#81
Posted 09 November 2016 - 18:02
Na pokusaj jutarnjeg paljenja samo umorno zavrti sa padom obrtaja i gotovo ...nema nikakve sanse ...do tada kurbla resava sve probleme i po najhladnijem ,,,kljuc u bravu, kontakt, saug, jako nagazim i uvek upali ...posle toga u toku dana ni ne pokusavam na dugme , nece, nego kurblam i iz dva tri pokusaja uvek upali ...ti akumulatori jednostavno ne drze struju i gotovo ...
#82
Posted 10 November 2016 - 00:01
#83
Posted 10 November 2016 - 00:33
A ovi Unibat 6 aH što sam kupovao za Apriliju menjaj na svake 2 sezone...
#84
Posted 10 November 2016 - 10:13
#85
Posted 10 November 2016 - 10:58
pričam o Unibat-ima sa gel-om, dok o kiselinskim imam posebno mišljenje, to su kinezi sa nalepnicama i traju plafon 1 sezonu
#86
Posted 10 November 2016 - 11:38
Hoću reći da i u uslovima lošeg punjenja, ova Varta stoički podnosi sve već 3 sezone, dokle će, videćemo.
#87
Posted 10 November 2016 - 12:03
Druga strana mača je isti taj landpower ali od 14ah, kupljen i formiran za stranku u servisu, trajao je 20ak dana... neka fabricka greska, regler je ispravan, sve je ok, aku je poslat na ispitivanje pod garancijom.
Hocu da kazem, nikad se ne zna, ne mogu da se zakunem vise ni u jedan.
#88
Posted 11 November 2016 - 15:33
Al vazna stvar je da motor uvek u garazi na toplom, ne punim aku po mesec dva, jednom sam cak ostavio upaljen kontakt ceo dan pa mi pumpa ispraznila skroz aku al se vratio u zivot nakon punjenja i ne primecujem da je opao kapacitet.
Sent from my SM-G925F using Tapatalk
#89
Posted 11 November 2016 - 16:01
Trajao mi je 7 godina, pokretao je iskljucivo 70ccm malossi sport LC, stalno je bio xenon ukljucen. Koristio sam ga za paljenje velikih motora, a i malih preko kablova kad bi komsiji iscurio 9Ah kiseli za purejet, jedan kraci period na VXR-u, i evo jos je ziv sad ce mu 8 godina, ali je malo oslabio, sad je taman za 50ccm.
Sad ja ne znam jel to zbog Yamaha paljenja i reglera, ili je jednostavno aku tako dobar. Imao je extra udarnu struju.
Ovi svi ostali kalasicni, za mene su cisto djubre jer nabacao sam ih se na desetine komada, evo sad ih imam po 9Ah 5 komada a izvana ko novi, mnoge sam ja ispratio od dobrog stanja do za djubreta, u kratkom periodu, cim malo stegne hladnoca (kao sada recimo) oni momentalno kao da izgube 50% svojih vrijednosti, a mnogi i crknu 100%. I jos resis da ga formiras po PS-u, a ono opet labavo, nije to to.
Nije mi relevantan neko ko kaze moj aku je extra, a potrosac mu je anlaser od 125W i masina pali na čvoku. Kad neko ko nosi xenon, jaci anlaser 250W i vise, razne aktivine potrosace kaze, E taj je dobar! Onda mi je to vec interesantno. Jer, ja se povedem za ovima koji ne trose nista, a mnogo im traje, pa skupo placam pogreske nakon kratkog perioda. Isto kao kad neko kaze da je dunlop gt301 dobra guma, taj da ode na jednu putesestviju za mnom, odmah si moze unaprijed dok ima popusta pazariti mrtvacka kola unutar 4h od polaska na voznju.
Volio bih opet uzeti taj spiracell, ali nema ga nigdje za lijeka, nema sanse da ga nadjes.
#90
Posted 12 November 2016 - 13:44
#91
Posted 12 November 2016 - 17:54
#92
Posted 12 November 2016 - 22:15
#93
Posted 13 November 2016 - 21:47
U mene 2 slucaja, cijelo ljeto vrte ko ludi, cim je udarila hladnoca, 1 odapeo, a drugi an an aaan aaaan nekako vrti jos ali sta je ovo, sve izgubilo kapacitet????
I pazo sad ovo, izbacim ja AGM novog iz peugeota AC stok, minimalni zahtjevi jer nema ni veliku kompresiju. I vrti on onako, solidno za ovo hladno vrijeme.
I sad ubacujem onaj cuveni spiracell, reko nek se dopunjava posto vise stoji u posljednje vrijeme. Kresem ja, a anlaser se pretvorio u high end, natuniran vrti u crveno. Znaci cujem po zvuku da nenormalno vrti. I kako sam mjenjao diznu, ispraznio skroz lonce namjerno, i sad treba da navuce gorivo. Kako mi se nije dalo ubrzavati postupak doovoda goriva, zajasim ja na anlaser 2x po jedno pola minute. Vrti li ga vrti, ne posustaje, i upali. E tek kad sam opet upalio, vidim da ga je poceo slabiti, nista spajam ga na punjac i opet ispocetka.
Ako neko nadje taj spiracell na internetu molio bih da okaci link, odmah bi ga opet uzeo, a ove sezone sam sve prekopao i nema ga cak niti onaj koji ga je imao niti ne zna ko ima .
#94
Posted 13 November 2016 - 22:21
Kupio sam prošle godine LP 12V 6Ah i evo ovu sezonu i prošlu je odradio super.
Sad sam ga dopunio i spakovao preko zime da bude na toplom. Očekujem da će i sledeću sezonu izdržati ok.
Sent from my Xperia ZR using Tapatalk
#95
Posted 14 November 2016 - 09:31
#96
Posted 16 December 2016 - 10:04
Accu od Yuga 35-45 Ah moze da upali motor od tenka ako ovaj ima ispravan motor , ali mali kapacitet ga ogranicava na mali broj startovanja ...
Za ove nase skutere gotovo da sam siguran da ova djubrad od 4 Ah ma koje marke bila i da su kupljena sad nova u prodavnici i da kad stoje u garazi npr . dan , dva , tri , na temperaturi oko nule , nece upaliti ni jedan skuter na dugme ...oni jednostavno nisu predvidjeni za to ...da li se takav accu moze reklamirati kao neispravan ? Ja npr . hocu u toku zime za nekog lepog dana da se provozam ...nisam duzan da stalno vadim accu iz vozila , na sta bi to licilo kad bi tako kod kola ? Ja na dugme , on ni da bekne ...jel takav accu podleze reklamaciji kao neispravan? Ja kao potrosac i korisnik hocu da on i posle nedelju dana stajanja na npr . nula stepeni, kljuc u bravu i da upali ...Ima li takvog na skuteru ...???
#97
Posted 16 December 2016 - 12:22
-Ciste kleme i cvrst spoj na akumulatoru.
-Cist i cvrst spoj mase na bloku motora
-Cist i cvrst spoj mase na anlaseru
-Cist i cvrst spoj plusa na releju
-Ispravan relej anlasera, ciste kotve u njemu
-Cist i ispravan spoj plusa na anlaseru
-Ispravnost anlasera, lezaj i piksa ne smiju pruzati otpor rotoru, kolektor mora biti cist i ne potrosen, cetkice ako su na 50% slobodno zamjeniti jer je snazan pritisak bitan za smanjenje gubitaka.
Sve ovo u konacnici rezultira vecim okretajima anlasera, dakle treba i njega tunirati.
Naravno, dalje sa anlasera, bitno je da prijenosni mehanizam na radilicu obavlja svoj posao kako treba:
- bendix, obje pikse ne smiju imati veliku toleranciju i ne smiju pruzati otpor
-kod minarellija, zupcanici moraju biti cisti, a onaj kuplung anlasera ne smije proklizavati, i mora biti cist
Kako to cesto izgleda kad se uzme aku od 4Ah, recimo onaj kiselinski:
- kupis ga na proljece i imas 4Ah par dana, brzo padne na 3Ah jer 4 ima u teoriji
-tokom ljeta je sve dobro
- cim malo zahladi on ima 2Ah i primjecuje se otezano paljenje
- kad dodju hladniji dani skuter malo odstoji, dok se prognoza ne poboljsa, tu vec imamo 1Ah
- pokusamo upaliti kompletno zahladjen motor s povecanim otporima jer je sve steglo, i tih 1Ah sto imamo se potrosi samo u ono pokretanje masine, a dalje da nastavi okretati nemamo vise kapaciteta, i tu je kraj
Mislim da se moze poboljsati ova sitiacija sa adekvatnijim punjenjem, kontroliranjem nivoa elektrolita, omotavanjem akumulatora da bude izlozen sto manjim vibracijama da se izbjegne trusenje ploca i sulfatizacija.
#98
Posted 16 December 2016 - 16:25
#99
Posted 16 December 2016 - 18:48
Sent from my HUAWEI VNS-L21 using Tapatalk
#100
Posted 16 December 2016 - 19:28
10 user(s) are reading this topic
0 members, 10 guests, 0 anonymous users