Jump to content


vespa et4 300cc



325 replies to this topic

#221 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,768 posts

Posted 03 November 2017 - 10:52

View Poststeeef, on 25 March 2017 - 23:32, said:

napravljena je i grana za auspuh,podignuta da ne smeta za naginjanje kroz zavoje


Posted Image

Posted Image

View Poststeeef, on 27 March 2017 - 12:47, said:

lonac je za vece motore,za suzuki..nije rucna izrada nego yoshimura..grana je custom,zbog polozaja a i sirine ispusnog kanala..od glave do prosireja prema topu unutarnji fi je 32mm ko i kanal ispuha grane,a dalje se konusno siri da pase ba top..
ima jos i akrapovic i remus,al veli da mu je najbolje vespa isla sa tom yoshimurom..

ok pronašao sam ono što me je interesovalo... izašao si sa 32mm što ti je ekvivalentno zbiru površina oba ventila izduva... i posle sastava ide u difuzor na meru koju traži top.. koji je prigušivač klasičan-perforacija i vuna...

ono što je mene ovde zateklo je na osnovu čega si odlučio proširiti sa 32 na tih 50-ak koliko je top i zašto odmah iza sastava, a ne neposredno pre topa.. ajd oko te dužine smo već polemisali, sa dužom a tanjom dobijaš nešto momenta dole, a manje gore... predpostavljam da se menja i sa ovim difuzorom radni režim...

moram nešto mudrije osmisliti sebi za GY, pa eto lovim zavisnosti, ako ih uopšte ima...

#222 steeef

    2t bb & 4t i.e.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 2,198 posts
  • Mestokc

Posted 04 November 2017 - 19:09

videl sam nest slicno na nekom remus auspuhu za vespu..ostalo sam ajmo reci iz glave i nekom logikom da se promjer postupno siri pa da na ulazu u top nema vrtlozenja i turbulencije plinova..na ovom setapu nisam imal prilike a ni nemamo neki drugi ispuh za isprobat..al po ovome kak motor radi i kak ide u okretaje mislim da smo pogodili,a najbolje je kaj ima skuter momenta i dalje..

npr bas je stari od vlsnika vespe slagal lonce na ducati 1198 jucer kad sam bil kod njega..
na tom motoru npr grane imaju unutarnji fi 51mm pa tak i topovi imaju isti promjer pa nema nigdje restrikcija ili naglih promjena sirine..

Attached Files



#223 steeef

    2t bb & 4t i.e.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 2,198 posts
  • Mestokc

Posted 05 November 2017 - 20:59

radilo se malo oko ovjesa..
sređeni i prednji i stražnji amortizeri da se može štelat visina tj spustit još za 20mm

za stražnje amortizere rađeni su novi nosači koji se šarafe za ramu,navoj na osovini je produžen i napravljene plastične pikse da se sve može stegnut na ramu ko i prije..

Attached File  IMAG8551.jpg   2.69MB   16 downloads

vidi se razlika,gornji je u org postavci a donji je nabuđen..

Attached File  IMAG8565.jpg   3.11MB   16 downloads

olastične pikse koje sjednu na gume da nosač ne ostane u luftu..

Attached File  IMAG8564.jpg   2.66MB   15 downloads Attached File  IMAG8566.jpg   3.06MB   12 downloads


na prednjem amortizeru također je produžen navoj,napravljena je i distanca za oprugu od aluminija (za prvu ruku bila je stavljena plastična koja nema zub da sjedne na operugu pa je operuga plesala lijevo desno)..rađena je zbog prebacivanja nosača amortizera na vili (budem poslikal kad sastavim)

Attached File  IMAG8567.jpg   3.35MB   14 downloads

distanca

Attached File  IMAG8568.jpg   2.86MB   14 downloads Attached File  IMAG8569.jpg   2.86MB   14 downloads

i di joj je mjesto

Attached File  IMAG8571.jpg   3.54MB   14 downloads

#224 steeef

    2t bb & 4t i.e.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 2,198 posts
  • Mestokc

Posted 21 December 2017 - 00:30

došla je na red i vespa...

Attached File  IMAG8692.jpg   2.65MB   24 downloads

mašina odstranjena i spakirana u kadu za rastavljanje (puna garaža quasar mašina)

Attached File  IMAG8695.jpg   2.64MB   26 downloads


prvo sam premjeril zazor ventila,ali na opće iznenađenje ostali su na istoj mjeri kak sam ih naštelal kod sastavljanja,nisu se ni zatukli nu potonuli..usis na 0.10 a ispuh na 0.15

pa je i glava odstranjena,a za njom i klip i cilindar..odma sam pregledal klipnjaču i gornji dosjed na njoj za bolcnu klip i sve je kak terba biti,a isto tak i bolcna klipa,klip i cilindar skupa s karikama,mašina se tek razradila,sve je u tip top stanju..zazor na karikama je nepunih 0.25mm..
na glavi i klipu ima čađe al s obzirom kolko je motor preljeval,to je još i relativno malo kolko sam očekival da bude :D

Attached File  IMAG8698.jpg   2.76MB   24 downloads

Attached File  IMAG8699.jpg   2.51MB   21 downloads

Attached File  IMAG8701.jpg   2.39MB   19 downloads


a danas je stiglo i ono cemu se najviše veselimo i čekamo :D

Attached File  IMAG8705.jpg   2.02MB   23 downloads

da,napokon je stiglo usisno tijelo za beverly 350..

Attached File  IMAG8708.jpg   3MB   18 downloads Attached File  IMAG8710.jpg   2.02MB   20 downloads

kad se uspoređuju mjere onda se ne stekne pravi dojam ko kad su obadva usisa jedan pored drugog..
lijevi je za 300 mašine promjera 33mm a desani za 350 i promjera 38.5mm

Attached File  IMAG8706.jpg   2.6MB   17 downloads Attached File  IMAG8709.jpg   2.04MB   15 downloads


slijedi mjerenje i računanje kompresije da znam kolko smijem dat postrubat cilindar a da ne prečeram sa kompresijom..

#225 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 21 December 2017 - 12:47

Interesantno sve izgleda na gomili...Stvarno fi karburatora na slikama jedva da deluje nešto veći...ali bitno je da će dati više smeše!
Kad je otvaran zadnji put tj sastavljen, na početku ove sezone?

#226 steeef

    2t bb & 4t i.e.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 2,198 posts
  • Mestokc

Posted 21 December 2017 - 12:55

ne,nego tek sad se vidi kolko je usis veci,kad se stave jedan kraj drugog :D
probal bum ih malo bolje poslikat..

masina je otvaran jedan jedini put,kad sam sastavljal kit i glavu proslu zimu

#227 steeef

    2t bb & 4t i.e.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 2,198 posts
  • Mestokc

Posted 21 January 2018 - 21:28

nešto se kao radilo..
malossi klip i cilindar sa malossi v4 glavom daju kompresioni omjer 12.5:1 pa sam kroz izračun dobil da ako skinem cilindar za 0.2mm da se omjer diže na 12.8:1 ... to sam i ciljal tj da se zadržim ispod 13:1 zbog serijske klipnjače da nebi slučajno zveknula..cilindar je skinut sa donje strane...

Attached File  20180120_130724.jpg   3.29MB   13 downloads

zatim trebalo je skemijat prirubnicu pošto je usis od 350-tke puno veći i nema šanse zgurat ga u serijsku prirubnicu..
da nam donekle olakšam posao palo mi napamet da bi se mogla iskoristit serijska prirubnica za 250/300 i.e. mašine al da se strga sva guma s nje..bitno mi je da imam bazu koja se šarafi na glavu zajedno sa dosjedom i nosačem injektora..to sam našel doma neku staru prirubnicu i ogulil..
zatim sam odmjeril kolko mi još treba da se napravi ulaz u prirubnicu tj prihvat za crijevo koje spaja usisno tijelo sa prirubnicom..
od komada aluminija dal sam istokarit taj prednji dio pa nosil sve na varanje..
tak da to sad u kompletu izgleda ovak

Attached File  20180120_130753.jpg   3.51MB   17 downloads

Attached File  20180120_130803.jpg   3.32MB   17 downloads

Attached File  20180120_130812.jpg   3.42MB   16 downloads

još ju trebam dat na obradu,da se poravna dosjed koi sjeda na glavu i iznutra ju trebam zagladit i maknut sve restrikcije za protok smjese..pa onda i vanjski izgled dotjerat da izgleda na nešt..

sa usisnim tijelom i crijevom to ovak izgleda

Attached File  20180120_130930.jpg   3.57MB   16 downloads

Attached File  20180120_130937.jpg   3.45MB   16 downloads

#228 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 21 January 2018 - 21:35

Ahh, konacno speceraj...

#229 steeef

    2t bb & 4t i.e.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 2,198 posts
  • Mestokc

Posted 23 January 2018 - 23:45

nosil sam prirubnicu da mi se donja strana koja naliježe na glavu poravna,malo je var bil viši nego ostatak ležišta pa se sve poravnalo da more dihtat na glavi..

Attached File  20180123_224934.jpg   3.12MB   19 downloads

sad slijedi obrada iznutra i ove izlazne rupe sa ležišta na glavu..pa prema tome moram složit usisni kanal glave i još neke stvari dotjerat u usisnom i ispušnom kanalu..
vidi se na slikama di i kak moram ulaz u prirubnicu dotjerat..

Attached File  20180123_225029.jpg   3.21MB   20 downloads

Attached File  20180123_225158.jpg   2.1MB   19 downloads

#230 steeef

    2t bb & 4t i.e.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 2,198 posts
  • Mestokc

Posted 29 January 2018 - 22:16

spremno za sutra da se naturpija do kraja...



Attached Files



#231 steeef

    2t bb & 4t i.e.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 2,198 posts
  • Mestokc

Posted 30 January 2018 - 16:20

jedva našo workshop manual za vespu od 2012 nadalje,koja ima noviji tip ecu-a sa 34 pinskim konektor..dok svi stariji quasari sa starijim tipom ecu-a imaju jack sa 26 pinova..
bev 350 također ima jack sa 34 pina..
evo slike onog kae meni bitno sad :D

shema konektora bev 350

Attached File  ecu jack 1 - bev.jpg   139.99K   11 downloads Attached File  ecu jack 2 - bev.jpg   109.31K   12 downloads


shema konektora vespa gts 300

Attached File  ecu jack 1 - gts.png   101.07K   12 downloads Attached File  ecu jack 2 - gts.png   53.71K   12 downloads

#232 steeef

    2t bb & 4t i.e.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 2,198 posts
  • Mestokc

Posted 30 January 2018 - 17:12

pocinje smjena u uredu :D



Attached Files



#233 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 30 January 2018 - 17:21

Zavidim ti, direktorski posao imas :)
S(t)ef razvoja (racing&development) Piaggio.

#234 Yooalexandar

    Član

  • VIP
  • PipPipPip
  • 1,393 posts
  • MestoZemun
  • VozimVespa Et4

Posted 30 January 2018 - 17:32

Imas tih konektora cak I na aliju ako nemas da uzmes u nekoj radnji, nesto ne verujem da pia ima u prodaji samo dzek bez nekog dela? Skoncentrisi se I zicu po zicu I nema greske :P

Sent from my Lenovo K33a48 using Tapatalk



#235 steeef

    2t bb & 4t i.e.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 2,198 posts
  • Mestokc

Posted 30 January 2018 - 17:51

ma dzek je isti..pase sve..
ova vespa je 2013 ili 2014g a nakon 2012 imaju taj noviji jack kak ima i bev 350...
bitno mi je da vidim trosila koja se spajaju da budu spojena kud treba,da ne spalim nest prije reda haha

#236 steeef

    2t bb & 4t i.e.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 2,198 posts
  • Mestokc

Posted 04 February 2018 - 18:31

prirubnicu sam u grubo pobrusil iznutra al nisam stigel završiti,pukla sajla od biaksa (već drugi put), pa to budem sutra prije nego se primim glave..

Attached File  20180131_191639.jpg   2.79MB   23 downloads Attached File  20180131_191619.jpg   3.59MB   25 downloads

Attached File  20180204_130225.jpg   2.37MB   25 downloads Attached File  20180204_130214.jpg   2.51MB   23 downloads

#237 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 06 February 2018 - 22:32

Treba ovo i guliti nije ni čudo što je pukla sajla...mora biti da je neki Einhell kina biax ili slično a?

Bogami ovo može lastu progutati... :blink: Koliki je promer, nisi napisao?

#238 vlayco

    Stari član

  • Moderators
  • 2,649 posts

Posted 06 February 2018 - 22:50

Ima gore od opisa karburatora,38.5 mm

Sent from my HUAWEI VNS-L21 using Tapatalk



#239 steeef

    2t bb & 4t i.e.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 2,198 posts
  • Mestokc

Posted 07 February 2018 - 10:04

ma ja sam sjebo,sajla je cijelo vrijeme bila presavijena pod kutem od 180º...
a i to kaj velis pita,tvrdi je ovaj aluminij..
surina je 38mm a visina oko 40mm...bice pravo grlo

#240 steeef

    2t bb & 4t i.e.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 2,198 posts
  • Mestokc

Posted 08 February 2018 - 00:18

sređena danas prirubnica i usisni kanal..nije ko ogledalo al je sve glatko i kak treba


Attached File  20180207_200517.jpg   3.26MB   22 downloads Attached File  20180207_200539.jpg   3.02MB   23 downloads

Attached File  20180207_203949.jpg   2.06MB   20 downloads


ispušni sam isto sredil i dotero di sam trebal,al ga još moram zagladit i finiširat..

Attached File  20180207_215026.jpg   2.99MB   21 downloads


prirubnicu sam i izvana počistil..trebalo bi to ispjeskarit i plastificirat

Attached File  20180207_200728.jpg   3.35MB   21 downloads





33 user(s) are reading this topic

0 members, 33 guests, 0 anonymous users