Tuning freeja Miloševog druga
Mario
15 Jul 2011
eto računice.. mene u stvari zanima kako će onaj cilindar da radi, sad na koji ćeš da ga staviš sve jedno...
Pita
16 Jul 2011
po meni je to malo bezveze da imaš 2 cilindra za jedan blok pa svaki čas da prepakuješ sa jednog na drugi cilindar...Karike kad nađu svoje mesto u cilindru i kad ga skineš i ponovo vratiš to nije više to, troše se malo drugačije i brže se potroše...pa onda dihtunge bi trebalo menjati svaki put osim ako ih ne sačuvaš prilikom skidanja...
zašto se ne opredeliš za 1 cilindar i onda samo cepaj?
zašto se ne opredeliš za 1 cilindar i onda samo cepaj?
Milos'96
16 Jul 2011
Ma videcu,mozda kasnije kupim i ceo blok motora...ali trenutno imam 4 motora,ko ce bre to da finansira?Al ajd da ne racunamo tomosa,opet je to 3 motora,samo za registracije godisnje moram najamnje 200e da placam...jbg,ne mogu nikako...a ne mogu ni za jedan cilindar da se opredelim,jer nekad jednsotavno se uzelim turpije...najbolje ako nadjem tu do 30ak evra ceo blok,i onda smao menjam masine po potrebi...ne morma do svaki cas,npr leti,kad sam an raspustu stavim mesec dana turpijinu masinu,pred kraj raspusta vratim ovu i tako...ipak on nije za svakodnevnu voznju,to sad ovako anturpijano ne verujem da ce da ide ispod 8l,dere se ko nenormalan itd...to samo nekad,sto bi rekli za merak

Milos'96
02 Aug 2011
Danas stigla bobina,najzad provozan kao serijala,i mogu da kazem samo UZAS...
Znaci po ravnom jeeeeedva dodje do 50,a uzbrdo pada i na 10 gde je po istom tom satu izlazio 40 kad sam ga kupio kao serijskog...znaci snage nema uopste,do prenosa nije,stavio sam proveren setup(6g rolnice,crne oprugice iz motoforce seta,ostalo serijski),ne pali lose ali jedva ide...nzm da nije do kompresije,ako jeste...nzm sta cu da radim,ali ovako nmg da ga prodam...
El ima neko ideju do cega moze da bude?
Znaci po ravnom jeeeeedva dodje do 50,a uzbrdo pada i na 10 gde je po istom tom satu izlazio 40 kad sam ga kupio kao serijskog...znaci snage nema uopste,do prenosa nije,stavio sam proveren setup(6g rolnice,crne oprugice iz motoforce seta,ostalo serijski),ne pali lose ali jedva ide...nzm da nije do kompresije,ako jeste...nzm sta cu da radim,ali ovako nmg da ga prodam...
El ima neko ideju do cega moze da bude?
Mario
03 Aug 2011
jesi proveravao zazor na karikama kada si vraćao, moguće da nije isto legao ako je već potrošen, a možda treba malo poštelovati karburator, kakva je situacija sada ?
Milos'96
03 Aug 2011
Zazor je bio 0.4-0.5mm...ma karb je meni i sumnjiv,izgleda da dobija previse vazduha,pa sam skroz zatvorio one rupe na airboxu,i sraf zavio do kraja i malo je bolje,ali opet nije ni priblozno...znaci sad uspe da dodje do 60(a po njegovoms atu bi trebalo bar do 75-80),a uzbrdo...ma jeeeedva izadje nekoh 10-15kmh
Milos'96
05 Aug 2011
Milos'96
03 Sep 2011
sad ne mogu,treba mi ovaj za skolu,tek sledece leto...i to tih 2 meseca,pa opet vracaj na serijalu...sve sam lepo spakovao u fabricke kutije(osim auspuha),i stavio u orman...nek cekaju turpijini delovi bolje dane http://svet-skutera....tyle_emoticons/default/smile.png
Inace podao sam ga drugu iz odeljenja,tako da cemo na zimskom raspustu da uradimo generlanu(posto masina nije u zavidnom stanju,kompresija losa,otiso lezaj u donjoj pesnici),i da montiramo rezonu...
I ne mora tema pod lock,ipak sam ja i dalje glavni mehanicar za ovog freeja,vidjacu ga svakdonevno,pa ako negde zapne da imam temu...
Inace podao sam ga drugu iz odeljenja,tako da cemo na zimskom raspustu da uradimo generlanu(posto masina nije u zavidnom stanju,kompresija losa,otiso lezaj u donjoj pesnici),i da montiramo rezonu...
I ne mora tema pod lock,ipak sam ja i dalje glavni mehanicar za ovog freeja,vidjacu ga svakdonevno,pa ako negde zapne da imam temu...
Milos'96
03 Sep 2011
http://shop.motobike.../prod_6252.html
Ako stavim ovo el ce to da bude ko nova radilica?Ja mislim da hoce posto su dosedi lezajeva ok...a jedan u Smederevu za 500din moze da mi promeni to i da je centrira...
Ja sam otprilike sastavio spisak delova da motor bude ko nov:

To je ja mislim to...kais je vec nov athena,ako remontujem radilicu,novi lezajevi,nov klip,specijala itd,trebalo bi da sve bude ok...sad masina zvoni ko nenormalna kad mu das gas,a vuce se ko prebijen,po satu jedva navuce 60kmh,uzbrdo gde je pre kao serijski izvlacio 40 sad ide oko 10-15kmh...al drugar nikad nije pre seo na motor,pa mu se ovo cini ko avion...on prezadovoljan,ja sam mu reko sta sve treba da se uradi,dao mu ovaj spisak,pa cemo na zimu polako...ja cu da rasturam a on nek pere delove,zna se ko kosi a ko vodu nosi http://svet-skutera....tyle_emoticons/default/sign0020.gif
Ako stavim ovo el ce to da bude ko nova radilica?Ja mislim da hoce posto su dosedi lezajeva ok...a jedan u Smederevu za 500din moze da mi promeni to i da je centrira...
Ja sam otprilike sastavio spisak delova da motor bude ko nov:

To je ja mislim to...kais je vec nov athena,ako remontujem radilicu,novi lezajevi,nov klip,specijala itd,trebalo bi da sve bude ok...sad masina zvoni ko nenormalna kad mu das gas,a vuce se ko prebijen,po satu jedva navuce 60kmh,uzbrdo gde je pre kao serijski izvlacio 40 sad ide oko 10-15kmh...al drugar nikad nije pre seo na motor,pa mu se ovo cini ko avion...on prezadovoljan,ja sam mu reko sta sve treba da se uradi,dao mu ovaj spisak,pa cemo na zimu polako...ja cu da rasturam a on nek pere delove,zna se ko kosi a ko vodu nosi http://svet-skutera....tyle_emoticons/default/sign0020.gif
Milos'96
19 Sep 2011
Kako je moguce da nov klip ulazi glat u cilindar,a da karike ne mogu da stanu(ni jedna ni druga)?Drug za onog freeja poceo polako da skuplja delove za generalnu,kupio je klip 40.8,danas sam preuzeo cilindar sa busenja(prema klipu),i klip ulazi glat,ali sad reko da probam da ubacim kariku i ne moze da stane...oni krajevi se preklope,nema ni malo zaozra...ovo prvi put vidim,kao da karike nisu od tog klipa...sta sad,el da nosim da jos malo prosiri cilindar ili sta?
EDIT:El moze neko da premesti ovo u tuning mog freeja,ja naviko da stalno udjem u ovu temu pa sam i sad ovde psotovao iako nema veze s mojim motorom http://svet-skutera....tyle_emoticons/default/1oda.gif
EDIT:El moze neko da premesti ovo u tuning mog freeja,ja naviko da stalno udjem u ovu temu pa sam i sad ovde psotovao iako nema veze s mojim motorom http://svet-skutera....tyle_emoticons/default/1oda.gif
Mario
19 Sep 2011
moguće je da karike nisu od tog klipa, ili da je neki bofl, ako cilindar 40,8 a klip 40,74 onda karike kad uvrneš moraju imati oko 1/10 zazora na sastavu
Milos'96
19 Sep 2011
Ove nemaju uopste,tj preklapaju se krajevi...
A klip je ovaj:
http://shop.motobike.../prod_5761.html
Svakako cu da odnesem da prosiri malo da ostane bar 0.1mm zazor na karici,mozda jos bolje,bice veca tolerancija pa ce mnogo teze da zalepi ako se malo optereti dok nije razradjen ili tako nesto...a i kasnije,ako ga potera npr sa dvojicom uz neku dugacku uzbrdicu ili ga drzi 10km na punom gasu mnogo ce teze da zalepi http://svet-skutera....tyle_emoticons/default/smile.png
A klip je ovaj:
http://shop.motobike.../prod_5761.html
Svakako cu da odnesem da prosiri malo da ostane bar 0.1mm zazor na karici,mozda jos bolje,bice veca tolerancija pa ce mnogo teze da zalepi ako se malo optereti dok nije razradjen ili tako nesto...a i kasnije,ako ga potera npr sa dvojicom uz neku dugacku uzbrdicu ili ga drzi 10km na punom gasu mnogo ce teze da zalepi http://svet-skutera....tyle_emoticons/default/smile.png
Mario
19 Sep 2011
ne ne , ako je cilindar u dobrom zazoru u odnosu na suknjice klipa, onda samo karike malo pobrusi ako imaš neki brusni kamen ili slično
Mario
19 Sep 2011
pisali smo u istom trenutku, može radi se to, recimo MHR piše da se karike ručno dorađuju do 0,15mm zazora, meni je sada kada samo novi klip stavljau u MHR77 zazor bio 0,05, pa sam morao blago da dovedem na meru
Milos'96
19 Sep 2011
Pa moracu tako,nosio sam i klip i cilindar zajedno,covek je uradio po klipu,tako da bi trebalo da je tolerancija ok,onda cu samo malo krajeve da potupijam i to je to...videcu sa nekom vodenom smirglom...
Mario
19 Sep 2011
neće to ići sa vodenom, karike su od kaljenog čelika, ili na neki brusni kamen, tanki kamen za sečenje na fleksu ili dijamanstskim frezerom...