KOMSIJINI AUTOMATICI
Eto, ovih par dana kad mi je vreme dozvoljavalo, malo sam radio oko ova dva Automatica sto sam dobio od komsije Pere...Inace, jedan od ta dva je kupio pre dosta godina, pa nesto malo vozio, a nikad za njega nije dobio papire, pa ga jednom uhvatili i jedva se izvukao, i vise nije smeo i od tada je bacen ugarazi i zaboravljen...Ovaj drugi , sa masinom od A- 35 je dobio od nekoga za neki sitno odradjen posao ( gde sam ja tada bio? ), u nevoznom stanju, vec tada zapusten, kompletan sa papirima...( blago njemu) ...ali , nema on naviku da to vozi i ne zna nista oko njih- znaci , posao za mene da se dovede u ispravno stanje...ovaj drugi, klasican Automatic je daset godina mladji od mog, blago zapusten, ne fali mu puno sta( osim saobracajne- nema papire, moracemo negde nabaviti neku saobracajnu, pa voziti dokle god bude moglo )...
Preliminarni pregled
Za kojeg se prvo uhvatiti? Prvo , kanta deterdzentne vode da se oba operu, da se ne prljamo o njih...to je posao za sina...uradio on to...na oba se otkopcava sediste samo,cim uhvatis za njga, fali neka kopca na njima, to cemo resiti kasnije...svi niklovani delovi imaju blagu koroziju na sebi, ali cini mi se da se sva moze izleciti sredstvima za poliranje, videcemo kasnije...ni jedan , ni drugi naravno, ne pale , ali , kurblaju- nisu zapekli...i to je vec nesto...napravio sam 5 litara mesavine sa onim mineralnim Castrolom, sipao malo u jedan , malo u drugi...posle vise pokusaja paljenja onaj drugi ( bez papira) poceo je davati znake zivota, upali , pa se ugasi i tako stalno, nije mogao da sastavi...dobro je, -ziv je , videcemo kasnije...
Onaj A- 35- sa velikim gusanim cilindrom, dobro izgleda, klasican auspuh , nema rezonu, interesantno je nesto odradjeno po njemu po originalnoj farbi, neke zelene tacke, nisam uspeo da provalim kako, ne izgleda lose ...uslikacu to kasnije...na pokusaj paljenja ne odaziva se uopste, noga mi otpade od kurblanja, ima kompresiju koja ubija , jedva propadnem na kurbli sa svojih 80 KG...varnicu ima , na benzin nista ne mirise iz cilindra...neka neispravnost karba ...na ubrizgavanje injekcijom nekoliko mililitara goriva kroz otvor za svecicu, odradio je nekoliko taktova...zna se, karb dole...kod njega se jos teze skida , jer ima lamelarni ventil, isto jako malo mesta u kucici, pa je lakse popustiti dva sarafa sto drze masinu , tu se dobije dragoceni 1 cm i onda lakse ide...kad sam skinuo Dell 14/12 , sta da kazem? Tuga!!! Bio je za kantu za djubre...nestrucno radjen, urnisan , sve sto je moglo na njemu je silovano, sjebano , razlokano , pokrivljeno, unutra skrame od starog ulja , one braon rdje, velikih komada kojecega...Pranje : nije pomagao ni benzin , ni nitro razredjivac, vec sve to zajedno + mehanisko ciscenje...neke delove sto su bili razlokani , polugice od sauga sam hartletovao i tako ih sanirao, siber nikako nije hteo da ide gore , zaglavljen, to sam sredio, sve u svemu 3-4 sata posla i Dell je izvucen iz mrtvih, sve radi kao novo, saug , siber, sajla, ma, ja sam madjionicar...
Navucem crevo od goriva na slavinu, pustim gorivo , pokusaji paljenja neuspesni- nece...ajmo dalje redom , skinem crevo sa slavine sa rezervoara, kad ono - ni kapi!!! Slavina zagusena totalno! Izvucem crevom gorivo u kantu, gledam , idu komadici necistoce veliki po citav santimetar...po praznjenju , odvrnem slavinu, iznad nje ogroman komad necistoce , kao neki karton raspadnut, slavina na duvanje totalno zagusena ...sledilo je rastavljanje i remont slavinice , puna je djubreta, fali mrezica, naci cu neku , ako nije stara u rezervoaru...Posle oko sat rada slavina je mehanicki ociscena i benzinom oprana i radi kao nova, prohodna je ...Sad sledi ispiranje rezervoara i posle slavine ugradnja predfiltera za gorivo...Zao mi jedino te dve litre benzina koje sam sipao u rezervoar, to je sad neupotrebljivo, osim za pranje...ocekujem uspesno paljenje, javljam se kasnije...
Edited by ALIEN SM, 09 May 2012 - 07:33.