

#461
Posted 11 March 2012 - 11:27
Pa koj mu je k sad?Pre 1000km sam znaci ubacio novu hpc radilicu,nove lezajeve,nove semeringe,stavio cak i novu prirubnicu,svaki spoj zalio sa po litar silikona,ma sve cakum pakum,i on opet zajebava...sta moze da uzrokuje toliko trosenje karika?Inace sad imam meteor klip,to je vec 3. klip za 3000km koji je stradao na isti nacin.Pre njega sam imao RMS,on se za 800km potrosio na 2.7mm,stavio sam sport pro,skoro nov,zazor bio 0.2mm(imao iza sebe 1500km),posle 100km ga otvaram zazor oko 1mm...
A fals mislim da nije vuko,radio je lepo na leru,bio stabilan,i vukao je odlicno,skakao na zadnji iz starta i sve...
Pa sta vise da mu radim?Kupicu sigurno nov klip,mozda cak i za 2. specijalu(sad je na 47.2mm),ali mi to nista ne znaci(pre 1000km kad sam ga sklopio zazor je bio 0.15mm)...jednostavno ne znam sta moze da pravi problem...a kad sam otvorio sve je plivalo u ulju(valjda uljna moze da isporuci dovoljno),ali kad sam vozio sport pro sam sam pravio mesavinu 3%,i posle 100km je karika bila ko da je presla 20.000km...a cilindar i klip su ok,nista nije potroseno,sve u granicama itd...
#462
Posted 11 March 2012 - 12:45
Ako cilindar nije potrosen kupi samo nove karike..
#463
Posted 11 March 2012 - 17:11
Inace montirao sam serijski kit(sa klipom original piaggio,ima piaggiov zig i sve,samo za nedelju-dve dana,dok ne sredim malossija),karike oko 1.2mm potrosene,znaci sjebana termogrupa,i odusevio sam se kako ide,ne bas kao 70cc,ali navlaci odlicno,i razvrtava extra,ne radi mi km sat,ali se vidi po zvuku da izbaci kais do kraja i ode jos dosta u obrtaje,sto znaci da sigurno ide bar 80kmh,nisam znao da serijala sa rezonom moze ovako da ide,imao sam pre isti taj setup,ali je klip bio meteor,nova termogrupa i sve,i nije uopste hteo preko 60kmh,i mnogo losije je navlacio,ne znam dal mozda to ima neke veze,moram ovaj piaggiov klip da uporedim sa meteorom,moguce da ima neke razlike,jer se secam da sam tad sve zivo isproveravao,i nije hteo nikako preko 60(pisalo se o tome u ovoj temi,negde na pocetku)...
#464
Posted 17 March 2012 - 20:12
Cilindar Stage 6 sport pro je u super stanju,po mojim merenjima nije uopste potrosen(kako god da merim ispada da je u fabrickoj meri,47.6mm,al ajd da kazemo da je potrosen bar 1-2 stote),ali je klip otiso u qurac,umesto 47.54 on je 47.44-47.46,znaci potrosio se celu desetu,i nema svrhe da ga vise vracam na sport pro,verovatno bi kratko trajao,tako da za sport pro moram da kupim nov klip,mogao bi da uzmem tip B(za jednu stotu veci,ako je slucajno cilidnar malo potrosen),i meni je nesto palo na pamet,samo da pitam dal je to moguce:
Da ovaj klip od sport pro ugradim na malossi sport,on vec sad sa dodnje strane moze do pola da udje,jer su i on i cilindar mnogo potroseni,znaci strugar bi trebao da skine oko 7-8 stotih sa cilindra(to mozda moze i samo honovanjem),i onda bi tolerancija bila kao fabricka,i kupim novu kariku athena za sport pro,i sve to preklopim malossi cilindrom.
E sad me interesuje dal je to moguce,jedino sto se razlikuje je onaj prozorcic,tj.nema ga uopste na sport pro klipu,a ima ga na malossi sportu,pa cemu on uopste sluzi,el daje perfomasne neke ili sta?Sta mislite,el bi sa ovim klipom malossi sport dobio ili izgubio na perfomasnama,el bi kompresija bila dobra itd...???
Evo su slike malossi klipa i sport pro klipa(malossi je ovaj sa 2 karike,a sport pro sa jednom):




#465
Posted 17 March 2012 - 20:52
I za malossi i za S6 mogu da se nabave malo jeftinij klipovi ako je zbog cene...
#466
Posted 17 March 2012 - 21:04
Znaci nije velika razlika izmedju karike(oko 1500din)i novog RMS klipa sa karikama(oko 2000din)za malossi sport,ali ako bi dobio vece perfomanse sa ovim klipom,vecu trajnost,sto da ga ne iskoristim,kad vec imam i odgovarajucu meru i sve.
EDIT:A el moze da se trosi ubrzano zbog siromasne smese(znaci kao u mom slucaju,posle 1000km izgleda kao da je presao 30.000km),ili zbog siromasne smese moze samo da zalepi,ako ne zalepi ne moze ni da se trosi toliko?Ja sam ga znaci pre rasturanja drzao i po 2km na punom gasu,i kad tad nije zalepio ne verujem da je siromasna,ali nisam uopste to proveravao jos od aprila prosle godine,a od tad sam imao nekoliko generalki,uvek mi je posle sklapanja lepo radio,lepo primao gas itd,pa smesu nisam ni proveravao,ali moguce da je siromasna,ali ne znam dal je moguce da se zbog toga toliko trosi(mada kad god sam skidao svecicu boja je bila odlicna,jedino sto ga nisam drzao 1km na punom gasu,pa da onda proverim,nego ono,u garazi skinem svecicu i boja super,znaci mesovata voznja).
Edited by Milos'96, 17 March 2012 - 21:40.
#467
Posted 17 March 2012 - 22:36

#468
Posted 17 March 2012 - 22:49
Aj jos jednom da pitam:
Quote
Ovo mi je poslednja nada,ako to nije moguce onda mogu slobodno da bacim motor,jbmti motor kod koga se generalna radi na 1000km

#469
Posted 17 March 2012 - 23:08
Sto se tice klipa od sport pro-a, ja bih probao, nista ne kosta.. Ali moras prvo da premeris da vidis kolika ce kompresija da bude sa njim, da li se spusta ispod prelivnih kanala..
Moze da se vozi i sa klipom bez prozora.. Da l gubis performanse, ne znam (predpostavljam da da), jer ne razumem kako funkcionise.. Pitaj Marija..
#470
Posted 17 March 2012 - 23:23

A Marija nema bas sad kad je najpotrebniji,na PM sam ga izgleda smorio,pa se plasi da vise udje na forum


A do ulja ne verujem da je,sa litrom ulja ne mogu da predjem ni 700-800km,uljna je nategnuta do kraja,a i kad sam unistio sport pro sam sam pravio mesavinu 3%(motul scooter expert,samo njega koristim),i ispalo da je on najbrze otiso.
Pitao sam sad i na MSu,mozda se jos nekom desavalo,tamo vise ljudi vozi piaggio,mozda im je to neka mana nesto,jbmliga,turpiju sam bre sastavljao isto ko njega,cak tad nisam imao uopste isksutva,pa se posle 1500km nije potrosila ni mlao karika,a cak sam jednom vozio 6km bez ulja,spalo crevce,pa nije ni zalepio,zazor na karici 0.2mm(kao kod novog),onog sma vozio i sa raspadnutim semerinzima...ma nema sta nije preziveo na onom motoru,secam se da sam se cudio kad ga otvorim kako je kao nov,tad sam se jos ucio,a na ovom motoru mu pruzim idealne uslove i zakoljem ga posle nedelju dana,i to ajd da nisam silazio sa motora,nego sam sam samo isao do skole koja mi je 5km od kuce,ukupno sam presao oko 80km...
Edited by Milos'96, 17 March 2012 - 23:37.
#471
Posted 18 March 2012 - 02:06
Ono što ja mislim je da ne treba da trpaš klip sa 1 karikom predviđen za alu cilindar u gusani cilindar...Vidim da su male razlike u visini klipa od bolcne prema čelu klipa koji je prvi uslov da se to strpa uopšte, s druge strane ne znam gde je sastav karike i da li trči preko nekog od kanala...Glavni razlog zbog čega mislim da to ne treba da radiš je širenje klipa u cilindru...jednostavno gus i alu cilindri pa i njihovi klipovi se drugačije šire pri zagrevanju i mislim da bi tu veoma brzo iskusio jedno novo ribanje cilindra...
Kažeš, troše ti se klipovi brzo..ako kažeš da pičiš 1lit ulja na 700-800km-a onda imaš dovoljno ulja i nije to...Ostaje jedino da ga pržiš na ladno ili si jednostavno oštriji vozač i ne štediš cilindar!

#472
Posted 18 March 2012 - 13:21
Ulje znaci nije,onda jedino prasina ostaje.
Da ga cepam,cepam ga redovno,i na hladno,i na vruce,ali to sigurno nije razlog,pa istom tom S6 sport pro KITu sam na turpiji dusu vadio,nikad on nije zagrejan pre vozenje,uvek ga samo upalim,pun gas,on malo trokira 50m,probije i nastavi normalno,i tako se za 1500km nije potrosio ni najmanje,sve je bilo kao kod novog,isti taj KIT stavim na drugog freeja,jos napravim mesavinu 3%,posle 50km pocinje da stuca na punom gasu,kad sam ga otvorio posle 80km on potrosen ko da je presao bar 20.000km.Znaci nema sta,ili siromasna smesa(ako je uopste moguce da se trosi ubrzano zbog toga,mada ne verujem,verovatno bi pre zalepio),ili prasina.Moguce i da me zezaju ovi budjavi RMS semerinzi,mada ovako lepo radi,ne pokazuje nikakve znake fals vazduha...jednostavno nemam ideju sta moze da bude,videcu da sad stavim silikonske athena semeringe,da se malo poigram sa airboxom(videcu da dodam krpu u 2 sloja preko sundjera,i da je pritegnem poklopcem,znaci da bude po celoj povrsini,i to cu pre toga da je okupam u ulju,da ne moze vise nista da prodje,pa ako se opet desi tako nesto...nzm sta cu da radim...
#473
Posted 31 March 2012 - 20:41
I stavio sam sport pro KIT,onaj tunirani,ali sa starom karikom sa zazorom od 1mm.jedva sam ga ustelovao,ali sam ga napravio znaci da moze da se vozi na svim otvorima gasa,ne trokira uopste,a obrtaji su znaci...ma ne mrda ih uopste,kako krene iz starta(iz starta i prokopa malo)tako drzi dok ne istera kais do kraja,i onda pocne da dize obrtaje.Krajnja nije nesto mnogo velika(93kmh po GPSu),ali s obzirom da je na njemu TREK,prenos potpuno fabricki...i ovo je odlicno...
A najbolja kombinacija se pokazala sa ljubicastom centralnom oprugom(+35%),i rolnicama 3.7g,sa ovom kombinacijom drzi obrtaje ko zakucane,i lepi za sediste.Skidao sam deklu bar 10 puta.
A za ovo trosenje sumnjam na airbox,sad sam ga mlo prostudirao,i primetio sam da ispod sundjera ima dosta prasine,sto neib smelo,znaci na plastici oko one rupe koja vodi u karb sve puno prasine,i sad sam to ocistio lepo,sundjer skroz izvadio,i stavio samo jednu krpu koju sam rasirio na ceo airbox,pritego srafove,i onda odseko visak,tako da vise nebi trebala da se provlaci prasina,krpu sam skroz natopio uljem,znaci curi ulje sa nje.
A ovaj TREK se bre dere kao nenormalan sa ovim KITom,ja sam mislio da su oni auspusi bili bucni,ma jok,kad udje u tolke obrtaje svaki auspuh je bucan,ovo mi probija usi isto kao i replica i athena racing(mozda malo manje).
Jeste da ne ide kao sa athenom,krajnja je mnogo manja,ubrzanje losije,ali ja sam prezadovoljan kako ide,podsetio me na ono leto kad sam uspeo najzad da ga ustelujem i kad sam se rvao sa njim po ulici i cepao gume,a kez od uveta do uveta

Namerno sam ga montirao sa ovom karikom,izmerio da je tacno 1mm(tesnih),i hocu da ga za 2 nedelje,tj nekih 100km,ponovo otvorim i premerim zazor,ako se pojede dosta(a prosli put je za 100km dosao sa 0.2 na 1mm),da idem dalje,ako bude sve u redu stavljam novu kariku i ne diram vise nista dok ne sredim malossija,a moracu uskoro jer se ovo dere kao nenormalno,i kroz stelovanje sam izduvao oko 300din goriva,a daj boze da sam presao 20km,ali ko jebe gorivo,bolje da se vozim kad imam i da uz brdo preticem automobile,iz starta se rvem sa njim,i uzivam u voznji,nego da se sa serijalom pomazem nogama uz brdo,da me preticu svi automobili itd...sad je od smetnje u saobracaju postao besna masina

EDIT:A proverio sam i lezajeve,i i dalje su u najboljem redu,nemaju ni najmanje lufta,radilica isto.A ona osovina na koju se kaci kvacilo mi nesto ima mnooooogo lufta,ovamo na kraju se ljulja mozda i ceo santimetar,baaaas mnogo,a i u voznji iz reduktora dopiru neki zvuci nesto kao turbina,onako pisti...izgleda da cu morati i te lezajeve da menjam...
Edited by Milos'96, 31 March 2012 - 20:49.
#474
Posted 31 March 2012 - 21:11
#475
Posted 31 March 2012 - 21:19
#476
Posted 31 March 2012 - 21:38
Ne skidaj više cilindar, sipaj i vozi
#477
Posted 31 March 2012 - 22:09
A cilindar cu da skinem za 100km da mi se nebi pojeo mnogo klip,vec je na nekih 16stotih,a KIT je skoro nov,mnogo se brzo trosi,tako da cu morati uskoro da ga pregledam,i ako bude sve u redu da staivm novu kariku(ova ima 1mm,a narucena je vec nova,i nove semeringe da stavim,plavi corteco sa silikonskom ivicom,da ne razmisljam i o njima,ovi RMS nisu ni za...ne izdrze ni 1000km,i pocne da uvlaci fals.
A i kad sredim malossi sport vracam njega,zbog potrosnje,ovo ko zna koliko ce da trosi,ne verujem ispod 7-8l
A trenutni setup je:
Stage 6 sport pro tuned by Mario(teoretski valjda na 9500obrtaja daje 18.4ks)
Tecnigas TREk auspuh
Dellorto 17.5mm karb,glavna dizna 83,igla skroz spustena,sraf odvrnut 3 kruga(kad je bila na sredini trokira motor kao nenormalan i ide samo na punom gasu,a i kad zabodem pun treba mu nekoliko sekundi da primi,a ako otvorim airbox onda se pa gusi,sad sam ga bas pogodio,pipnes malo gas on istog momenta zarezi i zalepi za sediste http://forum.pyrothe...tyle_emoticons/default/smile.png )
Motoforce evolution race hpc radilica
Stage 6 iglicasti lezaje(srebrni kavez),inace primetio sam da onaj malossi iglicasti ne moze ni u ovaj stage 6 klip,zato sam ja morao sve klipove do sad(osim onog original malossi)da obradjujem kod iglicastog,jer je siri,i sad sam hteo njega da stavim,medjutim nije moglo,pa sam stavio ovaj stage 6(on je valjda jos bolji)
rolnice 3.7g motoforce,ljubicasta centralna opruga(+35%)
Ja sam stvarno prezadovoljan kako ide,dugo sam ga vozio sa malossi sportom,pa vec 2-3 nedelje sa nekim raspalim serijskim kitom(nema ni k od kompresije

#478
Posted 31 March 2012 - 22:16
Pita, on 31 March 2012 - 21:11, said:
Pa kako da ga ne skidam kad ne izdrzi ni 1000km i ode na preko 2mm,stuca na punom gasu,opadnu perfomasne,jedva pali itd...ja imam neki problem,i na ovom motoru nikad jos nisam skinuo cilidnar bez razloga,secam se kad je malossi kit jos imao original klip,cak jei lepio,vozio sam ga dok nije skroz izdahnuo,secam se da sam ga po 10min ujutru kurblao dok upali,pa ga drzim na gasu,a on jedva ide,stuca,zvecka...dok se nisma nakanio da skinem cilindar i sta sma zateko...
Ma prasina je 100%,nema sta drugo,inace sad sam pored uljne dodao i 2% u rezervoar,nek se nadje,za test,znaci to je 4% ako ne i vise(uljna je nategnuta do kraja),pa ako se opet pojede bar ulje da iskljucimo(mada sam ga vec iskljucio,ali da iskljucim jos jednom tu mogucnost http://forum.pyrothe...tyle_emoticons/default/icon_biggrin.gif ),i onda samo prasina ostaje,a nju nema gde da uvuce osim na semeriznima i na airboxu,a na airboxu sad vise nebi trebalo da uvlaci tako da bi trebalo da bude sve ok,videcemo,javljam se za 2 nedelje kad stigne nova karika i kad otvorim cilindar,izmericu ponovo,pa da vidimo koliko se potrosio.
Evo i ovaj serijski KIT,sklopio sam ga sa nekih,ne secam se dal bese 0.8 ili 1.2mm zazora,ali preko 1.2 nije sigurno,sad je ona gornja otisla preko 2.5mm,a evo koliko sam ga vozio,samo do skole 2-3 nedelje,znaci nesto ih jede pa to ti je...
EDIT:Perlx,moj se nije cuo do skoro,taj zvuk sma primetio pre nekih nedlju-dve dana,do tad se reduktor nije uopste cuo,i sad vidim da je luft stvarno ooooooogroman,siguran sam da nije bio toliki,uvek je ta osovina imala malo lufta,ali ovoliko nije sigurno,ovo je kao da nemam lezaj,kao da sam gurnuo osovinu u 2mm vecu rupu...
A dal slini ne znam,ali cini mi se da je po malo mokro ispod osovine,inace sam aljkav sto se toga tice,motor nije opran nzm ni ja otkad,cak i kad radim generalnu ne operem masinu,nego je onako masnu i blatnjavu sklopim nazad

Edited by Milos'96, 31 March 2012 - 22:19.
#480
Posted 02 April 2012 - 15:37


1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users