Jump to content


Tuning freeja Miloševog druga



503 replies to this topic

#441 Milos'96

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,281 posts

Posted 02 July 2011 - 23:00

A danas sam se toliko iznervirao da sam samo poceo da ga rasturam,vec je do pola rasturen...nzm brt,nesto mu fali,a sto snage tice,zakucao sam jednom skalu u patos(u prvih 2km),ko od sale,imao je mnooooogo vise snage nego pre turpijanja(onako nenastelovan),tako da bar znam da sam probao...jedino mi zao sto nisam ni jedan snimak napravio :)
Al sam se toliko popalio za nekog od 125cc...msm kad vidis kako ono sve serijski napuni 170kmh,a ja ovde pljujem krv da uvatim 100ku...a opet ista potrosnja,a trajnost veca...msm razmislicu jos,necu jos sve da prodajem,prvo da ga ofarbam itd,ako se odlucim za onu od 300e posle imam jos god dana za razmisljanje...mozda uspem da se skrpim i bez prodavanja...msm nebi ga ja nikad prodavao,turpiju volim najvise,to je nesto sto nema niko u Smederevu,al bi da probam i ovog NSRa ili RSa...a cilindar verovanto necu da prodajem...ipak je to unikat,nesto sto se ne prodaje,pa ako treba i za ukras da stoji...za spuh cu da razmislim...msm nzm sta da radim,stv bi voleo neku 125icu...a voleo bi i njega da zadrzim,ali jednostavno nemam ni dinar,tako da mi je jedino resenje da prodam sve motore osim serijale...

EDIT:Ma za sad idu samo kinez i tomos,a ovaj ostaje,da vidim kakav je onaj od 300e,da ga ja doteram u garazu,pa posle za delove polako...a turpiju da vidim da ofarbam,pa da se zezam posle sa masinom...al znaci probao sam SVE sto mi je palo na pamet...komplet paljenje menjao,namotaje,svecicu,bobinu,kapu,probao drugi karb,proverio usis...ma sve sto mi je palo na pamet...i sve je u redu s njim...nzm jednostavno sta da mu radim,kad provedes vise od nedelju dana cuceci pored njega,umazan u ulju,u ceo u znoju,a bez ikakvog rezultata...jbg,pa da imam sajle od zivaca opet bi popustile :ninjar:

#442 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 02 July 2011 - 23:28

da malo pričamo o hondi nsr 125, ili rs 125 apriliji...

prvo varaš se ako misliš da ide 170, može da ide po satu ali najverovatnije debelo laže... drugo tu je stepen tuninga doveden do neke jače granice, i nemoj da misliš da je neuništiv.. ljudi koji voze te nsr-ke menjaju klip jednom ili dva puta u sezoni, pogotovu ovi što malo više odvrću obrtaje... dalje na nsr-ki je karburator ako se ne varam neki dellorto 28 ili 25, šta misliš koliko taj pije goriva.. i na kraju gde je tu filing... kupiš taj motor i voziš kako ga je fabrika napravila, a čari tuninga padaju u zaborav.. šta god da se uhvatiš da radiš, ne možeš nipta bolje da uradiš, osim ako ne izmenjaš cilindar na neki polini od 175cc-a, a taj košta malo jače pare.. itd..

#443 Milos'96

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,281 posts

Posted 02 July 2011 - 23:35

Ma turpija ce najverovatnije da ostaje,da kida zivce :ninjar: a ovo polako...lepo je i da imas tako nesot na brzine jbg...nadam se da cu da uspem da ga sredim,bez prodaje turpije...msm i meni se place kad pomislim na to,znam da imam nesto sto niko nema,i sad da prodam sav trud,znoj i krv koji ulazem u nju vec godinu dana...
A sto se tice kineza ne vidim ni jedan razlog da ga ne prodam...msm sve seijski,slabo ga vozim,jedina prednost je sto vrlo malo trosi,ali opet mnogo vise vozim serijalu od njega...

Mario,koliko otprilike ksota full generalna kod NSRa(ali ako moze cilindar da se hilznuje,posto vidim da nov polini kosta preko 300e)?

#444 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 02 July 2011 - 23:43

pa to je nikasiliran cilindar, kada ga jednom hilznuješ onda je sve gotovo, postaje običan gus.. nikasiliranje je u češkoj 120e, sada sam ja radio na e-90...

prodaj kineza, sve stoji,a turpiju sredi polako živce na ler... saće trka u avgustu, moraš da dođeš skockan... :ninjar:

pregledaj sve, semeringe na radilici, lamelice na usisu, usisno grlo, proveri da nije negde na sastavu bloka popustio da diht da prima falš vazduh... ja sve vreme razmišljam od čega je počeo da trokira, napucao si gas 2km, bilo je velikog pritiska, drugačiji je režim rada motora... proveri te sastave spojeve...

#445 Milos'96

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,281 posts

Posted 02 July 2011 - 23:49

Ajd sad si mi malo vratio samopouzdanje :ninjar: videcu da otvorim blokove i da sve ispocetka proverim...ma samo mi je da ga ja kupim,makar i taj od 300e(http://www.moto-berz...5r-oglas-20913/),pa nek bude gus,kazu da se ne gubi na perfomansama ako se lepo urade kanali...sta mislis,el isplativo ovo?Ja mislim da samo plastike vrede vise,naravno ako je stanje kao na slici...

El moze zbog falsa da puca?On nema nikakve simptome falsa,znaci nema variranja obrtaja,pali kao mina,kad das gas on istog momenta spusta na minimum itd...a skidao sam cilindar i sve je u najboljem redu...znaci jednostavno nemam objasnjenje za ovo...

EDIT:I ono najvaznije,el ima delova za nsr-a?

EDIT2:Koliko on otpriliko moze maximalno po GPSu da ide kad je lepo sredjen?EL moze bar 120?

#446 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 02 July 2011 - 23:58

ima delova, samo ne na ovim scooter shopovima, tako da ne znam ni koje su cene u opticaju...

proveri sve detalje, možda ne bi bilo loše da imaš onu pumpicu za kontrolu pritiska i zaptivnosti bloka i mašine, pravili su zoksi i black, ima u nekoj temi....

kako dolazi gorivo u mašinu, ima li neki zapušeni filter, kako radi ventil na plovku u karburatoru.. imaš drugi karburator za probu... drugi filter...

ne treba sad odmah da poleti, samo da proneđeš odakle potiče to prekidanje i trokiranje...

#447 Milos'96

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,281 posts

Posted 03 July 2011 - 00:07

Ma za stelovanje je lako,on je super poleteo sa novom centralnom,bio je do kraja u rezonanci,jeste da su mu malkice preko 50 padali obrtaji,ali je i dalje bio u rezonanci,i lepio za sediste...al jbg,sve sto je lepo kratko traje :ninjar:

A tu pumpicu cu i ja da napravim...samo ako uspem na potkrovlju da pronadjem stari aparat sa pritisak...tamo imam i manometar,ono za pumpanje,crevca...ako ne nadjem kupicu novi,ko ga jebe,samo da ga sredim vec jednom,napravim snimke,pa mi posle nije zao i da ga rasturim...sto ti kazes glupo da dam tolke pare i da ga ni jednom ne provozam lepo ustelovanog,pa d amogu jednog dana da kazem da sam,lupam sad,napravio pedeseticu da stize za 10sec do 100ke itd...a ovako je samo jedan neuspeli projekat...ma definitivno en ide na prodaju,samo se nadam da ova honda nije prodata,i da je ostalo u dobrom stanju...

#448 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 03 July 2011 - 00:10

proveri, piše da treba generalna.. sad aj budi pametan kolika je šteta...

#449 Milos'96

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,281 posts

Posted 03 July 2011 - 00:14

Pa jedino me stra da menjac nije zveknuo ili tako nesto,a cilindar posaljem na nikasiranje,nov klip i karike,nov aklipnjaca i lezajevi(radilica se valjda ne trosi),i onda znas sta vozis...a ne razmisljas kolko ga je onaj pre tebe drzao u 12000obrtaja itd...a ja naravno encu uvek da ga stiskam pa da pije 10l i da traje 5000km,ono laganica kroz grad,sve na 2-3000obrtaja,pa kad se ukaze prilika...teraj u 11000 :ninjar:

#450 perlx*

    CCEB

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,294 posts

Posted 03 July 2011 - 00:42

Ovaj sam savet ja dobio sto se tice trkalica 125ccm cvaja: zagrevanje pre voznje i kvalitetan zejtin se podrazumevaju, na 15k km zamena klipa, provera svega, na 30k km otvaranje masine, hilznovanje/nov cil, nov klip, svi lezajevi novi. Sve ostalo po potrebi. I tako u krug.

A sto se tice frija jel si pomerao paljenje ? Ako nisi sto ne probas malo da ga ispomeras, mozda da neke rezultate ?

#451 Milos'96

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,281 posts

Posted 03 July 2011 - 00:47

Nisam pomerao paljenje,nemoguce da ide 2km dobro,a onda...mada probacu i to...ko zna...mozda upali..

Ma de brt,kad cu ja da predjem 15000km...ja cu s tim klipom najverovantije i da ga prodam,i kupujem nesto jace...msm kako punim godine sve jace i jace...a turpija ipak treba da ostane...kad pogledas yamaha R1 postoji u XXX primeraka,vozi je ceo svet,a ovakav piaggio free postoji samo jedan :ninjar: tako da se to ipak ne prodaje :) samo da ga ofarbam i na poso...videcu mozda njega malo i odlozim ako kupim nsr-a...bitno samo da ostane kod mene...

Da neznas mozda koliko otprilike kosta ta full generalna?

EDIT:El to slicno freeju,el mogu sam d amu radim generalnu?

#452 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 04 July 2011 - 11:56

evo kalkulacije, pa kad uradiš, može da se ide dalje...


Posted Image

#453 Milos'96

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,281 posts

Posted 04 July 2011 - 12:02

Sta je ovo?

#454 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 04 July 2011 - 12:21

kalkulacija za preradu cilindra na 20,1 KS

#455 Milos'96

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,281 posts

Posted 04 July 2011 - 12:38

Ma kakvo dalje turpijanje,ne mogu ni ovo da skrpim,a da ga jos turpijam...sad mi ova honda na glavi...turpija ce malo da priceka,za nju ima vremena,u garazi je,a honda tek treba da dodje :D

#456 MILPER

    Član

  • Members
  • PipPipPip
  • 115 posts

Posted 04 July 2011 - 13:48

View PostMario, on 04 July 2011 - 12:21, said:

kalkulacija za preradu cilindra na 20,1 KS

e ovo meni deluje zanimljivo :D

koliko km moze da izgura ovako naturpijan cilindar (naspram fabrickom Sport pro)?

#457 Alexandar :D

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 738 posts
  • MestoPancevo
  • VozimV-Max 1200ccm

Posted 04 July 2011 - 13:55

Pretpostavljam da je ovo tik pred maximalno dozvoljeno turpijanje,sto znaci da bi se karike menjale mnoogooo cesce nego pre :D,a mozda i gresim.Msm da bi mogao da izgura cilindar oko 10 000,mozda manje pred uzimanje novog klipa one klase B valjda :D.Ovo je moje tipovanje sad :D

#458 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 05 July 2011 - 09:43

ovde zavisi od kvaliteta ulja i goriva podosta, inače što se tiče klipa pritisak je 198 PSI-ja, i na fabričkom je toliki pritisak na 8000 tako da klip izdržava..

karike se menjaju isto prema propisanom, kada uhvate zazor na 0,5+

#459 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 05 July 2011 - 12:47

huhuh treba ovo probati, da vidimo šta može da se izvuče iz Sport Pro-a!

#460 Milos'96

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,281 posts

Posted 15 July 2011 - 22:50

Da bi sredio yamahu turpiju moram da prodam,tako da je sad rasturena,vracam na serijalu i ide na prodaju,a tuning delovi ostaju za ovog za malossi sporta,pa cu da imam 2 setupa,ipak je preveliki luksuz da imam dva ista skutera sa razlicitim setupovima...ona motoforce radilica ce uvek da bude na njemu,a samo po potrebi gurnem S6 sport pro,19mm karb,ubacim odgovarajuce rolnice i eto je turpija,za 1sat...vozim se,kad mi dosadi velika potrosnja i buka,samo vratim malossi sport,17.5mm karb i to je to...a i turpiju bi morao da registrujem do nove godine,sto je jos 80e,pa tako svake godine...jednostavno neisplativo,a ovo sa dva setupa je extra...





2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users