Jump to content


Cars pro EBC4000 inteligentni punjač



  • This topic is locked This topic is locked
66 replies to this topic

#41 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,751 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 21 January 2017 - 23:02

Drago mi je da ima pozivitnih utisaka, znaci nije bas promasena investicija. :)

#42 Miroslav'91

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 530 posts
  • MestoAleksandrovac-Bg
  • VozimSprint Exactly

Posted 22 January 2017 - 11:31

Moj se nesto zbunio malopre. Nakacio ga na aku na skuteru i pokazao je da je pun, ja na kljuc, nema snage uopste. Nakacim ga posle tog pokusaja paljenja i sad puni (pokazuje 3 crtice i puni).

#43 Miroslav'91

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 530 posts
  • MestoAleksandrovac-Bg
  • VozimSprint Exactly

Posted 22 January 2017 - 17:48

Pokazuje da je akumulator pun ali nema sanse da upali skuter, preslabo vergla. Izgleda da je problem u necemu drugom a ne u akumulatoru, jer mi je na oba auta lepo napunio akumulatore, samo skuter zeza.

#44 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 24 January 2017 - 21:25



#45 vlayco

    Stari član

  • Moderators
  • 2,649 posts

Posted 24 January 2017 - 21:30

Mario,sto pokazuje na ovim manjim akumulatorima - pa +,kontam da kad ode napon u +0.7 da tad puni,ali sto ga tera u - ?

Sent from my HUAWEI VNS-L21 using Tapatalk

Edited by vlayco85, 24 January 2017 - 21:30.


#46 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 24 January 2017 - 21:47

Uradio sam par testova ovog Cars Pro 4000 punjača.. U funkciji je analogni voltmetar, područje merenja do 16V, i merenje struje amper kleštima, pozicija 0,8A je 800mA odnosno oko 1A jer je teško kalibrirati pravu nulu, ovo su klešta za merenja do 400A..

1. Prvi deo test jednog Unibat 5Ah akumulatora sa skutera.. Vidimo da je punjač uradio par testova na višem naponu od 15-16V da bi aku povukao struju od oko 1A, i merenjem ustanovio da mu je napon u mirovanju preko 13V i punjenje prestaje nakon par trenutaka..

2. Drugi deo punjenje drugog 5Ah akumulatora sa skutera, koji je očigledno slabijeg stanja, implusno pokušava punjenje na naponima od 15-16V i tako doprinosi da povuče struju od 0,8A-1A... Ovaj proces sam i juče primetio i trajao je preko sat vremena.. Očigledno da u mod kontinualnog punjenja ne prelazi dok akumulator ne počne da vuče struju prohvatljivu 0,5-1A u području pobudnog napona izpod 14,2V.. Ovo je znak na žalost da je unutrašnja otpornost akumulatora porasla i da je njegov kapacitet oslabljen... Ako se ovo smatra procesom desulfacije Ok, nadam se da će oživiti ovog Unibat-a.. Jutros sam u garaži na istom akumulatoru snimio da je pun na 13,2V i da je proces punjenja završen, a evo sad sam kod zbog snimanja ponovio i uvideo da ipak nije oporavljen..

3. Treći deo je punjenje automobilskog akumulatora, vidimo da ne prepoznaje da je veliki aku, i da je utvrdio impulsno da ima dobar unutrašnji otpor, te punjenje počinje strujom od 1A, kod promene moda na automobilski aku, kreće impulsni test sa strujom od 4A, da bi nakon kratkog vremena nastavio konstantno punjenje naponom od 14,2V gde ovaj aku vuče svega 1,8A jer je prethodnih dana već punjen...

Probao sam i da na skuter akumulatoru prebacim mod na automobil ali primeti da je aku manjeg kapaciteta vezan, tj manjeg unutrašnjeg otpora i vrati sam mod na motocikl.. Interesantna činjenica je da nije krenuo u oživljavanje malog akumulatora strujom za automobilski već se prebacio u mod za mali...

Pahuljicu sam isto testirao, ja nisam uvideo neku značajnu razliku, najverovatnije puni sa nešto povišenim naponom da bi dobio 4A struju punjenja, možda će to biti 14,4V ili slično.. da ne govorim napamet..

U svakom slučaju vredi ove pare, dosta logike su spakovali i ako gledamo sa aspekta klasičnog punjenja, a ovo impulsno buđenje nam sledi da proverimo ima li učinka i u kojim situacijama..

#47 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 24 January 2017 - 22:13

@vlayco taj digitalni levo je ampermetar, stoji na -0,2 jer sam ga loše kalibrisao (kod ovog tipa je pre svakog merenja neophodno) tako da je 1A struja punjenja na displeju 0,8A jer se onih -0,2 oduzme...

#48 vlayco

    Stari član

  • Moderators
  • 2,649 posts

Posted 24 January 2017 - 22:41

kapiram,mislio sam da je defektan acc pa zato ide u minus,zbog nekakvog spoja u celijama.
Odlican test,nista manje nismo ni ocekivali od tebe.

Sent from my HUAWEI VNS-L21 using Tapatalk

Edited by vlayco85, 24 January 2017 - 22:41.


#49 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 24 January 2017 - 22:48

Svaka cast genije, test je odlican, prozreo si ga do srzi. Nisam sumnjao da je "magla" spravica ali sada imamo i dokaze :) Definitivno vredi!

#50 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,751 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 24 January 2017 - 23:07

Odlican test, svaka cast :0takoje:

#51 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 24 January 2017 - 23:26

Meni ne vredi skoro nista, kad rikne aku na motoru onda ga opusteno mogu baciti u djubre.
Bitnije mi je da imam ispravno punjenje na skutercetu.


Ali onaj ko se slabo vozi, njemu moze mnogo pomoci pod uslovom da ga stalno ustekava na aku kako bi se on odrzavao.

Za ostale situacije je kao i svaki drugi.



Da je meni naci spiralni aku, poklonio bi pametni punjac, jer drazi mi je pametni akumulator koji traje i dalje 7 godinu eej :D



Pored pametnog punjaca u 6 godina kako ga imam, nista ja manje akumulatora nisam izvezo u djubre.


Imam nepogresiv osecaj da neko bojkotira spiralne akumulatore jer ko bi im kupovao planine ovih obicnih kiselisa svake godie, gde bi oni bili kada bi nam aku koji kosta 70% vise od obicnog, a traje 7 godina i vise... I jos je otporan na dubinsko praznjenje i ima vecu startnu struju!!!

E to bi bio uspeh za koji skidam kapu do poda!

#52 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 24 January 2017 - 23:34

Pitanje je samo koju vrstu neispravnih akumulatora može da povrati i u kolikoj meri...

Da se ne lažemo, ako će biti stalno zakačen da puni i održava onda to nije realno, i klasičan punjač sa stabilizacionim otpornikom ili sijalicom, ako je pravilno konfigurisan može da stoji uvek zakačen i da ne prepuni aku.. U toj situaciji će startovanje uvek ili skoro uvek biti odlično, makar prvi put.. Međutim to meni nije interesantno, aspekt punjenja sam i do sada imao relativno kvalitetno rešen, ali ovo oživljavanje je novina, ukoliko je i istinita...

To treba proveriti, na nekoliko loših akumulatora...

#53 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 24 January 2017 - 23:41

Ono sta bi ozivio klasicni, to ce i ovaj.


Nego jel probao ko ozivljavati aku sa duplo vecim naponom od nazivnog, "sokiranjem" i jacom sijalicom?
Ja to nisam nikako probao, ali jedan me komsija rtv serviser uveravao da to ozivljava neke mrtvace koji nisu korodirali.

#54 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 24 January 2017 - 23:46

Samo jedno obaveštenje: Po pravilu ove spravice, prvo se nakače klemne na aku pa tek onda šteker 220V. Ako se radi obrnuto, ne ponaša se baš pravilno jer je u jednom momentu, dok je bio priključen na mrežu 220V a otkačen sa aku-a, to shvata kao prekid toka struje kroz aku. Probao sam obe varijante i konstatovao da se treba pridržavati uputstva, a to je ovo što sam opisao.

#55 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 25 January 2017 - 07:46

@goggy da u pravu si, da sam ga restartivao na mrežnom 220V kabelu kako piše u uputstvu onda bi sistem primetio da je na klemnama akumulator od auta vezan..

@dajtech fora je u dužini trajanja impulsa kod impulsnog punjenja i frekvenciji kao i jačini struje impulsa, ovo za povišenu struju preko otpornika sam ja probao, dakle redno vezani kanthal koji je veće jačine, npr 1mm debljina ima snage za do 5A punjenje, i imam napona do 20V, ali neke akumulatore nisam povratio.. čak imam i mogućnost pulsirajućeg punjenja preko jedne diode.

Sve u svemu možemo otvoriti druge teme o raznoraznim punjačima..

#56 Grale

    Član

  • Senior Members
  • PipPipPip
  • 1,500 posts
  • MestoKC
  • VozimDitech

Posted 04 February 2017 - 19:59

Ja se jučer opet ponovio :D Doso s posla i ostavio svjetla na korsi upaljena. Kasnije reko idem do dućana i vidim, akumulator mrtav. Skino ga i unio u stan i spojio na punjač. Spojim ga i da idem izabrat mod punjenja, ono on neće, već samo na početnom od 6 V stoji i samo na tome hoće punit. Reko il se pokvario punjač ili je tolko prazan akumulator da ga prepoznaje ko 6 V. Ostavio ga cca sat vremena i napunio ga na 7.1 V. I onda je tek dao da se biraju drugi modovi i punio ga na 12 V. Do jutra ga ostavio, prije posla prikopco na akumulator i kresno ko nov. Eto, zanimljivo, npr. ako imaš neki akumulator od 6 V, ne može ti se dogodit da ga slučajno staviš punit na jači napon.

#57 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 04 February 2017 - 23:31

Naravno, akumulatori kojima je napon ispod 7,1 ili 7,2V se tretiraju kao akumulatori od 6V, sreća naša da postoji i taj mod na njemu

#58 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 04 February 2017 - 23:40

Eto još jednog dokaza koliko je ova spravica pametna i nezamenljiva. Ne kajem se ni jednu sekundu što sam ga nabavio, a žao mi je što nisam mnogo ranije, sad bi imao rezervni aku za auto, verovatno i za skuter. Umalo da bacim i ovaj iz auta, a evo radi kao violina.

#59 Miroslav'91

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 530 posts
  • MestoAleksandrovac-Bg
  • VozimSprint Exactly

Posted 05 February 2017 - 00:43

Ja nasao 4 stara akumulatora od skutera, 2 je napunio a za ova druga 2 je pokazivao 6V i trepereo je onaj simbol kao da akumulator nije prikljucen.

#60 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 05 February 2017 - 12:39

View PostMiroslav'91, on 05 February 2017 - 00:43, said:

Ja nasao 4 stara akumulatora od skutera, 2 je napunio a za ova druga 2 je pokazivao 6V i trepereo je onaj simbol kao da akumulator nije prikljucen.
A jesi proverio, u tim drugim što nije napunio, nivo elektrolita?





1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users