#161
Posted 23 May 2017 - 22:19
#162
Posted 24 May 2017 - 05:59
Odlično si ga uradio i setovao, sad da vidimo šta će na stazi postići, tu već ima zdrave konkurencije i po pitanju mašine a i vozača..
#163
Posted 24 May 2017 - 23:21
#165
Posted 10 June 2017 - 18:11
Sent from my iPhone using Tapatalk
#166
Posted 16 June 2017 - 19:06
#167
Posted 16 June 2017 - 19:18
#168
Posted 16 June 2017 - 20:10
#169
Posted 16 June 2017 - 20:26
Djuskaš tamo kod sklapanja faze uljne pumpe?
Obziorm da vodenu pumpu pališ na prekidač po želji a agregat se vozi samo na takmičenjima, mislim da je termostat nepotrebna stvar čisto iz neke sigurnosti zbog blokiranja u neželjenom trenutku.
Odličan video, svaka čast!
#170
Posted 16 June 2017 - 20:29
Sent from my Lenovo K33a48 using Tapatalk
#171
Posted 16 June 2017 - 22:56
snimanje i montazu odradil je frend koi se bavi s tim inace tak da je ispalo ko profesionalno
#173
Posted 19 August 2017 - 13:51
#174
Posted 19 August 2017 - 15:02
#175
Posted 21 August 2017 - 11:01
dakle prednji kraj je spusten na gornjem nosacu prihvata amortizera..
prije se ploca nosaca sarafika sa donje strane,sad je prebacena na gornju..
kaj se tice prve utrke u novoj raci,startal je sa 3 pozicije i na startu odma ispalil na 1. al je prekasno kocil i nije stigel zatvorit zavoj pa je opet pal na 3. mjesto..tokom trke otpustil mu se volan na lulici i cijelo vrijeme radil napred nazad..zavrsil je trku na 3. mjestu...
s tim da mu je na treningu pukla grana,pa smo trazili tam nekog da ju zavare i da odvozi trku..
nalon toga grana je slizena iz 2 dijela i spojena sa federima,to je rjesilo taj priblem..
druga trka u krizevcima,startna pozicija 3. ako se dobro sjecam...opet ista stvar,na staru skocil na orvo mjesto ali je kasnije kocil i udaril u bankinu,tad mu se ponovno otpustil volan,ali ovaj puta lula na stupu vilice i radila lijevo desno,utrku je zavrsil na 2.mjestu..
bilo je problema jos sa pregrijavanjem straznjeg diska,nije bilo moguce doziranje kocnice nego je odma blokirala...zavrsil je na 2.mjestu,nije forsiral da se ne razbije pa ostane bez bodova i motora
jucer u virovitici vozile su se 2 trke..
kvalifikacije su se vozile po kisi,a na zalost imal je samo jednu dobru kisnu gumu koju smo montirali napred..i za prvu i za drugu trku kvalificiral se za start sa zadnjeg 5. mjesta.mna prvim kvalifikacijama je cak skliznul i imal lagani pad u zavoju pod 180°...
na startu prve trke odma je skocil na prvo mjesto alu u prvom zavoju nije uspel dobro zatvorit pa je pal na 5. mjesto..uspjel je doc do 2. i tak zavrsil trku..
drugu trku startal je opet sa 5. mjesta,na staru probil se na 2.i odrzaval tokom cijele trke 2. poziciju i tak zavrsil..
sljedeci vikend voze se 2 trke u pozegi i toe to kaj se sezone tice..
ova staza u virovitici je karting staza i ima dosta kratkih ostrih zavoja..vozac nam nije bas jos iskusan i tehnicki je dosta slabiji naspram ovog koi je 1. (decko vozi vec sigurno 5. godina i vozi stvarno jako dobro i motor ima jako dobro slozen)..
staza u pozegi je duga sa duzim zavojima,tam bi trebal biti bolji..vespa je mozda i najjaca sad u prvenstvu,pa cemo da vidimo...
#176
Posted 21 August 2017 - 11:20
Sto se ostalog tice, ocigledno je potrebno malo privikavanja vozaca na ljutu guju.
#177
Posted 21 August 2017 - 11:37
sad vidim da nisam postavil video starta iz nove race..
#178
Posted 21 August 2017 - 11:57
#179
Posted 21 August 2017 - 12:07
u subotu su komentirali da bude popusil k***c jer je to karting staza "za 2t skutere" ali nakon trke bio je muk
za sljedecu sezonu slozili budemo usis od beverlya 350 koi ima promjer 38mm (ovaj sad je 33mm) i nastojali odradit mapiranje na stol u austriji kod covjeka koi radi motor i radil je jednu vespu gts 300 sa slicnim setapom..
usis mu je jedina losija stavka u setapu..
po povrsini ventila i promjeru kanala,idealano je 36mm
#180
Posted 21 August 2017 - 14:37
19 user(s) are reading this topic
0 members, 19 guests, 0 anonymous users