Jump to content


super 8 2T



203 replies to this topic

#81 Alexandar :D

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 738 posts
  • MestoPancevo
  • VozimV-Max 1200ccm

Posted 21 November 2011 - 18:31

Eto nije dugo bilo update'a.
Pa pre nekih slika malo txt'a http://forum.pyrothe...tyle_emoticons/default/1jee1.gif

Dakle od Jula meseca na motoru se svasta izdesavalo.Konkretno nisam znao da namestim plovak u karbu pa je gubio gorivo prilikom voznje odnosno posle par desetina metara,sto je meni licno licilo na struju.Bilo je tu jedno mesec ipo dana zezanja stelovanja igranja sa svecicama diznama itd itd.
Onda je motor oteran kod Maria u Sentu da bi poprimio miris Marijeve radionice.

Nakon nekih 2 nedelje motor je preuzet u tip top stanju.Na njemu je stavljen auspuh c16 Marijev,ostao je moj karb i moj airbox sa red sponge Mallosi.Sredjen je problem sa torque drive usled kidanja remena.O ovome je i Mario bio pisao u jednoj temi.Tu se skracuje ako se ne varam "torsion control" zato sto viri 3mm i onda prilikom stavljanja drugog multivara remen izbacuje do kraja i tamo se cepka i tako pukne.
Motor je vozen taj dan do kuce bez problema 180km,prosecnom brzinom od 75km/h po gps'u.Maximalna sa mnom je izvucena tacno 85 km/h po gps'u sa svojih 105kg.To je bilo to 17mm karb,fabricki prenos,HMR cilindar naturpijan i naravno c16.Ima snage na pretek ali nema prenosa jos.
Javio se tu jos jedan problem.Kymco nema blokiran CDI ? Bar smo tako mislili,naravno da ima ali na 10100 obrtaja.Tako da je ceo setup podesen da radi do 10 000 RPM.Preko toga CDI prekida.Znaci falilo je jos nekih 1000 RPM za jos malo krajnje brzine.

Motor je tako vozen jedno vreme,dok nije doslo vreme da se konacno padne sa njega... I to par dana pre nekih planova za njega.Naravno to je poremetilo sve,polomila se gornja plastika kod volana i malo zaderala sa strane sto i nije strasno.Ali plastika gore ni 5 ni 6 mora nova.A nova 75eur'a.Ode tako kesh na to i sve se pauzira do juche...
Juche je bilo druzenje nekih dobrih pa ako se ne varam 9 sati kod Marija u pecini (radionici).Dosao sam sa caletom zbog lakseg transporta motora(jbg covek ima vise iskustva sa vezivanjem motora).
Poceo je rad tacno u 13h i 20min... Uzeo sam fotoaparat ali ko za K*** od zime valjda baterije prsle i ostadoh bez materijala,a doduse ni Mario nije bas nesto bio raspolozen za poziranje,kaze nije fotogenican ? Nisam mu poverovao ali opet nisam imao baterije,jbg imao je sad konce u rukama.

Dakle pocelo je spremljen je bio Marijev TM-24 sa svim diznama i dzidza bidzama potrebnim,boost b(stg6),Artek'ov K1 filter i puno strpljenja.Sve je krenulo lagano i na divno chudo ceo TM24 i filter su legli na motor bez po muke.Bilo je mesta i za jedno i za drugo.Filter ne viri sa strane,a karb je pod dobrim uglom,prirubnica legla tip top.Jedino je pukao dihtung pa je morao novi da se pravi.Prvo paljenje nije proslo dobro,odnosno zezala je malo sajla i njen ugao ali je to posle sredjeno i motor je zarezao.Stavljena je 130 dizna za pocetak i pokazala se kao velika.Zatim je stavljena 125 dizna i igla na zarezu trecem od dole i to se cinilo odlicnim.Extra vazduh je podesen za 35minuta i motor je predeo,chupao od snage.Usledile su test voznje sve sa istim rolnicama i bez CDI'a posto igrom slucaja je doslo do manjeg nesporazuma usled preuzimanja :rolleyes: . Nista strasno ionako je zima imacu ja sa cime da se igram.Nakon test voznji proverena je svecica i gle chuda vuche na sivo... Nije TO TO.Stavljena je zatim 128ica i igla na drugom stupnju,ali opet nije to to,sad se gushi.Pomerena igla za jedan stepen gore(pocetna igla) i dobila kombinacija.Dakle i sa 125 bi isao odlicno ali sa iglom na drugom stepenu od dole.Sto ce verovatno biti kombinacija za preko leta.
Maximalna nije merena msm vremeneski uslovi to ne dozvoljavaju,ali u toj ulici od oko 70tak metara bez problema nategne do 80km/h i onda kochenje :biker_scooter: .

Zaboravih da kazem da je uljna pumpa iskljucena i da je ostavljeno ulje u pumpi da cirkulise preko creva u krug.Od rezevoara za ulje ce se napraviti dodatni rezervoar za rezervu 1litra pa to je oko 15km nije malo za slucaj nuzde.Takodje je ostavljen meni i Booost B. da ga montiram prema proracunima.I to ce biti negde oko 4.5cm duzina creva za njega,tako da ce biti blizu karba.Interestana je bila komunikacija 2 razlicite generacije mog tate i Maria.Naravno ja sam tu najvise najebao ali dobro bila je prihvatljiva cena za ovaj rezultat.Ovde necu puno da komentarisem ali uzivao sam u njihovom razmenjivanju misljenja i rada i jednog i drugog,posto moj cale ne bi bio ziv kad ne bi nesto radio tako je bilo i ovaj put.No o tome moze i Mario ako ga ne bude mrzelo http://svet-skutera....tyle_emoticons/default/sign0020.gif .

I za kraj Artek K1 filter je PUN POGODAK,zvuk je neverovatan,a pritom se ne dere,ne strci i potpuno je zatvoren kao airbox.A protocnost je skoro kao gljiva.Sve u svemu odlican posao i odlicno druzenje :) :)

#82 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 21 November 2011 - 22:58

aj daj sad neke slike, predpostavljam da si već napunio baterije... inače matori ti je stara škola baš kao i moj, tako da sam već pripremljen odavno na ovakve vrste pomoći... vidim da se ti još koprcaš, al nema tu spasa, sa godinama ćeš već shvatiti da je prvi bog...., pa tim redom da ti ne spamujem temu...

slike, pa ćemo komentarisati...

#83 perlx*

    CCEB

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,294 posts

Posted 21 November 2011 - 23:23

Ma blagi tuning, samo rezona, malo da zivne.... :rolleyes:
Zovi na probnu voznju :biker_scooter:

#84 Alexandar :D

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 738 posts
  • MestoPancevo
  • VozimV-Max 1200ccm

Posted 23 November 2011 - 19:02

Bice Perlx prilike za probnu voznju.
Trenutno je motor u garazi i ceka jos jedan deo odnosno metalni(bakarni) razdelnik koji sam izgleda nasao u radnjama tj servisima koji se bave ugradnjom plinskih uredjaja u kola.Kad uzmem razdelnike usledice prerada malog rezervoara u dodatni i montiranje boost b.Tada cu uslikati koju pozu sa motorom i delove koji su stavljeni :)

Kupljeno je jos 0.5m silikonskog creva za svaki slucaj promera 5mm,malo kvalitetnija slavina za gorivo i metalni filter za mesavinu.A takodje je spremljena i guma tj izolacija preko koje ce ici boost bottle da ne bi lupkao u ram i gulio se ili jednostavno zveckao :).
Ostalo je jos da se premere retrovizori kako bi se narucili novi dok je popust u motobox'u kao i montiranje novog CDI'a http://forum.pyrothe...tyle_emoticons/default/smile.png

#85 perlx*

    CCEB

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,294 posts

Posted 23 November 2011 - 21:57

Cepaj i uzivaj, prolece je tu odma' iza coska :)

Taman dok stavis slike docice :)

#86 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 24 November 2011 - 09:34

kako ja vidim pokvario mu se foto-aparat

#87 Alexandar :D

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 738 posts
  • MestoPancevo
  • VozimV-Max 1200ccm

Posted 24 November 2011 - 10:07

Nije mi se pokvario ! :). Danas idem da uzmem tj nadam se da ce pasovati ta T racva sto sam nasao bakarna.Kada to uzmem prebacujem motor u drugu radionicu i krecem sa radom :).Malo mi je sad guzva oko rodjendana pa ne stizem da sve uradim i poslikam :).

PS: Mario samo ti zezaj,jos mi bridi pozadina od nedelje koliko ste me zezali :)

#88 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 29 November 2011 - 01:01

kako su dobre slike :)

#89 Alexandar :D

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 738 posts
  • MestoPancevo
  • VozimV-Max 1200ccm

Posted 29 November 2011 - 01:06

Ko cheka :) http://svet-skutera....tyle_emoticons/default/1jee1.gif taj .... :) :P

#90 Dragan NS

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 609 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimCPI Oliver city

Posted 29 November 2011 - 08:24

View PostMario, on 29 November 2011 - 01:01, said:

kako su dobre slike :)

Izgleda da ce biti ulje na platnu, he-he!

#91 Alexandar :D

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 738 posts
  • MestoPancevo
  • VozimV-Max 1200ccm

Posted 01 December 2011 - 19:38

Kao sto sam obecao slike :rolleyes: . Radovi su jos u toku ali evo malo update' :rodjus:

Ovde se konkretno radilo oko postavke boost bottle i prerade rezervoara za ulje u rezervoar za gorivo.Za sve ovo morao sam uzeti oko 1m creva silikonskog za svaki slucaj(potrosio oko 60cm),zatim par vezica onih jacih,zatim shelni promera 8-12mm,zatim 2 T rachve qpljene u gas servisu u Beogradu za potrebe goriva i naravno filter za gorivo tj meshavinu i malo kvalitetniju slavinu.Za sve ovo otislo je oko 2000dinara.

Ovako izgleda T rachva koju sam koristio za boost,mada sam je ja skratio za po 5mm sa leve i desne strane i 2.5mm sa gornje.Ona druga koju sam koristio za potrebe dodatnog rezervoara sam skratio sa svih strana sa bonsekom jer je dosta glomazna.U prevodu ima preko 5 cm od jedne do druge strane.
Posted Image
E sad sigurno se neki od vas pitaju zasto nisam koristio Y rachvu koju sam dobio od Maria,odnosno koja ide uz sam Stage6 boost.Pa razlog je sto je njen unutrasnji promer 4mm,a promer ove T rachve je 6mm,odnosno tacno onoliko koliko mi treba da bi dobio potrebnu rachunicu(74ccm i trazeni RPM od 8500 zahteva 5cm creva uz unutrasnji promer od 6mm).
Primera radi ja mogu da tvrdim da ovaj ovde predstavljeni set up montiranja boost'a nije dobar
Posted Image
Razlozi su vise nego ocigledni,a jedan od njih jeste da na trkackim motorima nekada nisu postojale vakum pumpe,a ni ozbiljniji karburatori ih ne koriste.Koriste se slavine,a boost se direktno montira na pipicu od vakum dela.Dakle u rachunici pise da se racuna duzina creva,ali se PODRAZUMEVA da je ta duzina creva odnosno sama talasna duzina racunata od najblize tacke radilici.Dakle nikako ne moze da se racuna od Y ili T rachve,a da se crevo do Y ili T rachve ne uzme u obzir.Iz tog razloga sam gledao da obuhvatim kompletan promer od 6 mm od vakum pipice do samog ulaska u boost bottle sto sam i uspeo,a boost cu naknadno nakaciti na plastiku tj podrep jer tacno tu dolazi i ima mesta sto bi se reklo ko kec na deset http://svet-skutera....tyle_emoticons/default/motocanaglia_beer.gif
Posted ImagePosted ImagePosted Image
Ono sto je zadavalo vise problema jeste premostiti kako treba uljni rezervoar na benzinski,napraviti dobar pad i sto je najbitnije to sve dobro povezati ucvrstiti i namestiti slavinu tako da bude pristupacna.Napomenucu samo da se i obrati paznja na K1 artek filter koji je pun pogodak i sa izgledom i sa velicinom i sa zvukom kao i sa samim protokom vazduha.
Ovako sam ja to uradio.
Posted ImagePosted ImagePosted ImagePosted ImagePosted Image
A evo kako motor izgleda sa drugom plastikom (crvenom) od gore,nakon pada i jedna ogrebotina od pada na boku koja ce se sanirati na prolece.
Posted ImagePosted Image
Napomenucu da su mi stigli i retrovizori mali sportski STR8 i da mi stizu drugi tegovi tj u boji aluminijuma posto su i retrovizori u toj boji.Takodje mi od Maria stize Naraku sportska bobina i nove silikonske ruchice u crveno/beloj/crnoj izvedbi kako bi se to sve lepo uklopilo.Drugi update uskoro http://forum.pyrothe...tyle_emoticons/default/1jee1.gif http://forum.pyrothe...tyle_emoticons/default/huh.png

#92 Boza

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,532 posts
  • MestoSopot
  • VozimKeeway Fact

Posted 01 December 2011 - 19:51

Covece pusti boost botle i slike i daj neki snimak ubrzanja http://forum.pyrothe...tyle_emoticons/default/1jee1.gif

#93 Alexandar :D

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 738 posts
  • MestoPancevo
  • VozimV-Max 1200ccm

Posted 01 December 2011 - 20:17

Nema video dok se sve ne posteluje.Treba da vratim karb na 125 diznu i drugu iglicu i da sredim struju na motoru i CDI da stavim.Kad to uradim idu malo teze rolnice pa tek onda neki snimak http://forum.pyrothe...tyle_emoticons/default/1jee1.gif

#94 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 02 December 2011 - 09:58

super si odradio, i super su slike, u prvom naletu sam pomislio da je ovde neka instalacija gasnog uređaja, čoveče ide crevo tamo ide crevo ovamo.. uvde račva, tamo račva, pa još i slavina http://forum.pyrothe...tyle_emoticons/default/1jee1.gif

sve u svemu deluje ok, u pravu si na slici su bezveze poslikali kako se stavlja boost, to je više teoretski..

#95 Alexandar :D

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 738 posts
  • MestoPancevo
  • VozimV-Max 1200ccm

Posted 03 December 2011 - 17:41

Dakle stigle danas Ariete ruchice i Naraku sportska bobina :) http://forum.pyrothe...tyle_emoticons/default/1jee1.gif
Nisam mogao da docekam montirao sam ih iako sam nesto bolestan :)

Evo ruchice kako izgledaju doduse stavio sam sa crnim tegovima ali ice ce drugi i naravno jos retrovizori,bice to fino,zadovoljan sam kako chuche na motoru sto bi se reklo "Totalno se uklapa u dezen" :)
Posted ImagePosted Image
I naravno cilindar je dobio novu igracku tj malo jacu struju da bi cisto bolje radio,sad smo vec u ozbiljnijem poslu oko postizanja performansi,jos neki prenos da chucne i eto problema sa pandurima http://forum.pyrothe...tyle_emoticons/default/gitara.gif http://svet-skutera....tyle_emoticons/default/sign0020.gif
Posted ImagePosted Image

#96 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 03 December 2011 - 17:56

haha lepe su ručke...stylinga nikad dosta iako nisam neka pristalica istog..
Što se tiče kabla ne znam da li je naraku izveo nešto bolje u odnosu na fabrički kabal, al ajde nije skupo pa ko veli neka se vodi kao racing deo! http://forum.pyrothe...tyle_emoticons/default/gitara.gif

#97 Alexandar :D

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 738 posts
  • MestoPancevo
  • VozimV-Max 1200ccm

Posted 03 December 2011 - 18:04

Ma ne volim ni ja preterani styling.Od toga na motoru ce biti samo ruchice,retrovizori i druge nalepnice i to je to http://forum.pyrothe...tyle_emoticons/default/gitara.gif

Inace ova bobina pravi 31 000 volti,a fabricka pravi oko 16 000 volti.Dakle dva puta vise,sto na vecim obrtajima doprinosi tome da jacina varnice ostane konstantna pa i jaca nego fabricka samim tim motor radi smirenije i bolje http://svet-skutera....tyle_emoticons/default/smile.png

#98 Alexandar :D

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 738 posts
  • MestoPancevo
  • VozimV-Max 1200ccm

Posted 05 December 2011 - 19:50

Od kad je montirana bobina motor radi dosta bolje.Konkretno od kad sam qpio bio motor javljalo se neko cijukanje i kao sitno pucanje iz auspuha,ja sam mislio da je to do nekih lezaja u ventilatoru za hladjenje ili tako nesto ili remen evenuatualno.I to se najvise javljalo zimi tj kad je hladno preko leta taj zvuk je nestao,kako je zahladilo i kako sam ja pao sa motora taj zvuk se opet pojavio i bas je bio iritantan.I Mario i ja smo mislili slicno ili remen ili neki lezaj msm neka glupost konkretno,jedino sto je mene bunilo jeste to sto kad se ugreje vise se ne cuje.E onda je stigla nova bobina i zvuk je nestao,izgleda da je ona nesto bila losija ili mozda je pocela da zeza.U svakom slucaju motor je poceo mnogo lakse da pali,mnogo lepse pali smeshu i kao da i prima gas bolje.Dakle ova bobina je svaka preporuka sa moje strane.

A danas sam odlucio da zavrsim montiranje boost'a i da sve to zakacim osiguram sa sajbnicama kako bi bio siguran da se nista nece pomeriti ili otkachiti.Ono sto me je najvise interesovalo jeste kako nakaciti boost b. , a da pritom se ne drnda mnogo oko plastike ili da se ne ubacuju neki dodatni delovi,msm najidealnije bi bilo uraditi to sa vezicama.Tako je i bilo http://forum.pyrothe...tyle_emoticons/default/1jee1.gif
Kupljene su malo vece i kvalitetnije vezice kako bi se to uradilo valjano.
Posted ImagePosted Image
Nakon toga izbusena je jedna rupa sirine 7mm odnosno iste sirine kao vezica kako bi se boost osigurao i sa druge strane.Naravno ona prva rupa je neka fabricka tako da je posluzila.
Posted ImagePosted ImagePosted ImagePosted Image
Sto bi se reklo boost je legao samo tako bolje nije moglo,pod odlicnim uglom je,ne lomi se nigde i sto je najbitnije vidi se,a opet je uradjen po proracunima :).
Posted Image
I ova jedna "rupa" tj prorez koji je Mario napravio greskom je ipak posluzila/posluzio za drzanje silikonskog creva tako da ide pod boljim uglom i ne lomi se :) http://forum.pyrothe...tyle_emoticons/default/gitara.gif http://svet-skutera....tyle_emoticons/default/sign0020.gif :)
Posted Image

#99 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 05 December 2011 - 23:28

nije samo Mario, već Mario i tata Zvonko, da se ne zaboravi ko je rupe bušio http://forum.pyrothe...tyle_emoticons/default/gitara.gif

inače ručke su odlično sele, i bobina je odlična, samo skrati kabel na potrebnu dužinu, sav višak kabla dovodi do dodatnog poremećaja signala varnice, prema tome koliko god da je kabel kvalitetan, samo neophodnu dužinu ostavi...

#100 Alexandar :D

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 738 posts
  • MestoPancevo
  • VozimV-Max 1200ccm

Posted 05 December 2011 - 23:33

Aha,pa i Rade mi reche isto za kabel,ali opet to je duzina kao i fabricka.No dobro ako kazete cu secnem http://forum.pyrothe...tyle_emoticons/default/gitara.gif





1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users