zadnjim remenicama, ali ustvari omogucava najveci prijenosni omjer uz najmanje okretaja.
I onda kad stavis neki duzi koji je vise izbacen pozadi, krajnja je manja sa vise okretaja.
Ista prica kao na piaggiu, ako stavis 820 umjesto 811, pada krajnja i jos imas vise rpm.
Sad, jesi li ubo maksimum ili nisi, treba provjeriti i dobro otvoriti oci jer je ovo vec na maxxx, ali sumnjam da moze bolje od ovog jer je to jako visoko, ja to ne bih cackao, treba i nekad stati, makar ja prvi ne stajem
Sretno dalje, a ova hladnoca je postala lagano extremna.
Jedino sta mislim na proljece stavit 10% duzu getribu od ove aeroxove i tjt.
Ostalo samo finese rjesavam sto si izgleda tice.
Poslano sa mog Lenovo P70-A koristeći Tapatalk
#143
Posted 30 November 2016 - 16:00
Meni je najbolji bio malossi kevlar, ali je i redovito pucao ili eksplodirao na 5000km To je kratki tip remena, i treba se potruditi da se ubode start, a kad se on ubode ostalo je sve odlicno, ukljucujuci i visoku krajnju brzinu. Njega sam najvise vozao, ne sjecam se koliko komada. Malossi kevlar na 50ccm nikome nije bio dobar u startu, ali zato sport 70 ga gura bez problema.
TOP-ov je isto zanimljiv, Bando Japan, duzi je pa olaksava start, malo je manja krajnja. Njega nisam nikada raskinuo prije vremena, a i kad bi mu doslo vrijeme nije bio izmasakriran. Malossi special je izdrzao 300km i pukao, polini sto se dobije u setu sa speedcontrolom je pukao nakon 100km. Ja sam imao dosta problema sa trosenjem rolica, klizaca i remenja, piaggio je po tom pitanju puno stabilniji i mirniji.
Problem kod minarellija je sto u vrhu variomata imas oko 18mm primjer navodim jer sam zaboravio, a ti imas 16.5mm remen. Tu uskace peugeot koji ide skoro do vrha, ali se malo muci u startu.
Dalje imas morini remenice, malo vece i linearne su, tu bi se moglo kemijati, ja nisam isao do kraja s tim jer nisam imao volje vise da uzimam novo remenje potpuno drugacijih dimenzija.
Polini speedcontrol ne dize remen do vrha, niti onaj super speed sa 9 rolica, ali je dobar variomat.
Evo link galerije da ne cadim temu sa offom, pa cu kasnije opisati u nazivu slike sta je sta i kako.
https://postimg.org/gallery/1kh0s26lm/
#144
Posted 30 November 2016 - 17:59
#146
Posted 01 December 2016 - 00:48
#147
Posted 03 December 2016 - 12:22
nadam se da će se edukativni duh nastaviti
#148
Posted 03 December 2016 - 18:28
Hvala Vama Mario i admin teamu!
Poslano sa mog Lenovo P70-A koristeći Tapatalk
#149
Posted 04 December 2016 - 12:59
Sa produzenjem prenosa bice opet igranke oko stelovanja...
Sent from my iPhone using Tapatalk
#150
Posted 10 December 2016 - 21:01
Najgore od svega je sta sam ja cijelo vrijeme mislio da sam prije vozio na 5g rolicama, kad danas slazem garazu i nadem novu kutijicu i u njoj 5g rolice, reko majku mu j pa koji k, kad ono nadem kutijicu od rolica koje su bile na motoru, a na kutijici pise 4.5g.
Znaci sa tih 4.5g RMS je vrtio 10 hiljada kroz ubrzanje, sada sa 6gr malossi 8900-9000 okretaja i tu mi djeluje stvarno puuuno jaci nego na 10 hiljada.
Poslano sa mog Lenovo P70-A koristeći Tapatalk
#151
Posted 10 December 2016 - 22:35
#152
Posted 12 December 2016 - 21:31
Motor je u garazi.
Spreman je za skidanje plastika, sjedalo je skinuto i ceka da odem kupit materijal i da ide tapetaru.
Uglavnom sic je uzasno neudoban, tvrd , zulja te jednostavno trazi da ga se uredi, ide nova spuzva i koža.
Dekl ce se farbati u crno al prije tog se buse rupe za hladenje kuplunga, ali za taj dio masine imam neke planove, npr. za dekl sam nasao ovakve serafe pa idem njih kupit ili cu farbat svoje u zlatno, uglavnom di god su crne plastike na motoru, serafi koji ih drze idu u zlatno kao i serafi od dekla.
U crno idu i plastike oko podnice, na sredini di se zapinje nogom, trenutno su crvene al meni bi to ljepse bilo crno.
Za podnicu cu koristit aluminij, imam plocu doma, mozda je isfurano ali mi je to lijepo.
Jos cu pripasat sat od aeroxa 100 i
zadnja felga ide dolje i stavljam felgu od Lune 12" i ide guma 140/70-12.
Eto, ovo su planovi, uskoro se krece
Poslano sa mog Lenovo P70-A koristeći Tapatalk
Edited by dacerovs, 12 December 2016 - 21:34.
#153
Posted 12 December 2016 - 22:35
Zasto sat od aeroxa 100? Da vidis kako puni 100-tku?
Zanimljivi planovi, a sta bi s Dopplerom?
#154
Posted 12 December 2016 - 22:46
dajteh, on 12 December 2016 - 22:35, said:
Zasto sat od aeroxa 100? Da vidis kako puni 100-tku?
Zanimljivi planovi, a sta bi s Dopplerom?
Doppler idem probat odma na proljece. Zvonkec sa MS foruma ima S2BR pa ide na test na moj Minarelli
Poslano sa mog Lenovo P70-A koristeći Tapatalk
#155
Posted 09 January 2017 - 18:41
Dimenzija 746.5x16.5x30, citao sve najbolje o remenu.
Kupio ga izuzetno povoljno za 100kn iliti 13eura novog zapakiranog.
Sljedece stizu podloske od Narakua za variomat i guma Pirelli Evo22 140/60-13, vazem izmedu Diabla i Evo22, 30kn je razlika u cijeni, al vidjet cu jos.
Mislim da ce i Doppler S2BR na popis
Poslano sa mog Lenovo P70-A koristeći Tapatalk
Edited by dacerovs, 09 January 2017 - 18:44.
#156
Posted 09 January 2017 - 19:00
Edited by eSPe, 09 January 2017 - 19:01.
#158
Posted 09 January 2017 - 23:02
Guma je ajnc a ,struzem s nogarom bez beda to sve govori o gumi
Po kisi je bolja neg ssava po suhom (govorim za moj model mc29), znaci samo rijeci hvale imam
#159
Posted 16 January 2017 - 17:34
Naraku podloske, double-layer filter i Malossi filter goriva( bio na akciji 18kn kao i 101octane pa uzeo malossi)
Poslano sa mog Lenovo P70-A koristeći Tapatalk
#160
Posted 21 January 2017 - 21:02
Poslano sa mog Lenovo P70-A koristeći Tapatalk
4 user(s) are reading this topic
0 members, 4 guests, 0 anonymous users