#41
Posted 17 January 2017 - 11:23
bitno je da se more izmjerit razlika u liftu od bregaste di bregaste pa da znamo kolko je poboljsanje u odnosu na standard..
starije quasar 250 bregaste nemaju oznaka,novije na 300cc imaju..ali u piaggiu kataloski brojevi su isti za 250 i 300 bregaste tak da su one identicne (isto tak i za leader,samo kaj kod leadera na 125 i 150cc bregasta nema utor za dekompresor dok na 180 i 200cc ima).
#42
Posted 17 January 2017 - 13:39
#43
Posted 17 January 2017 - 15:59
na oko se već vidi razlika..
lijevo je standard glava,desno malossi..
standard glava - širina ispuha 27.5mm a visina 23.85mm
malossi glava - širina ispuha 31.4mm a visina 28mm
na malossi glavi sam izlaz ispušnog kanala nije u centru naspram rupe di dolazi grana auspuha,tak da to budem sa biaksom potegnul malo da bude kak treba..isto tak budem i gornju i donju stranu potegnul tak da se dobije i na visini još nešt sitno (sam izlaz je nešt uži nego kanal iznutra..dok je na standard glavi obrnuto,kanal iznutra se sužava..)
slična stvar i kod usisa..lijevo je standard glava,desno malossi..
standard glava - širina usisa 31.2mm, visina 25.7mm
malossi glava - širina usisa 34mm, visina 26.2mm
također na samom ulazu u glavu (di se šarafi prirubnica) ima suženje kanala koi se dalje širi..tu isto ima prostora da se potegne i smanji ta restrikcija na samom ulazu..prirubnica se bude radila po mjeri tj po usisnom kanalu..
dimenzija serijske prirubnice na dijelu di sjedna na glavu je 32mm širine i 26.5mm visine
zapreminu kompresionog prostora budem mjeril kad krenem sklapat mašinu i računat stupanj kompresije...
#44
Posted 18 January 2017 - 22:34
dalo bi se jos al nisam htel rizikovat..
jos budem kanale zagladil i toe to..
usis je sad sirok 36mm a visina mu je 28mm (bilo je 34m sirine i 26 visine)
ispuh su malo zafusarili u tvornici..
ali pod turpijom se ispravilo i to
ispuh je sad sirok 32.5mm a visina mu je 30.5mm (tvornicki je bil sirok 31.4mm i visine 28.5 plus ova 'blokada' di je tvornicki zajeb)
nije neki ekstrem ali bude svakak jos bolji protok smjese..
ventili na malossi glavi stoke pod manjim kutem nego na stock (vise su okomiti u odmosu na komoresijski prostor) pa s time su i manje 'grbe' kod vodilica ventila oje ulaze u kanale..
#45
Posted 18 January 2017 - 23:15
Na slikama se vide u kanalima ove prve grbe na plafonu i verujem da su to vodeni kanali pa je dobro sto si bio oprezan. Raduje me i to sto su grbe za vodjice ventila manje i tanje jer su to muke za postrugati (uz kracenje same bronzane vodilice) recimo na stok glavi.
Tesko se vidi sa slika ali mi se cini da su i peraja (pregradni zidovi) izmedju 2 ventila drugaciji na M glavi?
Obzirom da si dotakao pitanje uglova pod kojim stoje ventili na M glavi, mozd aje sad trenutak da pitam (da se ne zaboravim). Da li M glava koristi standardne klackalice ili uz glavu, malossi isporucuje svoje? Pitanje je vezano za duzinu klackalice, jer ukoliko je promenjen odnos u duzini, imacemo duzi hod ventila u odnsu na lift bregaste?!
Obzirom da dolazi polini brega sa jos vecim liftom i moguce malo tanji dihtung zarad veceg K odnosa, trebalo bi proveriti klirens na relaciji ventil-klip... naravno, ti imas probni sto i lako ces utvrditi, ali cisto da nesto ne previdimo pa naglas razmisljam
#46
Posted 18 January 2017 - 23:49
da,ove 'prve grbe' iznad vodenih kanala nisam skidal puno ali sam i njoj postrugal da se poboljša malo protok,mada gledajući po ovoj razrezanoj glavi kaj imam i jednoj stock nabrušenoj,nisu kanali tj stijenke baš tak tanke,ima se prostora za skinut..
pregrade među kanalima (peraja il pero,kak ko to zove ) na M glavisu dosta kraće i tanje,na njima nisam htel ništ dirat isto tak ni na vodilicama ventila koje si spomenul..
na malossi glavu idu serijske klackalice,znači nije samo kut ventila drugačiji nego su i ventili pomaknuti tolko da opet sve pasira..
malossi klip koi je sa kitom već je obrađen za malossi ventile (ufrezani su utori na čelu pod istim kutom kak i ventili izlaze iz siceva)..
mislim da sam spominjal već da budem moral malo još freznut te utore na čelu klipa zbog većeg lifta bregaste..to budem premjeril sa plastelin metodom da vidim točno di smo,šta smo i za kolko treba da se doradi..(jbt pa odma bude i klip olakšan koi gram )
#47
Posted 22 January 2017 - 12:50
skinuto je 230gr sa njega..
ako se uspije slozit pakjenje na kurblu onda sa magneta ide dolje i ovaj lezaj (koi je dio kuplunga paljenja) cija je masa 561gr..s tim olaksanjem to bi vec bila ozbiljna stvar
masa magneta bez lezaja
samo za usporedbu,malossi lio je par grama tezi nego serijski..
mestar strugar ekel je da radilicu nemre napravit,da kad joj olaksa uteg da ne bude mogel ju izbalansirat nazad pa da bi motor tresel..
e sad neznam kaj budem s tim,jos se malo raspital dal bi mogel to neko napravit kad je vec vani..
#51
Posted 07 February 2017 - 21:35
Koja lepota e
#52
Posted 07 February 2017 - 22:45
#53
Posted 07 February 2017 - 23:58
bilo je posla s pranjem i takvim glupostima...
...ali sastavljanje se oduzilo posto sam angaziral frenda da snimi cijeli postuoak sastavljanja masine,od pocetka do kraja i da smontira video..
kamerman
..i majstori undercover
u cetvrtak snimamo do kraja pa onda se bacam na pravi poso...
#54
Posted 08 February 2017 - 07:59
#55
Posted 08 February 2017 - 08:57
#56
Posted 08 February 2017 - 09:20
Mario, on 08 February 2017 - 07:59, said:
under cilynderhead,glava iza glave haha
Grale, on 08 February 2017 - 08:57, said:
ma koja bre tvoja majica?
#57
Posted 08 February 2017 - 09:30
#58
Posted 08 February 2017 - 11:00
#59
Posted 08 February 2017 - 12:13
#60
Posted 08 February 2017 - 15:23
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users