#321
Posted 03 August 2015 - 14:54
#322
Posted 03 August 2015 - 19:08
#323
Posted 19 August 2015 - 17:23
Ne moze biti bolje , pokazuje regularne uslove sagorevanja, pogodjena smesa tu je vozen na dve trecine gasa , putna brzina oko 60-65 km / h , vredi Airsal svaku paru ...
#324
Posted 19 August 2015 - 20:24
#325
Posted 19 August 2015 - 20:36
#326
Posted 01 September 2015 - 10:59
Tako je docekao jucerasnji dan , popraviti se mora da bi mogao da zaradjuje ...lanac je pun prasine koju je pokupio vukuci se po putu , prvo mu je sledovalo pranje u benzinu , pa tek onda da vidim ostecenja ...moze da ostane , zadnja karika je unistena , ali ima dovoljno duzine kad se tocak povuce unapred do viljuske ...tako ga i spojim , lepo ga naspanujem i sve se dobro zavrsilo ...ruke crne ko iz katrana izvadjene , al` jbg ...
Ovaj poslovni bi trebao na servis ...dosta je presao , malo je i izgubio na ostrini , izduvni kanal , nema sta drugo , malo teze i pali . zatrzava kod prebacivanja iz prve u drugu , treba revizija kvacila ...pre mesec dana na svecici koju do skora nije ni imao , poceo se ucestalo hvatati cicak i pregrevao se ...prosto , bio je tezak za voznju ...na kraju sam shvatio sta je , ja sam kriv ...slucajno je dobio mesavinu od 2% umesto sa dvotaktolom , sa ATF uljem , flase slicne , boja crvena , a ja corav , jbg ...ajd, svario je to , nista mu nije bilo ...
Ovaj drugi paradni , troksuje vec dve nedelje nikako da krene , onda prokine , pa ide kao lud , nesto nije u redu sa paljenjem ...zamena svece nije pomogla - isto ...znaci bobina u fazi probijanja , manje verovatno kondenzator ili platine ...imam sve , cekam samo hladnije vreme , pa po metodi zamene delova naboscemo sta je ...
Na skuteru zadnje dve nedelje troksuje dok je hladan prvih minut - dva... posto nije bilo tako strasno , to je tako prolazilo pred ovu Nedelju i skup u Mitrovici , kupim novu svecku , zaboravim gde sam je stavio i tako sam vozio ...danas zamenim svecku - BOSNU fF- 95 i sve OK ...Na squtu zamena svecka je pomogla ....stara ide u djubre da se ne podvuce kao ispravna ...
#327
Posted 01 September 2015 - 11:35
Lanac pukao, dobro je da nije stete napravio...mozda ne bi bilo lose s vremena na vreme podmazati ga
#328
Posted 01 September 2015 - 12:08
A svećke su tek posebna priča, retko da se može naći proveren original, pa tako PRC svećka dodatno komplikuje život. Čini mi se, mada ne mora da znači 100% da Mass company ipak prodaje originalne NGK, jer kad uporedim ovu zadnje kupljenu (u Mass-u) CR8EK sa starom CPR8E, na oko je nebo i zemlja po kvalitetu izrade, ova CR8EK dvokraka prosto blista u ruci, kao da je od srebra, sve savršeno pedantno izgleda na njoj, dok je CPR8E, čini mi se sa MotoBike-a izgledala sva mat siva, kao da je iz Dunava izvađena a ne iz fabrike.
Moj predlog, kupiti NGK u Mass comp, pogotovo vi u NS i okoline možete otići direktno kod njih pa videti šta kupujete.
#329
Posted 01 September 2015 - 20:27
A, za svecke NGK tri puta skuplje od Bosanskih , trajnost slicna, poreklo nepoznato , dobro rade dok ne probiju , onda bacis i za 180.00 din kupis novu ...( Bosansku ) ...
#330
Posted 03 September 2015 - 23:28
Kad sam popodne dosao sebi , popraviti se mora , on sutra mora da zaradjuje ...mutno kurbla , varnicu ima , mirise na benzin , ni ubrizgavanje u cilindar nije pomoglo ...pa nista , rastavljaj , skidamo glavu , pa da vidimo ...
Skinuo glavu , boja cela klipa siva , ne obecava , moram svuci cilindar ...i kad sam to uradio , zateknem ovo ...
Erodirana gornja ivica klipa , L karike nema , negde nestala ...
donja karika zalepljena , ne mos ` je okrenuti u kanalu ,,,
Zato nije ni hteo da pali , slaba kompresija ...
E, sad posto ja svega imam rezerve , sve je spremno za ugradnju ...
to sam imao u kutiji , zapisano od koga je i u kakvom je stanju , ocisceno i spremno za ugradnju...
Za sat vremena sve je zamenjeno , steta je sanirana , poslovni sutra ujutro ide da zaradjuje ...
Za ovo sam ja kriv , a dokaz je da je mali cilindar u kombinaciji sa DS klipom koji je loseg kvaliteta zbog velikih dilatacija lose resenje za Automatica ...cim uhvatim vremena na automatica ide veliki gusani cilindar koji je ostao od onog paradnog sto je dobio Airsala ...
Edited by ALIEN SM, 03 September 2015 - 23:32.
#331
Posted 03 September 2015 - 23:36
Sreca pa imas rezervne dijelove ali ja bih ipak prekontrolisao i stanje karburatora.
#332
Posted 03 September 2015 - 23:46
#333
Posted 04 September 2015 - 10:29
Karb je standardni Dell 14/12 sa standardnom diznom 51 i on je dobro radio do sada ...klip ima iza sebe dosta hiljada km , ovo sto se desilo je samo danak pregrevanju , nemilosrdnom gasiranju , los kvalitet klipa ...za neke normalne uslove eksploatacije to bi izdrzalo , al` ipak , kod mene nisu prosecni uslovi ...
Ugradnjom velikog gusanog cilindra resicu jednom za svagda sve te probleme sa pregrevanjem , to je sad samo pitanje vremena ...
Edited by ALIEN SM, 04 September 2015 - 10:39.
#334
Posted 04 September 2015 - 11:02
#335
Posted 04 September 2015 - 11:28
#336
Posted 04 September 2015 - 11:45
#337
Posted 04 September 2015 - 20:39
#338
Posted 05 September 2015 - 00:14
#339
Posted 05 September 2015 - 17:01
#340
Posted 05 September 2015 - 19:59
Ne znam , jedan prijatelj mi je rekao da je morao da malo struze cilindar , mozda na nekima ima razlike , a to sam i procitao za Airsala da ne moze da stane bez obrade u blokove A-3 ...znaj ga sad , al` bas me briga , odgovara , jedan posao manje ...
9 user(s) are reading this topic
0 members, 9 guests, 0 anonymous users