Pa pre nekih slika malo txt'a http://forum.pyrothe...tyle_emoticons/default/1jee1.gif
Dakle od Jula meseca na motoru se svasta izdesavalo.Konkretno nisam znao da namestim plovak u karbu pa je gubio gorivo prilikom voznje odnosno posle par desetina metara,sto je meni licno licilo na struju.Bilo je tu jedno mesec ipo dana zezanja stelovanja igranja sa svecicama diznama itd itd.
Onda je motor oteran kod Maria u Sentu da bi poprimio miris Marijeve radionice.
Nakon nekih 2 nedelje motor je preuzet u tip top stanju.Na njemu je stavljen auspuh c16 Marijev,ostao je moj karb i moj airbox sa red sponge Mallosi.Sredjen je problem sa torque drive usled kidanja remena.O ovome je i Mario bio pisao u jednoj temi.Tu se skracuje ako se ne varam "torsion control" zato sto viri 3mm i onda prilikom stavljanja drugog multivara remen izbacuje do kraja i tamo se cepka i tako pukne.
Motor je vozen taj dan do kuce bez problema 180km,prosecnom brzinom od 75km/h po gps'u.Maximalna sa mnom je izvucena tacno 85 km/h po gps'u sa svojih 105kg.To je bilo to 17mm karb,fabricki prenos,HMR cilindar naturpijan i naravno c16.Ima snage na pretek ali nema prenosa jos.
Javio se tu jos jedan problem.Kymco nema blokiran CDI ? Bar smo tako mislili,naravno da ima ali na 10100 obrtaja.Tako da je ceo setup podesen da radi do 10 000 RPM.Preko toga CDI prekida.Znaci falilo je jos nekih 1000 RPM za jos malo krajnje brzine.
Motor je tako vozen jedno vreme,dok nije doslo vreme da se konacno padne sa njega... I to par dana pre nekih planova za njega.Naravno to je poremetilo sve,polomila se gornja plastika kod volana i malo zaderala sa strane sto i nije strasno.Ali plastika gore ni 5 ni 6 mora nova.A nova 75eur'a.Ode tako kesh na to i sve se pauzira do juche...
Juche je bilo druzenje nekih dobrih pa ako se ne varam 9 sati kod Marija u pecini (radionici).Dosao sam sa caletom zbog lakseg transporta motora(jbg covek ima vise iskustva sa vezivanjem motora).
Poceo je rad tacno u 13h i 20min... Uzeo sam fotoaparat ali ko za K*** od zime valjda baterije prsle i ostadoh bez materijala,a doduse ni Mario nije bas nesto bio raspolozen za poziranje,kaze nije fotogenican ? Nisam mu poverovao ali opet nisam imao baterije,jbg imao je sad konce u rukama.
Dakle pocelo je spremljen je bio Marijev TM-24 sa svim diznama i dzidza bidzama potrebnim,boost b(stg6),Artek'ov K1 filter i puno strpljenja.Sve je krenulo lagano i na divno chudo ceo TM24 i filter su legli na motor bez po muke.Bilo je mesta i za jedno i za drugo.Filter ne viri sa strane,a karb je pod dobrim uglom,prirubnica legla tip top.Jedino je pukao dihtung pa je morao novi da se pravi.Prvo paljenje nije proslo dobro,odnosno zezala je malo sajla i njen ugao ali je to posle sredjeno i motor je zarezao.Stavljena je 130 dizna za pocetak i pokazala se kao velika.Zatim je stavljena 125 dizna i igla na zarezu trecem od dole i to se cinilo odlicnim.Extra vazduh je podesen za 35minuta i motor je predeo,chupao od snage.Usledile su test voznje sve sa istim rolnicama i bez CDI'a posto igrom slucaja je doslo do manjeg nesporazuma usled preuzimanja

Maximalna nije merena msm vremeneski uslovi to ne dozvoljavaju,ali u toj ulici od oko 70tak metara bez problema nategne do 80km/h i onda kochenje

Zaboravih da kazem da je uljna pumpa iskljucena i da je ostavljeno ulje u pumpi da cirkulise preko creva u krug.Od rezevoara za ulje ce se napraviti dodatni rezervoar za rezervu 1litra pa to je oko 15km nije malo za slucaj nuzde.Takodje je ostavljen meni i Booost B. da ga montiram prema proracunima.I to ce biti negde oko 4.5cm duzina creva za njega,tako da ce biti blizu karba.Interestana je bila komunikacija 2 razlicite generacije mog tate i Maria.Naravno ja sam tu najvise najebao ali dobro bila je prihvatljiva cena za ovaj rezultat.Ovde necu puno da komentarisem ali uzivao sam u njihovom razmenjivanju misljenja i rada i jednog i drugog,posto moj cale ne bi bio ziv kad ne bi nesto radio tako je bilo i ovaj put.No o tome moze i Mario ako ga ne bude mrzelo http://svet-skutera....tyle_emoticons/default/sign0020.gif .
I za kraj Artek K1 filter je PUN POGODAK,zvuk je neverovatan,a pritom se ne dere,ne strci i potpuno je zatvoren kao airbox.A protocnost je skoro kao gljiva.Sve u svemu odlican posao i odlicno druzenje

