

#121
Posted 28 March 2011 - 21:08
probaj da eliminišeš variomat sa sve rolnicama i remenom nađi neku čauru ili platne pa nadomesti, jer magnet sigurno dobro postavljen ?
#122
Posted 28 March 2011 - 21:08
A probao sam vec bez variomata,ostavio sam samo bolcnu,onaj tocak za zubcanicima i poklopac variomata(onaj lim na koji idu slajderi),i cini mi se da i onda trese pod vecim obrtajima,ali nisam siguran,morma ponovo da probam...uglavnom,ja mislim da nije variomat u pitanju...a ako je radilica onda sam ga ugasio...de da nadjem posle 10.000din http://forum.pyrothe...tyle_emoticons/default/1jee1.gif
#123
Posted 28 March 2011 - 21:14
#124
Posted 28 March 2011 - 21:20
A ako je ova otisla u debalans el joj ima spasa,ili mora nova?
Ali provericu jos jednom svaki sraf,nosace itd...
#125
Posted 28 March 2011 - 21:33
#126
Posted 28 March 2011 - 22:13
#127
Posted 28 March 2011 - 22:18
Black Adder, on 28 March 2011 - 22:13, said:
a kako to da proverim?
Radilica presla 1200km,ne vidim razlog da prolupa,jedino one pomesane rolnice ako su joj naskodile...
EDIT:Al ja sam ove lezajeve ugradio pre 800km,i do sad je isao super,i kad sam skinuo uljnu pumpu preko 80 je malo vibrirao,ali je dotle isao normalno(bas sam tad odrao kawasakija http://forum.pyrothe...tyle_emoticons/default/1jee1.gif ),i kad sam stigoa kuci reko da skinem variomat da proverim dal je sve dobro sklopljeno,i onda je sve pocelo...a u pocetku rolnice nisu nikako mogle da budu pomesane,posto uospte nisam probao druge,nisu se 3.7 i 4.3 priblizavale na manej od 3m http://forum.pyrothe...tyle_emoticons/default/1lol.gif
To sam pomesao tek posle,nkaon 20skidanja dekle,ali je i dotle on vibrirao...takod a ne verujem da su rolnice tu imale uticaja...
#128
Posted 28 March 2011 - 22:45
ležajevi ako su C4 moraju biti postavljeni da nisu pretegnuti, može to i kuckanjem da se uradi kako si ti radio sekiricom, a može i alatom i izvlakačima, pa polako dok sredine ležajeva ne budu u mirnom stadijumu u centru radnog kola kuglica.. tada ima malo kliktanja, i to je za C4 ispravno postavljeno...
#129
Posted 28 March 2011 - 23:05
EDIT:Ma najbolje da ja napravim jedan snimak ubrzanja,pa vi ocenite dal je to zvecanje ili vibracije.
EDIT2:Ali sam sad 2.smena,tako da do vikenda nista http://forum.pyrothe...tyle_emoticons/default/sad.png prvo cu sve da isproveravam,i ako se nastavi masina ide na sto(mada ja i nemam radni sto http://forum.pyrothe...tyle_emoticons/default/rolleyes.gif )
EDIT3:A secate se kad sam probao da skinem sajbne sa variomata,pa sam napisao da se sve trese od obrtaja?Imam neki osecaj da to ima neke veze...a vibrirao je bas isto kao sad...mada se sve vratilo u normalu kad sam vratio sajbne,ali sad se isto trese i sa njima i bez njih...
EDIT4:A da nema mozda neke veze kako se okrene variomat?Mislim dal u smeru kazaljke na satu,ili suprotno,dok radilica miruje,posto kad sam probao sajbne isto sam skidao variomat,i bez njih je isto vibrirao(a nema razloga),pa kad sam ih skinuo prestao je,pa da nisam mozda opet pogodio pravo mesto?Msm nema nikakve logike,ali mi ne pada nista drugo na pamet,rasklopim variomat,vratim ga kako je bio(rolnice nisam cak ni vadio,nisam ni poklopac skidao,ni slajdere),i on posle toga trese ko blesav...
Al ako treba napravicu jedan snimak kako sklapam variomat,pa vi potvrdite dal je dobro...al nema sanse da ga nisam dobor sklopio,pa nije mi prvi put,letos sam 100puta skinuo kad sam ga stelovao...
A ono sto kazem da je nemoguce nastelovati ga...verovatno on ne ode u nenormalne obrtaje kao sto sam ja mislio,nego izgleda mnogo vibrira,pa mi se tako cini,jer sad vidim da ga drzim na malom gasu,idem 20kmh,i samo malkice dodam gasa,i on pocne odma da trese,znaci na ivici rezonance...
#130
Posted 29 March 2011 - 19:56
Evo,napravio sam neke snimke...ne cuje se bas da vibrira,ali se cuje da radi na dobrim obrtajima...sto znaci da je nesto u debalansu...A i ide malo losije nego pre,gde je izlazio oko 90 sad izlazi 75...
Skidao sam sad opet variomat,proverio nosace motora,prodrmao sam sve sto mi je bilo do ruke,i sve je super...sto znaci da ne ostaje nista drugo osim radilice http://forum.pyrothe...tyle_emoticons/default/sad.png
Bas se razmisljam dal da rasturam masinu...a vratio sam sve kako je bilo,sad sam sipao i sveze,cisto gorivo,ponovo uljna radi svoj zadatak itd...
Aj dajte jos neki predlog sta da radim,pa ako ne upali...na sto

#131
Posted 29 March 2011 - 22:05
A i meni nije jasno,ako je bilos ta u debalansu,kako moze samo na nekim obrtajima da trese?Inace,secam se jos letos,kad sam tek sklopio masinu,dok je bio sa 6g rolnicama itd,na malim obrtajima je isto tako vibrirao,negde izmedju 10 i 20kmh,secams e kad ubrzavam na 10 pocne,i na 20 prestane,a kad usporavam obrnuto...ali se to izgubilo kad sam nastelovao masinu...a sad kao da su se te vibracije samo premestile na vece obrtaje...
Neznam dal da probam samo lezajeve radilice da zamenim,pa ako i dalje bude tako da skupljam polako pare za novu radilicu,a dotle da ga vozim tako dok ne prolupaju ti novi lezajevi,i onda promenim ceo komplet...
#132
Posted 29 March 2011 - 22:09
#133
Posted 29 March 2011 - 22:13
EDIT:A pre kad se malo izivljavam,pun gas,ovo ono,ja stavim jendu nogu na filter vazduha,drugu na auspuh,a sad sam probao to,i od vibracija izbugim osecaj u nozi,ko je probao nekad da drzi onu slajfericu sto trese za onaj donji deo gde se kaci smirgla zna o cemu pricam

#134
Posted 29 March 2011 - 22:19
Ako tad bude vibriralo, onda je nesto zajebanije...
#135
Posted 29 March 2011 - 22:45
#136
Posted 29 March 2011 - 22:52
Kao na kolima kad ti nisu izbalansirani tockovi, i onda ti na odredjenoj brzini pocne tresti volan, ti jos malo ubrzas i on prestane...
Ono moze da vibrira a da ti ne primetis, recimo zato sto vibrira na vecoj ucestanosti, pa to upiju silen blokovi... navodim primere...
Probaj radilicu od free serijale...
#137
Posted 29 March 2011 - 22:58
Ali ja jednostanvo ne vidim nikakav razlog da tek tako ode radilica...
#138
Posted 29 March 2011 - 23:15
..., vibracije se javljaju skladno talasnoj dužini na kojoj se nalazi kontra teg, ako je on na recimo 3cm od centra osovine onda se njegove vibracije javljaju kao rezonantne i osećaju se veoma jako na L/2, L/4, L/8, L/16 itd gde je L lamda odnosno jedinica za tasnu dužinu, a frekvencija rezoniranja talasne dužine L=300/f gde je f frekvencija u Hz hercima... i tako imamo harmonični rast frekvencija na kojoj će određeni teg na određenom rastojanju vibrirati na recimo 2000, 4000, 8000, 16000 itd, a osetićemo ga u spektru na kojem je njegov efekat najjači... isto je i kod balansiranja točkova auta i odnosno kod klatna kao osnovni primer..
proveri pre rasklapanja sve.. variomat, rolnice, remen, magnet... sve što ima ciklično obrtanje sa osovinom radilice
#139
Posted 29 March 2011 - 23:23
#140
Posted 29 March 2011 - 23:31
El ona RMS sa punim polutkama potpuno ista kao ova moja motoforce evolution race?
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users