

#381
Posted 27 June 2011 - 19:34
#382
Posted 27 June 2011 - 22:33
Meni na kutiji od pistolja pise 2-3bara,i ja ga stavio na 2.5...A znam da mi je onaj majstor sto mi je farbao drugog freeja rekao da za baza lak(metalik)ide 1.8bara,a ako on nema valitetne pistolje onda...kompresor mu je veci od mene http://forum.pyrothe...tyle_emoticons/default/1lol.gif
#383
Posted 27 June 2011 - 22:43
Stavim ja cilindar S6sport pro tuned by Mario http://forum.pyrothe...tyle_emoticons/default/1lol.gif ,athena ljubicastu(+35%)centralnu oprugu i probam ga...trokira ko blesav za diznom 85 i air boxom preradjenim(sa pro replicom i fabrickim cilindrom je radio na dizni 85 i air boxu sa izvadjenom diznom,kad sam stavio athena spuh morao sam i pregrade da povadim da nebi trokirao,a sad mu i to malo vazduha),i stavim ja diznu 90 i gljivu,sad vec na punom gasu nakon nekoliko secundi upadne u rezonancu,i onda povuce super,ali znaci na 7/8 gasa jedva ide i trokira,i kad dam full on povuce...onda stavim 85,sad vec poceo da se javlja na svim otvorima,kad zavrnem pun ne mogu da ga obuzdam,probam ga uz brdo gde je pre izlazio 80 sad vec ovako nenastelovan 90...ja ga sav srecan pustim punim gasom(zakuca skalu ko od sale),stanem da se ukljucim na glavni put,sacekam 15-20sec,dam pun gas i on samo poce trtrtrt puf puf trtrtr puf trtr puf puf...ja odma stanem sa strane,pogledam sve u redu,probam ponovo,na nozicama uopste nece da se razvrti,a kad to pukne bas izleti plavi plamen iz auspuha,extra izgleda

El zna neko do cega ovo moze da bude,ja sve sumnjam u struju,ne verujem da je velika dizna i sl,ipak je to gljiva,a dizna 85,kolko god da je ovaj karb racing manja nema tu sta da trazi,a i ne moze da bude do nje zato sto je pre toga isao kao nenormalan,i samo odjednom...
#384
Posted 27 June 2011 - 23:16
#385
Posted 27 June 2011 - 23:19
Moj Milose ovakav setup se ne testira tako. Dobro radi, ajmo ga derati pun gas.
Pre punog gasa mora biti bar 10 skidanja svecice i proveravanja svih rezima otvorenosti gasa, samim tim i ceste izmene dizne i polozaja igle.
#386
Posted 27 June 2011 - 23:27
EDIT:Svecicu sam probao od drugog freeja,ovo ostalo nisam proveravao...ako je do struje onda je najverovatnije bobina,videcu da skinem sa drugog freeja(naravno,ako nije zakucao)...
#387
Posted 27 June 2011 - 23:31
Ja sam sa TP kajlom vozio 10-ak kilometara i vozim ga konstatno sa pola gasa i vidim dize temperaturu, dok je na punom gasu drzao konstatnu temperaturu. Verovatno je smesa bila za niansu siromasnija i zato se vise grejao. On super ide i odlicno prima gasa kad je niansa u pitanju, ali zato je dobro imati indikator temperature pa mozes pratiti nepravilnosti..
Zato si trebao dobro proveriti boju svecice pre nego sto si ga poceo derati po gasu.
Mozda i nije cilindar, ali da znas za u buduce da se ne opeces.
#388
Posted 27 June 2011 - 23:34
#389
Posted 27 June 2011 - 23:36
Mada mi nikako nije jasno kako moze na turpijanom cilindru sa gljivom da trazi 85 diznu,a i sa njom je svecica crna ipo malo trokira...nesto tu nije u redu...
EDIT:Ma i meni lici nastruju,ne vidim zasto bi pucao zbog zalepljenog cilindra...pa i kad je smesa prebogata(kad sam ga stelovao prvo sam stavio 90 diznu i air box jer sam mislio da ce da trazi vise goriva)on opet ne puca,nego torkira i nema snage da krene...a ovo je bas kao nepravilna varnica...najverovatnije bobina,ovde je ona crna,RMS,original dukati je verovatno crkla,pa je neko stavio ovu,a ja je nikad nisam menjao,dobor je i do sad drzala,te RMS retko kad izdrze vise od 1god...
#391
Posted 28 June 2011 - 09:17
I nikako nemoj uporedjivati stari setap sada sa ovim.
#392
Posted 28 June 2011 - 10:37

Ali kako je onda prva 2km isao kao blesav,i onda odjednom nece da prima gas?EL ti ovo lici na siromasnu ili bogatu smesu?msm ako je siromasna onda bi trebalo samo da muce,a on trokira nenormalno,puca itd...a ipak je dizna 85 sa gljivom,ja nebi smeo da stavljam manju,ipak je ovaj cilindar unikat

#393
Posted 28 June 2011 - 10:45
#394
Posted 28 June 2011 - 10:48
2. STUCANJE (TROKIRANJE) = visak benzina ili manjak vazduha
#395
Posted 28 June 2011 - 11:03
#396
Posted 28 June 2011 - 11:21
To sto je iso super 2km. nije nista cudno...ali se za to vreme svecica napila benzina i cim si stao nije hteo da ide vise...to se i meni desavalo.
#397
Posted 28 June 2011 - 11:58
#398
Posted 28 June 2011 - 12:10
#399
Posted 28 June 2011 - 12:11


#400
Posted 28 June 2011 - 12:26
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users