Kupljena od drugog vlasnika koji ju je uvezo 2010 iz Slovenije od prvog vlasnika.. Prešla je 9300km, s' tim što je senzor brzine pokidan pre mesec dana i to me jako nervira.. Inače motor je kod mene u Novom Sadu, i prosto mami poglede iza svakog ćoška, prvenstveno izgledom a pored toga i jako brutalnim zvukom, za koji je zadužen Polini 154cc Big bore cilindar, uparen sa Gianelli kompletnim auspuhom, i standardnim dellortom 28 sa otvorenim filterom, gljivom polini.
Motor je u jako dobrom stanju, jedino mislim da su oba amortizera malo mekša nego što bi trebali biti..
Juče je skinuta uljna pumpa, ali na semaforu posle toga, pogledam ispod sebe kad ono bara ulja.. Tek sam posle skontao da kad se skine pumpa, ispadne osovinica koju ona pritiska, ta osovinica je povezana sa radilicom i obrce se sa njom, a ujedno koristi ulje iz menjača i podmazuje sa unutrašnje strane.. Tako da je ona vraćena na mesto, ali nema nikakvu ulogu sem čepa.😁 Gas je neverovtno lakši i dobio sam mesto za gepek umesto posude za ulje ili ako ništa drugo, preglednije je..
Usput da kažem i za potrošnju za ova tri dana vožnje po gradu i dva kruga po Mišeluku, ona je popila ne više od 3-4L.. Što je mene zaprepastilo u pozitivnom smislu. Svećica nije menjana odavno, elektroda je gotovo zapekla, pa smo strugali juče nožem kako bi je očistili. Ngk br10ex je u pitanju..
Poslato sa HUAWEI GRA-L09 uz pomoć Tapatoka
Edited by KucevicStevan, 17 May 2017 - 19:57.