Jump to content


Piaggio Free Milošev



591 replies to this topic

#421 Black Adder

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPip
  • 1,859 posts
  • MestoBelgrade
  • VozimKymco People S50 2T, Peugeot Elyseo 2T 70cc. Malaguti Madison S250

Posted 04 October 2011 - 09:04

Posted Image

#422 Milos'96

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,281 posts

Posted 04 October 2011 - 13:44

pa kad ja ustelujem de sme da nema snage :) :)

#423 Boza

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,532 posts
  • MestoSopot
  • VozimKeeway Fact

Posted 04 October 2011 - 17:19

Puni ko besan... :)

#424 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 04 October 2011 - 17:36

Ih kad zaurla na startu da se čovek poplaši... :) Lepo ide svakako, vidi se da lepo puni kroz ubrzanje a ovo na startu malo prevrti al nije frka!
Jel znaš na koliko si obrtaja?

#425 Milos'96

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,281 posts

Posted 04 October 2011 - 18:26

nemam pojma na koliko obrtaja radi,ali je ovako super...to je samo do kraja nedelje,ako mi delovi stignu do petka u petak odma posle skole rasturam,ubacujem nove lezajeve,hpc radilicu,silikonske athena semeringe,novu prirubnicu,automatski sauh,busim malossija na 47.4 i ubacujem meteor klip,tako da ce to da bude full generalna...

A danas je opet poceo na punom gasu po mlao da stuca,do 80-85 ide super i onda pocne malo da stuca i prekida...nzm sta se desava sa termogupom,nadam se da nije nista s njom u pitanju,napravio sam mesavinu 3% i vozio ga do sad nekih 50ak km...

#426 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 05 October 2011 - 08:18

moguće da ne dobija dovoljno goriva, nivo na plovku, moguće i da vuče falš vadzuha recimo na semeringu

#427 Milos'96

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,281 posts

Posted 05 October 2011 - 12:26

Ma moguce i da je izgubio kompresiju,recimo http://forum.pyrothe...tyle_emoticons/default/1lol.gif videcu ako mi stignu delovi do petka,rasturam sve komplet...

#428 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 05 October 2011 - 12:47

ee izgubio kompresiju za 2 dana vožnje.-. http://forum.pyrothe...tyle_emoticons/default/1lol.gif

#429 Milos'96

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,281 posts

Posted 05 October 2011 - 13:28

nzm,u pocetku nije stucao,i onda je poceo,a isto je tako bilo i sa malossijem,prvi simptomi su bili stucanje na punom gasu,i kad nije pun gas a dodje do nekih 80 pocne da stuca,cak i uz brdo...

#430 Boza

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,532 posts
  • MestoSopot
  • VozimKeeway Fact

Posted 05 October 2011 - 15:58

Kliker bi pokvario.. http://forum.pyrothe...tyle_emoticons/default/1lol.gif

#431 Milos'96

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,281 posts

Posted 05 October 2011 - 17:15

http://forum.pyrothe...tyle_emoticons/default/1lol.gif

Nego,sad mi pade na pamet,el mogu lezajevi da odu ako se semering nabije mnogo duboko?Posto sam i semeringe menjao kad sam menjao klip,a semering kod variomata sam dosta nabio da mi ga variomat ponovo ne pocepa,posot mi se pre to desavalo kad ga nabijem normalno,pa nzm da nije zatvorio neki kanal za ulje?To mi je jedino logicno objasnjenje posto su lezajevi bili super kad sam menjao lip,a sad,posle 800km otisli skroz u qrac...

#432 Black Adder

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPip
  • 1,859 posts
  • MestoBelgrade
  • VozimKymco People S50 2T, Peugeot Elyseo 2T 70cc. Malaguti Madison S250

Posted 05 October 2011 - 17:40

Miloše, semering ima svoje mesto i svoju poziciju u kanalu. Ako je plitko postavljen, rizikuješ da ga kompresija izbaci, ako je preduboko, opet rizikuješ da ga pocepa ležaj ili da zatvori kanal za podmazivanje istog. Stoga, ima veze na kojoj poziciji se nalazi semering. Najbolje je da pre zamene obeležiš poziciju predhodnog ili kad su rasklopljene polutke utvrdiš do koje pozicije sme da ide u dubinu.

#433 Milos'96

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,281 posts

Posted 05 October 2011 - 18:01

Pa otkud znam dokle je prethodni,on je odavno promenjen,a ovaj je izgleda preduboko nabijen...ovaj kod variomata treba da bude ravno sa blokom,a onaj do magneta 12mm od pocetka bloka,el tako?Ovaj do variomata mi se uvek pocepa kad ga ostavim malo vislje,pa sam ga sad malo vise nabio,i sumnjam da je zbog njega otisao lezaj...ali opet ostaje pitanje zasto su se karike tako brzo potrosile...uglavnom na uljnu se vise ne vracam,bar sto se tice toga da budem siguran,pa ako opet izbije neka havarija...onda nzm sta cu da radim http://forum.pyrothe...tyle_emoticons/default/1lol.gif

#434 Black Adder

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPip
  • 1,859 posts
  • MestoBelgrade
  • VozimKymco People S50 2T, Peugeot Elyseo 2T 70cc. Malaguti Madison S250

Posted 05 October 2011 - 18:37

pa ako se pocepao onaj na variomatu imao si malo siromašniju i topliju smešu, eto razloga za povećano trošenje karika

#435 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 05 October 2011 - 20:27

sekirče i udri, neće uljna više zaebavati.. http://forum.pyrothe...tyle_emoticons/default/1lol.gif

#436 Milos'96

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,281 posts

Posted 05 October 2011 - 20:42

On je pre bio pocepan,a kad sam stavio nov RMS klip lepo sam ga i do kraja nabio,i sad je kao nov...tako da mi za karike i dalje nije jasno,ali za lezaj moze dab ude zbog semeringa,mada je veca verovatnoca da ga je ubilo isto sto i karike...

A zar mogu karike da se toliko brzo potrose i zbog siromasne smese?Ajd u redu malo brze,al bas da za 800km na 2.7mm...sto je mnogo mnogo je...da je bila siromasna smesa valjda bi zalepio...a on nema uopste tragove lepljenja...

#437 cvele

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPipPip
  • 4,962 posts
  • Mestonis
  • Vozimkeewe hurrican

Posted 05 October 2011 - 21:07

Jbg mek materijal karika na tom RMS klipu....a turpija se vrtiiiii.....http://forum.pyrotherm.rs/forum/public/style_emoticons/default/1lol.gif

#438 Milos'96

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,281 posts

Posted 07 October 2011 - 18:11

Stiglo danas sve za generalnu...sutra ujutru idem odma da odnesem cilidnar na busenje,nadam se da ce moci odma da mi zavrsi i odma ga rasturam,pa cu da radim nocu dok ne zavrsim :D

#439 Milos'96

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,281 posts

Posted 08 October 2011 - 12:09

Skinuo sam sad masinu,skinuo sport pro i smorio se nacisto http://forum.pyrothe...tyle_emoticons/default/1jee1.gif

Nije lepio,klip kao nov,cilidnar kao nov,ali karika potorsena nacisto,1mm zazor http://forum.pyrothe...tyle_emoticons/default/1lol.gif

Znaci do ulja nije sigurno,posto sam sad sam pravio mesavinu 3%...a lezajevi su sa obe strane nastradali,sto znaci da ni do semeringa nije,nemoguce da sam sa obe strane lose namestio semeringe...

Znaci nzm sta da radim,razbusio sam cilidnar,ovaj meteor je potpuno isti kao malossi klip,zazor na karikama 0.15mm,kao kod novog(mada ovo sad i jeste nova teromgrupa),ali mi se ne namesta dok ne nedjem sta ih jede toliko...

Znaci sport pro je presao oko 1500km na onom motoru i imao samo 0.2mm lufta na karikama,ovde sam ga vozio nepunih 100km i otiso na 1mm...

Lezajeve cu svakako da promenim,ali da ne vuce negde drugo prasinu ili tako nesto?A semerinzi su kao novi,bili su mnogo puta i gori pa nisma imao ovakve havarije...na turpiji mi se semering do variomata skroz raspao,odvojio se skroz unutrasnji od spoljasnjeg dela,tako sam vozio skoro 1000km,i nije se ni malo potrosio...a i sad nije davao nikakve znakove fals vazduha,palio lepo bez gasa,drzao ler lepo itd...

El ima da se kupi samo nova karika za sport pro,sta mislite el ne moram da menjam klip s obzirom da nema uopste tragove lepljenja(nije ni lepio),nego nzm da se nije i on mnogo potorsio?Kolika treba da bude tolerancija,da odnesem do strugara da mi premeri komparaterom,pa ako je ok samo kariku da zamenim kad budem imao para,za njega mi najvise zao,ako necu skoro da ga vracam na motor najvise mi ga zao :rolleyes:

#440 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 08 October 2011 - 13:47

negde ulazi prašina, ne bi bilo loše kada bi napravio onu pumpicu što može falš da proveri, pa napumpaš da vidiš.. ja sve sumnjam na semering kod variomata, tu se najtvrđa prašina vuče... al dobro može biti i ne mora..

ima originalna athena 47,6x1 karika da se kupi u mtbk...





1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users