#241
Posted 25 February 2015 - 13:14
#242
Posted 25 February 2015 - 21:23
#243
Posted 25 February 2015 - 21:34
Da, poznato mi je, imao sam nekad davno matika, jbo sam mu sve po spisku kad se zacepi dizna.
#244
Posted 25 February 2015 - 21:49
#245
Posted 25 February 2015 - 21:52
#246
Posted 25 February 2015 - 22:39
inače sam u živoptu radio sam jednog matika i za njega mi je trebalo nedelju dana,.,..
#247
Posted 25 February 2015 - 23:00
#248
Posted 26 February 2015 - 11:38
#249
Posted 26 February 2015 - 11:57
#250
Posted 26 February 2015 - 13:29
Gledam po forumima kako je kad izbace karb napolje , dosta je visoka montazna pozicija , posebno za PHBG, koji su visoki i jos kad je prikljucak za gorivo na gore , sasvim je moguce da deo goriva ostane neiskoriscen zbog niske pozicije slavine ...zajebancija je to, nije matic za to ...ajd da nemam skuter , pa da se zajebavam sa tim , ovako , nemam potrebe , ide to dobro i ovako , a ne remeti spoljni izgled ...
#251
Posted 27 February 2015 - 00:06
#252
Posted 26 March 2015 - 22:11
Sa onim poslovnim , danas oko 90 km ...i onaj leti ...
#253
Posted 26 March 2015 - 22:55
#254
Posted 27 March 2015 - 11:18
Ta epizoda je zavrsena sa zakljuckom da mogu mnogo da podnesu , dakle Audi , pa Tomos ...
#255
Posted 27 March 2015 - 11:31
ALIEN SM, on 27 March 2015 - 11:18, said:
Ta epizoda je zavrsena sa zakljuckom da mogu mnogo da podnesu , dakle Audi , pa Tomos ...
#256
Posted 27 March 2015 - 17:35
#257
Posted 28 March 2015 - 01:17
#258
Posted 28 March 2015 - 11:24
#259
Posted 31 March 2015 - 11:09
To su analogni , mehanicki km sat sa parcijalnom kilometrazom i analogna obrtaljka kao nadogradnja za Matica ...Instrumenti prelepo izgledaju , izradjeni u hromu , oba su jednakog kucista , imaju pozadinsko osvetljenje , prelepo sijaju u mraku ...ALI ...( u mom slucaju uvek ima neko ali ...)
Dole na tocku pinjon pogoni sajlu , kraj sajle koji se zavrce u instrument ne odgovara , za Tomosove satove je navoj 10 mm, a na ovome je 12x 1 mm...to sam dao da se na strugu nareze holender i posle mnogo gimnastike gde je radio i tecni metal to resio ...ni cetvrtka koja ulazi u instrument nije odgovarala , mrsavija je , ali to sam resio namotavanjem instrument- lima i dobila je pogon ...ono sto ne valja je to sto je na test- voznji km pokazivao do svega 40 km/h , a trebalo bi oko 70...tu vec ne znam sta da radim ...ispada da pinjon i km sat nisu kompatibilni , a trebalo bi da jesu ...ne znam sta cu ...
Obrtomer sam probao tako sto sam mu dao napajanje 12 V , a zicu od signala sam omotao oko kabla za svecicu ...nista nisam dobio ...drugi pokusaj je bio spajanje na ulaz bobine i tu se probudio , ali skazaljka je skocila do svega 3000 rpm , dalje nije htela , ne znam zasto ...sad nemam ideju gde vise da je spojim ?
Jedino sto je dobro da sve lepo mehanicki izgleda , napajanje 12 V , cu resiti sa Ni - Cd accu , dva od 6 V spojena u seriju , koji staju ispod sedista ...
Bio bi srecniji da je obrtaljka u beloj boji...
Accu pod sedistem ...
E, lepo izgleda , jos kad bi htelo da radi kako treba...
#260
Posted 31 March 2015 - 21:36
jel ima neka podešavanja na njima?
14 user(s) are reading this topic
0 members, 14 guests, 0 anonymous users