Jump to content


super 8 2T



203 replies to this topic

#1 Alexandar :D

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 738 posts
  • MestoPancevo
  • VozimV-Max 1200ccm

Posted 08 March 2011 - 00:54

Ajde da cujem misljenja tunning 50ccm ali da se ne ide u one preterane obrtaje.

Za sad ono sto ja znam i sto je nesto dogovoreno

1.Trek spuh
2.rolnice + opruge za kvacilo
3.dizna koja odgovara tom spuhu
4.torque control

E sad dalje da li menjati odnos primar/sekundar ?

Koliko sam cuo na kymco super 8 ili generalno njima je odlican variomat,kontam da je karb glupo dirati s'obzirom da je 50 nije 70.
Dakle ima li jos sta raditi osim ovoga ?

#2 zoksi

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPip
  • 861 posts
  • MestoNis

Posted 08 March 2011 - 01:11

Torqu control ti ne treba...primar/sekundar tek ako menjas termo grupu.

#3 noxy

    Član

  • Members
  • PipPipPip
  • 132 posts

Posted 08 March 2011 - 01:33

mozda malo otvoreniji filter, tipa malosi redsponge uklopljen sa vecom diznom...

#4 Alexandar :D

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 738 posts
  • MestoPancevo
  • VozimV-Max 1200ccm

Posted 08 March 2011 - 01:37

msm da nema potrebe menjati njegov filter za vazduh,pogotovo ako je na 50ccm...

Sto se tice trq control,zar sa njim ne bi imao linearnije ubrzanje ? U smislu konstantno ?

Znaci primar sekundar ne ?

#5 noxy

    Član

  • Members
  • PipPipPip
  • 132 posts

Posted 08 March 2011 - 01:40

malosi redsponge ti je samo malo protocniji sundjer, ide u airbox...

#6 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 08 March 2011 - 01:41

kymco ima dosta dobar prenos, sad još nisam siguran koliko je izmenjan u odnosu na super9, jer su kod tebe 14 ili 16 točkovi a na super9 12"...

što se tiče variomata, on je ok i ima dobru izlaznost, ali torque drive ostaje nelinearan i uklopljen serijskom auspuhu.. tako ako misliš da uskladiš da ti međuubrzanje bude na dobrom spektru auspuha moraš menjati li centralnu oprugu na tvrđu, da bi se ublažila promena ugla originalnog torque-a, na način što je tvrđa centralna da se teže sabija pa će se kompenzovati sa tim naglim kanalom, ili ga menjati na neki linearni torque, malossi ili athena sve jedno...ako ideš na tvrđu centralnu moraš računati na manji vek rolnica i remena..

diznu ne bi bilo loše ukombinovati da bude sa Trek-om u sinhronu, za sada iglu ne moraš dirati, ako ostaje serijski cilindar, uglavnom veličina 82-85 biva maksimalno bogata za fabrički airbox.. nijanse su u pitanju...

rolnice planiraj oko 5,5g 16x13 dimenzija +/- 0,5g, i za kvačilo ti trebaju oprugice za 107mm, mediium tvrdoće ili prevedeno malossi žute ili crvene,... najbolje da imaš komplet od 9 komada da možeš da kombinuješ...

dakle sekundar slabo ima da se kupi, primar imaš u stage6 izvedbi, ali sa time ne moraš žuriti.. maksimalna brzina bi po satu bila oko 85, zavisi od težine vozača i motora...

#7 Alexandar :D

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 738 posts
  • MestoPancevo
  • VozimV-Max 1200ccm

Posted 08 March 2011 - 01:53

Pa motor je 107kg,a ja sam trenutno na 104/5 kg,mada idem dole sa kilazom,ali do 95 max cu imati :D... Sto znaci da bi po gps/u ako ide 85 po njegovom satu isao oko 77-78,po gps/u sto nije lose,s obzirom da sat laze izmedju 7 i 8 km/h,sto sam vec proverio,mada cu proveriti ponovo.

Celu ova zezancija ce se raditi kod Black addera kad se sqpe pare,tako da za kombinaciju spuh+rolnice+opruge+dizna je vec uklopljeno,e sad u razgovoru sa njim sam dobio i info da ce mozda dizna ici od 90 do 94 ?

Da li ce onda trebati da se ubaci i vise vazduha odnosno menjati nesto na airbox'u ?

I jos nesto da li onda raditi torque control ili ne ?

#8 Black Adder

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPip
  • 1,859 posts
  • MestoBelgrade
  • VozimKymco People S50 2T, Peugeot Elyseo 2T 70cc. Malaguti Madison S250

Posted 08 March 2011 - 02:01

Serijski airbox je sasvim dovoljan da zadovolji potrebe u vazduhu za treka. Eventualno mala preradausmislu otvaranja ali ce se najbolje videti na licu mesta. TQ je preporuka u svakomsmsislu, samo nije jeftin i zavisi nejviše od raspoloživih finansija ali nije ni ni imperativ. U varijanti treka na serijali se dobija ogromno poboljšanje i po meni je primarni korak, za sve ostalo ima vremena.

#9 Alexandar :D

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 738 posts
  • MestoPancevo
  • VozimV-Max 1200ccm

Posted 08 March 2011 - 02:04

naravno tu se slazemo,no ako finansije budu dozvolile radice se sve u jednom danu :),kazem AKO :D,ali otom potom... :D Shewps i Cocta ce biti spremne ! :D

#10 Black Adder

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPip
  • 1,859 posts
  • MestoBelgrade
  • VozimKymco People S50 2T, Peugeot Elyseo 2T 70cc. Malaguti Madison S250

Posted 08 March 2011 - 02:13

Inače vezano za pitanje za brijanje glave, može da se uradi ako se zna šta se time dobija. Kymco ima kompresioni odnos podešen da bude efikasan i usmeren na dugotrajnost agregata. Promenom kompresionog odnosa se moze poremetiti idalno podešavanje i dovesti do preranog habanja delova usled povećanog opterećenja. Imaš u FAQ formule za izračunavanje kompresionog odnosa, medjutim za serijalu nije preporuka, već za kit, kada se podešavaju parametri za maximalne performanse agregata, uz kontrolu i planirane tolerancije i zahtevane zazore.

Inače verujem da si do sada ubio bar 100tinjak km, pa ajde , molim te, napiši tvoj utisak oskuterčetu kao i neku sličicu

#11 Alexandar :D

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 738 posts
  • MestoPancevo
  • VozimV-Max 1200ccm

Posted 08 March 2011 - 02:15

aha thx za taj odgovor,nasao sam vec to u FAQ malo posle sto sam tebe pitao :D,pa sam zakljucio sam da je bolje to NE dirati :D :D

#12 zoksi

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPip
  • 861 posts
  • MestoNis

Posted 08 March 2011 - 09:33

Steko sam utisak da mesas torsion contol i torque drive.
Torsion control:
http://en.scooter-at...31&l=navigation
Torque drive:
http://en.scooter-at...31&l=navigation

#13 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 08 March 2011 - 10:12

ja sam napisao da bi išao po satu 85, sad ne znam koliko je to po GPS-u, ne bih da te razuverim imaš jutub linkove u potpisu, dakle 50cc mašine koje su dobro frizirane, jedva dođu do 80 po GPS-u uglavnom se bijemo oko 78,8 ili 79,5 stoga računaj da je bez prerade cilindra i ozbiljnijeg friziranja 70-75 po GPS rezultat za svaku pohvalu...

kod super9 je 80 po satu 67 po GPS-u, ali to svakako ne mora biti tako jer su kod tebe veći točkovi, i kod Black-a na People-u nije tako...

#14 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 08 March 2011 - 14:27

Tako je, treba da shvatiš da 80 po gps-u nije malo i ne stiže se lako do te brzine...Sećam se, na jednom od brzinskih merenja sa Mariom u NS-u, da sam sa 70cc cilindrom imao 85 po GPS-u i da sam se razočarao totalno, ali to je realnost...Ne očekuj previše sa 50cc cilindrom i propratnim delovima što se tiče krajnje brzine, ali ubrzanje će se u mnogome popraviti i trebalo bi da budeš zadovoljan!

Ne bih ništa menjao u predlogu popisa delova osim da linerni Torq smatram sledećim nivoom tuninga, nekako mi on dođe posle zamene cilindra! Valjda prvo treba skupljati pare za 70cc cilindar, ne ? :D

#15 Alexandar :D

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 738 posts
  • MestoPancevo
  • VozimV-Max 1200ccm

Posted 08 March 2011 - 15:54

definitivno pricamo o torque drive.
70 ccm jos nije u planu iz nekih drugih razloga :D (nisu finansijski) :)
sat laze oko 7/10km/h ne vise,kontam da je 7km/h koliko sam uspeo da izmerim na 3 stepena iznad 0 kad sam ga doterao sve sa vetrom :D,izmericu ovih dana bez vetra kad bude malo veci plus maximalnu i laganje sata :)

#16 Alexandar :D

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 738 posts
  • MestoPancevo
  • VozimV-Max 1200ccm

Posted 09 March 2011 - 10:41

ajde postavicu ovde pitanje,da ne otvaram novu temu,kod mene je sipano sinteticko ulje... Ne znam jos koliko ima ali kontam da ce se pre ili kasnije upaliti lampica,planiram qpiti MOBIL EXTRA 2T ulje,a ono je polusinteticko,da li smem da pomesam ova 2 ulja ili bi trebao izvaditi iz rezervoara ovo sinteticko ?

#17 noxy

    Član

  • Members
  • PipPipPip
  • 132 posts

Posted 09 March 2011 - 16:31

u principu polu sintetika i sintetika mogu da se mesaju, ali je bolje da kad ti se upali lampica iscedis polu sintetiku iz rezervara i onda sipes full sintetiku...

#18 Alexandar :D

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 738 posts
  • MestoPancevo
  • VozimV-Max 1200ccm

Posted 09 March 2011 - 19:23

kod mene je obrnuto,ja imam sintetiku koliko ja znam kod sebe u motoru,a sipao bi polusintetiku

#19 perlx*

    CCEB

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,294 posts

Posted 09 March 2011 - 19:42

Moze opusteno, nemas brige (u koliko su oba original ulja).

Kes koji bi odvojio za torq stavi sa strane, podgoji malo i uzmi neki bolji 70ccm kit :D

#20 Black Adder

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPip
  • 1,859 posts
  • MestoBelgrade
  • VozimKymco People S50 2T, Peugeot Elyseo 2T 70cc. Malaguti Madison S250

Posted 09 March 2011 - 20:25

Ajde neka mi neko objasni zašto sipati full sintetiku u 2T serijalu? Jer možda da brže začepi kanale i napuni auspuh?





2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users