Jump to content


E- Scooter by Alien



224 replies to this topic

#1 ALIEN SM

    Stari član

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,308 posts
  • MestoSR. MITROVICA
  • VozimLongjia ( MOTOMANIA) Alien

Posted 04 September 2017 - 19:08

Ponovio sam se ....to je ono sto sam pre izvesnog vremena nagovestio , ali nisam hteo da otkrivam dok sve nije zavrseno ...

Kako su stvari tekle ? Od onog trenutka kad je bio procenitelj stete i popisao stetu mogao sam raditi i Alien je popravljen za oko tri nedelje , dok nisam izjurio delove i to sve kompletirao sa mnogo truda i rada To je kostalo sve zajedno oko 12 000,00 , stotinak evra ...to sam uradio od mojih para , sve ocekujuci na racunu pare od osiguranja ...predracun za delove i ruke je iznosio oko 80 000, 00...

Pre neki dan na racun su sele pare , ali ne koliko sam ocekivao , svega 45 600,00 din i dobio od njenog ` osiguranja odluku o likvidaciji stete u tom iznosu ...nezadovoljan iznosom , nazovem advokata koji vodi slucaj moje nastradale zenice i pitam ga po kojim arsinima oni rade ovo sto rade on mi kaze da ce videti sa njima da se tu izboksuje jos para ...oni pokusavaju da eskiviraju , ali to je za njih sica , a i sami kazu u odluci da ako ste nezadovoljni da im se zalite ...oni pokusavaju , pa ako prodje - prodje ...e , pa nece proci , ima da plate sve do poslednje pare ,,,ne interesuje me hoce li oni posle onu koja je napravila stetu da ganjaju ...

Elem , ova ideja je u meni sazrevala vec neko vreme , a kako ja ne radim nista bez valjanog razloga odlucio sam se na ovo iz :
1. Alien mi je u race varijanti postao tezak za voznju , pogotovo sad sa zdravstvenim problemima sa povredjenom nogom , nepodesan za grad , prejako , tezak sam po sebi , par puta zamalo da me povuce iz ravnoteznog polozaja jedva sam se zadrzao da ne padnem preko njega ...
2. Airsalmatic je dobar , na radnoj poziciji vredno radi i zaradjuje , ali posto puno prelazim i trosi ...otprilike na svaka 3-4 dana sam na pumpi za 500,00 sipa se benzin, tako da je ta stavka znatna u budzetu na mesecnom nivou ,,,na to treba dodati i fino ulje koje obojica trose i ponekad , retko, Yugo trazi malo gasa ...( jadnicak ) on je najskromniji ...

Kupio sam ovo ...Posted Image
Posted Image
Posted Image
Posted Image
Posted Image

To je E- Scooter...na onu sumu sam dodao jos potrebnih novaca i kupio najbolje sto sam mogao u tom trenutku ...racunam da cemo izboksovati jos para od osiguranja , pa tako da ispada da je veliki porodio maloga , doduse u teskim mukama , al to mu je to ...

O cemu se radi ? Danima , pa i nedeljama sam visio na Netu , ne bi li se `obrazovao `, posto nista nisam znao o tome ...na kraju krajeva sam se dobro potkovao , bilo je u opciji i nekih polovnjaka koji su dovezeni iz inostransatva , ali na kraju sam se ipak , odlucio za novo ...novo je novo , sa dve godine garancije , servisno pokriven , sto je sigurno - sigurno je ...

Dogovorim sa covekom iz Subotice sve detalje u dve reci , izuzetno poslovan covek , svaka mu cast , za transport AKS- om , dve hiljade , za njih veliki minus , covek je iz Subotice ekspedovao sutradan , kod ovih neposlovnih majmuna pet dana je stajao u centralnom magacinu u Sapcu dok se nisu smilovali da ga donesu ...covek prekida svaku dalju saradnju sa njima zbog neposlovnosti ...

Bilo kako bilo E- scoot je stigao , otpakovao sam ga , naravno Kinez , ovaj to donosi iz Madjarske , upakovan je propisno , namucio sam se dok ga nisam oslobodio najlona i kartona ...preliminarni pregled ...ima sve sto treba , najvaznije punjac , dobio cak i pedale ( koja budalastina ) ...nema nikakvog uputstva , nedostaju retrovizori ...ne znam da otvorim sediste , ima sarka , ali nigde bravice , obigravam okolo - nema ...nazovem coveka , kaze turis kljuc u bravu, okrenes u levo i otvotis sediste ...tako je i bilo . retrovizori unutra...i uputstvo - manual ...

Iscitam sve to na brzinu , nema tu neke filozofije , sve je prosto i jednostavno ...prikljucim na punjenje da se baterije formiraju , tako kaze , ispod patosa je 5 x po 20 Ah ...sa time je autonomija oko 50-60 km ...punjac je od onih pametnih, ima u sebi kuler , cuje se povremeno njegov rad ...punjenje je od 2-8 sati , a cena punjenja je prakticno zanemariva od 20-50 dinara , znaci , trosak goriva vise ne postoji , placa se kroz mesecni racun za struju , a to se ne oseti , tako dva - tri puta mesecno...

Tezak je oko cetrdeset kila , besuman u voznji sa svom signalizacijom , brzina je od oko 35-40 km/ h sto je vise nego dovoljno za grad , ja sam mogao da biram boju , to je neka metalik plava ...ima retrovizore , nevelik gepek u koji moze da stane ponesto sa pijace , sve je u Kina kvalitetu , al` to je to za te pare ...

Ono sto ovoga izdvaja od ostalih slicnih je ovo ,,,

Posted Image
Posted Image

Ovaj model ima disk - hidraulicnu kocnicu , skuplji je od takvog sa dobosem za 20 evra ...

Prednje vile ulivaju poverenje , nazad su dva amortizera sto je dobro ...
Posted Image


prednji kokpit , nisam palio jos , ne znam kakav je interfejs, sigurno daje sve neophodne podatke o brzini i stanju baterije ...

Posted Image kadica sedista . ima malo mesta za ponesto sitnica ...
Posted Image
sa leve strane su komande svetla , zmigavaca i sirene ...
Posted Image
sa desne prekidac brzina , ima tri brzine , moze se menjati u hodu ...

Posted Image

Elektricna sema , moze li biti prostije ? Nema namotaja za paljenje , , reglera , alternatora i ostalih zajebancija koja krase nase benzinske turpije ...

Prenos je preko lanca , motor je bez cetkica sa svega 280 obrtaja , sto garantuje dug vek u eksploataciji...da iskren budem , ne znam ni gde je , jos ga nisam video ...

Ima centralni stender i copavu , tockovi su 10 coli , gume su tubeless...

Namenski je za jednoga , ali moze u nuzdi da vozi i dvojicu , nije potrebna dozvola , nema registracije , vodi se kao bicikl, ne traze nosenje kacige ,( ja nikada ne bi vozio bez nje ) ...Osim redovnog odrzavanja , posle 3-5 godina na red dolazi zamena akumulatora sto kosta oko 120-200 evra...

Namera mi je da ga koristim za posao , a i da malo okurazim zenicu posle onog udesa , da je vratim u skuteraske vode...

Sve ovo mi otvara i jos jedan problem ,,,problem mesta za drzanje , u garazi imam mesta pored kola uzduz , jedan iza drugoga , za Aliena i Airsalmatica ...gde cu sa ovim ? Bivsi poslovni je vec mesecima u magacinu servisa , ne vozi se i tu mi smeta ...ako ga spustim u podrum zgrade nikada vise nece ugledati svetlost dana...resicu to nekako ...najmanje jedan je viska...

Od nekih mana koje sam ovako na brzinu konstatovao je da nije za prevelike ljude , cak je i meni nekako mali , verovatno je to stvar navike , mozda gresim , videcu ...

I da , zaboravio sam da kazem da imam tri besplatna servisa u Kini u Pekingu, treci semafor levo kod MOTOBRUS - LI - ja ...

#2 polaris

    Mlađi član

  • Start Members
  • PipPip
  • 13 posts
  • MestoBeograd-Lekino brdo

Posted 04 September 2017 - 19:27

Lep skut.U zdravlju da te sluzi i puno predjenih kilometara.

#3 boriss1972

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 346 posts
  • Mestosarajevo
  • Vozimsprint phantom 2t

Posted 04 September 2017 - 20:58

Fin skut.Nadam se sa ces nas obavjestavati kako sluzi ima li problema sa njim.Da li je u brdu moguce krenuti i koliki nagib moze savladati naravno sam vozac sa kesom potrepstina.Sve najbolje i neka te sreca prati u exploataciji istoga.

Poslano sa mog GT-I8200 koristeći Tapatalk



#4 vlayco

    Stari član

  • Moderators
  • 2,650 posts

Posted 04 September 2017 - 21:05

Kad naseg Aiena,najvece brdo je gomila sodera kod komsije...😂😂😂

Miso,u zdravlje,da te sluzi sto duze I da sto manje kopas po njemu...

Sent from my HUAWEI VNS-L21 using Tapatalk



#5 Yooalexandar

    Član

  • VIP
  • PipPipPip
  • 1,393 posts
  • MestoZemun
  • VozimVespa Et4

Posted 04 September 2017 - 21:46

U zdravlju da te sluzi! sta se desava na kraju sa njima jel to cudo treba registrovati ili ne?

#6 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 04 September 2017 - 22:38

Istorija se ponavlja. Miša ima čast da započne novu eru!

Dosta puta sam razmisljao o alternativnim gorivima iz ugla ekonomije ali i iz ugla budućnosti. U kolima je to bio butan, kasnije metan, elektro automobile izgleda nećemo dočekati za ovog naseg doba u smislu normalne potrebe za pojedinca u našoj državi, još uvek je, a mislim da će i u bližoj budućnosti elektro automobil ostati skupoceni luksuz, nažalost.
Nisam iskreno razmisljao o uštedama u ovom našem, dvotočkaškom svetu ali sve češće na oglasima vidjam razne modela E bike-a. Uglavnom su to neki ružnjikavi polu mopedi, bolje rečeno nabildovani biciklovi :)

Ovaj model liči na skuter i izgleda mi sa slika i da se vozi kao skuter, što je u stvari najveći plus. Čestitam Mišo, da te dugo služi! :)

Elem, mislim da je najveći minus bešumnost, mislim kao učesniku u saobraćaju naravno. Tu bi bilo dobro poataviti neki zvučnik sa kontrolom na ručici gasa, čisto da glumi grmljavinu. Uvek ce te u saobraćaju čuti, šro j veoma dobro, jer nas nažalost neki put i ne vide. Jos jedna dobra stvar je što svaki put mozeš sam kreirati zvuk pa shodno tome svaki dan mozeš voziti drugi skuter, jedanom cvaja drugi put harley treci dan sprtski 4t i tako u krug...

Lepo je predstavljanje ali ja sa slika bas i ne vidim mnogo, iskreno. Posebno me zanima blok-zadnja viljuska i ceo sklop. Čini mi se da je el motor u sklopu zadnjeg točka? Gde je uopšte predvidjeno ga se montiraju pedale? Daj malo boljih slika.

Masa od 40kg je izuzetno mala, toliko je samo težak ram kod kineza, a gde su još akumulatori, točkovi, el motor... nešto tu nije u redu, proveri ali mislim da je sigurno preko 70ak kg. Meni sa slike točkovi deluju veće, 12cola možda?



#7 VlatX

    Član

  • Moderators
  • 808 posts
  • MestoSkopje
  • VozimBaotian 28C

Posted 04 September 2017 - 22:55

Motor je u sam tocak,nema lenac,trebalo bi da budu 16ce tockovi 60V motor bez cetkice 0.35kv tezina nekih 70kg

Posted Image

#8 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 04 September 2017 - 23:24

Čestitam Mišo, kao bivši vlasnik jednog takvog, sličnog modela, mogu reći da ti je to pravi potez. Nikad se jeftinije (da ne kažem baš džabe) nisam vozio nego tada sa E scooterom. Moj primerak je bio sa brushless motorom u točku od 500w, uvek je sa lakoćom izgurao 35kmh bez obzira na, doduše blage uzbrdice, a nizbrdo i 40. Autonomija 40km. Udobnost i ciklistika klasična kineska, ali sasvim podnošljivo s obzirom na cenu i brzinu. Čak i sa dvoje je uspevao da drži brzinu, jedino je malo teže kretao s mesta.
Što se tiče exploatacije.. preko dana vožnja, uglavnom po gradu, svaku noć na punjaču, kao mobilni, punjač okačen na zid ko u pitstopu i samo čeka da se ubode u šteker na ramu, ujutro spreman ko zapeta puška.
Jedino što me nerviralo je što je ipak 35kmh baš sporo, da bar ide 40-50 bio bi savršen.
Neka te dugo i verno služi. Napiši ponekad koju reč o njemu iz iskustva, i daj nam više slika, iz više uglova, neke detalje, slikaj taj displej da vidimo šta sve ima na njemu.

#9 Damjan66

    Passion

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,406 posts
  • MestoSkopje
  • VozimBaotian Falcon 50R

Posted 05 September 2017 - 05:55

Cestitke,puno bezbednih kilometra :)

#10 ALIEN SM

    Stari član

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,308 posts
  • MestoSR. MITROVICA
  • VozimLongjia ( MOTOMANIA) Alien

Posted 05 September 2017 - 09:28

Hvala ljudi , imajte na umu da je ovo stiglo juce , ovo je samo preliminarni pregled , juce se punio ceo dan , formirao baterije ...danas jos sat- dva i spreman je za voznju ...Aca je u pravu , u uputstvu sam nasao tezinu od 40 kg , ali bez baterija , sa baterijama u zavisnosti od kapaciteta , od 60-75 kg, sto je vec bolje zbog stabilnosti ...I VlatX je u pravu , motor je u zadnjem tocku , lanac sluzi samo za pedalski pogon ( koji je nepotreban ) ...

Tockovi su 10 coli , manji su na oko od Alienovih , koji su 12 coli ...To u kompletu sa postojecim gumama nije za vece brzine od plafon 40 km /h ...vise i ne treba ...

Naravno , iskustvo treba pokupiti , utiske formirati , pa cemo videti kako zadovoljava , uglavnom , veliki je porodio maloga ...

#11 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 05 September 2017 - 10:14

Čestitke Mišo, da budem iskren meni se ovi E-scooteri ne sviđaju ali nije to bitno, bitno je da odrađuju posao za male pare a tebi to baš treba!!

Verujem da ćeš biti oduševljen, daj izračunaj koliko potroši struje na tih 50-100 kma X cena struje = ?

#12 ALIEN SM

    Stari član

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,308 posts
  • MestoSR. MITROVICA
  • VozimLongjia ( MOTOMANIA) Alien

Posted 05 September 2017 - 10:35

Veruj mi Vlado , ovo je najlepsi koji se mogao kupiti ...a, u pravu si , ima ih ekstremno ruznih koje ne bi kupio ni za sta...izgleda da se kinesko i nase poimanje lepote razlikuje ...

A, potrosnja struje , nije vredno pomena , ali probacu da izracunam ...

#13 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 05 September 2017 - 10:41

Pokušaću ja da se prisetim mog primerka... punjač je bio 500w čoperica, punnjenje od praznog do full punog oko 4 sata, što na kraju iznosi 2kWh x cena po kWh.. neznam koliko je to danas po jeftinoj tarifi, pošto se uglavnom noću punio, ali svakako je skoro pa džabe.
Precizno je teško izmeriti, trebalo bi bukvalno pogasiti sve potrošače u kući pa zabeležiti početno i završno stanje brojila, ali nije to sad ni bitno, razlika je zanemarljiva u smislu dali punjač konstantno troši 500w ili, a najverovatnije je da pri kraju punjenja struja punjenja opada do samog minimuma.

#14 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,753 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 05 September 2017 - 19:08

Cestitke Miso na kupovini! Da te dobro sluzi i da se navozas!

#15 ALIEN SM

    Stari član

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,308 posts
  • MestoSR. MITROVICA
  • VozimLongjia ( MOTOMANIA) Alien

Posted 06 September 2017 - 09:08

Kao sto sam i mislio ...opet sam ostao bez skutera ...juce sam uspeo ( zbog posla ) da napravim tek par kilometara ...popodne odmaram u ofisu u servisu , cujem MLS uteruje Aliena u dvoriste ...dosao ...ajde da probas skuterce...Mali je od pocetka bio prptiv toga , kao to je sr*** i td...ode on na probnu voznju , nema ga desetak minuta, vratio se , osmeh od uva do uva ...ejjjjjj, pa to ide ....odusevio se ....posle toga otisao nema ga celo popodne , tek uvece se pojavio u stanu oko 10 sati ...pitam ga koliko je vozio , kaze oko dvadesetak km , vozio je i devojku , dakle, dvoje , kaze ide ko lud , na interfejsu je pokazao 56 km /h sa njih dvoje...i meni je pokazao isto kad sam bio sam na njemu , verovatno laze , koliko ne znam , ali to nije ni vazno ...

Danas ujutro dodjem i servis , treba nesto da obavim u gradu , izguram maloga na put , nema sauga , nema alnasera , kljuc u bravu , okrenes levo , upali se displej ...spreman za voznju , kad ono na satu 70 km , to je MLS presao sinoc ...baterija pokazuje napunjenost , ali kad se doda gas i pad kapaciteta i slabost ...uspeo sam da predjem jos oko 5 km , obavio sve po gradu , dosao u servis i stavio na punjenje...Na prvom paljenju na satu je imao 4 km ...znaci, sa prvim punjenjem je presao neverovatnih 71 km ...bilo je voznje i sa dvoje i pod svetlima ...

Ja sam prvim utiskom odusevljen , prezadovoljan ,skuterce vredi svaku paru , mislim da cu tesko doci na red kad i moja zenica isproba...troskovi punjenja su prakticno zanemarivi ...ako stignem danas da poslikam neke pozicije da vidite ovo cudo tehnike ...najvise mi se svidja interfejs, pokazuje samo ono sto je neophodno , Kinezi su skloni kiceraju , ali ovde ne ...U digitalnoj formi pokazuje stanje baterije , predjenu ukupnu kilometrazu , max. brzinu , signalizaciju zmigavaca, svetla i u kojoj si brzini ...ne interesuje me kolika je vlaznost vazduha u Sangaju i jel suncano u Pekingu ...

Eto , za svog zivota probao sam sve ...benzin , autogas , struju ...da m i neko rekao ...sve se nosim mislju , da od onog ludaka, debelog , kratko osisanog SAMSUNGA sto ispaljuje rakete okolo iz Pjong Janga kupim par grama U- 238 , , pa u lonce za kafu i ispod sedista ...onda ga ne bi morao puniti 200-300 godina , a i sijao bi kao dioda 2835, hehehe... :P

#16 stevo

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 155 posts
  • MestoN.Sad
  • Vozimpantheon

Posted 06 September 2017 - 09:34

Čestitam Miso,ajde jos koji utisak .meni deluje ok.

#17 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 06 September 2017 - 09:43

Odlicno, sa ovom pričom zaista deluje primaljivo. Ajd sad, šta mene kopka, a ti bi kao tehnički potkovano lice to morao da znaš da provališ? Te brzine na desnoj ručici? Jeli to komanda za promenu prenosa ili samo elektronika koja dopušta punu voltažu el motoru? Kako se to ponaša u vožnji?

I sve pročitah, jedino nismo čuli koliko ovo zadoboljstvo košta?? :)

#18 alentje

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 572 posts

Posted 06 September 2017 - 13:45

Cestitke, da te dobro sluzi. Nije lose imati nesto ovako kao gradsku varijantu pored neke turpije. Autonomija definitvno nije losa.

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk



#19 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 06 September 2017 - 22:30

Vrlo impresivno. 70+km autonomije prevazilazi sva moja očekivanja, kao i krajnja brzina. Bogami kinezi su baš dali sebi truda i usavršili ovaj elektro pogon. Daj Mišo još slika, i kači ih direktno na forum, mani se tamo nekih postimage i sličnih, jednostavnije i sigurnije.
Ovo e-skuterče definitivno odgovara Zorki, mislio sam joj pribaviti neki olinjali NRG mc3 pa ga skrpiti, imam fala bogu delova, ali sad sam se predomislio...

#20 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 06 September 2017 - 23:56

Sad ce Miša da primeni svoje strukovno znanje i krene u tuning e skuterčeta, ovako nekako.. :D







1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users