

#101
Posted 24 June 2017 - 01:05
Sta kazete dali da sastavljam i da napakujem postojeci zx ili da sacekam da skupim lovu za yasunia nekog?
Trenutno je masina u raspadu bukvalno, kompresije ni u prici.
Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
#102
Posted 24 June 2017 - 05:56
#103
Posted 24 June 2017 - 06:53
Mario, on 24 June 2017 - 05:56, said:

Za torque driver sam mislio onaj od motoforcea, neznam sto na SA nikad nije dostupan?
Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
#104
Posted 24 June 2017 - 07:21
#106
Posted 30 June 2017 - 00:21
Donesem sve to kuci i vidim poznat mi odnekuda lezaj, uporedim sa lezajem od "fidget spinnera" kad isti, cak i po sifri 😂. Tako da ako nekome zatreba lezaj za glave a nema gdje uzeti, neka posudi od nekog klinca haha.
Citao sam mnogo raznih pretpostavki kako semering vodene treba biti okrenut, na MS forumu citam da je navodno cova rastavio par fabrickih pumpi i da je opruga semeringa bila okrenuta ka unutra, znaci da je tekucina dohvata. Kada se razmisli mozda je i u pravu, na radilici je semering okrenut na isti nacin.
Postavim ga sa oprugom u tekucini cisto da vidim koja je razlika i dali ce duze drzati, na lezaje malo loctite-a, novi zeger i spakujem sve. Vozan je danas a pustio nije, vidjecemo dokle ce trajati.
Narucen je koso satic za temperaturu, dobra je stvar u slucaju da se oko pumpe nesto pokvari, cesto zna spasti seger i bolcn mali kad se ne uradi kako treba.
Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
#107
Posted 30 June 2017 - 00:23




Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
#108
Posted 30 June 2017 - 05:23
Ukoliko pakuješ regularni semering onda možeš staviti kako je i fabrika planirala, tu naravno nema problema.. ako.ne računamo da će opruga u vodi da zarđa.. jer ne sipa se voda to je jasno, pa neće biti ni rđe

#109
Posted 30 June 2017 - 12:20
Mario, on 30 June 2017 - 05:23, said:
Ukoliko pakuješ regularni semering onda možeš staviti kako je i fabrika planirala, tu naravno nema problema.. ako.ne računamo da će opruga u vodi da zarđa.. jer ne sipa se voda to je jasno, pa neće biti ni rđe

Znaci obicni semering nije ni bitno kako je okrenut dok god je unutra antifriz?
Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
#110
Posted 30 June 2017 - 12:21
#111
Posted 01 July 2017 - 13:39
https://www.olx.ba/r/17434360/742031
Imam i neke karbonske lamelice iz S6 big valve usisa, samo sto nisu rasjecene po sredini jer je S6 piramida sa dva velika prozora. Ako pasu rupe na minarelli piramidu dali bi smetalo to?
Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
#112
Posted 01 July 2017 - 13:40

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
#114
Posted 02 July 2017 - 00:43
Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
#115
Posted 02 July 2017 - 00:48

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
#116
Posted 02 July 2017 - 07:14
Sent from my HUAWEI VNS-L21 using Tapatalk
#117
Posted 02 July 2017 - 08:45
A zasto se proizvode ove sa 8 ?
#118
Posted 02 July 2017 - 16:58
Mario, on 02 July 2017 - 08:45, said:
A zasto se proizvode ove sa 8 ?
Moze mi samo neko reci koja je razlika izmedju AU i AN atomizera? Jesu samo one rupice razlika i dovoljno ih je zaliti lemilicom?
Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
#119
Posted 03 July 2017 - 23:01
Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
#120
Posted 04 July 2017 - 07:24
Ovo za lamelice ima dvojako delovanje, jedno je debljina materijala koja definiše brzinu titraja, a drugo je elastičnost i osetljivija reakcija..
Takoreći potrebno je da se brže zatvaraju za više tunirane cilindre ali je potrebna i osetljivost zbog reakcije na gas i uopšte brzog odziva...
Da ne tupim dalje 0,35mm su debljine neophodne da sa te velike lamelice dovedu u spregu sa agresivnijim cilindrima, 0,25mm su na serijali, kada pričamo o karbonu ili pvc-u, čelik je nešto sasvim drugo..
Onda je dakle jasno zašto se kupuje tassinari koji ima 8 malih lamelica-prozora a debljine su 0,30mm
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users