

#381
Posted 17 September 2011 - 18:22
Nego sad i na kurblu mnogo tesko pali...znaci umetnost je upaliti ga,po 10min morma da ga kurblam,ali kad upali ide normalno...ja mislim da je nesto do goriva,ali sta??
#382
Posted 17 September 2011 - 21:22
jer 9-ka svećica sa dugačkim navojem ok za taj setup ? jesi probao 8 ili 7, po nekoj logici piaggio na dugom navoju više hladi elektrodu nego npr mina na kratkom, pa je 9-ka kod tebe hladnija nego 9-ka u nekom mina setupu ?
#383
Posted 17 September 2011 - 22:03
PS:ona RMS bobina vec crkla kod onog freeja,danas sam ga sa mojim freejem doslepao do kuce,uz ogromnu uzbrdicu moj free izvuce i mene(oko 90kg)+onaj free(free ima 91kg,plus gorivo,ulje,nesto alata itd znaci 100kg)i plus drug na onom freeju(oko 60-70kg)i uz jendu ogromnu uzbrdicu smo pratili jednog samog na piaggio NRGu...znaci stvarno sam prezadovoljan kako ide,jedino me to paljenje malo nervira(tj malo vise

#384
Posted 18 September 2011 - 00:27
#385
Posted 18 September 2011 - 01:23
Inace bas sam gledao i sad ne vidim nigde da pustaju svetlost,ali probacu da stavim one stare limene,sad su malissi karbonske...a ovu sto zeva sam skinuo i malo je savio i posle je lepo dihtovala...nzm brine me da nije kompresija,a ne skida mi se opet cilidnar,a nije ni dobro da ga skidam svaki cas...probacu sutra jos malo da se poigram sa njim,videcu da probam i da stavim onaj TNT 19mm,sa njim je turpija i na minusu na dugme palila na dodir...ako ni tad ne bude hteo onda definitivno nije do karba,pa idemo dalje

Black Adder, on 18 September 2011 - 00:27, said:
Ma zamenio bi ja ceo motor,al se trenutno jedva krpim i za gorivo

#386
Posted 18 September 2011 - 22:24

#387
Posted 18 September 2011 - 22:57
#388
Posted 19 September 2011 - 00:25
El moguce da je RMS klip tolko loseg kvaliteta da za 500km odu karike ili tako nesto,el ga imao neko?A secam se kad sam ga ugradio,kurbla je baaaaas tvrda,palio na dodir,nije se gasio ni nista,kad ga zaletim i pusitm gas on bas koci motorom,a sad je sve to slabije,ili sam se ja vec naviko na to,nmp,ali cu morati da otvorim cilindar...ma to nije tolki problem,ali se najvise smorim kad pomislim da treba da odvijam auspuh,ona dva nepristupacna srafa me smore nacisto,nekad mi dodje da polupam ceo motor kad po pola sata nece da krene...kod replice i athene brate samo otkacis oprugu i iscupas auspuh,a onaj deo ostanena cilindru...al nema veze,ne skida se cilindar svaki dan

#389
Posted 19 September 2011 - 06:37
#390
Posted 19 September 2011 - 08:29
niti je malossi sport kit kome treba devetka, niti je ta situacija sa dugim navojem meni prihvatljiva..
ako motor ima snage u vožnji onda ima i kompresije, to nije sumnja, samo je pitanje koji je kompresioni odnos i da li zaista treba toliko hladnu svećicu voziti...
#391
Posted 19 September 2011 - 10:52
A za snagu mi je vec postalo sumnjivo,posto je krajnja malo opala,sad uospte nece preko 75kmh,a juce je pocoe i da stuca u voznji...otvoricu cilindar svakako da o tome vise ne razmisljam,ako nije do toga probacu drugi karb,ako i onda ne upali probacu 8icu svecicu...morma to da resim,jbs takav motor,znaci i kad je vruc ako ga ugasim i odma probam da ga upalim moram najmanje 5-6puta da ga zakurblam...a onda je i svecica i sve vrelo..
#392
Posted 19 September 2011 - 20:14
#393
Posted 19 September 2011 - 20:23
#394
Posted 19 September 2011 - 20:36
#395
Posted 29 September 2011 - 06:32

El bi mogao dellosto 17.5mm da napoji S6 sport pro i athenu racing?Razmisljam da za vikend to napakujem na ovog sto slabo pali,ali sam karb prodao,i odlucio da ostalo ipak ne prodajem za sad,pa nzm dal ce moci on to da izdrzi,i dal ce da ima istu snagu,ili bar pribliznu kao sa 19mm?I radilica ce da ostane serijska,el moze onda to da izdrzi?Bar da istera ovu sezonu,pa na zimu ako treba ubacujem motoforce radilicu http://forum.pyrothe...tyle_emoticons/default/icon_biggrin.gif
#396
Posted 29 September 2011 - 08:56
karburator nije racing izvedba, 30 je klipić i slabiji atomizer, opet možeš probati da vidiš, samo oprezno,..
radilica će izdržati, samo neće gurati dovoljnu primarnu kompresiju, nema pune polutke, ovakvom cilindru treba pripremiti podlogu...
PS kad budeš sredio paljenje, izmenjaću ti naslov, dosta bre više, ne možemo da se pokupimo koji je koji free.. sve si nas zabunio http://forum.pyrothe...tyle_emoticons/default/icon_biggrin.gif
#397
Posted 29 September 2011 - 10:02


EDIT:A kolika bi potrosnja trebala da bude sa takvim setupom,dizna 83(kao sad)i prigusen airbox?El nece preko 5l?
#398
Posted 30 September 2011 - 20:33
El je taj RMS klip(tj karike)toliko los da se za 800km toliko pojedu,ili je nesto do mene?Sad cu da stavim sport pro i iskljucujem uljnu pumpu,da vidim kako ce da se ponasa,a ovo neka do zime pa na zimu kupujem original malossi klip za prvu specijalu i nosim na busenje...ali me interesuje zbog cega se ovo desilo,i prosli put je bilo isto tako,samo sto je prosli put lepio,pa karike sigurno prelaze preko tih naslaga i trose se,ali sta se sad desilo kad nije lepio ni najmanje???Da mi se ne desi tako nesto i sa sport pro,el smem da ga stavim?msm nema sta,ako sam pravim mesavinu,a smesa je dobra ne vidim sta moze da mu fali...
#399
Posted 30 September 2011 - 21:15
#400
Posted 30 September 2011 - 22:07

2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users