Jump to content


Tuning freeja Miloševog druga



  • This topic is locked This topic is locked
503 replies to this topic

#341 DoN_ViTo

    Mlađi član

  • Members
  • PipPip
  • 74 posts
  • MestoNovi Sad

Posted 12 June 2011 - 19:02

Manajlo je uturpijao taj cilindar samo tako, ide kao mutav.. Peglali se smo se po petlji par krugova i onda sam nacuo da je posle zakucao, nije ni cudo jer bukvalno nismo pustali gas ni on ni ja, ono samo iber http://svet-skutera....tyle_emoticons/default/1oda.gif

#342 Milos'96

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,281 posts

Posted 12 June 2011 - 19:16

Kazes da je zakucao?jbs ti onda to...najbolje onda da kupim nov racing i gotovo...ipak novo je novo...

#343 DoN_ViTo

    Mlađi član

  • Members
  • PipPip
  • 74 posts
  • MestoNovi Sad

Posted 12 June 2011 - 21:41

View PostMilos96, on 12 June 2011 - 19:16, said:

Kazes da je zakucao?jbs ti onda to...najbolje onda da kupim nov racing i gotovo...ipak novo je novo...
Kazem nacuo sam samo, nemoj me drzati za rec..

#344 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 13 June 2011 - 12:42

MF alu racing ima rotax tri izduva, ja mislim da nije prerađivao nego je spejsovao, ono da dragu u subotici je lepo radilo to je sda delorto 21 karbom bilo što je kod saleta, tu je imao s6 pro spuh.. u svakom slučaju MF treba znati raditi jer je rotax.. a ovo spejsovanje ima smisla ako donosi rezultat...

btw lepo ide taj free, ako vikac kaže da je dobro išao i da su se peglali onda znači da i vikcov dobro ide, mislim da je dobro urađen...

#345 Milos'96

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,281 posts

Posted 13 June 2011 - 14:33

Ma dzabe...kad sam ga pitao da mi posalje slike otera me covek u k****,kaze nema zivce za bacanje itd...i nece da mi proda...mada jos bolje...ocekuje da mu dam 100e samo za cilindar bez klipa,a nov kosta 120e,a da uopste ne vidim na sta to lici...tako da mario,cuvaj se,ti si sledeci na spisku za dosadjivanje :P ma samo da ja skupim 200evrica,i kupujem lepo nov racing,odma mariu na turpijanje i ne razmisljam ko se izivljavao na njemu,ko ga je drzao ceo dan punim gasom itd...

EDIT:A on kaze da je na tom dragu imao preradjenu pro replicu...a ne pro...

EDIT:A spejsovanje je ustvari kad se ispod cilindra podbaci taj spejser(sto je ustvari samo debeli dihtung),i posle se gore obradi?El bi to dalo rezultata na S6 racingu?

#346 cvele

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPipPip
  • 4,962 posts
  • Mestonis
  • Vozimkeewe hurrican

Posted 13 June 2011 - 16:14

Quote

EDIT:A spejsovanje je ustvari kad se ispod cilindra podbaci taj spejser(sto je ustvari samo debeli dihtung),i posle se gore obradi?El bi to dalo rezultata na S6 racingu?
Za s6 race ti ne treba spejs jer ima on uglove za dobrih 14-15ks u AC verziji... ...al ti treba brdo ostalih komponenti ako oces ljudski da ga uradis...

#347 Milos'96

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,281 posts

Posted 13 June 2011 - 17:29

Pa sta mi jos treba?Auspuh imam dobar,race karburator(jeste da je 19mm,ali je race,ima jake one klipcice,atomizere itd),radilica za midrace(motoforce evolution),drugo nzm sta...jedino jos prenos nisam sredio,ali planiram motoforce racing kvacilo i korpu,i malossi multivar ili MHR variomat...i to je valjda to...

Nadam se da bi sa njim vec osetio neko znacajno poboljsanje,da nece da bude ko sa auspuhom...

#348 Milos'96

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,281 posts

Posted 13 June 2011 - 19:47

Meni nista nije jasno oko tih konja...kazes da racing fabricki daje oko 14-15ks...a meni mario rece da moze sport pro da mi sredi da daje 16ks...e sad tih 16ks je valjda prema programu,to bi ja mislim trebalo da da na radilici,a gde ovaj racing daje 14-15ks,na raidlici ili tocku?
U prevodu,el to znaci da mario moze da mi sredi sport pro da bude jaci od fabrickog racinga?El ima tu efekta da stavljam spejser?Naravno,i kanale da mi mario sredi i sve,znaci hteo bih maximalnu snagu da izvucem iz njega...ako moze da bude ko serijski racing,glupo da bacam pare za racing(mada i da ocu da bacim nemam :P ),a za turpijani racing mozda i nisam jer onda je i slab auspuh,pa verovatno treba i veci karb itd...

Marija sam maximalno iscimao preko PMa,pa aj neka ga neko sad odmeni :D

#349 zoksi

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPip
  • 861 posts
  • MestoNis

Posted 13 June 2011 - 20:04

Ne bitno da li je Racing ili turpijan Sport te ks-ove ces dobiti na radilici...u praksi tesko.

#350 zoksi

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPip
  • 861 posts
  • MestoNis

Posted 13 June 2011 - 20:08

Da Mario moze da ti sredi da Sport bude isti ili cak i jaci od Racinga,samo u toj varijanti gubis na elasticnosti.

#351 Milos'96

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,281 posts

Posted 13 June 2011 - 20:24

Pa kakav onda racing,kakvi bakraci...samo da prodam replicu i saljem mariju moj spor pro,a ko j*** elasticnost,ja je nikad nisam ni imao,bitno samo da poleti kad zavrnem gas...sve ostalo mi je nebitno...i malo i paljenje da pomerim pomocu one kajle...tvrdja centralna,motoforce racing kvacilo,malossi MHR ili multivar variomat i ima da leti...ja mislim da cu 100ku po GPSu da dobijem...

A ko te pita za konje,meni bitno kad zavrnem gas da sport pro ide bolje od racinga...to sto pise na papiru me ne interesuje :P

A el ima potrebe za tim spejserom?El bi dobio nesto s njim?El mogu jednostavno da poredjam sve one dihtunge sto sam dobio uz sport pro i eto ti ga spjeser xD Imam jos 4 komada,svi razlicite debljine,ukombinujem ih...ma spejser boli glava xD

#352 cvele

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPipPip
  • 4,962 posts
  • Mestonis
  • Vozimkeewe hurrican

Posted 13 June 2011 - 20:33

Si zapeo sa tim spejserima :P ako ti Mario naturpija s6 sport -nemas potrebu za njima...jedino kod odredjivanja sqwisha ....

#353 Milos'96

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,281 posts

Posted 13 June 2011 - 20:41

Ma i to sto kazes...sto bi se ja opterecivao time kad imam cast da mi cilindar uradi covek za koga kazu da je najbolji za to u srbiji,pa mozda i u HR...

#354 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 13 June 2011 - 22:25

e dosta sad... preterujete pa :P

S6 racing ima 13,5-14 možda 15 KS na točku mereno imamo grafikone, onaj što sam ti ja slao tamo prži sa C16 oko 13,5

teoretski S6 racing ima 17 kako kažu u onim testovima i prospektima cilindra...

S6 sport pro mogu da dovedem do 16KS možda i 17 teoretskih to je na točku 13KS-a i to je za 110 dovoljno, toliko sam imao na Hebo MR-u kada su Muhi i Danika vozili 109 GPS-a, na AC cilindru....

#355 Milos'96

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,281 posts

Posted 13 June 2011 - 22:30

Pa to je znaci otprilike kao fabricki S6 racing,+/- 0.5ks...definitivno sam se odlucio za tu varijantu...

Ja sam do sad mislio da je tuprijanje ono...mozda dobijes nesto malo,nesto kao i poliranje blokova itd...nije mi ni na kraj pameti bilo da od base kita moze da se napravi jak midrace...

EDIT:Jeste za 110 dovoljno,ali uz produzenje prenosa...ja necu zbog ubrzanja da ga produzujem,a smatram da za njega,njegove uske gume i kocnice brzina preko 100 po GPSu i nije...i ovih 97 je mnogo,al ajd cisto da znam da moze 100ku da pegla,ali preko mi ne treba...
Kasnije cu lako da kupim primar,ali on i serijski ima dosta dugacak prenos...isti mu je prenos kao i kod LC...

Al zato hocu da poleti kad nabodem gas,ma meni je i onih 80 pravih bilo dovoljno,al najbolje je ono kad se mucis da ga u startu zadrzis na dva tocka :P

#356 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 13 June 2011 - 22:51

ma kad nabodeš veću konjsku snagu onda se maleni primar 10-15% ne oseti ...

#357 Milos'96

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,281 posts

Posted 13 June 2011 - 23:03

A kakvo je ovo kvacilo?
http://shop.motobike.../prod_3026.html

El to ono RMS racing kojeg toliko hvale na MSu?Izgled mi dosta lakse od serijskog,valjda bi mogao da ga nategnem dovoljno...

A primar onda najbolje ovaj:
http://shop.motobike.../prod_7559.html

Al sad bi mi bolje bilo da se bacim na ucenje,ako mislim da upisem neku srednju skolu...ovo nece da mi pobegne... :P

#358 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 13 June 2011 - 23:58

primar je ok, 18%, treba proveriti taman...

kvačilo sam imao prilike da probam, klasično, malo lakše od serijskog, šteta što ne može da se podešava, samo menjanje oprugica dolazi u obzir.. ono evolution po meni klizi, pogotovu kad se primar stavi, tek onda klizi... nekako M-Type najbolje pije vodu.. tu su iskopirali malossi deltu što se podešavanja tiče, a nije tako lagano kao evolution, i što je najbolje sve tri opruge imaš stepenasto da dotegneš u tri položaja, dok tamo kod evolution-a, moraš onu polugu da paziš koliko navrćeš, ako je jedna malo više dotegnuta onda sve trese... i da ne zaboravim pakuju tri seta oprugica...

#359 Milos'96

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,281 posts

Posted 14 June 2011 - 09:54

nzm koje je to M-type,ali koje god da je,pretpostavljam da je skuplje od motoforce racing...

Ja bi voleo da ukombinujem ovo:
kvacilo:
https://www.scooter-...-PRO-107mm.html
zvono(bas lepo,ako se odlucim da otvorim deklu da ima sta da se vidi,a i crno-narandzasto je,slaze mi se uz motor :P ):
https://www.scooter-...CING-107mm.html

El ok sport pro?Nije nesto preterano skupo,a ipak je to stage 6...el kod njega moze da se steluje nategnutost?

EDIT:Sad sam nasao mtooforce M-type...ono je skuplje od stage 6...el bolje od nejga?

#360 Boza

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,532 posts
  • MestoSopot
  • VozimKeeway Fact

Posted 17 June 2011 - 16:45

Sta se desava, jel se kupuje novi kit? Oce biti nesto od toga?





1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users