eSPe, on 24 February 2017 - 20:36, said:
Ja se ne sprdam nego navodim primjer, ako hoces mogu ti i objasnit rucicu smjese pa ce ti bit jasnije (ovo je cesce kod manjh zrakoplova s klipnim motorima)..
Al nebitno skroz ,ja se drzim svog prvog posta gdje sam iznio moj stav. Svadat se nemam namjeru tkd moj prvi post je moje misljenje..
Ne treba hvala, otac mi je proveo radni vek kao AMS mehanicar u JAT-u, ali ja verujem da ti je to struka i da si mnogo upuceniji u materiju od mene.
Dakle, kakve veze ima uticaj kabine pod pritiskom na stelovanje karburatora?
Nemoj iznositi stvari koje nemaju dodirnih tacaka sa temama, pravimo nepotrebni spam i nastavljamo diskusiju bez osnova.
Jel ovo tvoj prvi post na koji se pozivas:
" Hm,tocno i netocno. Mislim da se sigurno moze rec koja ce mu dizna otprilike trebat i priblizno rolice posto ipak govorimo o serijali sa auspuhom i tu sigurno nema nekih velikih odstupanja. Isto tako sigurno ima ljudi koji su vozili sf3 i stelali ga pa zasto ne napisat covjeku sto.su imali da se moze orijentirat , a ne sad da mora nezz koliko rolica i dizni kupovat."?
Napisao sam ti vec, pogresno tvrdis, nista nije sigurno dok se ne proba, imas premalo iskustva u stelovanju karburatora da bi tvrdio. Ja se secam tvog predstavljanja na forumu i muka koje si imao, da li se secas i ti? Da li secas da nisi mogao da koristis diznu iz copy paste faze od setupa anabelasa i da smo ti pricali i tada da je to pogresno. Zasto si ti onda kupovao dizne za stelovanje i mucio Daria preko wattsupa i vibera ako to moze tako odokativno da se uvrne dizna?
Kako mozes sa sigurnoscu da tvrdis koju diznu covek da stavi, sta ako je i njemu, recimo ispucala prirubnica, ilu nacet semering pa zalepi cilindar?