Jump to content


Yamaha Aerox



864 replies to this topic

#1 alentje

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 572 posts

Posted 20 January 2017 - 23:03

Dakle radi se o Yamahi Aerox 2004gp. Kupljena prije par mjeseci za novi projekat. Prije yamahe sam imao pezoa i imao je base setup, bio sam zadovoljan sa performansama ali idemo dalje, jaci base ili slabiji midrace sada ide, ganjam kompromis izmedju trajnosti i performansi.

Trenutno od dijelova na sebi ima Malossi multic, Leo vince zx, malossi centralna i oprugice kvacila. Solidno postelovana serijala stim da se nisam htjeo mnogo truditi oko karburatora posto je na njemu gurtner, slican kao na pezi serijali.

Za sada sam zamislio neki setup koji treba biti za svakodnevnu upotrebu ali da i dalje bude snazan, naravno generalka svake sezone, karike a klip po potrebi.

Stage 6 Sport Pro MKII kit sa 12 bolcnom ganjam, nadam se da ce ispuniti moja ocekivanja (mnoge radnje pominju snagu od 15-17hp ali bi prije rekao da je to sa jakim auspuhom i snaga mjerena na radilici, ne na tocku).
Zatim neka radilica mozda cak bolje poznatiju marku polovnu nego novu a sa plasticnim ispunjenim polutkama (ako ko ima slucajno neka salje u inbox).
Dellorto PHBG 19mm me je slusao na pezi pa bi ga opet uzeo za roxa
Multivar ostaje, sto se tice prenosa prvo bi ganjao linearne polutke a kasnije mozda i overrange.
Za pocetak ostaje kvacilo i zvono serijala ali kasnije ide S6 torque control kvacilo i mozda RT zvono
Auspuh Stage 6 pro replica ili nesto u njegovom rangu, Yasuni R.

Dalje za sada nisam mnogo vise zamislio sa masinom, styling ce biti u stilu, mozda da ganjam pro replicu chrome kao sto sam imo na pezi ali onda bi i deklo niklovao. Downhill governala ide sigurno, a mozda ce se i spricati motor ponovo.

Nadam se da ce finansije dozvoliti da bar dobar dio masine rijesim do ljeta.

Kacim par slika kasnije.


#2 vlayco

    Stari član

  • Moderators
  • 2,650 posts

Posted 20 January 2017 - 23:14

Pozdrav u temi i dobrodosao,yasuni r bi tu lepo legao,a i stelovanje prenosa bi bilo lakse nego sa replikom,jer mu je powerband siri nego na replici.A replika je radjena prema tom cilindru i ima vrlo uzak powerband i mnogi su se mucili u stelovanju sa njom.Ali vise je stvar tvog izbora.Cekamo slike...

Sent from my HUAWEI VNS-L21 using Tapatalk



#3 alentje

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 572 posts

Posted 20 January 2017 - 23:18

Imao sam vec pro replicu, i znam koja je muka postelovati prenos sa njim, ali mi je on vise dostupan polovan, ako bude yasuni r svakako ga uzimam.

#4 vlayco

    Stari član

  • Moderators
  • 2,650 posts

Posted 20 January 2017 - 23:22

Yasuni r cemo tesko ovde naci polovnog,a ako ga nadjemo to ce biti ugrobaren primerak

pitao si za trajnost delova...to ti niko ne moze tvrditi,moze da odvozi 10km i da zalepi...a moze i par k km da tera I da bude kao Iz radnje.najbitnije,stelovanje karburatora za trajnost termogrupe i kvalitetno ulje,ne neki smrdol...

Sent from my HUAWEI VNS-L21 using Tapatalk



#5 alentje

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 572 posts

Posted 20 January 2017 - 23:28

Stelovanje karba svakako, cak sam mislio nabaviti EGT senzor da mi malo pomogne a svakako da prije uocim kada nesto nije ok sa smjesom. Ulje naravno uvijek kvalitetno, do sada sam uvijek sipao polu sinteticko valvoline a ponekada i motul, agip, posto za base bas nije bilo potrebno full sinteticko. Kacim slike cim uploadujem.

#6 alentje

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 572 posts

Posted 20 January 2017 - 23:37

Posted Image
Killswitch stavljen.
Posted Image
Bas sam ganjao da su viljuske netaknute, mnogi prefarbaju u metalik crnu i iscupaju znak paioli sto mi se nikada nije svidjalo.
Posted Image

Posted Image

#7 alentje

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 572 posts

Posted 20 January 2017 - 23:39

I da, u zadnjoj slici stavljen xenon. Ne vidim opciju da editujem stari post?

#8 eSPe

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 217 posts
  • MestoZadar
  • VozimGilera Runner 50&70

Posted 20 January 2017 - 23:48

Vozio sam ti ja jednog runnera sa pro replicom i yasuni r isto je bio sport pro mk2 u pitanju. Sa pro replicom toe bila muka nastelat da ,s yasuni r je bilo puno lakse al bolje bi mu legao c16 city il c16. Koliko sam ja upucen pro replica bi trebala bit za streeteace radena. U kratko ko sto se zna replica ima uzak power band i treba ju vrtit, a yasuni r je siroko dostupan i puno ga je finije vozit za svekodnevnu upotrebu mada po meni c16 city za cestu je taman ,a sad ko oce jos ide c16 bez beda.
Sto se tice trajnosti taj runner je vozen dosta dugo, cca 10000km u dvije godine otprilike cak i na neke malo duze relacije.

#9 alentje

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 572 posts

Posted 20 January 2017 - 23:52

View PosteSPe, on 20 January 2017 - 23:48, said:

Vozio sam ti ja jednog runnera sa pro replicom i yasuni r isto je bio sport pro mk2 u pitanju. Sa pro replicom toe bila muka nastelat da ,s yasuni r je bilo puno lakse al bolje bi mu legao c16 city il c16. Koliko sam ja upucen pro replica bi trebala bit za streeteace radena. U kratko ko sto se zna replica ima uzak power band i treba ju vrtit, a yasuni r je siroko dostupan i puno ga je finije vozit za svekodnevnu upotrebu mada po meni c16 city za cestu je taman ,a sad ko oce jos ide c16 bez beda.
Sto se tice trajnosti taj runner je vozen dosta dugo, cca 10000km u dvije godine otprilike cak i na neke malo duze relacije.
Aha, ovakav sam odgovor trazio :). Svakako cu ganjati ako izleti yasuni r, ako ne onda vjerovatno pro replicu ali ce trebati tu cackati prenos, linearne polutke svakako jer minarelli serijala voli varirati obrtaje mnogo.

#10 vlayco

    Stari član

  • Moderators
  • 2,650 posts

Posted 21 January 2017 - 00:07

https://r.tapatalk.c...relli--prenosa-[-morini-zadnje-polutke,produzenje-u-menjacu]-...+oversize-variomati....&share_tid=2185&share_fid=76280&share_type=t

Tuning minarelli prenosa [ morini zadnje polutke,produzenje u menjacu] ...+oversize variomati....

Sent from my HUAWEI VNS-L21 using Tapatalk


pogledaj kako je nas pionir Misa to uradio,prvi koji je probao i urado da radi...

Edited by vlayco85, 21 January 2017 - 00:08.


#11 alentje

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 572 posts

Posted 21 January 2017 - 15:15

Gledao sam ranije nesto o tim morini polutkama. Ako nadjem te svakako ide na aeroxa.

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk



#12 alentje

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 572 posts

Posted 21 January 2017 - 15:34

Racunao sam nesto otprilike koliko ce me doci svi dijelovi pa sads razmisljam o lezajevima radilice. Stage 6 pakuje SKF koji cujem da je bugarski i da vole cvikati. Ja sam imao bugarske na proslom motoru i poslije 10k km osjetio se luft na radilici. Znaci stage 6 otpada. Onda sam ugledao Polini Evolution lezajeve koji djeluju mnogo kvalitetniji jer mi djeluju kao da su iz njihove kuce, imaju polini oznaku na sebi. Dali mi moze neko nesto reci o njima ili da ganjam NTN C4 japan

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk



#13 vlayco

    Stari član

  • Moderators
  • 2,650 posts

Posted 21 January 2017 - 18:16

Trazi koyo lezajeve u c4 toleranciji,manje kostaju,ti polinijevi i s6 su otrovno skupi...

Sent from my HUAWEI VNS-L21 using Tapatalk



#14 alentje

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 572 posts

Posted 21 January 2017 - 19:07

Polini je 9e komad a mislio sam da je jeftin jer sam bugarsko smece platio 10e po komadu u radnji ovdje. Koyo gledam za poliamidnim kavezom po 4e valjali to sta?

#15 alentje

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 572 posts

Posted 21 January 2017 - 19:18

I dali mi neko moze reci koja je sirina unutar klipa gdje ide iglicati na sport pro mk2. Posto vidim projekat liku se rasuo navodno sto je bio preuzak pa se pomjerao po bolcni.. Na SA ima wide i extra wide pa neznam koji odgovara. Ima 12x17x15 koji je najsiri a ide u 12 radilicu.

#16 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,756 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 21 January 2017 - 19:42

View Postalentje, on 21 January 2017 - 19:18, said:

I dali mi neko moze reci koja je sirina unutar klipa gdje ide iglicati na sport pro mk2. Posto vidim projekat liku se rasuo navodno sto je bio preuzak pa se pomjerao po bolcni.. Na SA ima wide i extra wide pa neznam koji odgovara. Ima 12x17x15 koji je najsiri a ide u 12 radilicu.
Moze ti reci opcija za pretragu na forumu. Valjda ti je jasna koncepcija ovog foruma - da mozes nesto pretraziti i naci odgovor bez ponavljanja istih pitanja...
Malo previse brzas sa kupovinom bez planiranja. Iglicasti lezaj mozes kupiti i nakon sto kupis cilindar. Imaces onda priliku da premjeris sirinu unutrasnjeg dijela klipa. Takodje nije Stage6 jedina marka koja nudi "performance" dijelove, a koliko vidim u citavom opisu dijelova naginjes ka njemu...Vidim spominje se Stage 6 TC mk2 kvacilo, a mislim da je vecini ovde poznato da to kvacilo nije najbolje, itd.
Mislim da je bitnije da odlucis koju ces radilicu, umjesto sto sada trazis iglicasti.

Moj savjet - prouci postojece projekte na forumu i predji tehnicki kutak foruma. Mislim da ce ti dosta pomoci i vjerovatno ces promijeniti misljenje za neke stvari...

Kao npr. ova tema:
http://forum.pyrothe...-sport-pro-mk2/

View Postalentje, on 20 January 2017 - 23:03, said:

ganjam kompromis izmedju trajnosti i performansi.
Taj kompromis ti upravo nude sport, odnosno base cilindra tipa Malossi Sport, Dr.Evo, Trophy i sl.

#17 alentje

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 572 posts

Posted 21 January 2017 - 19:55

Ok, ali postoje neki problemi oko dostave, nisi me shvatio. Narucujem sve dijelove sa scooter-attack-a na adresu od prijatelja u njemackoj i moram ga peglati da mi salje onda busom, jer nedaj boze naruciti ovdje nesto skuplje, derali su me za carinu ranije. Zato me interesovalo jer bi narucio odmah kit lezajeve radilice i iglicasti, ostalo se manje vise lokalno moze nabaviti.

Kvacilo ce za pocetak ici serijsko, kasnije ce ici neko sportsko, stage 6 sam samo naveo kao mogucu opciju.

I naravno, procito sam sve mariove analize cilindara jos ranije, sada tek vidim da ima i vrijednost sirine unutar klipa.

Novi sam ovdje, stvaras utisak kao da me napadas...

#18 vlayco

    Stari član

  • Moderators
  • 2,650 posts

Posted 21 January 2017 - 21:41

View Postalentje, on 21 January 2017 - 19:55, said:

Ok, ali postoje neki problemi oko dostave, nisi me shvatio. Narucujem sve dijelove sa scooter-attack-a na adresu od prijatelja u njemackoj i moram ga peglati da mi salje onda busom, jer nedaj boze naruciti ovdje nesto skuplje, derali su me za carinu ranije. Zato me interesovalo jer bi narucio odmah kit lezajeve radilice i iglicasti, ostalo se manje vise lokalno moze nabaviti.

Kvacilo ce za pocetak ici serijsko, kasnije ce ici neko sportsko, stage 6 sam samo naveo kao mogucu opciju.

I naravno, procito sam sve mariove analize cilindara jos ranije, sada tek vidim da ima i vrijednost sirine unutar klipa.

Novi sam ovdje, stvaras utisak kao da me napadas...
Polako,Lauda te ne napada,vec te usmerava na prave stvari.I ja sam primetio da nigde nisi pomenuo radilicu,serijska radilica ne moze da isprati s6 koncept koji hoces,treba ti jaca radilica sa punim polutkama.Kada napunis dovoljno postova,otvorice ti se jos delova foruma,clanovi foruma porucuju delove koji ovde nisu dostupni preko skuter mreze,za koju su zaduzeni Mario i Pita.
Nemoj brzati sa s6,jeste to kit za respekt,ali ima i drugih tipa Athena,airsal...,a i imas mogucnost da postojeci cilindar naturpijas da bude u klasi jaci base ili slab midrace,skapirao sam da sad vozis nesto Iz malossi kuhinje.

Sent from my HUAWEI VNS-L21 using Tapatalk



#19 alentje

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 572 posts

Posted 21 January 2017 - 21:46

Pomenuo sam radilicu u prvom postu. Trenutno je skuter serijala, prosli setup na drugom motoru je bio malossi sport. Naravno da sam spreman uloziti u skuter da to bude nesto fino, ne mislim samo nabacati dijelove...

#20 sinisa93

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,551 posts
  • MestoPrnjavor
  • VozimPiaggio NRG Power DT

Posted 21 January 2017 - 21:58

Iskreno ja bi zaobisao S6 pogotovo po pitanju cilindra. Da li je to do ljudi koji ih steluju i voze ili je do samih cilindara nisam siguran ali licno poznajem jako malo ljudi koji su se sa njima navozali. Ako ti je vec jedina opcija Scooter Attack onda vidi nesto tipa Airsal Racing, TP Due+, oni su cak i jeftiniji od S6 Sport Pro ili za nesto vise para Polini Corsa, MHR Replica, Top Performance TPR...

Edited by sinisa93, 21 January 2017 - 21:59.






1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users