

#201
Posted 18 July 2017 - 19:08
#202
Posted 19 July 2017 - 14:21
Koja svjecica bi odgovarala za ovaj kit? Mislim da ide NGK osmica.
I dalj mora sa otporom jer imam digi termometar sada?
Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
#203
Posted 19 July 2017 - 14:28
Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
#204
Posted 19 July 2017 - 15:19
Sat za temperaturu je tu. Temperatura vrlo stabilna, vanjska temperatura 30ak+ stepeni a temperatura vode je 75 stepeni prosjek a max 80
Kako je igla sada u najdonjem polozaju i dizna 70 mnogo se promjenila potrosnja. Tacno nisam mjerio ali je malo vise od starog 50cc koji je bio pohaban.
Jos malo pa cu jednom na full gas pa da vidim svjecicu. Koliko otprilike treba drzati pun gas da boja bude mjerodavna?



Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
#205
Posted 20 July 2017 - 06:50
#206
Posted 22 July 2017 - 01:41
alentje, on 19 July 2017 - 14:21, said:
Koja svjecica bi odgovarala za ovaj kit? Mislim da ide NGK osmica.
I dalj mora sa otporom jer imam digi termometar sada?
Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
#207
Posted 22 July 2017 - 09:35
Keta, on 22 July 2017 - 01:41, said:
Uzeo sam tu sa rezistorom i nema problema sa termometrom
Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
#208
Posted 23 July 2017 - 15:10

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
#209
Posted 23 July 2017 - 15:16
Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
#210
Posted 28 July 2017 - 13:28
Aerox ima ruckicu koja ima na donjoj strani krug, po kojoj sajla ide. Isto kao brzi gas sto se moze kupiti. Samo sto je ovdje dosta malen hod gasa, mozda taman dovoljan za 19mm. Tesko sam.ga ustimao da klipic dolazi i do dna i do vrha da ne remeti ler.
Boja svjecice mi je skroz ne jasna, valjda sto je svjecica jos prilicno nova. Meni se cini da je dosta bogata, ali jos nije ofarbalo keramiku pa je boja malo blijeda. ( na slici mi se cini dosta tamnija)


Posto do sada gas nije otvarao do kraja, ustimao sam da otvara skroz. Cim sam probao osjetio sam kao da hoce malo vecu glavnu diznu, pa sam umjesto 70ke stavio 75, da bude na bogatijoj strani zbog vrucina, dok jednom ne nadjem vremena da ga definitivno ustimam.
Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
#211
Posted 31 July 2017 - 12:46
Bogat je i uz to jaka mjesavina.
Jel to slika svjecice na punom gasu ili?
Ako nije onda probaj spustit iglu za zub.
Na kolko ti se javlja seraf smjese?
Sent from my iPhone using Tapatalk
#212
Posted 03 August 2017 - 00:57
dacerovs, on 31 July 2017 - 12:46, said:
Jel to slika svjecice na punom gasu ili?
Ako nije onda probaj spustit iglu za zub.
Na kolko ti se javlja seraf smjese?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Uglavnom pilotka je prevelika svakako jer se javlja trokiranje na malom gasu a saraf skroz zavrnut.
Glavna je 75, moram naci jaci pravac da opet pogledam boju, pa da spustim na 72 po potrebi.
Za mjesavinu mi nije jasno, neki govore da se drzim propisa 1:33, koje trenutno postujem, mada nevjerujem da je potrebno sa leo vince zx-om koji ne vadi mast kitu. Dihtung auspuha malo propustio, odmah je sve uspricano okolo i masno.
Potrosnja je nekih 4l/100km otvorene voznje sto me prijatno iznenadilo, to je sa #75 glavnom, dok je bila 70 bilo je primjetno manje, barem gradske voznje.
Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
#213
Posted 03 August 2017 - 06:08
#214
Posted 03 August 2017 - 06:18
Mario, on 03 August 2017 - 06:08, said:
Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
#215
Posted 03 August 2017 - 06:32
#216
Posted 03 August 2017 - 06:52
alentje, on 18 July 2017 - 18:17, said:
Sada je vec voziv, bolji odaziv gasa, moze se voziti na malo manje od pola gasa bez trokiranja a na full gasu ide bolje nego na sa 72. Svjecica je motocraft ag12 koja je za 1 broj toplija nego sto bi trebala biti, uzimati cu ngk pa kada se jos malo razradi gledati boju svjecice.
Upustva su propisala 1:33 mjesavinu, sto smatram da je mnogo, barem u ovoj postavci sa zx-om, sipao sam 1:40 i mnogo dimi, na auspuhu gdje je malo pustio bukvalno kapa ulje, e sad je moguce i da je do prebogate smjese jer je premix pa samim tim i vise ulja dolazi. Sta vi preporucujete, da ostanem na 1:40 ili?
Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
Razredni, on 18 July 2017 - 18:41, said:
Drzi se propisane razmere smeše, takodje i toplotne vrednosti svećice. To što pljuje živo na auspuh je logično jer je karb podešen prebogato odakle ti ideja da smanjuješ razmeru premiksa, žao ti je što je cilindar nov i dobar?
Nema smisla ni voziti a kamo li štelovati ako svećica nije adekvatna. Sačekaj da stigne odgovarajuća toplotna vrednost pa onda polako u štelu...
Nisi shvatio poentu. Ne vozis uljnu pumpu, i sve sto napravis u premixu prolazi kroz glavnu diznu karburatora zajedno sa gorivom.
Ukoliko u steli karba omasis neki otklon pa osiromašiš, može doći do lepljnja, tu te jedino može spasiti adekvatno podmazvanje uljem.
Ako ti u razradi kroz stelu karba rešiš da smanjiš procenat ulja, neće se ništa pametno desiti sa viskom goriva.
Ako dimi, znači da ima višak goriva, nije podešen karb, neće da dimi od 3% mesavine.
Dakle, ja sam ti preporučio da dok traje razrada i dok ne nastimujes karburator vozis 3% mešavinu kojom ces sačuvati cilindar i klip dok eksperimentišeš sa setovanjem.
#217
Posted 03 August 2017 - 06:58
Razredni, on 03 August 2017 - 06:52, said:
Nisi shvatio poentu. Ne vozis uljnu pumpu, i sve sto napravis u premixu prolazi kroz glavnu diznu karburatora zajedno sa gorivom.
Ukoliko u steli karba omasis neki otklon pa osiromašiš, može doći do lepljnja, tu te jedino može spasiti adekvatno podmazvanje uljem.
Ako ti u razradi kroz stelu karba rešiš da smanjiš procenat ulja, neće se ništa pametno desiti sa viskom goriva.
Ako dimi, znači da ima višak goriva, nije podešen karb, neće da dimi od 3% mesavine.
Dakle, ja sam ti preporučio da dok traje razrada i dok ne nastimujes karburator vozis 3% mešavinu kojom ces sačuvati cilindar i klip dok eksperimentišeš sa setovanjem.
Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
#218
Posted 03 August 2017 - 08:21
alentje, on 03 August 2017 - 00:57, said:
Uglavnom pilotka je prevelika svakako jer se javlja trokiranje na malom gasu a saraf skroz zavrnut.
Glavna je 75, moram naci jaci pravac da opet pogledam boju, pa da spustim na 72 po potrebi.
Za mjesavinu mi nije jasno, neki govore da se drzim propisa 1:33, koje trenutno postujem, mada nevjerujem da je potrebno sa leo vince zx-om koji ne vadi mast kitu. Dihtung auspuha malo propustio, odmah je sve uspricano okolo i masno.
Potrosnja je nekih 4l/100km otvorene voznje sto me prijatno iznenadilo, to je sa #75 glavnom, dok je bila 70 bilo je primjetno manje, barem gradske voznje.
Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
Samo ti i dalje radi mjesavinu 2.5-3% i nece bit nikakvih problema.
A sto se tice stele karba, kako ti motor radi na leru????, znaci ne mali gas, ne do po gasa nego ler?
Pa mora ti na serafu smjese spustit okretaje negdje. Koji ler diznu imas?
Sent from my iPhone using Tapatalk
#219
Posted 03 August 2017 - 10:15
Zasto ne pogledas po forumu,imamo temu o karburatorima,stelanju i svu tehnicku dokumentaciju?
Vec sam ti pisao da nabavis w7 i w9 iglu pa krenes u stelu frge na airboxu.
W6 trazi sigurno izmedu 10 i 15 brojeva manju glavnu diznu od w7 i w9
#220
Posted 03 August 2017 - 11:00
dacerovs, on 03 August 2017 - 08:21, said:
Samo ti i dalje radi mjesavinu 2.5-3% i nece bit nikakvih problema.
A sto se tice stele karba, kako ti motor radi na leru????, znaci ne mali gas, ne do po gasa nego ler?
Pa mora ti na serafu smjese spustit okretaje negdje. Koji ler diznu imas?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Ler dizna je 48 cini mi se, poigrati su se malo sa sarafom.
@rade007
Trazio sam igle i nazalost ih ovdje nabaviti ne nogu... nista do sledexe narudjbe
Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
5 user(s) are reading this topic
0 members, 5 guests, 0 anonymous users