#41
Posted 08 November 2016 - 12:49
#42
Posted 08 November 2016 - 13:06
Poslano sa mog Lenovo P70-A koristeći Tapatalk
#43
Posted 08 November 2016 - 14:26
Sent from my GSmart Akta A4 using Tapatalk
#44
Posted 08 November 2016 - 14:36
#45
Posted 08 November 2016 - 14:39
Al ovo bi bila zanimljiva kombinacija
Poslano sa mog Lenovo P70-A koristeći Tapatalk
#46
Posted 09 November 2016 - 20:25
Htio bih otpojit zice sa bocne nogare da motor moze radit na njoj.
Dolaze 3 zice na prekidac, od toga su dvije kolko se sjecam iste boje. Kako to spojit, a da nebi bilo da ostane non stop ugasen?
Poslano sa mog Lenovo P70-A koristeći Tapatalk
#47
Posted 09 November 2016 - 21:01
#48
Posted 09 November 2016 - 21:03
Poslano sa mog Lenovo P70-A koristeći Tapatalk
#49
Posted 09 November 2016 - 21:24
#50
Posted 09 November 2016 - 21:35
Znaci samo ih zamotat, hvala ti.
Poslano sa mog Lenovo P70-A koristeći Tapatalk
#51
Posted 14 November 2016 - 22:19
Odlucio danas promijenit AC getribu u LC.
Primjetio sam da je getriba otvarana i da je novo ulje u njoj bilo, primar mi je bio nekako cudan, kao da nije originalan i drugacijeg je materijala i nema oznaku E52.
Evo malo slika.
Pa slika Lc getribe
Pa sam dosao do uljevanja ulja.
Tu sam razmisljao kako da ga ulijem i vidio sam sa strane uljenku i stavio malo vise ulja nego sta je iscurilo u ovu casicu.
Natocio bez razljevanja
Provjerio kuplung, lamele hvataju sa vise od pola, skoro cijele al svejedno odlicno grize, valjda trebaju jos malo sjesti.
Masina trenutno napravila 210km.
Nakon sklapanja getribe otisao na test.
92gps uhvatio u 300-400 metara punog gasa, u 3 navrata.
Motor na 92gps radi na dosta manjim okretajima nego na 87gps sa AC getribom i ici cu na 4.5g ili 4.7g rolice da se malo dignu okretaji pa mozda dobim jos par km gps-a, al i ovako mislim da ga drzim jedno 1-2km pun gas, navukao bi mozda do 95gps-a, al necu ga jos barem 100-tinjak kilometara tako drzat.
I dalje sam na 4% mjesavini, motor je sa 10litara napravio 198km al je jos imao rezervu i s time da je jako puno radio na mjestu i bilo je tu voznje sa 88 diznom i stelanja frge itd.
Poslano sa mog Lenovo P70-A koristeći Tapatalk
#52
Posted 14 November 2016 - 22:26
#53
Posted 14 November 2016 - 22:34
Poslano sa mog Lenovo P70-A koristeći Tapatalk
#54
Posted 14 November 2016 - 22:50
Cudna mi je ova matica u getribi iznad srednjeg zupcanika, ne sjecam se da postoji??
#55
Posted 14 November 2016 - 22:52
dajteh, on 14 November 2016 - 22:50, said:
Cudna mi je ova matica u getribi iznad srednjeg zupcanika, ne sjecam se da postoji??
Al zbilja me iznenaduje i sta je najbolje, motor se ne vrti visoko, a daje te performanse.
Poslano sa mog Lenovo P70-A koristeći Tapatalk
Edited by dacerovs, 14 November 2016 - 22:54.
#56
Posted 14 November 2016 - 22:55
A sta kazes za start, jel osjetis da malo vise kvacilo klize?
#57
Posted 14 November 2016 - 23:04
Salim se ja malo,nije impresivna ova krajnja,impresivno je kako taj motor vuce i navrtava se,vjerujem da bi jos 20 posto duzu getribu izvrtio bez velike muke
A jos nije pod konac,moramo ovaj atomizer rjesit i poigrat se malo s prijenosom...
#58
Posted 14 November 2016 - 23:04
dajteh, on 14 November 2016 - 22:55, said:
A sta kazes za start, jel osjetis da malo vise kvacilo klize?
Poslano sa mog Lenovo P70-A koristeći Tapatalk
#59
Posted 14 November 2016 - 23:30
A i mene je iznenadio agregat i taj setup na Luni, nosi je kao nevrijeme.
Ne sumnjam u daljnji rast performansi, tek ste poceli
#60
Posted 14 November 2016 - 23:45
Nesto sam dogovarao lakiranje onih zelenih plastika s nrg-a da odradim kod frenda a i dacerovs planira neke sitnice s lune da pofarbamo,pa cemo to valjda rijesit preko zime...
50 user(s) are reading this topic
0 members, 50 guests, 0 anonymous users