Jump to content


Yamaha Aerox



864 replies to this topic

#261 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 08 August 2017 - 13:33

Bleda-bela-previse siromasna. Manje vise keramika, nju farba ulje, motul je poznat da ne daje braon-crvenkastu boju keramike već žućkastu, ali na metalnom rubu nema naslaga, tu treba biti braonkasto-crno.

Attached File  uploadfromtaptalk1502195569020.gif   14.5K   30 downloads

#262 alentje

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 572 posts

Posted 08 August 2017 - 14:11

View PostRazredni, on 08 August 2017 - 13:33, said:

Bleda-bela-previse siromasna. Manje vise keramika, nju farba ulje, motul je poznat da ne daje braon-crvenkastu boju keramike već žućkastu, ali na metalnom rubu nema naslaga, tu treba biti braonkasto-crno.

Attachment Plugtip2.gif
Znaci da probam sledecu diznu? A ne razumijem kako je keramiku u crno zafarbalo, a sa druge strane blijeda.

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk



#263 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 08 August 2017 - 14:15

Ne vozis dugo pun gas.

Inače, jedna strana glave motora, klipa pa i svećice je vise zaprljana, to je ona strana do izduvnog kanala jer normalno, tu su veći sagoreli ostaci. Sa druge strane-usisne, dolazi sveža smeša i to je bledje.
Kada ubodeš pravu diznu i voziš duže pun gas tada će i boja biti ravnomerna svuda.

Ja bi probao i veću, pa nastavljas da stelujes ostale komponente karba sa prvom diznon koja ne trokira na punom gasu, a to moze da bude i 90, ne znam, ali svakako treba veća.

#264 dacerovs

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 423 posts

Posted 08 August 2017 - 23:12

Po meni je to bogato na glavoj dizni, siromasno na igli


Sent from my iPhone using Tapatalk

#265 alentje

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 572 posts

Posted 09 August 2017 - 00:43

View Postdacerovs, on 08 August 2017 - 23:12, said:

Po meni je to bogato na glavoj dizni, siromasno na igli


Sent from my iPhone using Tapatalk
Sutra ga razvucem na duzem pravcu pa cemo vidjeti glavnu. Kada ga obogatim na glavnoj dizni citav se spektar obogati, jeli to normalno?

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk



#266 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 09 August 2017 - 06:08

Da

#267 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,757 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 09 August 2017 - 08:06

Iz svog licnog iskustva ti mogu reci da tezis ovakvoj boji, tj. da gledas da komponente svecice budu ofarbane priblizno na isti nacin (uz izuzetak izbora ulja koji moze da utice na spektar boje): https://svet-skutera...dpost__p__98892
Ja sam recimo tada eksperimentisao i tacno je da kada ubodes (priblizno) dobru postavku, imaces ravnomerno ofarbanu svecicu.

#268 alentje

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 572 posts

Posted 09 August 2017 - 11:40

View PostLauda, on 09 August 2017 - 08:06, said:

Iz svog licnog iskustva ti mogu reci da tezis ovakvoj boji, tj. da gledas da komponente svecice budu ofarbane priblizno na isti nacin (uz izuzetak izbora ulja koji moze da utice na spektar boje): https://svet-skutera...dpost__p__98892
Ja sam recimo tada eksperimentisao i tacno je da kada ubodes (priblizno) dobru postavku, imaces ravnomerno ofarbanu svecicu.
Aha. Znaci motul ce malo teziti ka zuckastoj boji, da ne listam sada teme, dali ima neko sliku boje sa motulom, da vidim dali mnogo odstupa od mormalne.

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk



#269 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 09 August 2017 - 12:47

Drzi se ti osecaja. Menjaj dizne dok ne vidis najvece obrtaje i najvise snage na punom gasu. Od malo veće će trokirati i neće imati snage a i od malo manje će se osetiti manji obrtaji nekada i blago variranje obrtaja kroz uvbzanje. Tek kada nadjes koja je dizna dobra mozes da se oslonis na svećicu. Nije svećka ta prema kojoj stelujemo vec po osecaju snage a boja svećice je samo kao potvrda.

#270 alentje

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 572 posts

Posted 09 August 2017 - 20:56

View PostRazredni, on 09 August 2017 - 12:47, said:

Drzi se ti osecaja. Menjaj dizne dok ne vidis najvece obrtaje i najvise snage na punom gasu. Od malo veće će trokirati i neće imati snage a i od malo manje će se osetiti manji obrtaji nekada i blago variranje obrtaja kroz uvbzanje. Tek kada nadjes koja je dizna dobra mozes da se oslonis na svećicu. Nije svećka ta prema kojoj stelujemo vec po osecaju snage a boja svećice je samo kao potvrda.
Sa 72 kao da vise ulazi u obrtaje i bolje ide, svjecica i dalje nijansu izmedju dve strane ima.
Dali je mozda prehladna?

Drzacu se osjecaja ali ostavio bi ga na sigurnoj strani dok ne nabavim igle

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk



#271 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 09 August 2017 - 22:07

I tako nastavis da povecavas glavnu diznu dok ne dobijes najvise obrtaje na punom gasu. Kad preteras sa diznom znaćeš.
Nije prehladna.

#272 alentje

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 572 posts

Posted 11 August 2017 - 15:47

Sinoc u toku voznje pukao remen. Prije toga je bar jos 3 pojeo. Pocinjem sumnjati da nije nesto oko remenica, ili da nije remen skroz u osi.

A ta 3 remena od prije su pukla poslije dosta kilometara, ne pucaju prerano, ali kako se sjecam od proslog skutera remen nikad nije pucao vec jednostavno krene cviliti izvuku se konci i krene toliko slabo ici da se ne moze voziti.

U ranijim postovima sam mjerio dali je remen u osi, i bilo je koliko se sjecam maksimalno 1-2mm razlike izmedju prednje i zadnje strane. Mada sam mjerio primitivnom metodom jer je u minarelija zavucen i variomat i remenice unutar bloka.

Cini mi se da sam negdje citao da zna otici lezaj zadnje remenice i da se krene mnogo grijati i trositi remen

Variomat takodjer ima znakove trosenja po radnoj povrsini, koji je razlog toga, jeli se cesto desava ili nesto u prenosu nije podeseno kako treba? Ovako mi je dosao kada sam uzeo motor. Slijedi slika variomata kasnijePosted Image

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk



#273 alentje

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 572 posts

Posted 11 August 2017 - 15:55

Potrosio se ovaj sloj hroma, nikasila ili sta je vec? Kada je dosao skuter bilo je mozda do pola potrosen pa je kasnije do ove mjere dosao.
Posted ImagePosted Image

Prenos je ociscen jer se remen raspao.
Posted Image

Semering radilice je ok, znaci ipak dobro postavljen Posted Image

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk



#274 dacerovs

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 423 posts

Posted 11 August 2017 - 16:15

Koje remenice imas?


Sent from my iPhone using Tapatalk

#275 alentje

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 572 posts

Posted 11 August 2017 - 16:52

View Postdacerovs, on 11 August 2017 - 16:15, said:

Koje remenice imas?


Sent from my iPhone using Tapatalk
Minarelli su standard. Iglicasti onaj je ok, a onaj kuglicni kao da hrapavo radi

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk



#276 dacerovs

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 423 posts

Posted 11 August 2017 - 20:43

View Postalentje, on 11 August 2017 - 16:52, said:

Minarelli su standard. Iglicasti onaj je ok, a onaj kuglicni kao da hrapavo radi

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

Naspricaj ga WD-om i okreci, nije mu nista.
Imas iza varia normalno bendix i sistem paljenja??
Kolko si proso km do pucanja remena??


Sent from my iPhone using Tapatalk

#277 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 11 August 2017 - 22:32

Ne sme da bude odstupanja ni malo izmedju variomata i remenica, remen mora da bude u osi. Pogledaj dobro ojačanja-izbočine na bloku, neka će biti poguljena pa ćeš uvideti gde remen dere.

Variomat je od aluminijuma i povrsina po kojoj ide remen samo je ispolirana, nema drugih materijala. Medjutim, variomat je od upotrebe pohaban, taj hrapavi sloj aluminijuma moze da bude uzrok cepanja remena, svakako je za zamenu. Eto zasto je bitno sve sto se radi prezentovati slikama, da smo odmah videli stanje variomata neko bi te posavetovao da ga zamenis pre nego sto pokidas 3 remena. A variomat se verovatno ubrzano trosi jer nije u ravni sa remenicma, remen stoji ukrivo i dere aluminijum...

#278 alentje

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 572 posts

Posted 12 August 2017 - 00:46

View PostRazredni, on 11 August 2017 - 22:32, said:

Ne sme da bude odstupanja ni malo izmedju variomata i remenica, remen mora da bude u osi. Pogledaj dobro ojačanja-izbočine na bloku, neka će biti poguljena pa ćeš uvideti gde remen dere.

Variomat je od aluminijuma i povrsina po kojoj ide remen samo je ispolirana, nema drugih materijala. Medjutim, variomat je od upotrebe pohaban, taj hrapavi sloj aluminijuma moze da bude uzrok cepanja remena, svakako je za zamenu. Eto zasto je bitno sve sto se radi prezentovati slikama, da smo odmah videli stanje variomata neko bi te posavetovao da ga zamenis pre nego sto pokidas 3 remena. A variomat se verovatno ubrzano trosi jer nije u ravni sa remenicma, remen stoji ukrivo i dere aluminijum...
Svakako sam mislio mjenjati variomat tako da to nisam slikao. Sa kitom sam presao sada maltene 2000km. Prije toga je remen jos barem toliko bio na motoru, ali zadnji put kada sam gledo remen bio je u dobrom stanju, bez pukotina itd.

Za sada cu ovako napakovati sa drugim remenom dok ne nabavim drugi variomat.

I dali neko ima metodu po kojoj tacno mjeri odstupanja izmedju prednje i zadnje remenice?

Ili neko jednostavno zna kolika poloska ide iza multivara? Sada su dvije neke tanke, a koliko se sjecam na staroj radilici je bila debela 2-3mm i pasala je, a sa novom radilicom je vec hvalilo kronera da sjedne zupcanik kurble na radilicu.

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk



#279 alentje

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 572 posts

Posted 12 August 2017 - 14:21

Zasto je boja svjecice bila razlicita na obe strane i hvatao se mraz po keramici svjecice? Danas sam saznao nakon sto se krenuo trokirati i pucati. Skinuo cilindar i posmatrao stanje.

Posted ImagePosted Image
Klip nije ljepio, to je ok.

Posted Image
Karika koliko vidim ima jos odlican zazor.

Posted Image
Dihtung glave probio.. i sjetim se da je na keramici bio trag vode.
Posted Image
Na ovoj je strani pustio i tamam je svjecica bila tako nacentrirana, da pola nje bude tamnija a druga svjetlija.

Javim kasnije sta skontam. Treba novi set dihtunga.

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk



#280 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 12 August 2017 - 16:42

Sarena boja svećke nema veze sa ovim, a rekli smo ti da su tačkice od nesagorele vode ili antifriza. Dobro je da si poslusao i otvorio radi pregleda. Peroidican pregled i zamena dihtunga i semeringa je normalno na nestandarnim setupima :)





4 user(s) are reading this topic

0 members, 4 guests, 0 anonymous users