


#421
Posted 04 October 2011 - 09:04

#422
Posted 04 October 2011 - 13:44


#423
Posted 04 October 2011 - 17:19

#424
Posted 04 October 2011 - 17:36

Jel znaš na koliko si obrtaja?
#425
Posted 04 October 2011 - 18:26
A danas je opet poceo na punom gasu po mlao da stuca,do 80-85 ide super i onda pocne malo da stuca i prekida...nzm sta se desava sa termogupom,nadam se da nije nista s njom u pitanju,napravio sam mesavinu 3% i vozio ga do sad nekih 50ak km...
#426
Posted 05 October 2011 - 08:18
#427
Posted 05 October 2011 - 12:26
#428
Posted 05 October 2011 - 12:47
#429
Posted 05 October 2011 - 13:28
#430
Posted 05 October 2011 - 15:58
#431
Posted 05 October 2011 - 17:15
Nego,sad mi pade na pamet,el mogu lezajevi da odu ako se semering nabije mnogo duboko?Posto sam i semeringe menjao kad sam menjao klip,a semering kod variomata sam dosta nabio da mi ga variomat ponovo ne pocepa,posot mi se pre to desavalo kad ga nabijem normalno,pa nzm da nije zatvorio neki kanal za ulje?To mi je jedino logicno objasnjenje posto su lezajevi bili super kad sam menjao lip,a sad,posle 800km otisli skroz u qrac...
#432
Posted 05 October 2011 - 17:40
#433
Posted 05 October 2011 - 18:01
#434
Posted 05 October 2011 - 18:37
#435
Posted 05 October 2011 - 20:27
#436
Posted 05 October 2011 - 20:42
A zar mogu karike da se toliko brzo potrose i zbog siromasne smese?Ajd u redu malo brze,al bas da za 800km na 2.7mm...sto je mnogo mnogo je...da je bila siromasna smesa valjda bi zalepio...a on nema uopste tragove lepljenja...
#437
Posted 05 October 2011 - 21:07
#438
Posted 07 October 2011 - 18:11

#439
Posted 08 October 2011 - 12:09
Nije lepio,klip kao nov,cilidnar kao nov,ali karika potorsena nacisto,1mm zazor http://forum.pyrothe...tyle_emoticons/default/1lol.gif
Znaci do ulja nije sigurno,posto sam sad sam pravio mesavinu 3%...a lezajevi su sa obe strane nastradali,sto znaci da ni do semeringa nije,nemoguce da sam sa obe strane lose namestio semeringe...
Znaci nzm sta da radim,razbusio sam cilidnar,ovaj meteor je potpuno isti kao malossi klip,zazor na karikama 0.15mm,kao kod novog(mada ovo sad i jeste nova teromgrupa),ali mi se ne namesta dok ne nedjem sta ih jede toliko...
Znaci sport pro je presao oko 1500km na onom motoru i imao samo 0.2mm lufta na karikama,ovde sam ga vozio nepunih 100km i otiso na 1mm...
Lezajeve cu svakako da promenim,ali da ne vuce negde drugo prasinu ili tako nesto?A semerinzi su kao novi,bili su mnogo puta i gori pa nisma imao ovakve havarije...na turpiji mi se semering do variomata skroz raspao,odvojio se skroz unutrasnji od spoljasnjeg dela,tako sam vozio skoro 1000km,i nije se ni malo potrosio...a i sad nije davao nikakve znakove fals vazduha,palio lepo bez gasa,drzao ler lepo itd...
El ima da se kupi samo nova karika za sport pro,sta mislite el ne moram da menjam klip s obzirom da nema uopste tragove lepljenja(nije ni lepio),nego nzm da se nije i on mnogo potorsio?Kolika treba da bude tolerancija,da odnesem do strugara da mi premeri komparaterom,pa ako je ok samo kariku da zamenim kad budem imao para,za njega mi najvise zao,ako necu skoro da ga vracam na motor najvise mi ga zao

#440
Posted 08 October 2011 - 13:47
ima originalna athena 47,6x1 karika da se kupi u mtbk...
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users